úterý 15. července 2014

Můj Sephora nákup a doporučení na akci

 S tímto článkem jsem nechtěla zbytečně čekat, protože právě teď probíhá jedna zajímavá akce. Na značku Sephora je teď 30% sleva (do konce července) a všechno, co dokážete nacpat do jejich černé taštičky, můžete se slevou koupit. No a já si takhle šla kolem Sephory a vůbec jsem dovnitř nechtěla. Ale znáte to, zvědavost vám nedá a když má člověk chvíli čas, snadno podlehne :) A protože možná někdo z vás plánuje, že této akce využije, chtěla jsem vám ukázat, co jsem si koupila já a třeba to někoho zaujme a akce taky využije.



Další vajíčkový balzám je tu. Popularita EOS balzámů je asi tak mocná, že nejspíš inspirovala inovátory v Sephoře k vytvoření tohoto balzámu. Podle mě je to novinka, nikdy předtím jsem je v prodejně neviděla a upřímně jsem si ho koupila hlavně z důvodu jeho roztomilosti. Mají je asi v 5 odstínech a jeden z nich je i bezbarvý. Pigmentace je spíše lehoučká, prostě jen tónující balzám (třeba jako Labello), ale rtěnku vám nenahradí. Na mých rtech je tento odstín spíš jen lehoučká narůžovělá barva a pro někoho by mohl být možná úplně průhledný. Balení tedy není nic extra, upřímně EOS je pevnější a hezčí. Když s ním mrsknete o zem, tak to dá. Tohle když vám upadne na zem, je s tím ámen. Nicméně kvalitou obsahu u mě vítězí sephorácké vajíčko, protože je mnohem více hydratační a měkčí. Některé příchutě EOS jsou spíš jak voskovka a rty spíše vysuší. Tohle je jako máslové vajíčko, které při dotyku se rty lehce taje. Jako určitě znám lepší balzámy, ale i mnohem horší. Není to na to, aby si jich člověk koupil 5 a měl je v každé kabelce, ale spíš jeden na kosmetický stoleček. Nestyděla bych se ho ani koupit kamarádce třeba k narozeninám a je moc fajn. Cena je 250 Kč, což je trochu dost na balzám (i když...když uvážím cenu balzámu by Terry, co mám, je tenhle prakticky zadarmo :) Nicméně se slevou 30% je to už větší deal a pokud se vám podobné roztomilosti líbí, možná jeden taky do košíku přihodíte. Jo a taky příjemně ovocně voní.







Další v košíku skončily tyhle báječné voděodolné tužky na oči. Už bych asi ani nespočítala, kolik jich doma mám a asi se mi jen tak neomrzí. Jsou vážně skvělé, úžasně pigmentované a měkké. A jakmile zaschnou, nehnete s nimi! Voděodolnost je vyzkoušená a můžu jí jen potvrdit. Navíc i výběr barev je pestrý a každý si vybere. Přemýšlím, že si skočím ještě pro nějaké barvy, protože jsou vážně super. Navíc i cena je poměrně příznivá - 210 Kč a ještě mínus 30% sleva z nich dělá cenu tužky z drogerie :) Minimálně jednu doma mít musíte!



Ohledně akce mi přišlo několik dotazů, ale prosím berte v potaz, že nejsem Sephora konzultant a vím, to co vy nebo to, co je napsané na letáčku. Padl dotaz na to, jestli je akce limitovaná minimálním či maximálním počtem produktů, které si člověk musí koupit. Nevím o tom a podle mě si můžete koupit jak jeden tak 10 produktů. Pokud se to vejde do jejich taštičky, tak to podle mě platí :) Další dotaz padl na to, jestli je tato akce jen pro členy klubu Sephora. Letáček se o ničem takovém nezmiňuje a ani po mě nikdo při placení kartu nechtěl, takže můj názor je takový, že je to akce pro kohokoliv :)



Původně jsem si říkala, že vyzkouším jejich nové voděodolné krémové stíny, které se hodně podobají Color tattoos, ale jejich výdrž mě příliš neoslnila a poměrně snadno šly setřít dolů. A ani barevný výběr mě příliš nezaujal, takže u mě bodují mnohem více voděodolné tužky na oči :) Balzám není špatný, ale must-have to pro mě není. Spíš taková milá a roztomilá věc, kterou někomu můžete udělat radost :)

Chystáte se tuto akci využít? Případně jste si už třeba něco nakoupily a máte tipy pro ostatní, co určitě pořídit? :)

51 komentářů:

  1. Ten balzám je roztomilej :) Ta zelená tužka vypadá hezky
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak pro tu tužku si půjdu stoprocentně. Ještě jsou hodně chválené jejich rtěnky, takže tu asi hodím do košíku taky. Otázkou je, kdy kolem Sephory půjdu, protože je až ve vedlejším krajském městě...:/

    OdpovědětVymazat
  3. Vyuzila jsem na Jumbo tuzky :)))

    Ty balzamky me nijak nezaujaly. nevim :))) Snazila jsem se presvedcit sama sebe, ze se mi libi, ale proste nelibi :) Jsem divna, ja vim :))

    Pokud bys mela zajem, zvu na BlogSale, myslim, ze Tobe by se mohl libit balice s tvarenkami /NARS a bareMinerals/

    OdpovědětVymazat
  4. Tajtu knížečku nemám :\ Sleva platí i bez ní, nebo ji musím mít? Byla jsem v Sephoře asi před 3 týdnama a nic takového (kartičku, knížečky, kuponky) neměli

    OdpovědětVymazat
  5. Já plánuju zajít pro jejich laky na nehty, mám je strašně ráda a vydrží mi na nehtech celý týden. V tom letáku byly nějaký nový odstíny, tak jsem zvědavá...

    OdpovědětVymazat
  6. Balzám je moc roztomilý a krásny :)

    OdpovědětVymazat
  7. Voděodolná tužka mě zaujala, na tu možná kouknu, až půjdu dnes kolem. Jinak tam nějak nic v plánu momentálně nemám...

    OdpovědětVymazat
  8. Já nevim, ten balzám prostě vypadá sprostě :D :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ty tužky na oči vypadají skvěle :)) Hlavně mě zaujaly ty barvičky :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Ten balzámek je super úžasně roztomilý. Ta cena už moc ale ne =D I tak na něj ale nejspíš mrknu =)

    OdpovědětVymazat
  11. Nad těmi tužkami už nějakou dobu dumám.. Vypadají parádně a navíc pokud opravdu drží.. Akorát mám takový svůj vlastní problém s parfumérkami, prostě se tam cítím nepatřičně.

    OdpovědětVymazat
  12. Mě z produktů Sephora zatím nejvíce uchvátily jejich sprchové gely (konkrétně meloun a čokoláda). Ovšem i balzámek vypadá nádherně a asi neodolám a také vyzkouším... :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ty tužky jsou skvělé, taky na ně nedám dopustit:)

    OdpovědětVymazat
  14. Ten balzamíček je rozkošný a ani tie ceruzky nie sú na zahodenie :)

    OdpovědětVymazat
  15. ten balzámek budu muset omrknout, líbí se mi :))

    OdpovědětVymazat
  16. Dokoupila jsem štětce z barevný řady, protože s novými nejspíš skončí a ten tvářenkovej je skvělej a ty a stíny taky. Pak tekutá mýdla na ruce, ty doma máme stále. Plus peeling a krém na ruce. Pak propriety na nehty. Ještě jednu jumbo tužku, už třetí. Není sice jako MUFE, ale je velmi velmi velmi dobrá. Akce platí pto všechny, nejen pro majitelky karty.

    OdpovědětVymazat
  17. Balzámek je roztomilý, ale zatím jsem dostatečně zásobena jinými :) Tužky jsem zatím nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  18. Mno nevím, Sephora dekorativka mě moc nebere..

    OdpovědětVymazat
  19. Kláři, sleva by měla platit plošně, taky jsem neměla knížečku.
    Jinak já jsem si vajíčka oblíbila, mám bezbarvý a tmavě vínový (06 Soda pop) a jsem z nich nadšená, rty krásně lehce vyživí.

    OdpovědětVymazat
  20. Sephora na svém facebooku píše, že pro nečlenky klubu je tahle akce jen 16.-18.7.
    https://www.facebook.com/sephora.cz/photos/np.94317415.100002466549700/539987222796575/?type=1&notif_t=notify_me

    OdpovědětVymazat
  21. Ty tužky na oči vypadají krásně :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. No tak alespoň pro jednu tu tužku si určitě zajdu :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj, jak nosíš tu žlutou tužku? :) Docela mě láká něco v tom stylu koupit, ale bojím se, že to neunosím.

    OdpovědětVymazat
  24. To vajíčko vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  25. Tužka mě láká, dávala jsem velké naděje do značky Bourjois a docela mě zklamala, tak pořád hledám nějakou dobře držící tužku.

    OdpovědětVymazat
  26. Ten balzám vypadá hodně dobře :) !

    OdpovědětVymazat
  27. Tak já si musím zajít pro ty tužky. Slyšela jsem jen chválu, tak už je musím jednou prubnout :)
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Ach jo, proč jen musím mít Sephoru tak daleko?:( Tužky na oči mě hodně lákají, už mám spadeno na několik odstínů a hodila by se i nějaká nová rtěnka. B)

    OdpovědětVymazat
  29. Zrovna dneska jsem o balzámku Sephora kiss me psala na svém blogu a mě naopak přijdou pigmentované velmi slušně na to, že to jsou balzámy. Je pravda, že mám trošku světlejší pleť, ale myslím, že tmavší odstíny budou pigmentované hezky na každém. Pokud by někoho zajímala pigmentace, můžete kouknout na fotky u mě na blogu. Já jsem si totiž ty balzámy strašně zamilovala a chtěla bych je všechny. Ale asi u nich jde hodně o to, co od nich kdo čeká :)

    beprettybym.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Balzámek musím zkusit,ty tužky mi bohužel vadí,slzí i po nich oči

    OdpovědětVymazat
  31. U toho vajíčka mohli aspon změnit tvar :D Jinak ty tužky jsou na léto jako stvořené.

    OdpovědětVymazat
  32. balzám nevypadá vůbec špatně.
    stringsofmybreath@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Vajíčko je faaakt roztomilý =o) jdu do něj!

    OdpovědětVymazat
  34. též jsem si nakoupila v sephoře, ale se slevou jen 1 věc

    OdpovědětVymazat
  35. Balzám vypadá skvěle, mít poblíž Sephoru, tak do něj jdu ihned! :)
    Líbí se mi jak jeho tvar, tak přesně tento odstín a design balzámku. Tužky musí být fajn, i když v nich nejsem nějaký expert a nevyhledávám je.

    OdpovědětVymazat
  36. Me ty tuzky taky dostaly, jsou uplne super a asi pujdu pro dalsi odstiny, nejakou tmave modrou a zelenou nejspis :).

    OdpovědětVymazat
  37. Dneska se tam chystám pro štětce a odlakovač, tak možná přihodím i tužku :-) Jinak balzámek taky vypadá super, ale já jich mam moc!!

    OdpovědětVymazat
  38. Achjo Rendy, kvůli Tvému blogu moje peněženka pláče :D Balzám nutně potřebuju, je krásný :-)

    OdpovědětVymazat
  39. NOVÉ ŠTĚTCE UŽ ODE DNEŠKA! !! V Palladiu už jsou v nabídce, takže šup do taštičky a minus 30 %:-)

    OdpovědětVymazat
  40. Tak to jejich vajíčko je teda doslova boží! ♥ :D

    OdpovědětVymazat
  41. ty balzámy vajíčko jsou opravdu roztomilé

    OdpovědětVymazat
  42. ty tužky na oči vypadají, že jsou skvěle pigmentované :) ale to vajíčko mě moc nezaujalo...
    http://www.chickflickcherry.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  43. ten balzámek je boží, škoda že už mám doma kupu jiných..ale ty tužky by se hodily..
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Ta žlutá je teda zářivka! :)

    OdpovědětVymazat
  45. Reník, ty mě ničíš! :P Očividně musím do Sephory! Díky za tip ;)
    katka.nov@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  46. já jsem nejdřív myslela, že to je beauty blender :) a tužky mají úžasné odstíny!

    OdpovědětVymazat
  47. ten balzám vypadá naprosto nunatě :)

    OdpovědětVymazat
  48. Ten balzám je boží , taky jsme v tom nejdřív viděla beauty blender :D :D

    OdpovědětVymazat
  49. Balzám vypadá super roztomile! Ale plnou cenu bych za něj teda nedala. Ale tužky rozhodně musím naprosto bezpodmínečně mít, vypadají úžasně. Dřív jsem kupovala v Sephoře tužku na oči v naprosto nádherném tmavě modrém odstínu, ale už je to pár let, co ze sortimentu zmizela a dodnes se mi po ní stýská. Ale tyhle mi to určitě vynahradí, už teď se na ně těším. :-) Na tužky na oči jsem ulítlá. Docela by mě zajímalo, jak používáš tu žlutou - nějak v kombinaci s tou zelenou nebo i na linku samostatně?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)