neděle 29. června 2014

Že by krabička roku?

Někdo se nad tím možná pozastaví, ale pro mě toto vydání Ladyboxu asi nejhezčí a nejlepší za tento rok. Sice není narvané po okraj, ale jeho obsah se mi vážně hodně líbí. Plus jsem měla jedno velké překvapení, protože nikdy nečtu nápovědy, které LB posílá :)






1) Dara bags kosmetická taštička


Taštička mě potěšila ze všeho asi nejvíc! Vůbec jsem předem netušila, že se má v boxu objevit (asi bych neměla příště ignorovat ty newslettery) a jsem za ní ráda. Od této značky mám už jednu taštičku, kterou mám moc ráda a můžete jí vidět i v záhlaví blogu. Za tohle rozhodně palec nahoru!



2) Inglot Freedom systém lesk na rty - plné balení


Někomu se určitě nebude líbit, že se jedná o produkt z freedom systému, ale mě tohle nevadí. Mám už z minula paletku, kde mám jiný lesk od Inglotu a tenhle si tam přidám. I výběr odstínu mi vyhovuje (ve skutečnosti je o něco světlejší, než na fotce a má spíš neutrální barvu). Já jsem spokojená, ale úplně chápu, že někdo jiný spokojený nebude a bude mu provedení lesku vadit.



3) Palmolive sprchový gel Smooth Delight - plné balení


Sprchové gely od Palmolive mám moc ráda a tenhle mě určitě potěšil. Vážně úžasňácky voní a při mojí spotřebě sprchových gelů se moc dlouho na poličce neohřeje :) Navíc mám pocit, že jsem tenhle gel předtím v drogerii nepotkala a je to novinka. Takže to vítám a ráda ho vyzkouším. Ovšem opět chápu někoho, kdo prohlásí, že je to "jen" sprcháč z drogerie a nebude z něj odvázaný.



4) Ladybox štěteček na rty


Po štětci na oční stíny, který je podle mě dost povedený a ráda ho používám, je tu další praktická věc. Štěteček na rty mám všehovšudy asi jeden, takže další určitě upotřebím. Je fajn, že je jeho výběr sladěný i s přiloženým leskem od Inglotu a nikdo si tak nemůže stěžovat, že nemá čím lesk aplikovat :)



5) Philip B kondicionér - vzorek 15 ml

6) Philip B šampon - vzorek 15 ml

Značku vůbec neznám a připomíná mi spíše hotelové vybavení koupelny. Každopádně ale oba sympaticky voní a nevzbuzují ve mě pocit nechuti je vyzkoušet (jako třeba některé jiné značky, které se v boxu objevily dříve). Oba si schovám na jednu plánovanou cestu, kde se mi určitě budou hodit a najdu pro ně využití. 


Jako nemůžu si pomoct, ale pro mě je tohle asi vážně zatím nejlepší balení tohoto roku. Úplně nejvíc mě potěšila taštička, která se mi trefila do vkusu a jelikož už jednu doma mám, vím, že je kvalitní a vydrží každodenní přenášení v kabelce bez úhony :) Potěšil mě i sprchový gel a lesk na rty. I pro štěteček najdu určitě uplatnění a příště bych uvítala nějaký pěkný blending brush :) Šampón s kondicionérem u mě takové nadšení nevzbudil, ale na druhou stranu mám chuť ho vyzkoušet a neodrazuje mě.

Celkový dojem je u mě tedy velká spokojenost a palec nahoru! Jak se toto vydání líbí vám? Jakou taštičku jste našly ve svém boxu? :)

36 komentářů:

  1. LB je parádní... :) Za mě taky palec nahoru. Nejvíc se mi líbí lesk a štěteček na rty.... Štětečků zkrátka není nikdy dost :) No a taštička je divočejšího vzoru, ale Dara bags jsou vážně fajn. Hezky si LB užij..... :)
    http://salek-snu.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Kdyby Ladybox nelhal a byl tak produkt který tam měl být tak bych neřekla ani ň. To mně naštvalo úplně nejvíc :( I když tento měsíc to není žádná výhra , ale tak to bývá....někdy je to lepší, někdy horší, na to jsem si už zvykla. Ale nejlepší krabička roku to asi ne....tedy vůůbec ne :-D Jinak taštičku mám tu střední s potiskem pralinek, čokolády a malin.

    OdpovědětVymazat
  3. Ladybox jsem nikdy neměla a nikdy jsem toho nelitovala. Neříkám, že nebyly produkty, které by se mi líbily, to určitě jo, ale všechno bych většinou nevyužila a tak by to pro mě v důsledku vždycky bylo prodělečné. Konkrétně tento box mně osobně teda nepřijde nic moc. Ale taštička vypadá opravdu moc hezky, akorát já jich mám doma víc než využiju. Ale kdybych se někdy poohlížela po nové, na tuhle značku se určitě zaměřím.

    OdpovědětVymazat
  4. Přijde mi, že si asi jediná kdo je s boxem spokojený. Možná to bude tím, že máš pěknou taštičku v rozumné velikosti. Já bohužel obdržela tu úplně nejmenší, kde do ní až na drobné nevleze téměř nic. Taky z lesku nadšená nejsem, protože jasně avizovali barvu na rty v kelímku, kvůli které si to většina lidí kupovala a oni zase dají freendom systém. Takže za mě je toto největší propadák v historii LB a už nikdy více.

    Radu - Giveaway o Benefit Sugarlicious

    OdpovědětVymazat
  5. Za mě to nejhorší box, jsem naštvaná, místo lesku měl být kelímek, takže lez ze strany LB, ale aspon že lesk má krásnou barvu. Bohužel taštičku mám hroznou, sice velkou ale s pastelkama, takže ani nevyužiju, to si raději koupím jinou.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem s ním taky spokojená, protože jsem tam měla dva produkty navíc.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to jsi mě překvapila, po přečtení diskuze na jejich FB to sice taky vypadá na krabičku roku, ale tu nejhorší. Ale vyhrála si hlavně tím, že nečteš ty nápovědy. ty jsou obvykle bombastičtější než realita, v tom bude asi ten problém. Sama jsem také spíše rozpačitá. Respektive jsme se doma podělili a využijeme všechno, ale není tam nic, co by mě potěšilo. Taštičku mám ošklivou, spíše vhodnou pro děti na základní školu, Palmolive nesnáším, tím spíš, když už tam byl loni. Na Inglot jsem byla nejdříve taky naštvaná, ale přesvědčila mě skvělá barvy a textura, takže asi si zajdu koupit krabičku, protože samo o sobě je to hrozně nepraktické. A štěteček a vzorky šampónu a kondicionéru dobrý. Využije se to.

    OdpovědětVymazat
  8. Tý jo poprvé čtu nějakou pozitivní recenzi na ladybox :D o tomto vydání se každý vyjádřil, že stojí za prd :)) I já jsem toho názoru ikdyž jsem si ho neobjednala, na ten šampon a kondicioner lákaly nejvíc v emailu a nakonec se ukázalo že jde jen o vzorky. :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Ted mě mrzí, že jsem si ho neobjednala :/ Tako bych byla nadšená! :)

    http://nikakaworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Pod moje video s tímto boxíkem mi většina lidí píše, jak je to nejhorší balení a kdo ví, co ještě. Mně se ale také obsah této krabičky moc líbí, všechno využiju i ráda vyzkouším :). Co se týče šamponu a kondicioneru, tak jsou oba super, krásně vyhladí vlasy. Měla jsem to štěstí, že mi zaslali plná balení k recenzi, takže je můžu pořádně vyzkoušet :). Za mě teda taky velký palec nahoru za tuto krabičku :).

    OdpovědětVymazat
  11. Ze všech taštiček, co jsem viděla, máš tu nejhezčí:)

    OdpovědětVymazat
  12. Ja som doposiaľ takisto počula len samé negatívne názory práve na túto krabičku Ladyboxu aa tak ma to takisto prekvapilo :) Ozaj je to dosť subjektívne čo komu sadne :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tá taštička je veľmi pekná, ale zvyšok pre mňa nič moc :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  14. problém s tím leskem je, že avizovali něco jiného, což je podle mě trošku podraz z jejich strany. taštičku máš moc hezkou, ta by se mi taky líbila, je rozumné velikosti i krásný vzor, ostatní, co jsem kde viděla, byly mrňavé a fakt hnusné vzory (jako třeba pavouk, wtf). já už teda neobjednávám, ale sleduju to a jsem pak ráda, byly by to pro mně vždycky vyhozené peníze

    OdpovědětVymazat
  15. Zase budu ta zlá, které se LB nelíbí, ale ruku na srdce, LB by měl být něco výjimečného a dávat tam věci, které se jen tak neseženou, jsou nové a neokoukané a trošku i s dotekem luxusu nebo něčeho zvláštního. Bohužel náš jediný český box nic z toho nesplňuje, ba co víc, co už nemá konkurenci, tak se už vůbec nesnaží. Taštička je sice pěkná, Inglot je kvalitní, ale už 2x byl, a ač mám Palmolive v koupelně, tak sprcháč, co se dá koupit v akci za 29 korun, není to pravé ořechové do boxu za 339,-, zvláště když mám tak nějak představu, kolik za to LB vlastně "zaplatil" (pracuji v jedné firmě, od které se něco v LB objevilo, takže nějakou představu mám). Jediné co je neokoukané je asi Philip B, ale pořád tak nějak nevidím, co na boxu stojí 339 Kč. Ladybox velice rád avizuje, jak cena obsahu krabičky je mnohem vyšší než kolik za ni zákazník zaplatí, ale tohle je bohužel jen marketingový žvást na kterém vydělá právě LB.

    OdpovědětVymazat
  16. Konecne pozitivna reakcia(o; Inak ja som tiez v principe spokojna, ale to bude skor tymi bonusmi..

    gomistories

    OdpovědětVymazat
  17. jéé, ty máš asi nejhezčí taštičku, co jsem zatím viděla :)

    OdpovědětVymazat
  18. Toto vydání LB se mi líbí,já sama jsem se ještě neodvážila LB vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Jako tasticka pekna , ta by me potěšila, ale zbytek slabota a byla bych zklamaná :(

    OdpovědětVymazat
  20. tohle balení se vážně povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  21. já bych byla zklamaná, tak jsem ráda, že jsem se nenechala nalákat :))

    OdpovědětVymazat
  22. Už jsem zaslechla, že je to děsivé vydání Ladyboxu :D Nu, neobjednávám, protože mi to přijde pro mě nepraktické, ale když tak hodnotím, nepřijde mi to nejhorší. Ale není to na oslnění podle mě. Na to by museli nasadit asi jiné válečníky :D

    OdpovědětVymazat
  23. Taky jsem si box objednala jsem ráda, jsem nadšená :). Já jsem měla bonus ještě podkladovou bázi pod oční stíny, protože to byla zase akce, že sis box objenala právě určité datum a pak jsem tam ještě našla lesk od Sleeku, ten nevím, jak se tam dostal :D, když nebyl zmíněnej ani na tom informačním letáčku :)

    OdpovědětVymazat
  24. Pro mě byla lákadlem taštička DaraBags, kvůli tomu jsem LB objednala, ale zároveň je to největší zklamání, protože mám modrou, a modrou barvu prostě nemusím, jak v líčení, tak v oblečení, natož doplňky - mít tvůj design, skáču radostí do stropu. Takže pro mě zklamání... I kdybych měla tu nejmenší taštičku "na drobné", budu vděčná, ale přes svou modrou se proště nepřenesu. :-(

    OdpovědětVymazat
  25. pro mě je to za tu cenu maličko :/ :D http://allys-cook.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  26. To je super, že konečně se ti nějaký Ladybox po tolika ne, úplně šťastných, líbil. :)

    OdpovědětVymazat
  27. Já tedy nevím, jestli jsem jen nějak mimo, ale "barva na rty v kelímku" mi hned evokovala Freedom systém :-) ale je to stejně jedno, protože s LB jsem skončila o Vánocích naposledy a už nikdy, nikdy neobjednám. Myslím, že nejsem sama. Své penízky asi umím utratit lépe. Přeci jen v poměru za 300 Kč si koupím něco, co mi udělá opravdu radost. Jinak ale taštičku máš moc pěknou a u téhle značky se inspiruji v budoucnu, jsou moc pěkné.
    Připadá mi, že LB tak nějak mele z posledního, uvidíme. Už ani u blogerek nevídám moc článků.

    OdpovědětVymazat
  28. Já jsem přestala objednávat zhruba v době, kdy se Senzabox a Ladybox spojily, přišlo mi, že celková úroveň se místo avizovaného zlepšení spíš propadla. Občas mrknu, co v které edici bylo, ale zatím jsem ani jednou nelitovala, vždycky bych si vybrala tak jednu až dvě věci a ty si snadno můžu koupit samostatně. Teď bych využila asi jedině štěteček a sprcháč, takže žádná sláva. :)

    OdpovědětVymazat
  29. nic moc. uvažovala jsem jestli neobjednám, protože (téměř) přesně před rokem jsem měla svou první a zatím jedinou krabičku - svatební, první po spojení ladyboxu a senzaboxu a ta byla opravdu legendární a plná skvělých věcí :) tak jsem si říkala, že by bylo super to zase zopakovat, ale nakonec jsem ráda, že jsem zase vynechala :D

    OdpovědětVymazat
  30. Kdybych měla aspoň takhle krásnou kabelku, tak možná budu spokojenější ;) Štěteček na rty mi udělal radost, protože žádný nemám, ale po bližším prozkoumání kvalita nic moc. Sprcháč super, ale jak říkáš jen drogérkový a phip.b je strašnej. Šampón voní jak bublifuk, takový ten levný smradlavý a kondcionér jak zdravá nebo bio výživa brrr...vše by se ještě dalo, ale to kousání hlavy už tak super není! Čekala jsem trošku víc na svůj první box...

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  31. Dara bags jako vždy nádherná, ale není toho v tomhle boxu nějak málo??

    OdpovědětVymazat
  32. Já teda neobjednala a celkově mi to ani nenadchlo, takže nelituju.
    Jen mi fascinuje vřava na FB LB, kde se pořád někdo hádá a hádá. Získávám k boxu čím dál, tím větší negativní postoj a ani nemám chuť ho kupovat.
    Naopak jsem si koupila DM box a velice mile mi překvapil!

    OdpovědětVymazat
  33. Po dlouhé době jsem rozklikla článek o Ladyboxu a nelituju, že už mi nechodí...mě se teda vydání vůbec nelíbí :)

    OdpovědětVymazat
  34. vydani by mne nijak nenadchlo, posledni krabicku jsem mela v prosinci. Prectu si, co je/bylo v tom-kterem vydani, ale zatim jsem ani jednou nelitovala. Nejpouzitelnejsi by byl pro mne sprchac.

    OdpovědětVymazat
  35. Nikdy jsem ladybox neměla a ani mě to neláká. Nic moc mě nezaujalo.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)