úterý 1. července 2014

Best of June

První letní měsíc za námi a další dva před námi :) Počasí je sice trochu jako na houpačce a upřímně doufám, že v nadcházejících týdnech se léto projeví ještě trochu víc, ale i tak můžu říct, že se snažím si každý den maximálně užít. Možná jste zaznamenaly, že se teď posledních pár týdnů sem tam článek neobjeví každý den. Je to hlavně tím, že teď bývám občas mimo domov nebo se domů vracím pozdě večer a času obecně příliš navíc nemám. Nechci tedy sepisovat články po nocích a s donucením (to by mě nebavilo a ani by mi to asi nešlo) a proto se občas stane, že se tu ráno nic neobjeví. Beztak to má většina z vás podobně a celé dny trávíte pokud možno někde venku nebo si užíváte třeba na dovolené a nesedíte u počítače :) A pro ty z vás, co na to mají chuť, tu mám nějaké nejpoužívanější a někdy i nejoblíbenější kosmetické produkty uplynulých týdnů.

PS: můžu prozradit, že se tento týden můžete těšit i na velkou soutěž o spoustu dárků :)


1) Oriflame paletka na úpravu obočí
2) Bobbi Brown rozjasňující tvářenka odstín Antigua 2 (LE)
3) M.A.C paletka stínů z kolekce Pedrou Lourenco (LE)
4) Dermacol Sheer tekutý rozjasňovač, odstín Fresh rose
5) Ryor podkladová báze pod make-up
6) Dermacol řasenka 1000 Lashes
7) Too Faced rtěnka Melted ods. Melted peony
8) Clarins lesk na rty Eclat Minute, odstín 04
9) the Balm rozjasňovač Mary-Lou Manizer (ZDE)
10) Dermacol oční linky Ultra Black dipliner (ZDE)
11) NYX tvářenka v odstínu Mauve
12) NYC pudr na tvář (ZDE)

Čím více je venku horko, tím méně toho mám chuť používat. Někdy pro jistotu použiju jen opalovací krém, řasenku a gumičky a tím celá moje beuty rutina končí :) Když je ale trochu chladněji nebo zataženo, zůstávám věrná svým oblíbencům. Poslední dobou jsem se přistihla, že jsem vytáhla pár věcí, které už trochu dosluhují a snažím se je konečně vypotřebovat a trochu vylepšit spotřební bilanci. A na oplátku jsem vylepšila trochu i nákupní bilanci (třeba i díky svátku Bestsellerů v Sephoře) a něco nového pořídila. Celkově bych řekla, že trochu zanedbávám oční stíny a na stole mám několik týdnů jen tuto paletku stínů, se kterou si vystačím. Nechybí ale samozřejmě moje oblíbené rozjasňovače a tvářenky nebo lesky na rty.



1) Steam Cream v designu Kukka (ZDE)
2) Victoria´s secret tělový sprej Aqua Kiss
3) Avéne termální voda ve spreji
4) by Terry balzám na rty Baume de rose (ZDE)
5) Dermacol sprchový gel Aroma Ritual s jahodou a rebarborou
6) L´Occitane zpevňující tělový olej s mandlí
7) Kiehl´s tělové máslo Creme de corps
8) Bioderma poopalovací péče ve spreji Photoderm (ZDE)
9) Lush tělový kondicionér African Paradise (ZDE)
10) Bioderma suchý opalovací olej SPF 30 (ZDE)
11) Dove anti-perspirant Maximum Protection

Co se péče týče, je pro mě teď nějak prioritnější, než make-up nebo oční stíny. Úplně jsem se zamilovala do rebarborové vůně sprcháče Dermacol i pečujících účinků African paradise. Nesmí chybět ani kvalitní a osvědčený deodorant, lehká vůně a voda ve spreji v každé kabelce. Opalovací přípravky jsou samozřejmostí a po každém opalování je pak potřeba i péče a pořádný kus krému :)

A jak tak sleduju asi tisíc instagramových účtů, zjišťuji, že tohle léto frčí hodně podobných věcí. Třeba tyhle voňavé sprcháče a neonky od Dermacolu, které asi jako jediná mít letos nebudu :) 
Dejte vědět, co během léta používáte nejraději vy a zda vás taky pohltily neonové laky a voňavé sprchové gely? :)

34 komentářů:

  1. Ty produkty od Benefitu stejně vypadají tak krásně, až mi z nich přechází zrak. Ten jejich úžasnej rozjasňovač je prostě top, a to jsem se k jeho koupi ještě nedostala :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ticha zavist za paletku od MACu... shanela jsem ji a byla vsude vyprodana...

    :))))

    OdpovědětVymazat
  3. Ach MAC paletka je naprosto nádherná! Oriflame paletku na obočí používám denně v hojném množství už druhý rok a teprve teď jsem se dostala na dno. Tipuji ale, že mi ještě tak rok vydrží! :)
    FairyChain

    OdpovědětVymazat
  4. Tohle léto jsem zamilovaná do svěžích vůní sprchových gelů a body lotion od Dermacol. Másel, krémů, lotion na tělo mám plný koš...., a pořád přikupuji, Znáš to? :)
    V péči o obličej mi teď stačí lehčí pudr, tvářenka a lesk na rty. Zbytek schovám pod sluneční brýle :)
    Steam Cream je naprosto úžasný!!
    Krásný den.

    OdpovědětVymazat
  5. neónové laky zatiaľ vôbec, skôr jemné pastelové a sprchové gély ja môžem, hoci od dermacolu som nemala zatial žiaden :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle léto jsem zamilovaná do svěžích vůní sprchových gelů a body lotion od Dermacol. Másel, krémů ...na tělo mám plný koš.....a pořád dokupuji. Znáš to, ne? :))
    V péči o obličej mi obvykle stačí lehký pudr, tvářenka a lesk na rty. Zbytek schovám pod sluneční brýle.
    Steam Cream je úžasný!!!
    Krásný den.

    OdpovědětVymazat
  7. Rebarborový sprcháč taky miluju, chtěla jsem si ho koupit, ale nakonec mě čekal v Dm boxu což bylo příjemné překvapení. Neonovým lakům pořád nemohu přijít na chuť. Koupila jsem si jeden a prostě asi ne....nelíbí se mi to :-( Asi nejsem trendy. Naopak se mi moc líbí neonky od Coloramy, teď nevím jak se jmenujou, ale to jsou laky fakt pěkné a ne tak křiklavé jako má Dermacol.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak 1/4 věcí mám doma, jen ta řasenka od Dermacolu pro mě byla velkým zklamáním, řasy mi totálně slepila a já ji musela odlíčit, zrovna jsem dost spěchala tak jsem měla velkou radost a od té doby leží někde v krabici a já pořád přemýšlím, že jí dám ještě šanci, ale nenašla jsem zatím odvahu. :-) Chtěla bych zkusit tu bázi od Ryoru, jejich krémy mám moc ráda a rozjasňovač od the Balm mám na seznamu věcí které mi má manžel dovézt ze službky z USA tak jsem zvědavá jak mi bude vyhovovat.
    Jinak já ujíždím na melounovém sprcháči a neonky mám taky, protože na ně byla akce, ale zatím asi díky počasí na ně nemám tu pravou letní náladu. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Supr. Takovéhle shrnující články miluju :). Teď mám jistotu, že ten tělový sprej od Victorie potřebuju a na dovolenou si s sebou ještě přibalím sprej biodermu 30ku.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj! Prosím, jak jsi spokojená s tím Dermacoláckým rozjasňujícím fluidem? Neskutečně váhám, jestli si ho mám pořídit, nebo ne - někdo píše, že je na nic, jiní zase, že je skvělý, tak co na něj říkáš ty? Ta cena není zrovna zanedbatelná, prý je hodně tekutý na úkor funkčnosti... Ale když mě tak hrozně láká! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Našla bych tam pár společných věcí :) hlavně v pečující kosmetice (Bioderma, Dermacol, Dove). A láká mě ten tekutý rozjasňovač Dermacol.

    Já celkově v poslední době s kosmetikou "šetřím" a přijde mi, že mi to prospívá a pleť se mi dost zlepšila. Mažu se kokosovým nebo olivovým olejem, maluju se tak jednou týdně a asi u toho budu muset zůstat, protože pleť je fakt úplně jiná. A to já bych tak ráda na sebe patlala krémíčky, sakra :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ten rebarborový sprcháč mám taky ráda:) A nevím, čím to je, ale dnes mi ty fotky připadají extra lákavé a šťavnaté:)

    OdpovědětVymazat
  13. Voňavé sprchové gely jsou na léto moje, ideálně citrusové, prostě svěží. Další věc, bez které se přes léto neobejdu je mátové labello, protože krásně ochladí a rty zvláční... ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  14. Tiež v lete siahnem len po riasenke a balzame a to je všetko :D radšej venujem pozornosť voňavým sprcháčom a podobne.
    http://thelifeofromi.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  15. V lete siahnem len po riasenke a balzame na pery a to je asi všetko z dekorativky :D Pozornosť venujem hlavne voňavým sprcháčom a podobne, v ktorých sa priam vyžívam :D
    http://thelifeofromi.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  16. V lete siaham len po riasenke a balzame na pery a to je všetko z dekorativky :D pozornosť venujem skôr vôňavým sprcháčom a podobne, z ktorých som priam unesená :)
    http://thelifeofromi.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  17. V lete siaham len po riasenke a balzame na pery a to je všetko z dekorativky :D pozornosť venujem skôr vôňavým sprcháčom a podobne, z ktorých som priam unesená :)
    http://thelifeofromi.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  18. Já mám ten rebarborový sprcháč doma teď taky a uplně jsem si tu vůni zamilovala. Voní to tak krásně, že mám chuť jít pak vždycky péct nějaký sladký koláč :D

    OdpovědětVymazat
  19. Neonové laky moc nemusím, ale určitě v létě nosím výraznější barvy, hlavně různé odstíny růžové. Můj neojoblíbenější na léto je teď od OPI - OPI on Collins Avenue. Zato voňavé sprchové gely používám v průběhu celého roku! Na ten lesk na rty od Clarins si myslím už dlouho a moc mě zaujal ten tělový kondicionér od Lush :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Rendy, psala jsem ti dlouhy komentar ale debilni Google vsechno smazal, takze jenom ve zkratce.. :-) Tu paletku od MACu ti vazne vazne zavidim i kdyz u me ted obstoji jenom hodne dobry korektor a rasenka ( samozrejme vodeodolna). Tohle leto me totalne dostaly jakkekoliv melounove produkty, takze Dermacol a Balea na me docela vydelavaji. Ten rebarbora a jahoda sprchac me zaujal hned jak jsem ho poprve zahledla ale nakonec ta vune se mi nezalibila :( Tak krasne leto a uz se tesim na soutez!!

    OdpovědětVymazat
  21. Psala jsem komentare, zobrazuji se vubec? :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Sprcháček od Dermacolu mám taky moc ráda, teď v létě hodně používám melounový a jinak mám asi úplně nejradši pomerančovo-čokoládový.:) Neonové laky už jsem v drogerce nesehnala, ale stejně mi u nich docela vadí složení, takže toho zase až tak nelituju. Závidím The Balm, jejich paletky stínů a rozjasňovač mám ve wishlistu.B)

    OdpovědětVymazat
  23. neonky já miluju, takže Dermacolí laky doma už nějaké mám, a nějaké další chci přikoupit. no a ten Dove deodorant se chystám teď vyzkoušet, tak jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  24. Já jsem ze sprcháčů přesedlala na mycí oleje : )

    OdpovědětVymazat
  25. Sprcháče mi pohltily, ale zase laky ne :-D já se málokdy nechám strhnout davem :-)

    OdpovědětVymazat
  26. musím říct, že mě se právě nejlíp píše po nocích =))

    OdpovědětVymazat
  27. Sprcháč Dermacol mě taky dostal! Vůně je krásně letní, ale ne přeslazená! Tohle byla v DM boxu trefa do černého!

    OdpovědětVymazat
  28. mám vyzkoušenou 10 a 12 a jsem moc spokojená :) a sprcháč od dermacolu ale pistáciovej ♥ užasná záležitost

    OdpovědětVymazat
  29. Melted od Too Faced už pár týždňov obzerám a dobrý pocit mám už zo samotného balenia. A keďže sa objavil v tvojich obľúbencoch, musí byť vážne skvelý :)

    OdpovědětVymazat
  30. hrozně mě láká ten tělový sprej od Victoria´s secret

    OdpovědětVymazat
  31. Ta paleta stínů na oči od MACu vypadá krásně :)
    http://fashionblogbymarie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  32. Psala jsem k tomuto článku komentář, ale někam se poděl. Chtěla jsem se zeptat, jak by u Tebe vyšlo srovnání paletek na obočí Oriflame - MUA - Catrice. Vím, že jsem u Tebe zahlédla všechny, tak bych byla zvědavá, která Ti přijde nejlepší, jak co do vlastností tak i co do odstínů. Já teď používám MUA, jsem s ní spokojená, ale Oriflame i Catrice mě lákají taky a přijdou mi podle odstínů asi i lepší než MUA. Vlasy mám středně hnědé a stín na obočí hlavně nesmí mít teplý podtón! A aby to nebylo příliš "hnědé", nejlépe nějaká hnědo-šedo....taková nějaká. :-)

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoj, delala jsi recenzi na tu BB tvarenku? Zajimal by me tvuj nazor na ni obecne :) premyslim o koupi odstinu Nude pink, diky za odpoved.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)