čtvrtek 24. července 2014

Jak voní Vespa?

Dlouho jsem si říkala, že jsem měla nebývalé štěstí na zkoušení nových vůní. A jednoho dne se to prostě nepovede a vám se do ruky dostane vůně, která není váš šálek kávy. Což ale úplně neplatí v případě mé drahé polovičky, kterému se vůně naopak líbí tak, že než jsem si jí stihla vyfotit, byla půlka z ní fuč. Už chápete, proč mám obsesi fotit všechno nové a nepoužité? Protože jinak to dopadne takhle :)


Předpokládám, že o těchto nových vůních jste už někde četly nebo je minimálně v nějakém časopise viděly. Vůně inspirované létem, cestováním a dálkami jsou podle mě spíše pro mladší ročníky. Minimálně dámské verze určitě. Na mě je vůně bohužel příliš sladká a jemná. Obsahuje nějakou složku, která mému nosu prostě nelichotí. Ovšem pokud si na slaďáky potrpíte, tohle se vám bude líbit. Na základní škole bych po podobné vůni nejspíš sáhla, teď jsem ale někde úplně jinde. Přítel je zas naopak spokojený a vůně se mu líbí (což je na balení asi dobře vidět :) Ani pánská verze mě tolik nezaujala, je trochu kořeněná a cítím v ní hodně levanduli, ale hlavní je, že se líbí příteli. S výdrží jsou na tom stejně jako další podobné toaletky a během dne je potřeba vůni použít vícekrát a žádný držák to zrovna není.



Vespa pro ni


Hlava: zázvor, citron, bergamot
Srdce: květy pomeranče, jablko, heliotrop
Základ: vanilka, cedr, bílé pižmo


Vespa pro něj


Hlava: fialka, grapefruit, jalovcové bobule
Srdce: ananas, růžový pepř, levandule
Základ: pačuli, semiš, vetiver




Kdybych si vůni zkoušela v drogerii, v nákupním košíku by neskončila. A kdybych si měla mezi oběma vybrat, líbí se mi o něco více pánská verze. Přítel je spokojený, ale můj la dolce vita voní prostě jinak. Jinak se vůně prodávají v 30 a 50 ml verzích a cena je okolo 300 Kč (záleží, kde vůni kupujete samozřejmě). Pokud budete někdy přemýšlet třeba o dárku pro svou náctiletou sestru či kamarádku, které ocení slaďoučky růžové balení i obsah, zkuste Vespu v obchodě ovonět. A pokud vám na pánských polovičkách voní něco lehce kořeněného s kapkou levandule, mohla by vás zaujmout naopak Vespa pro pány.

Znáte tyto nové vůně? Zaujaly vás podle svého složení nebo třeba vzhledem? :)



PS: děkuji za poskytnutí vůní k recenzi PR zastoupení

21 komentářů:

  1. Znám, ale vůbec mě to neláká. Nejsem na to asi cilovka... Sladší vůně sice můžu, ale dost si potrpim na výdrž. Tohle je pro me vonitko pro puberťáky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já teda mám sladké vůně ráda, ale přesně jak píšeš je v ní něco co mi vadí.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc sladké nemusím, skôr korenené :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych tu vůni chtěla koupit příteli už jen kvůli tomu, že jsme spolu kupovali Vespu:)

    OdpovědětVymazat
  5. Vespu jsem už před časem očuchávala v DM a musím říct, že mi doslova smrděla. A to i přes to, že složky vůně mám normálně ráda, tady mi to ale extrémně nesedí. Holt vůně z drogerky asi není pro mě.

    OdpovědětVymazat
  6. Ta sladce růžová by nebyla nic pro mě.. V té pánské by mi asi vadila pačuli, tu vůni zkrátka nemusím, přijde mi taková moc "zemitá" nebo jak to říct.

    OdpovědětVymazat
  7. Na tieto vone sa tusim rozmohla silna reklamna kampan napriec blogmi, ale inak ich nepoznam. Nebyt blogov, ani neviem, ze existuju :) Zaujat ma nezaujali, ale ani nie som cielovka:)

    OdpovědětVymazat
  8. Díky velké reklamní masírce všude možně jsem je postřehla, ale jde to mimo mě. Jednak nudný, nezajímavý design a pak sladké vůně nemám v oblibě.
    papaaaya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. vespy znám a už jsem k i čuchala a docela se mi líbily

    OdpovědětVymazat
  10. S vůněmi je to těžké. Buď sedí nebo ne. Je to jako vybírat si přítele- love it or leave it. Nakupovat naslepo bych se nikdy neodvážila.
    Sladké vůně také nejsou nic pro mě. Já raději právě dřevité a spíše těžší vůně než lehké a svěží.

    OdpovědětVymazat
  11. také všechno fotím nové a nepoužité ;) a mně také moc nesedla. netvrdím, že to není hezká vůně, ale není to můj styl.

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadají teda velmi dobře :)))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Můj favorit je La vie est belle a jsem jí věrná :D

    OdpovědětVymazat
  14. Vůně neznám, ale mají pěknou lahvičku. Já jsem si nedávno koupila jednu vůni od Avonu, ale hrozně mě zklamala :( tak doufám, že se zalíbí třeba babičce nebo mamce :)

    OdpovědětVymazat
  15. Sladké vůně já můžu :-) určitě to půjdu omrknout a moje kamarádka má Vespu, tak proč ji neudělat radost a koupit ji k ní ještě parfém. :-))

    OdpovědětVymazat
  16. Hm, tak tohle by mě taky nezaujalo, nemám ráda sladké vůně a zvlášť pokud jim dominuje vanilka.

    OdpovědětVymazat
  17. Sladké vůně mám ráda a k této jsem si čuchala v drogérce a docela mi voněla:)
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Včera mi v Kotvě slečna dala vzorek. Za mě všechny palce dolů. Tak nějak působí lacině a po chvíli čuchání mě z ní bolela hlava.

    OdpovědětVymazat
  19. Vespu neznám a po přečtení Tvé recenze mě ani neláká. Ale pokud kolem ní někdy půjdu, ze zvědavosti určitě očichám - jestli budou mé dojmy stejné jako ty Tvoje. No hlavně že aspoň Tvůj přítel je spokojený - fotka podle mě stačí jako plnohodnotná recenze. :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)