středa 30. července 2014

Jak na domácí gelovky od Sally Hansen krok po kroku

O uvedení této žhavé novinky jsem vám psala už ZDE a od srpna bude k dostání v drogeriích DM. Díky Sally Hansen si můžete doma udělat takový malý profi salon a gel-lak manikúru tvořit svépomocí. Není to o nic náročnější než klasické lakování nehtů, ale rozdíl je v tom, že takto upravené nehty zůstanou až 2 týdny pořád pěkné. Dneska bych se chtěla zaměřit na celou aplikaci gel-laku krok za krokem a říct vám svoje i kamarádčiny poznatky z používání.


Všechny podrobnosti o setu, jeho dostupnosti i ceně zjistíte v předchozím článku KLIK.



1) První krok je dřívkem zatlačit nehtovou kůžičku. Je to důležité, aby se lak na kůžičku nedostal a díky tomu pak na nehtech dlouho vydržel. Jinak by hrozilo jeho odlupování a poničení. Pokud lakem přetáhnete, přebytečnou vrstvu barvy odstraňte špičatou částí dřívka.



2) Nehty potom upravte do požadovaného tvaru a délky a jemnější stranou pilníku lehce obruste povrch nehtu. Po nalakování už nehty nijak nezkracujte, nestříhejte ani nepilujte. Vsrtvy by se mohly porušit a opět by mohlo dojít o odloupnutí laku.



3) Jakmile nehty opilujete, je potřeba je očistit a odmastit alkoholovým ubrouskem.



4) Poté přichází na řadu lahvička s číslem 1. Tenkou vrstvu podkladového laku nalakujte na na celý nehet. Doporučení pro snadnější aplikaci - nejdříve nalakujte 4 prsty a oba palce dělejte až nakonec (kvůli snadnějšímu "zapékání" v lampě).



5) Stiskněte fialové tlačítko a lampa se rozsvítí. Ruku vložte dovnitř a čekejte, dokud lampa sama nezhasne. Je automaticky nastavená na 30 sekund.



6) Po aplikaci podkladového laku přichází aplikace barevného laku. Doporučují se 2 barevné vrstvy, každou nechte zvlášť "zapéct".



7) Po barevném laku sáhněte po lahvičce s číslem 3. Topcoat je poslední vrstva, kterou budete zapékat.



8) Na závěr nehty otřete alkoholovým čistícím ubrouskem, kterým setřete výpotek z nehtů. Pokud nebudete mít po ruce zrovna speciální ubrousky, lze nahradit čistým alkoholem. Nelekejte se mírného lepení nehtů po vyndání z lampy. Způsobuje ho právě výpotek, který je potřeba ubrouskem setřít.




9) Na závěr můžete nehty ošetřit olejíčkem nebo oblíbeným krémem.



Hotové nehty nalakované lakem v odstínu Back to the fuchsia. Hned jak "zapečete" poslední vrstvu, lak je vytvrzený a suchý, takže můžete jít bez čekání dělat cokoliv.




Proces odlakování nehtů:


Lak se neodstraňuje pilováním, ale klasicky alobalovou metodou. Jak na to?





Nehty po 14 dnech - jediný malý defekt, který je ale způsobený vlastní nešikovností a ne gel-lakem jako takovým :)





- vatový tamponek si nastříhejte na menší kousky (já jeden rozstříhám na 4 kusy)
- dostatečně ho namočte v acetonovém odlakovači (v základním kitu jedna lahvička je)
- vatový tamponek přitiskněte na nehet a obalte proužkem alobalu
- vyčkejte cca 15 min. a poté se podívejte na první nehet, kterým jste začaly. Lak určitě neodstraňujte z nehtu násilím, jinak si je můžete poničit. 
- lak by se měl sám rozpustit a od nehtu se odlepí jako zkroucený papír




Moje zkušenost při odlakování byla taková, že všechny nehty šly dolů relativně dobře, jen u palců jsem čekala trochu déle. Nevím čím to je, ale lak se trochu držel ve středu nehtu a musela jsem ho "rozpouštět" o něco déle, než zbylé nehty. Také mě překvapilo, jak mi za ty 2 týdny povyrostly nehty, protože takhle dlouhé je běžně nemívám. Pokud vás trápí lámavé nehty, které nikdy pořádně nevyrostou, tato metoda by vám do jisté míry mohla pomoci svoje nehty trošku "vypěstovat".


Jaké jsou mé dojmy z používání setu?

Určitě kladně hodnotím to, že si gel-lak můžu udělat v pohodlí domova. Celá aplikace není o nic složitější než klasické lakování nehtů a zabere mi možná ještě méně času. Možná se to nezdá, ale tohle všechno se dá stihnout za 15-20 minut a není to nijak složité. Lak jsem sundavala po 2 týdnech a to jen kvůli odrostům.  Měla jsem jediný defekt v podobně maličkého odštípnutí laku, který jsem si ale beztak způsobila sama, protože jsem se násilím snažila otevřít jednu krabičku :) Jinak byly nehty naprosto perfektní a neporušené. 

To samé mi potvrdila i kamarádka, která si nehty chtěla hned vyzkoušet a je z nich stejně nadšená. Už si vybírá odstíny, které si půjde koupit hned jak budou v prodeji :) Kamarádka byla z dobré výdrže udivená, protože měla předchozí špatnou zkušenost, kdy si nechala v salonu udělat gel-lak, který se jí po dvou dnech začal olupovat a pak ještě musela zaplatit za jeho sundání a odpilování laku jí poničilo nehty.

Gel-lak jde použít i na nehty u nohou, což mi přijde super, protože zvlášť v létě, když člověk nosí otevřené boty, tak se klasický lak rychle ošoupe. Jeho výhodu vidím i např. v tom, když se člověk chystá třeba na dovolenou, tak s sebou nemusí tahat odlakovače a laky a tohle mu v pohodě vydrží. Případně pokud vás obecně obtěžuje časté lakování nehtů, tato metoda by se vám také mohla zamlouvat.

Celková výdrž je asi individuální a nejde obecně říct, že lak vydrží třeba dva týdny všem. Zároveň je důležité dodržovat postup a nemíchat např. různé značky laků nebo laky "zapékat" v jiných lampách. Lampa je uzpůsobená chemickému složení laků a výsledky jsou zaručené v případě, že používáte tyto laky s lampou Sally Hansen. Určitě se najde někdo, kdo si řekne, že lampu už doma má a stačí si koupit jen laky, ale výsledek nemusí fungovat a není jisté, že bude lak držet. Je to na uvážení každého. Samozřejmě v lampě nejdou zapékat ani klasické laky na nehty (na nehtech by lak stejně nedržel). Klasický lak však můžete použít na závěrečnou vrstvu laku. Příklad: máte lámavé nehty a chcete je trochu zpevnit. Natřete je lakem č.1 a poté č.3 (tedy vynecháte barevnou vrstvu) a takto zpevněné nehty pak už natřete jakýmkoliv klasickým lakem (který ale samozřejmě už pak nijak nezapékáte).

Co se pořizovací ceny týče, může se zdát vyšší, ale když si spočítáte, kolik dáte za jednu návštěvu v salonu, tak se vám investice brzy vrátí zpět. Nehty si můžete dělat v pohodlí domova kdykoliv. A samozřejmě si set můžete koupit třeba s kamarádkou nebo maminkou dohromady a používat ho společně (a náklady tak dělit).

Nemám sice zkušenost s jinými gel-laky a nemůžu porovnávat, každopádně já jsem maximálně spokojená. Aplikace mi přijde snadná a jednoduchá, výběr odstínů mi vyhovuje, dostupnost v drogerii je určitě taky velkou výhodou. Kamarádka sdílí můj názor a něco mi říká, že už si dlouho na nehty nic jiného nedá :)

Jediné mínus, které jsem na celém setu našla je to, že je v každém balení stejný odstín a nejde si ho předem vybrat. Je to samozřejmě jen můj pohled, ale já bych uvítala, kdyby bylo více barevných možností a každý si tak mohl vybrat podle svého uvážení.

Uff, tak doufám, že jsem vás nezahltila textem a postup aplikace gel-laku je dostatečně názorný :) Budu ráda za vaše názory na tuto novinku nebo vaše dosavadní zkušenosti s gel-lakem obecně.

62 komentářů:

  1. Hmm, hodně jsi mě nalákala. Štve mě, když mám po dvou dnech oloupaný lak a musím přelakovávat.. Takže asi zainvestuji do téhle věcičky!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to pěkně, hezky se to leskne.

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá to skvěle akorát já ráda měním lak třeba každé tři dny asi by mě nebavilo mít 14 dní jednu barvu :D ale vypada to dobre :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to mega dobře! :)))) No budu asi o tom uvažovat :))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Jediné, co mě od koupě odrazuje je právě onen vybraný lak v sadě, který stoprocentně nevyužiji. Pořizovací cenu bych pak nějak skousla, kdyby byl na výběr i nějaký přirozenější odstín, který by mi více vyhovoval. Každopádně palec na horu na detailní fotodokumentaci a komentář, konečně si to umím lépe představit (nikdy jsem nebyla v salónu dělat si nehty) :)
    snesek(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. já už jsem zkoušela podobných laků několik značek a musím říct, že za sebe nevěřím tomu, že je ta lampa uzpůsobena přímo tomuto produktu, zatím jsem se s tím nikde nesetkala a ani si to neumím prakticky představit, ale třeba jsem úplně vedle... jinak se mi to líbí, zvlášť, pokud to jde dobře sundat, to není vždy pravidlem, někdy je to hodně dlouhý proces a nepěkně poničené nehty!

    OdpovědětVymazat
  7. Můžu se zeptat,proč nenatáčíš videa?
    http://tickerlocky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Popravde, nejako ma to neláka. Nechty síce vyzerajú dobre, ale mať dva týždne rovnaké nechty by ma ani nebavilo - aj keď uznávam, že občas by to mohlo byť aj praktické :)
    Neostali Ti potom zafarbené nechty? Podľa tej poslednej fotky to tak vyzerá...

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky, jasný návod, super článek. Ještě, že na takové věci moc nejsem, jinak bych potom děsně toužila:-D

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem začala se Striplacem od Alessandra, ale dost mi ničil nehty, teď používám už půl roku nizozemský NailPerfect a jsem moc spokojená. Princip stejný jako u Sally, odlakovává se taky alobalovou metodou. Na nohou jsem ho teď měla měsíc a dávala dolů jen kvůli odrostům, barva byla neporušená, lesklá. Na rukou to vydržím týden až deset dvanáct dní, podle barvy (nenápadka déle), pak už nevydržím s odrosty, nehty mi rostou hodně rychle. Oproti běžným lakům (a to jsem měla i Opi nebo Chanel) se výdrž nedá srovnat :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Pro lidi, co neradi přelakovávají je to určitě paráda, ale mně by po dvou týdnech jedna barva neskutečně nebavila :)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkný fotoreport a článek celkově! ;-) Rozhodně jsi mě nalákala, já lakování nehtů mám ráda, ráda si s tím hraju, ale ne vždy na to mám čas a náladu. Musím probrat finanční stránku, a pak se rozhodnu. Každopádně děkuju ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  13. Moc zdĺhavé na mňa ale nechtíky máš pekné =)

    OdpovědětVymazat
  14. To odlakovanie sa mi zdá parádne. Narozdiel od pilovania... :)

    OdpovědětVymazat
  15. Michaela Čapková: to chápu, taky to tak mám, ale na druhou stranu jsou někdy dny/týdny, kdy mě lakování spíš obtěžuje a nebaví a tohle je ideální věc. Pokud by člověk chtěl častěji měnit vrchní barvu, tak je asi ideální nalakovat jen č.1 a č.3 a pak na to používat barevné laky, které by tak déle vydržely :)

    Terka Svobodová: myslím, že v tomhle nejsi jediná. Celkem mě překvapilo, že je jen jedna verze setu a není jich na výběr více.

    OdpovědětVymazat
  16. Určitě by mě zajímal tvůj názor např. po 3 měsících používání, protože já si kupovala Rocklac, který byl ze začátku super, ale pak si na něj mé nehty zvykly a držel mi max 2 dny :(.

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadá to sakra dobře, ale svoje nehty mám dlouhé a pevné a jakmile se řekne gel, vybavím si tu hrůzu po sundání. Co čtu, tak tohle to nedělá, ale stejně, nemám potřebu si nehty posilovat (zaplaťpánbůh) a ikdyž mě to dost láká vyzkoušet, tak tomu dokážu odolat. :D :)

    OdpovědětVymazat
  18. Nehty vypadají fakt pěkně, super, že to vydrží tak dlouho, protože někdy mám nehty oloupané už po pár dnech. Jediné, co by mi vadilo je čekat dlouhou dobu při odlakování.

    OdpovědětVymazat
  19. Krásný, už jsem to okukovala u Péti a vážně se mi to líbí :) Ale tohle nejsou tvoje ručky, ne? Mám na nehty paměť, nějaká nemoc nebo co :D

    OdpovědětVymazat
  20. Meduňka-B: takhle nám to bylo řečeno na představení laků :) Nechci polemizovat o tom, co je na tom pravdy, protože tomu nerozumím. Podle mě je to hlavně jakási "ochrana" značky, protože když si někdo koupí např. SH laky, zapeče je v jiné lampě a nehty mu pak slezou po dvou dnech, tak to může být právě tím. Samozřejmě jestli to někdo vyzkouší a bude mu to držet, tak jen lépe pro něj :)

    Ticker Locky: nemám na to techniku a hlavně čas :) A hlavně nevím, o čem bych točila videa, když se spíše věnuji recenzím na produkty :) Videa jsou podle mě spíše lepší na make-up tutorialy a podobné záležitosti a to není moje parketa :)

    claire clairmont: nehty byly zabarvené jen mírně a když jsem si dělala další kolo gelovek, tak jsem pilníkem zbytek barvy krásně odstranila, takže v pohodě :)


    OdpovědětVymazat
  21. po 14 dňoch ich mášstále ako čerstvo nalakované ale ja by som na toto nervy nemala :D

    OdpovědětVymazat
  22. Lenka Šlajferčíková: moc děkuju :)

    Hanele: taky mi bylo skoro líto sundavat téměř neporušený lak, ale taky mi rostou poměrně rychle nehty a na odrosty se nevydržím dlouho dívat :)

    Veronika Valašková: snažila jsem se to vzít maximálně stručně, ale je to rozsáhlé téma :) Než pak odpovídat na 150 dotazů extra, tak jsem se snažila napsat všechny svoje dojmy a doporučení :)

    Lucie K: určitě není problém udělat nějaký update po delší době používání. Sama jsem zvědavá :)

    Katarína Kačuriková: děkuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj můžu se zeptat zdali ti nadšení z používání této sady vydrželo?😊

      Vymazat
  23. Rendy, mně to teda přijde jako marketingový trik a to dost hloupý, fakt bych chtěla vidět žárovku uzpůsobenou chemickému složení laku:-D

    OdpovědětVymazat
  24. Tak tohle vypadá hodně dobře! Něco takového by se mi opravdu hodilo :)

    OdpovědětVymazat
  25. Vypadá to dobře, původně jsem uvažovala o koupi, ale nelíbí se mi odstíny laků. Já používám jen pár barev, které pravidelně střídám, a tyhle se mi bohužel vůbec nelíbí :(

    OdpovědětVymazat
  26. Brala bych to na zpevnění nehtů, ale chodit dva týdny se stejnou barvou by mě taky nebavilo. :)

    OdpovědětVymazat
  27. Labradoora: máš správnýho pamatováka :) To jsem fotila kamarádku při aplikaci, ale měly jsme stejný odstín laku i stejný "defekt" na nehtech :)

    Dejnicka: jak jsem psala výše - tlumočím informace, které jsme dostaly :) Nevím, jestli je v tomhle případě mezi lampama rozdíl a beru to, že se SH chrání před tím, aby pak někdo nebyl nespokojený s výdrží laku, když si to doma "zapeče" v čemkoliv :)

    OdpovědětVymazat
  28. Gel-lak vypadají parádně, hlavně pokud vydrží. Nejsou pak ale nehty poškozeny?
    Díky za tip!
    katka.nov@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Skvělý článek! Zrovna dneska jsem startovací sadu okukovala v DMku... Měla jsem klasické gelovky, akryl, i gel lak a s gel lakem jsem úplně spokojená nebyla... Teď nechávám nehty po všech těch šílenostech odpočinout a zvažuji, jestli zkoušet i jinou značku gel laku, než kterou jsem používala doteď... No uvidíme, každopádně hodně lákavý článek ;o)

    OdpovědětVymazat
  30. Tak jsem ráda, že nejsem nadšená sama, také mi to moc vyhovuje a divila jsem se, jak mi pěkně vyrostly nehty. Já mám ted tu nude barvu a lakuju na to klasické laky a je to paráda :).

    OdpovědětVymazat
  31. Jo, tak koukám, že je to to samé jak Shellac :-) Ale jo, proč ne, nemít ho, tak bych možná sadu zkusila. Jinak se Shellacem mám jen nejlepší zkušenosti a aktuálně geluji jen krok 1 a 3 a navrch pak lakuji své barevné laky, aby neležely ladem.
    Co se lampy týká, taky myslím, že v nich není rozdíl. jen v UV nebo LED, a samozřejmě mít dostatečný výkon.

    OdpovědětVymazat
  32. Tedy vypadá to opravdu báječně. Myslím, že tvým rukám přesně sluší tahle malinová/fuchsiová barvička :)

    OdpovědětVymazat
  33. podľa mňa to je super nápad a vyzerá to naozaj veľmi pekne a ľahko :)

    OdpovědětVymazat
  34. Mě se tento set líbí moc, ale jako studentce, chodící párkrát na brigádu je to pro mě zatím dost peněz :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  35. Moc pěkné. O této značce slyším poprvé, ale gel-laky znám. Já sama jsem si dříve dělala gelovky a nyní si dělám nehty akrylové, ale na nohy by se mi nějaká sada šikla :)

    OdpovědětVymazat
  36. V DMku stojí startovacia sada okolo 126€, kazdy jeden gellak zopár ml okolo 13.95€, fakt som to zvažovala, ale ako pracujúceho človeku sa mi to zdá mega drahé... Na Orly nič nehovorím,takú cenu som aj čakala, ale na Sally Hansen to je veľa... Plus ta lampa je škaredo oranžová,škoda, som sa tešila.

    OdpovědětVymazat
  37. Takže....

    dali vám informace, že gellak se nesmí zapéct u kůžičky, jinak si ji spálíte?
    Jak odstraňovat gellak, když přesáhnete lůžko?
    Že na poškozené, roztřepené nehty tyto techniky nejsou vhodné?
    Že u měkkých, tenkých nehtů může gellak v lampě pálit?
    Jak ošetřovat kůžičku před aplikací alobalové metody, aby co nejméně trpěla kůžička v okolí nehtu?

    A takhle bych mohla pokračovat dál.

    nafocené pěkně, klobouk dolů. Postup taky moc pěkný, ale když už po vás chtějí, aby jste prezentovali něco, na to co schválně existují školení a ne informační prezentace.... tak by vám aspoň mohli říct pro a proti a dát vám pořádné informace.

    Protože pak tu předáváte zkušenosti po jedné, dvou aplikací a v některých případech si ty holky, na základě vašich "recenzí" akorát tak mohou aplikací uškodit, než pomoci.
    A vím o čem mluvím, protože kvůli sestře momentálně gellaky a podobné techniky studuju a mám jednu z nich doma a učím se to.

    Ale to není výtka Rendy na tebe, ale na Sally Hansen.


    Ale jedna věc mne fakticky pobavila... ty se fakt podivuješ, jak ti po 14 dnech povyrostou nehty???!!! Nic ve zlém, ale NEHTY ROSTOU i normálně. Kdyby si měla na nehtech lak 14 dní, taky uvidíš, o kolik povyrostly.

    Takže....

    dali vám informace, že gellak se nesmí zapéct u kůžičky, jinak se můžete popálit?
    Jak odstraňovat gellak, když přesáhnete lůžko?
    jak ošetřovat kůžičku před aplikací alobalové metody, aby co nejméně trpěla kůžička v okolí nehtu?

    A takhle bych mohla pokračovat dál.

    nafocené pěkně, klobouk dolů. Postup taky moc pěkný, ale když už po vás chtějí, aby jste prezentovali něco, na to co schválně existují školení a ne informační prezentace.... tak by vám aspoň mohli říct pro a proti a dát vám pořádné informace.

    Protože pak tu předáváte zkušenosti po jedné, dvou aplikací a v některých případech si ty holky akorát tak mohou aplikací uškodit, než pomoci.

    Ale to není výtka Rendy na tebe, ale na Sally Hansen.

    Ale jedna věc mne fakticky pobavila... ty se fakt podivuješ, jak ti po 14 dnech povyrostou nehty???!!! Nic ve zlém, ale NEHTY ROSTOU i normálně. Kdyby si měla na nehtech lak 14 dní, taky uvidíš, o kolik povyrostly.

    OdpovědětVymazat
  38. Krásna farba laku! :)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Vypadá to hodně dobře a výdrž je super! Díky za jeden z nej článků poslední doby :-)

    OdpovědětVymazat
  40. také už jsem o tom setu přemýšlela, tak jsem ráda za recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  41. Katerina Novakova: nemůžu soudit z dlouhodobého hlediska, ale nehty zatím poškozené nejsou :) Myslím, že je mám celkem odolné, protože když jsem před lety po delší době sundavala gelovky (jako fakt gelovky) tak jsem nehty měla pořád stejné jako před nimi :)

    Anesa: to jsou kamarádky ruce, ale vyřídím jí poklonu :)

    Mikrosvět by Ellen: díky za vyčerpávající komentář :) každopádně to musíš brát tak, že my byly na tiskovce, ne na školení pro manikérky :) Nejsem profík, abych to dělala lidem na zakázku a ke kitu je přibalený podrobný návod, který si každý může před použitím nastudovat :) Set je uzpůsobený pro domácí použití a navíc jsem v předchozím článku zmiňovala, že to není vhodné pro všechny. Pokud má někdo poškozené nehty, neměl by používat ani klasický lak, natož něco takového :) Ale to beru jako věc, co musí každý posoudit sám. A co se nehtů týče, vážně mě překvapilo, o kolik za tu dobu vyrostly :) Když se vžiješ do mé situace, kdy si nehty jinak stříhám po každém odlakování, tak nejsem zvyklá, že by mi někdy narostly do takové délky, aniž by se poničily :) Takže ano, vážně mě to překvapilo a nebojím se to říct :)

    OdpovědětVymazat
  42. Mít stejnou barvu na nehtech 14 dní tak se asi zbláznim :-D. Ráda to střídam. Ale jen na rukách. Na nohách nosim pořád jen červenou, jen na nějaký spešl události jí změnim. A tak o tom možná budu přemýšlet, dát to na nohy mě fakt nenapadlo :-)

    OdpovědětVymazat
  43. Ne že by mě to nezaujalo, to ano, moc se mi to líbí, ale vůbec o tom nebudu uvažovat, celkově s laky na nehty pomalu končím ;-) Každopádně oceňuju, jak jsi celý proces popsala!

    OdpovědětVymazat
  44. asi aj porozmyslam nakoniec nad kupou :D

    OdpovědětVymazat
  45. no vypadá to krásně a jednoduše, ale já laky ráda střídám, takže nic pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  46. moc hezká barva laku, ale já se asi přeci jen budu držet normálních laků. nehty se mi třepí, tak bych si je nerada zničila..

    OdpovědětVymazat
  47. Rendy, já to nemyslím nijak zle.
    Ale jde mi o to, že tyto techniky nepatří do salonu jen tak pro nic za nic a když už vám to dají a určí produkt na domácí potřebu, tak vám mají dát alespoň podstatné informace. Ve finále totiž neodpovídá na dotazy čtenářů Sally Hansen, ale vy, bloggerky, které jste to dostali k otestování.
    A i když člověk není manikérka a nemá na to papíry, tak by měl přeci jen vědět, co si na nehet dává, proč je tento krok důležitý, proč tamten nikoliv. A čemu se případně vyvarovat.
    Vždyť jde ve finále o bezpečnost tvou, Péti, a dalších, které tam byly. Ale i o bezpečnost nejen čtenářů, ale i dalších, kteří vás nečtou, ale budou si to chtít koupit.
    A i když tam návod dodávají, tak předpokládám, že je jen k aplikaci. případně návod řeší, jak provést reklamaci lampičky, pokud přestane fungovat. (alespoň doufám, že to tam je).

    Co se poškozených nehtů a klasického laku týče... tam bych nesouhlasila, jsem přeci jen na své půdě působnosti. Správně zvolený lak a péče naopak pomůžou. Špatně zvolený naopak uškodí. Od toho tu ale zase jsou manikérky a ne modeláže a jejich pole působnosti, aby poradili a pomohli.

    Tady fakticky nejde o to, že bych se tě jakkoliv chtěla dotknout, protože z pohledu člověka, co do toho nevidí... se to zdá býti v pořádku.
    Jenže v pořádku to není.
    Nikde se neřeší hygienické podmínky. Aby si člověk nezpůsobil aplikací infekce.
    Nikde se nehovoří o tom, že tyto techniky ve skutečnosti naopak vysušují nehtové lůžko, mohou poškodit nehet.. a že je ve finále potřeba extrémní opatrnosti.

    Navíc upřímně, málokdo si dokáže nalakovat nehet skvěle, ani mně se to občas nedaří a že mám blog na laky na nehty, postupy apod... a nikde žádná zmínka, jak to v případě nešikovnosti, malých zkušeností, či náhody odstranit a kdy... když to člověk zapeče... dost blbě se to odstraňuje, můžeš si popálit pokožku... když to chceš odstranit.. co na to vezmeš?

    Rozumíš, co se snažím říct?
    Já nechci prudit, to ani náhodou. Jen bych ráda, když už, aby se lidem dávali od společností celkové informace, protože pak akorát od bloggerek dostávají občas dezinformace a ve finále to uškodí jim, oni za to zaplatí nejen penězi, ale možná i nemilými zkušenostmi.

    www.mikrosvetbyellen.com

    OdpovědětVymazat
  48. Rendy, je mi jasné, že předáváš informace, které jsi dostala, taky tomu nerozumím, tak jsem třeba úplně vedle,ale tak logicky si říkám, že UV záření je pořád UV záření a a LED je stále LED (nevím, kterou technologii SH používají). Obvykle jsou tyto laky tvrdit i v UV lampách, ačkoli se v originále prodávají s LEDkovými, jen se prodlužuje čas vytvrzování. Rozdíl je samozřejmě ve výkonech lamp, tak bych pochopila, kdyby řekli, že např. s 9tiW bude délka tvrzení 30sekund a se 4W X .... takto mi připadá, že se firma ani tak nekryje, jako spíš kecá, aby ty startovací sety prodala.... ale jsem absolutní amatér, sama postupuji postupem pokus omyl, tak si to třeba fakt představuji moc jednoduše a křivdím jim.

    OdpovědětVymazat
  49. Pane jo, to je velice dobrý nápad, myslím že bude hodně holek které to rády vyzkouší, já doufám že nepodlehnu a nechám si své přírodní nehty, nechci si je poničit :)

    OdpovědětVymazat
  50. Vyzerá to fantasticky a naozaj ma to veľmi láka. mám lámavé, zničené nechty, keďže si ich lakujem niekoľkokrát do týždňa, ale aj napriek tomu, že tá cena je kvázy prijateľná, stále je to celkom dosť:/

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  51. I když na nehtech ráda střídám barvy, láká mě představa mít až dva týdny perfektní manikúru.. Ušetřilo by mi to tolik času :D
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Rendy s tou lampou si im to zhltla ako s navijakom.. Predsa tú lampu majú vlastnú aby sa tým zvýšila cena, za ktorú sa balíček predáva... Veľmi pochybujem o tom, že keď sa niekto pustí do gel-lakov a chce vyskúšať SH, Essence aj Orly, tak si bude kupovať tri samostatné lampy.. To je blbosť ako traky.. SH dobre vie, že na samotných lakoch by toľko nezarobili a tak donútia zákazníka kúpiť si balíček aj s lampou, za čo z neho vytiahnú oveľa viac prachov... Čistý marketing, nič iné... Stačí sa nad tým trocha zamyslieť ;-)

    OdpovědětVymazat
  53. mám tu sadu od Essence, ale tohle vypadá ještě o dost líp :D moje nehty jsou fakt bída bídná, dokonce mě i pod UV světlem pálí, protože jsou fakt na nic tenký a nic nevydrží. osobně bych taky řekla, že to, že laky Sally Hansen se nedají používat s jinou lampou je pěkná kravina, která má jen zaručit, že to lidé budou kupovat kompletně. ale zase to chápu :D

    OdpovědětVymazat
  54. Moc se i to líbí, ale fakt se mi nechce do toho vkládat tolik financí. Hrozně ráda měním barvu nehtů, lakuju kolikrát i 3x týdně když mě barva omrzí, mám dost širokou škálu laků.. takže bych si musela pořídit více ostínů a při ceně jendotlivých laků.. + ta sada je to fakt pálka :/

    OdpovědětVymazat
  55. Na jednu stranu mě něco takového hrozně láká, ale mě hrozně baví si lakovat nehty, takže i je lakuju třeba po třech dnech a u tohohle bych si 14 dní nelakovala :D Ale zas někdy by se to hodilo se o to nemuset starat a nebo to používat jen pro zpevnění no :)

    OdpovědětVymazat
  56. přesně z důvodu zpevnění mých slaboučkých nehtů jsem si gel laky pořídila, tak mě mrzí, že Sally s tím přišla až teď. každopádně asi si pořídím novou lampu, ta moje je šílená :/ :D

    OdpovědětVymazat
  57. Mě se třeba sloupne sám :D nebo po dlouhé chvilce v horké vaně :) ale je to tím, že mám slabší nehty, tak se to slepuje samo, takže vlastně mi vydržel momentálně lak na osmi nehtech 3 dny (jsem teď furt doma a jsem líná to dolakovat :D ) . Jenom mě akorát mrzí, že je málo barev... Třeba já bych potřebovala klasickou černou :D proto se chci ještě zeptat: zkoušel to někdo s normálníma lakama? :O JAkože použije ty dva laky na první a třetí vrstvu a tu druhou dá normální lak :O ???

    OdpovědětVymazat
  58. Super, děkuji za další tip. Přemýšlím, kterou sadu vybrat. Je toho na trhu opravdu hodně. Koukala jsem třeba i na tyto stránky: http://www.gobra-nails.cz/. Máte s nimi zkušenosti? Děkuji.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)