pátek 25. července 2014

Co nosím v tašce do fitka

Kupodivu se mi teď začaly množit dotazy na to, jestli bych nechtěla udělat update toho, co nosím v kabelce nebo v tašce do fitka. Trochu mě to překvapilo, že to někoho vlastně zajímá, ale na druhou stranu i v tašce do fitka se nějaká ta kosmetika najde :) Obsah kabelky tedy bude někdy příště a dneska si dáme to fitko. Upřímně, když občas sleduji některé blogy, kde se tato tématika řeší a vidím, jakou mají dotyčné výbavu a kolik tisíc je musela stát, je ta moje taška jak z chudinské čtvrti :) Nemám (zatím) tenisky Nike ani oblečení Adidas by Stella McCartney, ale verze H&M nebo F&F mým potřebám bohatě stačí. Fotit teda tílka a legíny mi přišlo zbytečné, protože na tom není co ke koukání :) Zbytek obsahu mi přijde asi o něco zajímavější, tak to tak snad přijde i vám :)


Tašku mám úplně obyčejnou, ale prostornou a praktickou :) Byl to dárek k nákupu v Yves Rocher a musím říct, že to byl hodně praktický a využitelný dárek. Nosí jí sice půlka Prahy, ale v tomhle případě je mi to jedno :)


Ručník byl také dárek. Pokud sbíráte body v DM, asi víte, že jednou za čas můžete body vyměnit za nějaký dárek. A tentokrát jsem neváhala a ručník si hned vzala. Je úžasně měkoučký a údajně by se měl dát složit do kapsy se zipem, ale zatím jsem to nezkoušela. Velký ručník do sprchy si beru jen někdy, protože v některých fitkách ho automaticky půjčují. Lahev na vodu mám z Primarku a stála asi libru, takže jak vidíte, moje vybavení je hodně low cost :)


Bez mobilu a sluchátek bych se neobešla nikdy! To bych raději nikam nešla :) Hudbu bych nejraději poslouchala non-stop a ve fitku to platí dvojnásob. Potřebuji velká sluchátka, co dobře drží na hlavě, což tato Philips O´Neil splňují skvěle. Nedokázala bych mít klasické malé "pecky" do uší, protože by mi pořád padaly. A tyhle mi ještě tak pěkně barevně ladí se zbytkem věcí :)




V tašce nesmí chybět samozřejmě ani žabky do sprchy a nejlepší hřeben na světě - Tangle Teezer. Nedávno jsem si koupila tuhle verzi do sprchy (kterou ale můžete používat i normálně) a liší se od ostatních hřebenů tím, že je uvnitř dutý, respektive uprostřed je díra, aby vám voda nemohla natéct dovnitř hřebenu. Odličovací ubrousky za normálních okolností nepoužívám, ale ve fitku dobře poslouší na rychlé odstranění make-upu a osvěžejí obličeje. Teď zkouším tyhle z Douglasu (když je Lucka z Getthelouk tak moc chválí), ale jinak většinou střídám různé. Tyhle nejsou určitě špatné, ale stejně pořád nechápu, jak se tímhle může někdo večer plnohodnotně odličovat :)


Místo parfémů s sebou nosím tělový sprej Victoria´s secret a samozřejmě pokaždé potřebuju i zásobu gumiček. Celkem jsem si oblíbila tyhle, co vypadají jako drátek od sluchátka a dokážou mi dobře udržet vlasy. Sprchové gely střídám podle nálady a chuti. Pokud jdu pak i do bazénu, nosím s sebou ještě tělové mléko do sprchy od Nivei.


Co nosíte ve své tašce do fitka vy? Inspirace není nikdy dost a říkám si, jestli jsem na něco zásadního vlastně nezapomněla :) A jakou rády posloucháte hudbu? Potřebovala bych trochu oživit playlist a poslouchat zase něco nového, tak budu ráda za vaše tipy :)

29 komentářů:

  1. Do fitka nechodím :) Né že by som to vyslovene nepotrebovala :D... Ale tiež nedám dopustiť na tangle teezer a gumičky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taška je moc krásna a ako vidím, tiež máš rada veci v ružovom :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já nenosím nic, protože nechodim a ani to neplánuju, jsem lenochod :-(

    Mám stejný ručník, ale ještě jsem ho nevybalila :-) gumičky určitě koupím, zrovna jsem ztratila poslední obyčejnou, která mi vyhovovala, držela a netahala, tak jsem nešťastná a nevěděla jsem kde sehnat nějakou fajn... Tak dekuju za připomenutí, ze existují tyhle! :-) vlasy cesu kancim kartáčem, na moje vlasy mi vyhovuje víc. A telefon sluchátka je nutnost a závislost! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty sluchátka jsou dokonalý a tu vůni od VS ti závidím...:D
    fashionblogbymarie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. do fitka nechodím, cvičím doma, takže tohle jde mimo mě :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nosím ještě v malé kapsičce náplasti!! Nosím stále stejné boty, ale jednou se mi prostě zničehonic puchýř na patě udělal a od té doby jsou náplasti v mé tašce stále:)

    OdpovědětVymazat
  7. som na tom rovnako s tými slúchadkami, mne tiež tie malé padajú a potrebujem takéto veľké :) ja nosím so sebou ešte leukoplast a rukavice :)

    OdpovědětVymazat
  8. Sluchátka pěkný! Přihoď si tam místo VS Vespa vůni na potom. ; ))

    OdpovědětVymazat
  9. Ty gumičky do vlasů mám taky ráda :) Já si cvičím doma, takže tašku na fitko nemám :) Ale kdybych měla, tak by moje výbava asi vypadala tak jako ta Tvoje :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Super! :))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. No, tak já do fitka nechodím zdaleka vybavená tak, jako ty :-D Flaška na vodu, ručník, oblečení a jde se!

    OdpovědětVymazat
  12. V posilovně jsem nikdy nebyla, neláká mě to, ale ty "telefonní" gumičky nosím pořád, žůžo věc :-D. Kamarádka chodí na trampolínky a tvrdí, že song od Martina Garrixa Animals https://www.youtube.com/watch?v=gCYcHz2k5x0 ji dost nakopává, tak třeba :-). A na nesportovní poslech cokoliv od Arcade Fire, což je moje top :-).

    OdpovědětVymazat
  13. do fitka nechodím ale máš moc pěkné věci ty gumičky jsem si chtěla koupit ale nakonec jsem je nekupovala

    OdpovědětVymazat
  14. Já teda nosím ještě deodorant a občas termální vodu:)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak takový arzenál nemám :)) Mám obuv, ručník, papírové kapesníčky, deodorant na potlačení než hodím doma sprchu :)))) Nechodím do fitka ale na Zumbu, takže veškerou očistu provádím až doma. Jinak co se týče hudby pořád sháním ty pravé sluchátka . Pořád si nemůžu vybrat ty správné :( A playlist by potřeboval taky obměnu, takže uvítám nápady :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ja zboznujem ticho. A vacsinou cvicim doma, vo fitku sa neviem ani za 2 hodiny tak znicit ako doma za 30 minut.

    OdpovědětVymazat
  17. Je to skvělé, moc super fotky :D Já toho sebou moc nenosím, vodu, deodorant, ručník a gumičky :D Toď vše! Rozhodně tě obdivuju já byalím na rychlo, stylem 'to se mi možná bude hodit' :D

    OdpovědětVymazat
  18. Do fitka toho tahám minimálně, už tak je taška těžká díky obuvi a pití. Ručník do fitka nosím vždy svůj, nikdy bych se erárním neutírala. Ubrousky Douglas mi přijdou k ničemu, neodlíčí mi řasenku, stále mi na řasách zůstávala, proto nosím vzorek odličovací vody a v případě, že jdu cvičit z práce a jsem nalíčená, tak se odlíčím s ní. Jinak se do posilky nelíčím :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tak ty sluchátka jsou božský! :)
    http://tickerlocky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. The life of Romi: je to trochu paradox, protože normálně růžovou nevyhledávám, ale v tomhle případě mi to nevadí :)

    boo: to snad radši ani ne :)

    paya: díky za tip na muziku :)

    Natashka: no vidíš, deodorant tam ani nemám, ale protože ho mám vždycky v kabelce, tak ho extra ještě v tašce nenosím :) Ale je fakt, že to vypadá blbě, když na té fotce není :))

    OdpovědětVymazat
  21. Flaška na vodu mi připomíná, že u nás ve fitku (kam teda pravidelně nechodím, ale svého času jsem ho navštěvovala) nejsou povolené vlastní nápoje, musíš si vodu kupovat tam, což je docela opruz. Ale není to nijak přehnaně drahé (jak fitko tak voda), tak se to dá.
    Douglasí ubrousky jsem měla, jsou fakt dobré, třeba na cesty nebo zrovna do fitka super, ale jako plnohodnotné každodenní odličování si to taky představit neumím.
    Tangle teezer si konečně musím pořídit, chtěla jsem ho už dávno a nebyla jsem si pořád jistá, jestli by mi vyhovoval. Nedávno mě s ním ale česala kadeřnice a zdál se mi fakt skvělý.
    Kde prosím Tě kupuješ ty gumičky?

    OdpovědětVymazat
  22. Ta taška je super, má takové pozitivní barvy:)

    OdpovědětVymazat
  23. Nosím jen ručník, pití, balzám na rty a kapesníky :) do fitka nikdy nechodím rovnou z práce, takže pěkně domů a pak do fitka. A jelikož mám fitko kousek do domu (cca 10 minut chůze), tak to vždycky přebehnu upocená a červená a sprchu dávám až doma :))

    OdpovědětVymazat
  24. joj radox krasny :D milujem ho , apekne sluchatka mas

    OdpovědětVymazat
  25. Do fitka chodím ráda... vzhledem k tomu že to mám obvykle cestou z práce a pak třeba ještě něco,snažím se maximální obsah nacpat do minimálních rozměrů. Nemám ráda ty obří sportovní tašky,takže dřív jsem to nosila v taštičce od Liu.jo co byla na zip a dávali ji k nákupu, nyní jsem využila kabelku od elle,nechala jsem si tam všít zip..nacpu tam boty,oblečení, ručník(osuška je moc velká a zbytečná), dežouš, vlastní šampon a kondouš,jelikož mísntí šampon je vlastně mýdlo a to bych si na své suché vlasy nedala, sprcháč tam j tak ten nenosím..no a od yves rocher mám hydratační emulzi..dá sepoužít jak na tělo tak i na vlasy.. obličej odlíčím ve sprše vodou a mýdlem...noa pak olej na vlasy...krém a obličej a kartáč mám u sebe stále,takže ten tam nenosím,ale také používám..noa pak nějakou petku na vodu případně někdy vzorečkové balení proteináku - po tréninku.Jak to tak píšu se až diím, co všechno semi tam vleze..jo a na kartičce do fitka na šňůře mám gumičku a vlásenky...

    OdpovědětVymazat
  26. vidím, že nosíš podobné věci:) na tangle teezer nedám taky dopustit. Sice nemám tuhle verzi do vody, ale klasický velký, ale i ten používám ve sprše a zatím v něm nic nehrká:)

    OdpovědětVymazat
  27. Kde sa dajú také gumičky kúpiť? Slúchatká vyzerajú mega!

    OdpovědětVymazat
  28. když už se dokopu do fitka je moje vybavení dost podobné :) z hudby bych Ti doporučila třeba nové CD od John Legend či album Counting Stars od One Republic, ale samozřejmě neznám Tvůj hudební vkus :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)