čtvrtek 10. července 2014

Co používám na úpravu obočí

Byly doby, kdy jsem úpravu svého obočí totálně ignorovala. Dlouhou dobu jsem se jeho zvýraznění nebo podtržení spíše bála a nechtěla vypadat jako některé dámy, které občas na ulici potkám a pak se nestíhám divit. Nicméně obočí je takový rám obličeje a dokáže s jeho výrazem hotové divy. Nic se nemá přehánět a proto to s úpravou svého obočí nijak nepřeháním a snažím se, aby jeho úprava byla na první pohled "neviditelná" a abych lidi na ulicích neděsila :)


Produktů na úpravu obočí je opravdu mnoho - tužky, fixy, gely, řasenky, stíny, vosky... Každý si vybere to, co je mu nejbližší a s čím se mu nejlépe pracuje. Nechtěla jsem tento článek koncipovat jako nějaké tipy a rady na to, jak obočí upravovat, ale spíš se zaměřit na produkty, které sama používám. Upřímně se mi nelíbí takové to hodně výrazné a precizně vykreslené obočí. To mě spíše děsí a nikdy si ho takto neupravuju. Kvůli tvaru svého obočí potřebuju jeho tvar trošičku korigovat, protože roste nahoru do takové stříšky a na jednom konci je trochu užší. Na horní části jeho tvar nijak neupravuju ani nevytrhávám (upravovat by se měla údajeně jen spodní část pod obočím). Tak 2x za rok se vypravím do Benefit Brow baru, které jsou v některých Sephorách a nechám si jeho tvar odborně upravit.






Přiznám se, že úprava obočí pomocí stínů a tužek je mě osobně nejbližší a nejvíce mi vyhovuje. Stíny mi přijdou asi jako nejpřirozenější možnost úpravy, ale samozřejmě musí barevně sednout. Mám doma momentálně dvě paletky od Oriflame a Famous. Barevně mi více sedí Oriflame a Famous paletka je spíše pro někoho se světlejším obočím. Oriflame obsahuje i vosk, který je ale poměrně tuhý a špatně se nanáší, takže k fixování používám ten od Inglotu (to samé platí i u paletky Famous). Líbí se mi, že obě paletky obsahují i aplikátory, které se hodí spíše na cestách a některé sety mívají i mini pinzety, pro případy velké nouze :) V kvalitě příliš rozdíl nevnímám a ve výsledku mi přijdou téměř totožné (ale z těchto dvou je na tom s pigmentací určitě lépe Oriflame). Je to spíš o tom najít pro sebe vhodný odstín a cenovou relaci.



Barevné srovnání - horní řada Famous, spodní Oriflame


Další možností úpravy jsou gely na obočí.  Někdo na závěr fixuje tvar pomocí bezbarvé řasenky, ale sehnat se dají i zabarvené gely. Tento od Alverde je podle mě docela profláknutý a bude asi i oblíbený, protože na něj v drogerii narazit rovná se polovičnímu zázraku. Pokud máte pocit, že jsou tyto gely nadbytečné, fixovat tvar obočí můžete i nastříkaným lakem na vlasy na nějaký kartáček, kterým obočí pročešete.





Pokud hledáte vosk na obočí, který ho jen jemně obarví a lehce ho zafixuje, určitě si vyberete v Inglotu. V nabídce mají několik odstínů a myslím, že si vybere každý.




Tyhle kartáčky na rozčesávání řas i obočí jsem kupovala přes ebay. V jednom balení jich bylo asi 20 a stálo asi tak dolar, takže mám zásobu do konce života :)



Pro rozjasnění pohledu nebo optického pozvednutí obočí je tu šikovná tužka High Brow glow od Benefitu. Psala jsem vám o ní už ZDE a jak vidíte, drží mi pořád. Je to spíš jen takový doplněk při zvýraznění obočí a samozřejmě se dá suplovat i jinými produkty. Nosím jí v kosmetické taštičce, protože k její aplikaci není potřeba nic dalšího a člověk s ní může projasnit oční okolí i za jízdy v tramvaji :)



Tužky na obočí používám nejraději tyto tři. Všechny mají na druhém konči kartáčky na pročesání, což je podle mě skvělé. Catrice většinou nosím v kabelce na úpravy během dne a Benefit s Clarins střídám při líčení po ránu. Benefití tužka je trochu taková vosková, takže obočí je i maličko zafixované a drží tvar, ale zase docela rychle ubývá. Odstínově mi ale sedí všechny perfektně a ani jedna nemá načervenalý nádech, jako to má hodně jiných tužek na obočí.


Benefit Instant Brow v odstínu medium, Catrice Eye Brow v odstínu Date with Ash-Ton, Clarins Eyebrow pencil v odstínu 02 Light Brown


Jak vidíte, odstínově jsou všechny tužky téměř totožné a přesně odpovídající barvě mého obočí :)



Jakými produkty si nejraději upravujete obočí vy? Máte raději tužky, gely nebo stíny? Budu ráda za vaše tipy, protože jsem toho ještě spoustu nevyzkoušela a nechám se ráda inspirovat jinými :)

29 komentářů:

  1. Ja tedy s obocim nic nedelam, mam rada takove, jake je.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujal mě ten vosk na obočí, nikdy jsem o ničem takovém neslyšela, tak se asi zajdu do Inglotu podívat a nějaký vyzkuším.

    OdpovědětVymazat
  3. skvely clanek, na tenhle jsem se moc tesila!

    ja pouzivam tuzku od MACu a novy gel od Benefitu (http://www.blondatejsvet.cz/2014/07/benefit-gimme-brow-objemovy-gel-na-oboci.html) a uplnbe je miluju.

    Kdyz si chci vic hrat - nebo chci mit opravdu krasne oboci (vetsinou jen an vecerni party nebo tak), tak pouzivam misto tuzky dip pomenade od Anastasia: http://www.blondatejsvet.cz/2014/01/anastasia-beverly-hills-dipbrow-pomade.html
    Tahle pomada ma naprosto GENIALNI barvu pro mne oboci /opravdu svetle blond vlasy/. A navic drzi cely den at delate co delate. Skutecne waterproof, sweatproof.. bomba!

    Stin mam od Sigmy, ale nepouzivam ho uz tak casto: http://www.blondatejsvet.cz/2013/10/sigma-brow-powder-light.html
    Spis jen, kdyz chci opravdu velmi prirozene oboci. Na takove ty dny, kdy dam jen oboci, rasenku a nejaky Chubby stick na rty.

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý článek! Ten gel od Alverde mám také.

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi pekný článok :) ja osone najradšej používam ceruzku od Catrice, tá je už medzi nami dievčatami asi "must have", ale skúsila som napr. aj tú paletku od Oriflame, aale nejak mi nesedí, ani ten vosk, aj tá úprava mi príde zdňlhavejšia:) ale všetko je to asi o cviku.

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Ja som tiez velmi dlho ignorovala moje obocko..a teraz si uz neviem predstavit,ze by som vysla na ulicu s nenamalovanym..som prefarbena ciernovlaska a moje obocie je dost svetle..najprv som pouzivala len tiene,skusila som tie od essence,ale momentalne pouzivam ceruzku od catrice a este ho prebehnem tmavym tienom z paletky na oci :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já používám barvu na obočí která vydrží 2-3 týdny :))) A když už se mi nechce barvit obočí tak použiji tužku od Essence :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Překvapilo mě, že máš ten gel Alverde v dostínu blond. Já šla hned do hnědé, což byl spíš risk, ale krásně mi sedí. Mám poměrně málo obočí, takže moc netrhám (jednou za 2-3 měsíce), mám středně hnědé vlasy i obočí a do blond gelu bych určitě nešla.

    OdpovědětVymazat
  9. já mám hrozné obočí a chybí mi asi půl centimetrová část obočí u nosu, takže jí musím dokreslovat a je to hrozná práce, protože se mi to ne vždycky povede. jenže samo od sebe je moje obočí fakt hrozné, řídké a světlé a jelikož mám velmi tmavé vlasy, tak to vypadá blbě a já se tak necítím dobře :D používám hnědý gel na obočí od Catrice, tím zvýrazním své přirozené obočí a pak dokreslím tužkou nebo stínem to, co chybí :)

    OdpovědětVymazat
  10. já jsem dřív s obočím nedělala nic, protože jsem měla ofinu, ale teď si s ním vyhraju :) používám stín Inglot a gel Catrice, o něco tmavší odstín, než mám vlasy, mám ho radši výrazné. a tlustší, ale ne takové ty housenky, prostě se mi líbí výraznější :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem dříve používala tužku ale teď si vystačím s obyčejným tmavě hnědým stínem :)) a zafixuji ho gelem od Alverde, ale za to ho zase netrhám, absolutně, teď jsem si jen vytrhala pár chloupků co přečnívalo, asi tak 6 :D a brečela jsem u toho jako želva!

    OdpovědětVymazat
  12. tak presne tento článok som potrebovala ... ja používam paletku na obočie od MUA ale každú chvílu mi skončí tak hladám niečo nové a akurát včera som googlila paletku od oriflame a ked vidim tu pigmentáciu na tvojej fotke nakoniec si ju teda objednám :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já používám sadu na obočí ELF v nejtmavším odstínu a jsem velmi spokojená. Mám ji už asi dva roky a teprve se dostávám na dno, dlouho vydrží na obočí, zvýrazním si ho tím pěkně, navíc cena super. Jedinej výrobek ELF, kterej mi doma zbyl :)) Obočí mám poměrně dost silné a výrazné (sama od sebe, zvýrazňuju jen to, co tam opravdu je, nekreslím nic navíc :D ), ale světlé a mám černé vlasy, takže pro mě nutnost :)

    OdpovědětVymazat
  14. Denně používám tuto paletku od Oriflame a po dvou letech jsem se dostala na dno, musím si ji objednat znovu, protože mi perfektně sedí a používám k líčení i přiložený štěteček, který není vůbec naprd :)

    OdpovědětVymazat
  15. já používám set od Catrice, a fixuju voskem z Famous paletky nebo Catrice gelem. jinak jelikož mám tmavé vlasy, líbí se mi i výrazné obočí. nechápu, jak jsem ještě nedávno mohla chodit bez upraveného :D

    OdpovědětVymazat
  16. Kit od Oriflame také používám, nejraději mám však ten obyčejný od essence, zkoušela jsem kde co a tento mi vyhovuje nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  17. Na úpravu obočia som doteraz používala hlavne hnedú ceruzku od Essence tiež z takou kefkou na prečesanie obočia, skúšala som aj priesvitný gél, bol celkom fajn, ale obočie len fixoval, takže určite sa zíde niečo farebné čo ten tvar trošku aj upraví. O vosku na obočie sa dozvedám asi po prvý krát v živote, nemala som zatiaľ tú česť vyskúšať ho. Raz som skúšala aj klasické očné tiene, ale tie sa na obočie ťažko chytajú a slabo držia.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  18. Já ještě na obočí nic dokonalého nenašla, pořád jsem ve fázi hledání, stále mi přijde, že to co vytvořim není zcela přirozené a pěkné.

    OdpovědětVymazat
  19. Já mám nejradši paletku Clarins, ve které je hnědý stín s absolutně studeným tónem... jinak mi přijde, že je na mně všechno jaksi nazrzle :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  20. Ja jenom fixuji, popripade doplnuji stiny, jsou mi o hodne blizsi nez tuzky ;))

    OdpovědětVymazat
  21. Po tom alverde gelu koukám snad už rok a ne a ne ho u nás v dm potkat. nevím, jesli je tam vůbec nedováží, nebo jsou hned pryč, ale asi se ho nedočkám :))

    OdpovědětVymazat
  22. Na obočí používám paletku Catrice. Akorát že mi spadla a zrovna dneska jsem se pokusila dát stin dohromady pomocí lihu, tak jsem zvědavá na zítra :) Občas použiju tužku od Essence

    OdpovědětVymazat
  23. Mám ten gel od Alverde a je to ideál, takže ostatní věci asi pošlu dál :) Tj.Catrice set a tužku ze Sephory, obé má takový nějaký divný odstín.

    OdpovědětVymazat
  24. Mám ty stíny od Oriflame a takový velký kit na obočí od benefitu a upřímně mi asi ten oriflame vyhovuje víc..

    OdpovědětVymazat
  25. Ten gel od Alverde jsem teda nikdy v DM neviděla, přitom bych po něm hned šáhla. :) Jinak já používám paletku od Essence, která mi celkem vyhovuje, ale ráda bych vyzkoušela tu od Oriflame. :)

    OdpovědětVymazat
  26. Tak tohle téma se mi zrovna hodí. Momentálně používám stíny na obočí od Essence a začínám se u nich dostávat na dno, tak jsem chtěla zkusit něco nového. Jsem ráda za tipy na další produkty na obočí. :)

    OdpovědětVymazat
  27. ja jedine tiene od oriflame , ale kupila som si na skusku ceruzku od essence a som spokojna a potom este taky gel na obocie od essence z nejakej limitky mali v zlave a nemozem si vynachvalit.. ale vosky velmi neviem s nimi robit a take mazlave :D
    a tiez si upravujem obocie ale uz z minutou riasenkou tou kefkou...
    ale dala si mi typ na nakup ten rozjasnovac od benefitu uplne ho chcem uz dlho :D no to high bow

    OdpovědětVymazat
  28. Momentálne používam na obočie čiernu ceruzku Givenchy, ale to najmä preto, že sa ňou inak nič nedá namaľovať a chcem ju minúť. Mám aj tú paletku od Oriflame, no nechce sa mi ju používať. Predtým som mala paletku Essence, ktorá bola fajn, ale balenie bolo príšerné, tak som ju vyhodila. Mojím top kúskom na úpravu obočia je však jeden tieň z jednej staršej limitovanej paletky Dior - má pre mňa ideálny odtieň, perfektnp konzistenciu a ešte aj priložený štetček je funkčný. Rada by som však vyskúšala tú ospevovanú ceruzku Catrice.

    OdpovědětVymazat
  29. Super článek! Já nejčastěji používám set od essence (jedna z mála věcí, na kterou jsem od essence ještě nezanevřela). Svůj účel splní a za ty peníze by se nezlobil nikdo. Už dlouho sháním tůžku a set od Catrice (stejně jako slavný korektor), ale pořád se mi nepoštěstilo natrefit na Catrice stojan. Docela zajímavě zní i vosk od Inglotu, něco podobného jsem měla v jedné limitce od Bobbi Brown a byla sem spokojená asi vyzkouším.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)