čtvrtek 5. června 2014

Zázračný zmizík na pleť - CCDSS od Kiehl´s

Kromě toho, že je tohle sérum pro mě skoro jako zázrak, mám díky němu i pěkné vzpomínky na krásnou Philadelphii, odkud jsem si ho přivezla. Teď už tedy cestovat za touhle značkou nemusíme, protože máme konečně obchod v Praze (ale to už z jednoho předchozího článku asi víte). O tomto séru básnila moje oblíbená youtuberka Ingrid a jakmile jsem stála v obchodě, něco mi říkalo, že ho musím vzít. Díky ti Ingrid, že jsi kdy vyslovila jméno těhle kouzelných kapiček! Bez tebe bych je asi jen tak neobjevila.


Kiehl´s Clearly Corrective Dark Spot Solution (30ml) - koupíte např. v pražském obchodě za 1290 Kč, oficiální info zde

Na první pohled není cena tak lákavá, ale když se podíváte na množství, kolik v lahvičce ubylo a řeknu vám, že ho používám od loňského prosince, myslím, že to zas není taková pálka. Průhledná vodička bez vůně má za úkol vyhnat z tváře tmavé skvrny a celkově zlepšit její vzhled. Prostě takový super zmizík, co všechno ošklivé vybělí a předchází vzniku nových skvrnek a nedokonalostí. Sérum používám na noc, pod noční krém na vyčištěnou pleť. Nakapu pár kapek do dlaní a rozetřu po tváři. Menší mínus má sérum u mě za to, že bezprostředně po aplikaci trochu na tváři lepí, ale není to žádné drama. A vzhledem k tomu, že dokáže fakt skoro zázraky, mu to ráda odpouštím. Na tváři není nijak cítit, prostě takový neviditelný pomocník. Podobných "zmizíků" jsem vyzkoušela už celkem dost, ale tenhle všechny suverénně překonal! Už pár týdnů od prvního použití začaly z tváře mizet tmavé stopy po pupínkách, pleť byla sjednocenější a celkový vzhled pleti se o dost vylepšil. I bez make-upu mám  daleko lepší pocit a pleť se mi o dost více líbí. Ingrid nepřeháněla ani trochu, když kapičky označila za zázrak!






Pro roztomilá kapátka mám v kosmetice velkou slabost :)






Jestli mě něco z péče za tenhle rok nejvíc zaujalo (a pomohlo), tak právě tyhle kouzelné kapičky. Bohužel nemůžu říct, že budou takhle bezvadně fungovat všem a je to spása pro všechny, ale za sebe jim říkám velké ano! Viditelně mi sérum pomohlo a tvář byla opravdu o dost hezčí, i když se na sebe člověk podívá po ránu do zrcadla a není zrovna k sežrání :) Jestli vás trápí nějaké skvrny na tváři nebo si přejete pleť sjednocenější, tak tohle za sebe můžu rozhodně doporučit!

Slyšely jste už o tomto produktu? Máte případně vyzkoušené jiné přípravky, které by pleť sjednotily a zbavily vás nepěkných skvrn? :)

60 komentářů:

  1. Slyšela jsem o něm také u Ingrid a možná ještě někde v zahraničí. Ale sakra tohle potřebuju! :D Slyšela jsem, že v Kiehl´s dávají vzorečky, myslíš, že mi poskytnou i tento zázrak? :) Ale zase si myslím, že u vzorečku asi nestihnu zaznamenat nějaký výsledek.. :/

    OdpovědětVymazat
  2. tyy jo tak to si hned píši do wishlistu :) hned jak budou penízky nazbyt na něj přijde řada :) ...
    Jinak jsem nikdy nic podobného nezkusila, protože na nic nebyly žádné skvělé recenze, že daný výrobek opravdu pomohl.

    OdpovědětVymazat
  3. Včera jsem se odhodlala k nákupu. Jsem zvědavá, za jak dlouho uvidím zlepšení :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to vypadá hodně dobře! Taky mám problém se skrvnkama po akné, tohle by mohlo pomoct. Až pojedu do Prahy, tak se tam zajdu mrknout, díky za tip!!!
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Rendy, myslíš, že by to mohlo fungovat i na začervenání pleti a takové maličké žilky? :)
    Docela začínám uvažovat o koupi :)

    OdpovědětVymazat
  6. No to by bolo niečo pre mňa!!! :) Škoda tej ceny :)

    OdpovědětVymazat
  7. o produktu jsem nikdy neslyšela, ale vážně mě to nalákalo :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já teď zkouším asijské Hada Labo a to mě tedy taky překvapilo! Pleť mám sjednocenější a pomalu mi mizí moje jizvička po škrábanci.

    OdpovědětVymazat
  9. Veľmi rada by som ho vyskúšala ale v blízkosti žadnu predajňu nemám a cez net je to predsa len ryskantné :(( ➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️ http://bizzbeautyxfashion.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. já jsem teď objevila Bio Argan Revital od Saloos. je to sice olej, ale i na moji mastnější pleť jde bez problémů a absolutně neucpává póry. ráno se budím s vypnutou a růžovou pletí, všechno se mi hojí rychleji, nedělá se mi ani tolik pupínků (a když, tak je do rána po vymáčknutí skvrnka skoro pryč). navíc má super složení i cenu, taky roztomilé kapátko a úžasně voní :) dokonce i po těžce alkoholové noci vypadám ráno svěží!

    OdpovědětVymazat
  11. Už jsem stihla zaregistrovat nový obchod v Praze, ale tohle je zatím první recenze na KIEHL'S, na kterou jsem narazila. Přiznávám, že mě zrovna tento produkt dvakrát neláká, ale urcitě chci nějaký produkt od této značky vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  12. Hmm že by námět na to co si přát k narozeninám. Většími problémy netrpím, ale je pár místeček která si umím představit sjednocenější. Mimochodem už jsi někdy přemýšlela jaké to bude pozorovat dnešní ženy stárnout? Jestli budeme krásné i ve 40ti,50ti a jaký rozdíl to bude oproti předchozím generacím když máme tolik možností.

    OdpovědětVymazat
  13. ušetrím takéto zázraky mi zatiaľ netreba:)

    OdpovědětVymazat
  14. Rak to si musim rozhodne kupiť :)
    simona.forgacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadá hodně lákavě:) Ale ta cena je na mě mooc :(
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. já už jsem o něm slyšela, ale ta cena mě odrazuje :/

    OdpovědětVymazat
  17. V poslední době jsem taky přemýšlela, co na skvrnky po akné a pigmentové skvrny - a nakonec jsem zjistila, že peeling ob den až dva si s tím docela pohodově poradí...

    OdpovědětVymazat
  18. Vypadá to hodně dobře, což se o ceně už bohužel říct nedá... Ale rozhodně nad tím zauvažuji. Párkrát jsem vylezla na sluníčko a okamžitě mi vyskákaly pigmentové skvrny na hrudníku :( Což vypadá teda fakt blbě, ale makeupem se to zakrývá hůř jak obličej. Možná si ho koupím za odměnu, jestli zvládnu úspěšně zkoušky a pak nepolezu celé léto do obchodu, abych nepřetáhla rozpočet určený na kosmetiku :D

    OdpovědětVymazat
  19. Koukam, ze to je na principu salicylky, tak to vypada zajimave a verim, ze to funguje :)

    OdpovědětVymazat
  20. Mám tmavých skvrnek na obličeji více než dost, ale bohužel takovou částku dohromady nedám:( kéž by existovala nějaká varianta do pětistovky!!

    OdpovědětVymazat
  21. Určitě si to zapisuji na wishlist, protože v poslední době se chytám všeho, co pomůže s hojení veškerých skvrnek na obličeji. čím je člověk starší, tím pomaleji se to léčí samo o sobě.

    OdpovědětVymazat
  22. Za tu cenu bych si to nekoupila, ale každopádně mě to zaujalo:)

    m.kondelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Zajímavá značka, zajímavý produkt, určitě na to někdy mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  24. A myslis, ze to zabere i na fleky po akne? To bych potrebovala jako sul! :-)

    OdpovědětVymazat
  25. kdyby se mi povedlo sehnat vzorek, a produkt by mi sedl, asi bych si ho i přes tu cenu pořídila :)

    OdpovědětVymazat
  26. Tak to vypadá zajimave a nejaky podobny zazrak bych potrebovala, ale ta cena, uff.

    OdpovědětVymazat
  27. Hmmm první věc od Kiehls, která mě zaujala, ale ta cena je prostě příliš. Tam moc to holt nepotřebuji ;)
    snesek(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. vyzerá to zaujímavo :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  29. Tohle bych nutně potřebovala pro svůj obličej, který hodně trpěl akné. Strašně ráda bych chodila bez makeupu pořád, ale ještě to úplně nejde, tak pořád čekám, kdy to bude lepší a lepší. Tohle mě každopádně hodně zaujalo!
    madrovamaruska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Velmi mne toto sérum zaujalo. Cena je celkem vysoká, ale nebylo by marné ho pořídit a "dělit" se např. s maminkou, kamarádkou či sestrou.
    ivisandali@gamil.com

    OdpovědětVymazat
  31. tento produkt byl pro mě do teď neznámý v podstate i ta značka :) mishelle17@seznam.cz ;)

    OdpovědětVymazat
  32. Jako nápad se mi to zdá dobré, ale asi bych to mu nevěřila, kdybych to viděla jen tak někde v obchodě. Celkem by mě zajímaly fotky PŘED PO. :)
    natinka.rumlenova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Ahoooj,

    no já když jsem to viděla, tak jsem málem spadla do vozejku překvapením :-D slyšela jsem spoooustu chvály a říkám si "už je to tadyyy"... místo kukačky jsem byla násilím odtažena na parkoviště a uklízejíc nákup jsem remcala, že tam chci :-D...

    Ale zaběhla bych pro vzorek, tohle mi faaakt zajímá...

    OdpovědětVymazat
  34. To je poprvé co o něčem takovém slyším...a mezi námi vypadá jako lak na nehty :D

    OdpovědětVymazat
  35. Do obchodu bych ráda vyrazila, ale tohle asi nebude můj cíl ;-)

    OdpovědětVymazat
  36. já používám pepta bright od indeed labs, cena trochu nižší než tohle, a můžu říct, že zabírá hodně dobře. odhodlávala jsem se ke koupi opravdu dlouho, ale nakonec jsem to riskla a jsem šťastná.

    OdpovědětVymazat
  37. hmmm presne to by sa mi zislo ale ta cena je na mna prilis...existuje nejaka lacnejsia alternativa?

    OdpovědětVymazat
  38. Myslím, že to potřebuju :-) Cena je sice větší, než jsem čekala, ale věřím, že se to vyplatí.
    Katka

    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. urcite nad tym porozmyslam... myslis, ze to funguje aj na pory?

    gomistories

    OdpovědětVymazat
  40. FairyChain: určitě ti vzorečky dají :) Razí heslo, že mají zákazníci produkty nejdříve vyzkoušet :) Když si vezmeš vzít vzorečků, tak už bys mohla nějaké případné účinky pocítit :)

    Tiina: no, těžko říct. osobně si myslím, že s červenýma žilkama krémy nic neudělají a musí se to řešit spíš dermatologicky.

    Natálka - Little Gem: hmm, píšu si na seznam, co jednou někdy vyzkoušet :)

    Dášenka Boušková: já doufám, že díky pravidelné péči a starosti o pleť se to právě v těch 40 nebo 50 projeví a budu vypadat zachovale :)

    OdpovědětVymazat
  41. Dominika Janeckova: mě s póry bohužel nic neudělal. Je to spíš jen zmizík skvrn :)

    OdpovědětVymazat
  42. dá se sehnat nějaký vzorek? nechde se mi vyhazovat taková suma, na mě všechny tady tyhle "věhlasné" prostředky na sjednocení nefungovali....potřebuju mega sjednocení a nic takového jsem nikdy ještě nepotkala...

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  43. Jdu pro vzorek, jsem na ten zazrak zvedava. Nema nekdo porovnani s podobnym produktem od Clinique? Tusim rada laser repair?

    OdpovědětVymazat
  44. Teď zkouším Miraclean z lékárny, hodně holek po tom zmizely jizvičky po akné, ale vzhledem k tomu, že ho mám od středy, nemůžu moc soudit... Ale přes noc mi dobře mizí zarudnutí, tak aspoň že to :)
    A teda, jestli ubylo jen tolik po 6 měsících používání, tak je to super. To bych mohla mít skoro na 2 roky :D

    OdpovědětVymazat
  45. To bych přesně potřebovala.. Skvrny po akné mi pořád zůstávají a já nevím, čim je nechat vyzmizet. Akorát ta cena.. Kdybych věděla, že mi to fakt pomůže, tak to investuju, ale když nevim, tak je to fakt těžký :) Ale uvidim.. Možná na to řada opravdu přijde.
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Tak a tihle bude velký brouk v hlavě. V 23 letech mam stále akné. Patlám na to snad všechno, co jsem objevila a ne a ne se toho zbavit. Nejvíce mi pomohl krém od doktorky, který tvorbu nových pupínků omezil. Není to ještě pryč, ale zatím nejlepší, co jsem zkusila. Ale problém je, že mi po tom zůstávají červené skvrnky hrozně dlouho a případně i po delší době hnědé flíčky. Což jako vyber si, akné nebo fleky :/
    Nicméně tohle vypadá zajímavě. Ale pro mě je prostě překážkou cena. Snad možná k Vánocům.... uvidíme.
    alfuza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Asi si to budu muset zaběhnout ošmatat.

    OdpovědětVymazat
  48. Už jsem zkusila spousty věcí a konečně mi něco pomohlo se akné téměř zbavit. Problém je, že mi zůstala pleť hodně flekatá od jizviček po pupíncích. Tohle mě ale zaujalo. Bojím se jen, že investuji a bude mi to houby platné, protože pro studentku s nízkými příjmy je to přeci jen pálka ...

    OdpovědětVymazat
  49. Ahoj! Jen jedna otázka - je lepší než DreamTone od Lancome? Chtěla jsem si ho pořídit, ale koncept kosmetiky Kiehl´s je mi sympatičtější. :) Díky

    OdpovědětVymazat
  50. Chtělo by to nějaký vzoreček - investice je to velká - ale pokud je to účinné - ráda do toho investuji.
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. To by se mi asi hodilo :) Taky bych si chtěla připadat i po ránu krásnější :D

    OdpovědětVymazat
  52. Wow, musím řict, že o zmizíku na obličej slyším poprvé. Rozhodně to ale stojí za zvážení - i přes tu cenu :)

    OdpovědětVymazat
  53. asi bych si nejdřív došla pro vzoreček a pokud by byly výsledky, zainvestovala bych..
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Rendy, budes jeste nekdy recenzovat nejake produkty od Kiehls? Na co se muzeme tesit a co si nekupovat :) dekuju!

    OdpovědětVymazat
  55. Za mě je to jednoznačně SKINFOOD rajčatová řada, Koupila jsem ji cca před 5 dny a už teď vidím výsledky, tmavé pigmentové skvrny jsou rozhodně světlejší a to už po 5 dnech!. V Čechách se ještě bohužel neprodává, ale pokud ji někde potkáte na cestách, rozhodně můžu doporučit. Jo a vůně...tak ta je taky super, taková čistá, jemná ...prostě příroda :-)

    OdpovědětVymazat
  56. potřebovala bych nějakého sponzora, aby mi financoval moje kosmetické výdaje - a Ty mi to moc nezjednodušuješ! :D moc mě láká.

    OdpovědětVymazat
  57. Bohužiaľ, následkom druhého tehotenstva sú aj pigmentové škvrny na čele, ktoré nechcú zmiznúť.
    Takže, áno, chcem a najmä potrebujem tesne pred 40. vyskúšať niečo, čo bude naozaj účinné !
    Zatiaľ čo som používala, nejaké extra účinky moja pleť nezaznamenala :(.

    OdpovědětVymazat
  58. Recenze mě velmi zaujala :) Moc ráda bych ho nechala vyzkoušet mojí maminku, kterou trápí pigmentové skvrny hlavně okolo pusy.. Už vyzkoušela snad všechno a naopak se jí to ještě zhoršilo. Bylo by fajn kdyby jí tohle pomohlo ;)
    O produktu jsem však nikdy neslyšela :)

    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Vzhedem ke složení produktu, který je plný škodlivých chemikálií se rozhodně o žádný kvalitní, přípravek nejedná. Spíš to na mě působí jako reklama, vzhledem k nedávno nově otevřenému obchodu v Praze. Luxusní obchod v úspěšném shopping centru je potřeba z něčeho zaplatit, proto ta cena! Rozhodně ne za kvalitní ingredience, ale pouze za koktejl chemikálií!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)