úterý 22. července 2014

Micelárka Nivea

Kruh se uzavírá a v drogerii už asi není značka, která by neměla svojí micelární vodu. Nivea tu svojí uvedla poměrně nedávno a to bych samozřejmě nebyla já, abych jí nevyzkoušela! Micelárky miluju a asi mě nikdy nepřestane bavit zkoušet další a další.


Nivea zklidňující micelární voda 3v1 (200ml) - koupíte v drogeriích za cca 150 Kč

Cenu berte s rezervou, protože závisí na různých akcích a slevách samozřejmě. Rozhodně se nabízí srovnání s konkurencí, zejména L´Oreal a Garnier micelárkami, o kterých se na blozích také hojně mluví. A musím říct, že tato micelárka je stejně skvělá, jako dvě výše zmiňované. Upřímně na pleti mezi rozdíl necítím a kdybyste mi je dali do neoznačených lahviček, nejspíše je mezi sebou nepoznám. Nicméně u této micelárky musím pochválit dávkování, protože vody nevyteče zbytečně moc a dávkuje se pohodlněji, než třeba L´oreal. Líbí se mi i jednoduché a čisté balení a klidně bych uvítala i větší verzi. Z mého pohledu je skvělé, že si člověk pro dobrou a funkční micelárku může skočit i do drogerie a díky spoustě akcí jí může koupit relativně za pár korun. Vyhovuje mi, že na pleti nelepí, nevysušuje jí a je příjemná. Pleť s ní dočistím pohodlně, bez nějakého dření nebo námahy. Jako vždy nehodnotím micelárku jako odličovač očního make-upu a k tomuto účelu používám zásadně dvoufázové odličovače.



Ve zkratce další fakta:

- micelárka neobsahuhe alkohol, barviva ani parabeny
- má neutrální pH
- obsahuje dexpantenol (udržuje v pleti vlhkost) a olej z hroznových jadérek (působí protizánětlivě a redukuje červenání)
- je vhodná i pro citlivou pleť
- je bez parfemace
- v jednom kroku pleť dobře vyčistí, odstraní make-up a pleť hydratuje




Složení:


Micelárka mi rozhodně sedla a tohle určitě není moje poslední balení. Mám teď sice asi dalších 5, které čekají na své vyzkoušení, ale jednou se mi podaří všechny dopotřebovat a začít znovu nakupovat další :) Jak jsem psala, na pleti necítím rozdíl mezi touto nebo tou od Garnier či L´oreal. Vyhovují mi všechny tři a pokud jste na tom podobně, věřím, že vám sedne i Nivea.

Vyzkoušely jste tuto micelární vodu? Jaká je ta vaše nejoblíbenější? :)



PS: děkuji zastoupení Nivea za poskytnutí vody k recenzi

36 komentářů:

  1. L'oreal micelárku mám moc ráda, akorát to dávkování bych nějak lépe vyřešila, proto tuto určitě vyzkouším :)
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Túto micku som skúšala aj ja a súhlasím, je výborná: http://saveonbeautyblog.blogspot.sk/2014/05/nova-micka-do-zbierky.html

    OdpovědětVymazat
  3. Já si zrovna hodně oblíbila Garnier a k lékárenským mickám se rozhodně vracet nehodlám, Garnierka mi sedí nejlépe. Nivea mě trochu děsí svým obsáhlým složením a tím olejem, aby mi neudělal na pleti nějakou neplechu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tiež som písala recenziu na ňu a je vynikajúca :) dostala som ju od NIVEA na testovanie a určite si ju kúpim keď sa mi minie :)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za recenzi, určitě ji po tomto přečtení koupím :D

    OdpovědětVymazat
  6. Nejdříve mi micelárka docela vyhovovala, ale poslední dobou mě jednoduše nebaví, na Garnier podle mě nemá :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já už jsem jednu lahvičku vypotřebovala a ve skříni na mě čeká další. Je moc fajn, ale za mě je to dávkování právě mínusem, teče to všude možně jen ne pořádně na ten tampónek :) ! Jinak bych řekla že L'oréal i Garnier jí jsou hodně podobné, nejraději však mám stále růžovou Biodermu, ale tahle se moc povedla, nijak mě nedráždí, neštípe v očích a nemám po ní vysušenou pleť.

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělá recenze, kouknu se po ní :)

    OdpovědětVymazat
  9. já jsem ji viděla u přítelovy mamky, musím ji zkusit :) teď jsem zkoušela ten Eucerin z časopisu, byla dobrá, ale můj aktuální favorit je L'Oréal, mám už asi páté balení

    OdpovědětVymazat
  10. Mám to podobně jako ty, Rendy :-).
    Vyzkoušela jsem několik micelárek od ultra levných (třeba z Kauflandu), přes drogerku (Mixa, Nivea) až po dražší lékárenské (LRP) a rozdíly mezi nimi vidím jen v parfemaci a složení, protože všechny mi udělají stejnou službu a po žádné jsem se neosypala (pozn. odličuju s nimi pouze pleť, na oči používám také "dvoufázáky").
    papaaaya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám nejradši růžovou Biodermu, nebo je potom super od Avéne, ale mám ráda i L´oreál, ale to dávkování je tam děs :)

    OdpovědětVymazat
  12. Mám jí na fiktivním wishlistu, teď ještě musím dopotřebovat Bourjois, která je docela k ničemu, tak se těším, až si pak koupím nějakou lepší :)
    annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Mám ji taky a jsem s ní spokojená, žádnou neplechu mi naštěstí neudělala, pleť je po použití příjemná a nelepí, takže ji budu určitě používat dál, ale popravdě trošku fanaticky stále nejvíc miluju ružovou Biodermu :-D

    OdpovědětVymazat
  14. Já mám doma Bourjois micelárku a neskutečně ji miluju. Když někam jedu, nemusím si brát dvoufázový odličovač, protože tahle zvládne i dvoufázový makeup. Nelepí, je taky bez parfemace a já ji prostě miluju.
    http://elliesdailyideas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Já jsem zatím zkoušela jen 1 micelární vodu a to od Eucerinu a tu si teda nemůžu vynachválit, takže až ji dopotřebuju, kouknu po Nivee
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Planuji si ji koupit a po tvoji recenzi se ani rozmyslet nebudu :)

    OdpovědětVymazat
  17. Já vyzkoušela také L'oreal samozřejmě, která byla skvělá a teď mám Burjois a s tou jsem také velice spokojená :)
    Niveu mám moc ráda jako značku, takže neváhám, že by micelárka byla špatná, klidně bych ji vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  18. Já mám moc ráda Loreal ale štve mě to dávkování

    OdpovědětVymazat
  19. Taky mám v plánu si tuhle micelárku pořídit :))) Jsem zvědavá jak mi sedne :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. super :)
    Niveu mam rada, takze urcite vyzkousim. ;)
    Diky za tip. ;)

    OdpovědětVymazat
  21. Rendy, super recenze :) Kdybych jí už neměla, tak jí běžim koupit.. :D Akorát u mě tolik neobstála, mě teda nehorázně pálí a vůbec mi nejde odlíčit řasenku.. :/ Koneckonců, psala jsem o ní na blog, tak kdyby sis chtěla přečíst mojí recenzi, mrkni ke mě,.. :)
    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
  22. Niveu jsem zatím nezkoušela, tak to musím brzy napravit. :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ja som ju už tie vyskúšala, je jemná, nedráždi pleť, nevysušuje ani nezanecháva na pleti žiaden povlak, obal pôsobí presne ako píšeš čistým dojmom. Ten uzáver u mňa trošku nedovieral, ale to sa dá prežiť, akurát horšie sa mi s ňou odličovali oči.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  24. Poslední dobou už byla přemicelarizovaná, takže jsem se vrátila ke klasickým pleť.vodám a mohu říci, že to mé pleti jenom prospělo.

    OdpovědětVymazat
  25. taky ji mám doma a čeká na vyzkoušení..jako správný kosmetický maniak mám doma železné zásoby :D
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Taky jsem vyzkoušela už spousu micerálek, ať už byly levné nebo drahé.. Nejradši mám, ale Biodermu ta prostě vede.
    modniblog.com

    OdpovědětVymazat
  27. já jí ještě nezkoušela, ale kamarádka po ní má červené fleky, což jí žádná jiná micelárka nedělá..obecně mám za to, že nivea je super, pro lidi, kteří nemají vůbec žádný problém, ale jakmile je pleť citlivá, problematická, není to ono....

    OdpovědětVymazat
  28. Se svou pletí bojuju kvůli stresu a střídání kosmetiky, takže jsem se rozhodla, že se budu držet už jen Biodermy.

    OdpovědětVymazat
  29. niveu mám celkově ráda a až vyzkouším micelárku od mixy, volba padne i na tuto..

    OdpovědětVymazat
  30. Já mám doma micelárektaké hodně..nejlepší mi připadá od Avene..

    OdpovědětVymazat
  31. mě teda garnier vůbec nesedl a momentálně používám červenou micerálku od biodermy. od nivee jsem ji ještě nezkoušela, ale tvá recenze se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  32. Zatím jsem zkoušela 2 micelárky (Vichy a Burjois) a moc mě neoslovily, takže mě už ani žádné nelákají

    OdpovědětVymazat
  33. Nevím proč, ale Nivee nějak nemůžu přijít na chuť. Taky mám moc ráda micelárky a zkouším pořád nové a nové, ale téhle se asi vyhnu. Každopádně ale věřím, že je dobrá :-)

    OdpovědětVymazat
  34. Niveáckou jsem zatím neměla, ale jak dopotřebuju zásoby, určitě pořídím. Micelárky miluju a k odličovacím mlékům se už vracet nebudu, stejně tak všemožné mycí gely už nemám potřebu používat. Nějak moc mezi micelárkami nepozoruju rozdíly - je teda pravda, že růžová Bioderma je asi nejlepší, ten pocit hebké a dokonale svěží pleti ostatní značky tak dobře neumí, ale jinak na pleti rozdíly nepozoruju, takže jsem spokojená i s těmi levnějšími. Co si teď tak vybavuju, měla jsem YR, Mixu, Bourjois, Eucerin, La Roche a všechny mi vyhovovaly. Odličování očí taky nehodnotím, taky používám radši dvoufázové, ale na cesty odlívám do malé lahvičky micelárku a zatím mi všechny posloužily i na oči. I když s dvoufázáky to jde prostě snadněji. :-)

    OdpovědětVymazat
  35. Já jsem si pořídila micelárku od Dermacolu a jsem s ní spokojená. Nelepí a pěkně čistí. Samozřejmě se ale té od Biodermy nevyrovná :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)