pondělí 7. července 2014

Chystané novinky ze Sephory

Před pár dny mi domů dorazil nejnovější katalog Sephora a protože mě pár novinek zaujalo, řekla jsem si, že se s vámi o ně podělím :) Ty nejzajímavější stránky máte níže...



Pro mě osobně nejzajímavější novinka je chystaná nový řada štětců Sephora, která se v prodejnách objeví začátkem srpna. Jelikož několik štětců této značky mám a jsem s nimi spokojená i po letech, rozhodně se na ně půjdu podívat a nějaké nové kousky si vyberu. Vybírat můžete z "klasické" a "profesionální" řady štětců. Ta klasická je samozřejmě o něco levnější a rozdíl je i ve vzhledu. Jsem zvědavá, jak bude vypadat hlavně ta profi řada a jak moc se bude kvalitou lišit od té klasické řady. Protože ne asi všem z vás chodí domů katalog, níže jsem vám vypsala ceny jednotlivých štětců. Teď už jen chytnout nějakou akci 2+1 na Sephoru a moje sbírka bude zase o něco huňatější :)

PS: štětce budou v prodejnách od srpna






Obě řady štětců, čísla odpovídají těm na fotkách:

1  Štětec na make-up č.10 290 Kč
2  Štětec na korektor č.20 240 Kč
3  Štětec na rty č.110 190 Kč
4  Štětec na konturování č.46 470 Kč
5  Velký štětec na pudr č.30 790 Kč
6  Kabuki štětec č.47 320 Kč
7  Štětec na bronzer č.44 490 Kč
8  Plochý štětec na pudr č.31 450 Kč
9  Kuželovitý štětec na tvářenku č.51 350Kč
10 Štětec na minerální pudr č.45 450 Kč
11 Zkosený štětec na tvářenku č.50 350 Kč
12 Štětec na pudrové oční stíny č.60 190 Kč
13 Tenký Štětec na pudrové oční stíny č.61 190 Kč
14 Štětec na kouřové líčení č.70 240 Kč
15 Štětec s pěnovým aplikátorem č.72 130 Kč
16 Štětec na očnicový oblouk č.73 240 Kč
17 Tenký štětec na krémové oční stíny č.80 190 Kč
18 Štětec na krémové oční stíny č.81 190Kč
19 Zkosený štětec na oční linky č.90 190 Kč
20 Rovný štětec na oční linky č.91 190 Kč
21 Štětec a hřebínek na řasy a obočí č.101 130 Kč
22 Štětec na obočí č.100 190 Kč

23 PRO štětec a hřebínek na řasy a obočí č.21 350 Kč
24 PRO ohnutý štětec na oční linky č.23 390 Kč
25 PRO zkosený štětec na oční stíny č.13 490 Kč
26 PRO malý štětec na oční stíny č.15 450 Kč
27 PRO přesný štětec na kouřové líčení č.29 490 Kč
28 PRO kabuki štětec č.43 790 Kč
29 PRO velký štětec na pudr č.60 990 Kč
30 PRO kuželovitý štětec na pudr č.59 790 Kč
31 PRO štětec na make-up č.47 590 Kč
32 PRO zkosený štětec na tvářenku č.49 690 Kč
33 PRO přesný štětec na make-up Airbrush č.56 590 Kč
34 PRO štětec na korektor Airbrush č.57 490 Kč



(facebook SephoraCZ)





Další akce a zajímavosti






Zaujaly mě sety barevných taštiček. Když jsem ale zjistila, že ta nejmenší stojí přes 200 Kč a ta největší skoro 400, tak už mi tak lákavé nepřijdou :)


Na nové textilní masky jsem se v prodejnách už dívala, ale na jednorázovou masku mi cena přijde opět vysoká




Moje oblíbená a skvělá tužka na oči MUFE, která drží za každého počasí i situace :)



Tuhle bázi pod oční stíny od NARS bych ráda někdy vyzkoušela, ale 3 produkty si kvůli tomu kupovat nebudu :)


A na konec celkem pěkná akce. Škoda, že končí den předtím, než se do prodeje dostanou novou štětce, jinak bych jí asi využila :)


To je z chystaných novinek všechno. Jedna velká novinka je taky to, že se v Karlových Varech otevřela nová pobočka Sephory, což někoho z blízkého okolí možná potěší :)

Co vás z novinek a katalogu zaujalo nejvíce? Chystáte se některé akce využít? :)

18 komentářů:

  1. Kedže SEPHORU na Slovensku nenájdem, tak sa môžem kochať len obrázkami. Vedela by som si vybrať najmä z tých štetcov, vyzerajú super.

    OdpovědětVymazat
  2. Musím říct, že tentokrát mě vůbec nic nezaujalo. Čekala jsem nějakou prudce summer edici a tu připomínají akorát ty mýdla na jednom obrázku. Taštičky se mi líbili taky jen do té doby než jsi napsala kolik stojí. Podle mě to Sephora přehání, vždyť tohle si za ty prachy nemůže nikdo koupit.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě nejvíc zaujaly asi ty kabuki štětce, ale protože mám Sephoru dost daleko, tak kdo ví, kdy se do ní podívám. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Akce se využít nechystám (zas až někdy příště, teď jsem utrácela jinde :-)). Každopádně se ale vždycky ráda podívám, co Sephora nabízí, takže díky za info. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Když mně přijde, že se tam ty slevy stejně nevyplatí...

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě využiju akci -30% na Sephora věci, co se vejdou do taštičky..mám delší dobu v plánu si tam pár věcí pořídit, takže mi to přijde vhod :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se líbí ta poslední akce, zajdu to obkouknout :) a pak ty taštičky jsou krásný.

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za tip.... Katalog už mi nechodí...., přece jen už nějakou dobu nejsem pravidelným zákazníkem. ALE pro štětce si určitě dojedu, těch prostě není nikdy dost :)
    Krásný den...
    Kat....

    OdpovědětVymazat
  9. Potěšila mě sleva na BB/CC, měla jsem nějaký v plánu, ale než se do Sephory podívám, tak akce vyprší, takže.. :/

    OdpovědětVymazat
  10. Aspoň som sa pokochala... Štetce vyzerajú skvelo, ale keďže Sephora široko-ďaleko nedostupná, ľahko som si nechala zájsť chuť :)

    OdpovědětVymazat
  11. Wau, skveý článok a samé super veci :) len škoda, že sephoru my tu nemáme

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Zrovna CC cream od Biotherm jsem si v sobotu na Černém mostě pořídila a je skvělý :))

    OdpovědětVymazat
  13. No chcelo by to Sephoru na Slovensku :)

    OdpovědětVymazat
  14. Vsechny akce s hvezdickou jsou jen s kuponem z katalogu nebo pro vsechny?
    Mam Sephora kartu a teda zatim.nevidim zadne vyhody, tech trapnych 10% je spis k smichu, kdyz lze nirmalne ziskat 20.

    OdpovědětVymazat
  15. Právě jsem naplnila taštičku Sephora produkty a koupila ce slevě tonikum od Veld's, na který jsem moc zvědavá (minus 35%). Těším se na profi štětce. Někdy v zimě mi slečna prodavačka říkala, že jsou ve vývoji a že kvalita bude jak MAC. Tak jsem zvědavá....

    OdpovědětVymazat
  16. Katalog mi došel a už se moc těším až půjdu využít těch slev :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Ta sleva -30% je jen pro cleny sephora klubu?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)