sobota 5. července 2014

Moje letní nezbytnosti

Baví mě číst podobné články na jiných blozích, protože v nich často nacházím inspiraci nebo se ráda dozvím něco více o své oblíbené blogerce. A protože je léto v plném proudu (i když počasím to tak občas nevypadá), rozhodla jsem se vám ukázat nějaké svoje oblíbené věci, bez kterých si léto neumím představit. Není to samozřejmě jen kosmetika, kolem té se můj život stále netočí, tak to snad pro vás bude i takové malé zpestření.

Léto si neumím představit bez ...


Velké a prostorné tašky, se kterou můžu vyrazit na piknik do parku, na procházku městem i k bazénu. Přesně tohle všechno splňuje moje oblíbená proužkovaná taška Lindex, kterou mám už z loňského léta.



K létu patří i tělové spreje, které člověka osvěží a trochu provoní. Během tropických veder klasické parfémy nebo toaletky moc nepoužívám a stříkám na sebe hlavně tyhle spreje. S Victoria´s secret vedle nešlápnete, ale pokud jsou mimo váš rozpočet, vybrat si můžete i v drogerii, např. nějaké spreje Alverde.



Česání vlasů bez Tangle Teezeru pro mě už prostě přestalo existovat. Ničím jiným se prostě už neučešu a ani nechci :) Nedávno jsem si pořídila i tuto verzi do sprchy, kterou můžete vzít na letní dovolenou, na koupák nebo do tašky do fitka.





Léto jsou pro mě i voňavé olejíčky na tělo i vlasy. Mandlový od L´Occitane má dokonce zpevňující účinky a naprosto úžasně voní (jako celá mandlová řada ostatně). Nuxe olejíček je už asi taky provařený a má ho spousta lidí. Líbí se mi, že má takové malé balení, takže ho můžete dát do kabelky a mazat s ním podle libosti od vlasů až po kotníky :)



Bez termální vody ve spreji by to už vůbec nebylo ono! Malé mám do kabelky, velké na pracovní stůl. Když je venku opravdové vedro a parno, tohle člověka okamžitě osvěží. Používám je i na odlíčenou pleť a před líčením. V lékárnách na většinu z nich probíhají během léta i akce a seženete je od 50 Kč nebo v různých multipacích.



Deodorant by měl hlavně v létě patřit mezi nezbytnost úplně každého člověka, aby pak ostatní mohli volně dýchat :) Na léto mi vyhovují deodoranty Maximum protection, které vyrábí jak Dove, tak Rexona. Rozdíl mezi nimi nepociťují žádný, dokonce mi i stejně voní a díky nim mám 100% suché podpaží celý den. Jen kdyby tu parfemaci trochu vychytali, protože mi všechny docela chemicky (ne)voní a požitek z nich moc nemám. Když nejsou úplné tropy, používám nejvíce Dove Invisible Dry, který vám neobarví 100 odstínů různých barev oblečení. Na stole v práci mi zase nesmí chbět Rexona Invisible Aqua, která podle mě voní absolutně skvěle a patří mezi mé velké favority.



Když je řeč o deodorantech, i naše nohy si jeden zaslouží. Pokud také pracujete ve firmě, kde i během léta jsou otevřené boty tabu, určitě nějaký kvalitní uvítáte. Já mám nejraději tento z Bodyshopu, který je maličký a člověk ho může brát všude s sebou. Co se pohodlí týče, do balerínek v létě nosím většinou tyhle "nenápadné" poloponožky, protože naboso v uzavřených botách nerada chodím. Poměr cena vs. výkon se mi osvědčil u těch z Rossmanna a Gatu. Jinde mi přijdou zbytečně drahé.



Bez hodně věcí bych se asi obejít mohla, ale tyhle patří mezi nejdůležitější. Bez Aeriusu se od jara do podzimu nemůžu pořádně nadechnout (ach ta alergie) a gel po bodnutí mě zase zachraňuje v komářích obdobích roku. No a bez náplastí z domu už ani nevycházím, protože pořád je co zalepovat. Zejména odřené nohy z nových bot a podobné nešvary :)



Během léta se tak nějak počítá s nějakými těmi odřeninami, spáleninami apod., takže i na to mám pomocníky. Obě jsou to taková univerzální mazadla, která se v kabelce i na cestách neztratí. Cicaplast baume se teď v lékátnách prodává v balíčku s termální vodou (asi za 190 Kč), což je skvělá kombinace. Himalaya stojí lidových 39 Kč, což může být pro někoho větší lákadlo, než balíček s termální vodou :) Mazat se s nimi dá vážně všchno a pomáhají!




Léto si neumím představit ani bez mobilu a hudby. Díky mobilu můžu zaznamenávat zážitky nebo místa, kde jsem byla a některé z nich můžete vidět i vy (KLIK). A hudbu bych nejraději poslouchala 24 hodin denně. Někdy chce člověk hudbu sdílet i se svým okolím a k tomu mi zase pomáhá repráček Philips. Nikdy jsem na technické vymoženosti nebyla, ale tohle je skvělá věc a tahám ho všude, kde se dá :)


Moje léto (vlastně všechny roční období) by asi nebylo úplné, kdybych si skoro každý týden nedělala malou radost a neustále neklikala na můj oblíbený shop Bonami.cz! Pokaždé, když si od nich něco objednáte, dají vám pak voucher na 100 Kč slevu na další nákup a věřte nebo ne, ale je to jak začarovaný kruh :) V místní uložence mě už důvěrně znají a balíčky mi nosí automaticky. Jestli jste na různé vychytávky do bytu nebo roztomilé nezbytnosti, tak to pro vás bude mor :)


Mohla bych jmenovat takových věcí, bez kterých není léto létem :) Osvěžující drinky, grilování, večerní procházky Prahou, cachtání v bazénu, dobré knížky nebo ovocné sprchové gely! Ale to by vydalo na další jeden článek :) Snažím si prostě užívat každý jeden letní den, i když ne pokaždé mám pocit, že je to pravé léto. A tohle všechno mě tak nějak doprovází :) Dejte mi vědět, bez čeho není vaše léto létem a co u sebe máte stále. Je něco, co máme společného? :) Mějte se krásně a užívejte si víkend, ať už děláte cokoliv!

28 komentářů:

  1. U mě léto znamená slunce, voda, festivaly, cestování. Takže šminky se mi do toho moc nehodí. Vedou u mě oleje na mazání (místo opalovacích krémů, i místo tělové a pleťové kosmetiky), deodoranty (taky Rexona), vůně - objevila jsem teď novou lásku, Chanel Chance Eau Fraiche. No a hlavně si potrpím na kosmetiku na vlasy (ale to celoročně), takže se starám, aby mi vlasy nepoškodilo slunce a chlor. A nesmím zapomenout na laky na nehty! :) V létě se konečně trošku odvážu a nosím je hodně barevné. Nejradši mám Rimmel.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta taška je nádhernááá :) Z tady vypsaných se taky neobejdu bez termální vody, gelu na štípance...teď sebou všude tahám i Hemagel (naše holky mají furt nějaké bebí). Pokud jedu mimo domov začala jsem i vozit Raid proti mouchám a komárům (nesnáším jak ráno když chci spát otravují). Potom IPod na hudbu a mobil na blbinky...Jak to píšu uvědomuji si že se neobejdu bez plno věcí :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Tělové spreje od VS mě neskutečně lákají, v budoucnu bych si ráda nějaký koupila :)
    ťapky do balerínek či polobotek taky využívám, nemám ráda chození v nich 'naboso' :) Dokonce jsem sehnala i ťapky za 12Kč a nejsou špatné ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, těší mě, že máme některé věci společné. Bez kterých se neobejdeme :-) Přidávám balzám na rty s ochranným faktorem a vlhčené ubrousky :-)
    Jinak moc hezký blog! Inspirativní!

    OdpovědětVymazat
  5. Já přidávám ještě balzám na rty s faktorem 30 a vlhčené ubrousky! Přeji krásné léto a díky za inspirativní blog!

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný článek :)) Tělové spreje jsou moc fajn a velké kabelky také :)) Termální vodu mám teď poprvé z Elle Avéne ale ještě jsem ji nezkoušela, tak nemůžu soudit =)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Rendy.... Léto si nedovedeš představit bez podobných věcí jako já :) Tělové spreje miluju, olejíčky, termální vody a pod.... Já bych za svou nezbytnost ještě uvedla balzám na rty, ideálně s SPF :)
    A co se týče Cicaplastu, NEDÁM NA NĚJ DOPUSTIT. Jako jediný mi pomohl vyléčit bolavé bradavky z kojení - ale to je úplně jiná kapitola.
    Krásné léto :)
    Kat....
    http://salek-snu.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Velmi dobře zpracovaný článek :))) Mi ta termální voda od Avene nějak nevyhovuje :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Úžasný článek plný skvělých nápadů :) Určitě kouknu po té termální vodě:)
    Zvu tě na giveaway

    OdpovědětVymazat
  10. Ta kabelka je krásná. Já se neobejdu bez spreje na tělo - vždy když je parak tak se potřebuji osvěžit :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkný článek! :) Termální vodu mám doma taky, ale ještě jsem nějak neobjevila její kouzlo.. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem si teď koupila tyhle ponožky do balerínek v Lidlu a jsou super! :) Nejsou to ty tenoučké, co se hned roztrhnout, jsou docela kvalitní.

    OdpovědětVymazat
  13. telové spreje mám veľmi rada aj od Avonu, majú skvelé vône :)

    OdpovědětVymazat
  14. Super článek :) moc se mi líbí ta taška z Lindexu nějakou podobnou velkou bych taky potrebovala :)

    OdpovědětVymazat
  15. Dá se říct, že vše co jsi napsala je takový můj základ :)

    OdpovědětVymazat
  16. souhlasím s tebou ve všech bodech! :)

    OdpovědětVymazat
  17. Aerius je aj môj must have od jari do jesene :D

    OdpovědětVymazat
  18. Ta taška z Lindexu je moc hezká:)

    OdpovědětVymazat
  19. Takovouhle prostornou tašku noším běžně, nějak klasicky kabelková nejsem. A tělové spreje budu muset zkusit.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  20. Pěkný článek. Ta taška se mi moc líbí, taky mám jednu námořnickou z F&F. Ponožky do botmnosím prakticky skoro každý den, mám z Lidlu a z Primarku s takovými polštářky. Gel po bodnutí je pro mě nutností, komáři na mě hodně ale fakt hodně lezou a hrozně mi to opuchá; (.

    OdpovědětVymazat
  21. Tiež si neviem predstaviť leto bez môjho mangového spreju Victoria Secret, a to som inak zásadne proti sladkým vôňam (o;

    gomistories

    OdpovědětVymazat
  22. Pěkný přehled nezbytností, většinu máme společných. Z termálních vod mi vyhovuje nejvíce La Roche.
    Jinak u mě ještě vlhké ubrousky, kapesníky na věčnou sennou rýmu, letos taky magnesium na těhotenské tvrdnoucí břicho (sem to úplně nepatří, sorry) a lesky na rty... Vůně sebou netahám, protože chodím ven jen na chvilku kvůli miminu. Jinak používám Loccitane zelený čaj s mátou a Hermés Jardin sur le Nil. Mám je druhým rokem a potřebuju se jich letos už zbavit. Jo a opalovák a bavlněná "šála" jsou taky docela dobří společníci.

    OdpovědětVymazat
  23. Pěkný článek. :) Mě hlavně zaujaly ty dva olejíčky na tělo, protože ani jeden (zatím) neznám. :)

    OdpovědětVymazat
  24. Vodu Balea jsem si nedávno pořídila, je funkční? :)

    OdpovědětVymazat
  25. A kruci, jak jsem tu tašku mohla loni prošvihnout, je dokonalá! :-(

    OdpovědětVymazat
  26. Tak přesně nějakou takovou kabelku hledám - ideálně teda jednobarevnou.. hurá do lindexu!
    jinak kdybych já měla vybrat jednu věc - termální voda! :D

    OdpovědětVymazat
  27. v klidu si vystačím s tou termálkou od Baley, je moc fajn a cenově naprostá bomba. zrovna ji tu mám položenou na stole :) ta víceúčelová mast od Himalaya mě zaujala, nikde jsem ji zatím neviděla.

    OdpovědětVymazat
  28. Krásně sepsaný článek! Bodyspray od Alverde také nesmí v létě chybět v mé kabelce. Ty spreje od VS sem chtěla vyzkoušet už loni. Ta taška je nádherná, nějak nepřímo ve mně vyvolává letní pocity. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)