čtvrtek 31. července 2014

Best of July

Krásné dobré ráno všem! Dneska tu máme poslední červencový den a to znamená, že se nám léto pomalu a jistě přehoupává do své poslední třetiny. Venku to dneska zrovna letně nevypadá, ale to mi momentálně ani nevadí a nějaký ten déšť mi přijde spíše jako osvěžení. Mám pro vás své oblíbené a nejvíce používané kosmetické produkty za poslední dobu a budu se těšit na vaše oblíbence :)


1) Dior rtěnka Addict Extreme v odstínu 369 Mystic
2) Nars tvářenka Madly
3) Too Faced rtěnka Melted v ods. Melted Peony (ZDE)
4) L´Oreal podkladová báze Blur (ZDE)
5) M.A.C oční linky v odst. Copperthorn - LE
6) Oriflame CC cream
7) Dior rozjasňovač z letní kolekce - LE
8) MUFE oční stíny Aqua Matic v odst.D-12 (ZDE)
9) Avon řasenka Big Daring
10) Sephora voděodolné tužky na oči ods.22+10 (ZDE)

Co se líčení týká, je toho tak nějak minimum. Zejména v těch spíš horkých a parných dnech mi jakýkoliv make-up přijde spíš nadbytečný. Třeba oční stíny teď odpočívají v šuplíku a na jejich místo nastoupily oční linky. Za posledních několik týdnů mám 4 favority - gelové linky M.A.C z předchozí limitky, super držící MUFE a duo od Sephory. Přišlo mi hodně dotazů na to, jak kombinuji tuto žlutou tužku a mě se líbí právě v kombinaci se zelenou. Taková přechodná linka od žluté po zelenou :) Make-upy vystřídaly CC krémy a tento nový od Oriflame má překvapivě výbornou výdrž i v těch největších vedrech. Na tvářích mě ten nejvíc baví Nars tvářenky a rozjasňovač Dior. Mimochodem je asi kouzelný, protože i přes každodenní používání se jeho pěkný reliéf téměř neodřel, což nechápu :) Na rty používám nejvíce úžasnou Melted od Too Faced nebo lehoučkou diorku. A na řasách mám teď nejčastěji novinku od Avonu, o které jsem vám doteď říct nemohla (ale brzy bude samostatný článek). 




1) Bioderma Photoderm Bronz SPF 50+ (ZDE)
2) Dove anti-perspirant  Maximum Protection
3) Nuxe univerzální olej (ZDE)
4) Avon osvěžující sprej na nohy s třešní
5) Kiehl´s oční krém s avokádem (ZDE)
6) Nivea micelární voda (ZDE)
7) Yves Rocher tělový peeling
8) Bioderma suchý opalovací olej SPF 30 (ZDE)

U péče mám poslední dobou pocit, že se všechno točí hlavně okolo opalováků. Zejména během víkendů na sobě většinou nic jiného nedávám :) Suchý olej se osvědčil skvěle a už mám jen trochu na dně. Nejvíce péče zastupují i tělové oleje či poopalovací mléko. Líbí se mi i nové tělové peelingy od Yves Rocher a mě nejvíce voní tenhle ostružinový. O micelárce Nivea jsem vám psala a moje spokojenost s ní stále trvá. Nesmí chybět ani skvělý oční krém s avokádem a super účinný deodorant (i když znovu si musím rýpnout do jeho chemické vůně, která se mi nelíbí). A když se bavíme o těch deodorantech, nesmí chybět voňavý sprej na nohy. V katalogu Avon je teď měli asi za 39 Kč, tak jsem si udělala zásobu tak na rok dopředu :)

Jaká kosmetika baví nejvíce vás v poslední době? Máte to s líčením podobně jako já? :)

38 komentářů:

  1. ta řasenka je super, ale přijde mi málo černá :(

    OdpovědětVymazat
  2. V parných dnech nemám na líčení vůbec náladu, tak volím, krém, pudr, gelové linky od Maybelline a řasenku. To vydrží celý den ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  3. Také nejvíce využívám oleje. Momentálně mám velmi suchou pokožku a olej ji krásně hydratuje.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mi ani nevadí,že je pochmurné počasí, udělám si relax day :-). Na nožky mám z Avonu tu sadu celou a jsem spokojená.Micelarka z Nové i na moje testování čeká :-) V létě mám ráda taky jen lehčí líčení

    OdpovědětVymazat
  5. Jj, s líčením to mám podobně. Makeupy šly stranou, užívám si léta, kdy mám pleť nejhezčí a stačí mí UV Essentiel - což je jen ochrana s proti UV a pleť rozzáří. Stíny se taky nekonají, pokud vyloženě nepotřebuju být za dámu. Takže tužka na oči, řasenka, tužka na obočí (ta musí být), tvářenka a rtěnka a je hotovo.
    Z péče máme společný suchý olej Nuxe.
    Akorát si těď v létě ještě trochu víc užívám laků. Na nahou jsou holá nutnost. A na rukou mám pro změnu opět v létě nejlepší nehty, takže lakováním netrpí.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se mi líbí ta tvářenka Nars a jsem zvědavá na recenzi řasenky od Avonu! Micelárku od Nivey teď zkouším a pro mě je to spíše průměr až podprůměr, pálí mě v očích a v okolí nosu, no nic moc, i když odličuje docela dobře.

    OdpovědětVymazat
  7. Fuuha, máš toho celkom dosť :) veľmi ma zaujal ten očný krém s avokádom, momentálne hľadám niečo kvalitné na oči :) Pekný článok

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Peeling YR si plánujem v blízkej dobe kúpiť ale vanilkový...Nivea micelárka je top u mna :)

    OdpovědětVymazat
  9. hezký článek :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Dioráckej rozjasňovač jsem koupila hned, jak se objevil a fakt neubývá. A konečně mi v teplých dnech funguje ten Velvet makeup od Chanelu Big Easy od Benefitu. Sephora a MUFE tužky používám teď denně a hlavně MUFE fixátor makeupu, bez něj ani ránu.

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem asi zvláštní, ale v létě si vždycky líčím oči výrazněji, než jindy. Asi je to tím, že není škola, tak na to ráno mám více času :D takže já si zase oblíbila tento měsíc oční stíny :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já v létě taky používám opravdu minumum make-upu. Naprosto souhlasím, taky se mi zdá téměř zbytečný. Ty linky od MACu vypadají krásně, bohužel, Prahu nemám zrovna blízko, takže je nemůžu omrknout na živo. :/ A abych pravdu řekla, za poslední dobu moc žádné kosmetické oblíbence nemám. Jen BB cream s vyšším SPF, ten v létě používám úplně nejčastěji :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já začala poslední dobou tíhnout k přírodní kosmetice :) až se sama divím :) ale ty tužky od Sephory me víc ne lákají :) Micelárku od Nivey miluju :)

    OdpovědětVymazat
  14. Děkuji za tipy :-)) micelárku od Nivei zkouším a zatím super, akorát mi přijde, že mě v očích štípe trošku, ale nechám tomu čas! ♥

    OdpovědětVymazat
  15. Ty peelingy z YR voní dokonale:)

    OdpovědětVymazat
  16. Tvé oblíbence mám moc ráda :) Ten lip cream od Too faced mě hrozně zajímá a strašně bych alespoň jeden chtěla pořídit :)
    S opalováky to mám stejně, nic jiného na sebe poslední dobou neplácám a myslím, že je to jasné, protože prší snad jen dnes, jinak bylo pořád až na umření :)

    OdpovědětVymazat
  17. No měla bych se taky podívat na tu micelární vodu od Nivei :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Budu zřejmě muset omrknout něco od Nuxe, vidím jejich výrobky všude, ale zatím jsem nezkoušela nic...

    OdpovědětVymazat
  19. V létě se snažím chodit nalíčená co nejmíň, většinou nahodím fasádu jenom do práce :D a protože jsem nedávno vysadila HA a začíná se to na pleti docela projevovat, hodně dám na čisticí pleťovou péči :)
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Lip cream od Too Faced me laka...tak furt zvazuju:-) micelarku od Nivei mamje fain ale nejam mezi nima nevidim zadny rozdil (Garnier,Loreal,Nivea)

    OdpovědětVymazat
  21. Když uhodí parna, tak se nelíčím vůbec. Ok, trochu kecám :-D. Dám si transparentní gel na obočí a balzám na rty. Bez čeho se neobejdu jsou termální vody, tělové spreje, opalováky a samozřejmě něco "silnějšího" do podpaží (mám Rexonu Max protection v růžové verzi a vypadá "stejně" jak ta od Dove, liší se v něčem kromě "značky"?).

    OdpovědětVymazat
  22. pro mě je dneska teda ideální počasí :) z líčení používám hlavně voděodolné linky a nějaké barevné balzámy na rty, jinak to moc nehrotím...

    OdpovědětVymazat
  23. Micelárka od Nivea je otřesná, strašně mě pálí v okolí očí a to ji naštěstí na odlíčení očí nepoužívám, vyletěla bych z kůže. Jinak taky jedu léto bez stínů :-) Ale za to s tmavým makeupem, teď experimentuju s novým CC krémem, a hlavně tvářenky a lesky!!! a barevné nehty :-)

    OdpovědětVymazat
  24. JÁ SE LÍČÍM POŘÁD STEJNĚ AKORÁT POUŽÍVÁM LEHČÍ MAKE-UP

    OdpovědětVymazat
  25. Jsem zvědavá na řasenku, tuhle avoňáckou novinku jsem v nabídce vůbec nezaregistrovala.:)

    OdpovědětVymazat
  26. Tu řasenku jsem měla taky, ale víc mi vyhovuje SuperSHOCK Max, jinak mě baví paletka Sleek iDivine Storm, CC krém od Max Factor a tvářenka Catrice :)

    OdpovědětVymazat
  27. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  28. Ja ted pouzívam Rexonu Maximum protection a pote bych chtela vyzkousem Dove, tak jsem zvedava :)

    OdpovědětVymazat
  29. Oh, tak Dior rozjasňovač vyzerá SUPER!:-)

    OdpovědětVymazat
  30. Madly od Nars je můj největší letní miláček a těší mě že se shodujeme :D a pak také Nars Pure Radiant Tinted Moisturizer - famózní tónovák.

    OdpovědětVymazat
  31. Na YR peeling jsem taky koukala. Nejvíce mi voněla malina, ale nakonec jsem ho koupila jen jako dárek kamarádce, protože doma toho mám dost :) Podobný malinový dělá Oriflame. Voní taky úžasně, ale menší balení za větší cenu...

    OdpovědětVymazat
  32. Tak recenzia na ten Giordani gold CC krém by ma potešila. Plánujem si ho kúpiť pretože som veľmi pokojná s ich krycím krémom. =)

    OdpovědětVymazat
  33. Tímhle článkem jsi mi připomněla, že si pro ten Nuxe olej musím konečně zajít :)

    OdpovědětVymazat
  34. Vždycky mě zaujmou všechny produkty ve tvých oblíbencích. Já se v létě nelíčím skoro vůbec.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)