čtvrtek 19. června 2014

WISHLIST

Dlouhou jsem nedělala žádný wishlist, i když moje virtuální nákupní složka v počítači se zase trochu naplnila. Je fakt, že poslední dobou se trochu krotím a celkem dlouho jsem si nic nekoupila (potřebuju šetřit na dovolenou :) a tak si pojďme trochu fantazírovat, co bych si třeba někdy koupit mohla.


Revolution paletka Girls on film - tuto paletku jsem poprvné viděla u své oblíbené blogerky Sandry (KLIK) a moje první reakce byla - to má Sleek nějaké nové paletky?? Nemůžu si pomoct, ale spodní řada stínů vypadá prostě jako Sleek :) Barevně mě celkem zaujala a podle swatchů to nevypadá úplně marně. Navíc cena je více než příznivá, tak mě celkem láká paletku vyzkoušet. I když ve výsledku možná zjistím, že je to další odnož MUA, tak i tak se mi prostě líbí. Ofiko stránky Revolution jsou ZDE.








(web)

Benefit oční linky Push-up liner - jestli se teď o něčem začíná bouřlivě mluvit, tak jsou to tyhle údajně revoluční oční linky. Celosvětová premiéra je chystaná tuším na konec června, tak jsem vážně moc zvědavá. Prý se s nimi namaluje i úplné dřevo a jakmile zaschnou, nic je dolů nesundá. Oboje se mi líbí, takže hned jak budu mít možnost, půjdu si je vyzkoušet. Jediné co mi nedá spát je ten aplikátor. Tak nějak si neumím představit, jak se s ním manipuluje a jak mi zaručí, že si krásné linky namaluje i takové dřevo, jako jsem já :)

Detailně se na linky v akci můžete podívat třeba ZDE





(web)


Další novinky od Benefitu, které mě zaujaly a lákají k vyzkoušení jsou tónující balzámky na rty. Barevně ladí s "tinty", které jsou asi celkem profláklé. Zatím sbírám různé informace a nejsem ještě úplně rozhodnutá, ale každopádně ve mě něco hlodá a láká mě je vyzkoušet :)





(web)

Paletka stínů the Balm Nude Tude se už objevila v mém pomyslném seznamu přání v Perfect palette tagu. Čím víc nad ní přemýšlím, tím víc jí chci vyzkoušet. I když mě některé z vás od ní zrazovaly, stejně mě k ní něco táhne :)






(web)



Kiehl´s Rare Earth Deep Pore cleansing masque aneb další z profláklých "zázraků" této značky. Jílové masky mi většinou vyhovují a mé mastnější pleti prospívají. Až si budu chtít příště udělat radost poblíž Nového Smíchova, vím, pro co si určitě skočím.





(web)

Zoeva sada štětců - Zoeva je pro mě značka absolutně neprobádaná, ale o to více atraktivní. Delší dobu jsem jí spíše přehlížela, ale v poslední době se objevuje různě po internetu mnohem víc a já si vlastně říkám, že bych něco vyzkoušet chtěla. A protože jsem si říkala, že bych ráda ještě o něco rozšířila svou štětcovou základnu, prohlížím si hlavně jejich sady štětců. Líbí se mi i pěkné taštičky, takže třeba jednou....kdo ví?? :)



(web)

NYX Butter Lipstick mě zaujaly na první pohled. Nedávno jsem si koupila jejich Butter Lip Gloss, který je ultra příjemný a velice jsem si ho oblíbila, takže cokoliv dalšího, co je stejně příjemné chci samozřejmě vyzkoušet :)






(web)



Laura Mercier Shimmer Bloc jen utvrzuje mojí vášen pro rozjasňovače. Zkoušela jsem všechny odstíny v butiku SpaceNK v Londýně a byla to láska na první pohled. Vzhledem k ceně to není úplně laciná srandička, ale víte jak - občas je potřeba se trochu rozmazlit a odměnit.





(web)

No, raději ani nechci počítat, kolik by tohle všechno dohromady stálo :) Každopádně až si budu chtít udělat radost, něco z toho určitě pak uvidíte. Znáte taky takové to nutkání, že si prostě musíte koupit něco pěkného? Je jedno, jestli je to knížka, večeře nebo rtěnka. Prostě ten pocit, že se potřebujete za něco odměnit a udělat si radost :) Tak ten mě zrovna teď přepadá a nutí mě si prohlížet různé eshopy nebo blogy a hledal další inspiraci, čím se potěšit. Ach jo, nemám to já v tom svém kosmetickém světě prostě jednoduché :)

Budu moc ráda, pokud máte jakoukoliv zkušenost s některým z těchto produktů. Víc hlav víc ví a já jsem ráda za každou radu či doporučení :)

Mějte krásný den a užívejte si léto!

61 komentářů:

  1. Prvni paletka vypada hezky, ale barevne bych moc nevyuzila :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Tónujúce balzamy od Benefitu vyzerajú skvelo, dala by som si povedať!

    OdpovědětVymazat
  3. Hm, zaujaly mě stíny Revolution, ale trochu mě děsí, že cena samotného produktu je nižší než poštovné B). Linky od Benefitu tady u Tebe vidím prvně a vypadají hodně dobře, ale předpokládám, že budou k dostání hlavně v Sephoře, že? :(

    OdpovědětVymazat
  4. Rendy, budu Te muset trochu zklamat /aspon dle meho nazoru/ -

    linky od Benefitu mi vubec nesedeli. Sephora davala miniaturku minuly tyden a pro me teda nic. Nemehlo nejsem, ale nepracuje se s nimi dobre. Konzistence je divna. A to odlicovani je des. Bohuzel pro me to fakt neni.

    Druha novinka od Benefitu me taky zklamala - balzamky jsou opravdu "nepigmentovane" - smrdi chemicky a o rty nepecuji. Tedy jako balzam u me propad...

    Jinak ta paletka od Revolution - me napadlo to same, kdyz jsem ji videla :)))

    Co me naopak zaujalo moc jsou tvarenky.. ach to je moje :))))

    OdpovědětVymazat
  5. Ten marhuľkový rúž úplne vľavo vyzerá dosť dobre:-) Day By Day

    OdpovědětVymazat
  6. Ta paletka mě zaujala, hned jí musím prozkoumat...díky za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty paletky se mi take moc libi a nedavno jsem na ne nekde narazila a ani penize to nebyly nijak silene. Rtenky od NYX vypadaji skvele, take me dost lakaji ke zkousce!!

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem si od Zoevy ze zvědavosti pár štětců objednala :) Poměr cena kvalita super (a ty taštičky k těm sadám jsou moooc pěkné), ale tak nějak se mi stejně pořád nejvíc líbí Hakuro. No vyzkoušej a uvidíš sama :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ty linky vypadají skvěle. I Camila Coelho s nimi dělala pěkný tutorial. Horší ale asi bude jejich cena :) Jinak štětce Zoeva jsou výborné všechny.

    k.a.t.h.a.r.a@email.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Na ty oční linky jsem taky zvědavá, protože já dřevo fakt jsem :D

    OdpovědětVymazat
  11. No na obě tvé vysněné věci od Benefitu zatím slyším jen stížnosti. Linky moc chválené nejsou a též balzámy, prý jsou lepší za dvacku z drogérie.. :) Ale tak třeba s nimi spokojená budeš :)

    OdpovědětVymazat
  12. Taky začínám více a více číst o štětcích od Zoevy a pravděpodobně je také zkusím, asi nějakou sadu na oči.

    OdpovědětVymazat
  13. Barevný balzámy na rty od Benefitu sou prej na nic. Viděla sem na youtube několik recenzí a prej za ty peníze nic moc. Vůbec to nemaluje. Lip butters od Revlonu sou prej mnohem lepší.
    recenze např. tady: https://www.youtube.com/watch?v=Lvd8vUXKb54 (od 3:58)

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem maniak přes rtěnky a lesky, takže z tvého seznamu mě nejvíc zaujaly BeneBalmy a rtěnky od Nyx :) I když Nude tude paletka vypadá taky povedeně :))
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Tak musím říct, že ta Revolution paletka mě hodně zaujala. Vypadá skvěle. Rovněž tak NYX Butter Lipstick, ten musím vyzkoušet.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  16. Mě tentokrát nejvíc zaujaly NYX Butter Lipstick a Zoeva štětce. Čekám se štětci teď na Petru z Lovelyhair až konečně vypustí na e-shop štětce na oční stíny, abych mohla cenu porovnat se sadou od Real Techniques a Zoevou :)
    snesek(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ty balzámy od Benefitu vypadají dobře, stejně tak mě lákají i NYX lipsticky :) ale zkušenost s žádným z výrobků nemám

    OdpovědětVymazat
  18. NYX rtěnky vypadají skvěle :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Já jsem dostala minulý týden od Sephory poukázku na vyzvednutí miniatury linek, a tak moc mě zaujaly, že jsem si je v sobotu v předprodeji v Palladiu koupila se slevou :). Mně linky nikdy moc nešly a opravdu s nima udělám moc hezké stejné linky a drží opravdu moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ja som kupila stetce Zoeva asi pred dvoma rokmi. Tie na oci moc casto nepouzivam, takze zatial vyzeraju Ok, ale bohuzial co som mala stetce na makeup od nich, tak vydrzali horko-tazko rok. Neprezili caste pranie a pouzivanie. A ked zacali uz pustat vlasy pri kazdom malovani, leteli do kosa. Real Techniques su cenovo rovnaka kategoria, mozno aj lacnejsie a kvalitativne podstatne lepsie. Po vyse roku pouzivania nepustili jediny vlas. Za mna Zoeva uz nie, hoci mozno zlepsili kvalitu....

    OdpovědětVymazat
  21. Jestli se zadaří, tak NYX Butter Lipstick skončí jako odměna na zkoušku :) a jestli ne, tak to bude průšvih

    OdpovědětVymazat
  22. Maybelline začal dělat linky na podobném principu, objednávala jsem je z Asosu, ale udělám s nimi jen tlustou linku, tenká mi nejde.Ale drží pořádně.

    OdpovědětVymazat
  23. Určitě bych si z tvého wishlistu něco vybrala :) Po těch štětcích taky pokukuju, na paletku jsem koukala už na FB a teď koukám na jejich stránky, mají tam docela hezké i ostatní věci :)

    OdpovědětVymazat
  24. krásné věcičky si přeješ =) nude od theBalm chci taky =)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  25. Ano, uplne drevo se s nima namaluje, potvrzuju :D. Ja jsem jima nadsena, mam ty mini, prisla mi poukazka na vyzvednuti. Drzi a drzi a odlicit je neni uplne jednoduche, ale zas to neni extra jak tezke. A drzi jak helvetska vira. Uz mam dalsi mensi, bo tech vetsich se bojim. Aplikator je uzasny, konecne mam funkcni linky pro drevo, jak jsem ja :).

    OdpovědětVymazat
  26. Tý jo, ty linky od Benefitu vypadají hodně zajímavě, ty bych vyzkoušela ráda. Vždycky jsem používala na linky tužky, ale teď jsem si hodně oblíbila linky ve fixe. A začalo mě lákat zkoušet všechny možné způsoby malování linek.
    Balzámky od Benefitu vypadají báječně, na ty budu muset taky kouknout. Stejně tak na ty rtěnky od NYXu!

    OdpovědětVymazat
  27. Jo a kamaradce sly naopak ty linky odlicit v pohode, ta z nich tak odvarena neni. Ja teda jsem. Benefiti balzam mam ten cerveny a spis ho hodlam pouzivat v kombinaci s tintem, to bude podle me idealni... Celkem dobre voni, chut je celkem ok (ne ze by byla uzasna, ale zas neni spatna), prijde mi fajn :).

    OdpovědětVymazat
  28. Od Zoevy mám na pomyslném wishlistu paletky stínů na které mě nalákala slečna z ILoveMakeUp, ale na štětce třeba taky časem dojde:))

    OdpovědětVymazat
  29. barvy první paletky vypadají moc hezky, ale absolutně nechápu, proč má ta jedna řada jiný tvar, tohle bych fakt neskousla :-/:D

    OdpovědětVymazat
  30. Dostala jsem poukaz na miniaturku Benefit linek, tak jsem si pro ně zašla. Pracuje se mi s nimi docela dobře, ale chce to trochu cviku, což asi u všech linek, ať už ve fixu či gelových. Nicméně linka napoprvé nic moc.

    OdpovědětVymazat
  31. Benefit by mi měl ty linky poslat na vyzkoušení, pokud bych to zvládla já, tak každý :D jsem na linky absolutně levá

    OdpovědětVymazat
  32. Paletka Revolution vyzerá perfektne. Chcela by som vedieť, či stojí za to po nej túžiť. Z tvojho wishlistu mám v pláne tiež niekoľko záležitostí - nové linky Benefit, masielkové rúže NYX a chcela som aj Nudetude, lenže viac ma láka značka Too Faced a ich dokonalé paletky :)

    OdpovědětVymazat
  33. O linkách od Benefit jsem už četla. V časopisech je vychvalují, ale u blogerek jsem četla pravý opak. Já osobně bych si přála vyzkoušet tinty, poslední dobou jsem si je oblíbila :)

    OdpovědětVymazat
  34. ten pocit znám moc dobře, pociťuji ho téměř každý den :D

    OdpovědětVymazat
  35. štětce od zoevy chci taky :) přijdou mi na úrovni Sigmy. :)

    OdpovědětVymazat
  36. Ty paletky vypadají skvěle, mě by osobně lákala ta tvářenková:)

    OdpovědětVymazat
  37. štetce mám a sú super a tie rúže od NYX vyzerajú super :)

    OdpovědětVymazat
  38. no tak z tvojho wishlistu ma najviac láka tá prvá paletka a tie štetce od zoevy...

    OdpovědětVymazat
  39. mam 2 paletky od makeup revolution (iconic 3 a matte brights), tuto sice nie, ale myslim ze stoji za to vyskusat. ta iconic ma skvele pigmentovane tiene, vratane matnych co bolo prekvapenie. mna od nich ale viac laka paleta liceniek, asi kupim obidve

    OdpovědětVymazat
  40. Paletka Revolution mě zaujala už včera, když jste dávala foto na facebooku :) moc hezká

    OdpovědětVymazat
  41. Makeup Revolution přicházím na chuť čím dál víc, zajímalo by mě, jestli jí v anglii normálně prodávají v drogerkách? nevíš? asi ne co :D a ty máslíčkový rtěnky od NYX taky nevypadají špatně :) já si dělám wishlisty pořád)

    OdpovědětVymazat
  42. Hodně jsi mě nalákala na tu paletku a jak tak projíždím eshop, líbí se mi jich víc, takže časem spáchám objednávku :3 ta benefití linka se mi taky moc líbila, všem začínám na ni slyšet víc negativ než pozitiv...

    OdpovědětVymazat
  43. Ty balzámy od Benefitu jsou prý nic moc, ale ta paletka od Balmu vypadá fakt dobře, škoda, že jsem si zrovna koupila Naked tak si musím nechat zajít chuť :)

    OdpovědětVymazat
  44. Tu linku od Benefitu push up by som veľmi chcela vyskúšať.. Vyzerá veľmi zaujímavo! :)

    OdpovědětVymazat
  45. nejvíc me zaujaly linky s nyx rtenky. Hlavně ty linky a mám na ně stejný dotazy jako ty :D
    Sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. nemám žiadne skúsenosti s týmito produktmi ktoré máš vo wishliste, ale na tú paletku the balm som počula len dobré recenzie :) veľmi sa mi páči tá linka od benefitu :)

    OdpovědětVymazat
  47. Prosim ta Rendy,dufam, ze si objednas tie štetce od zoevy, velmi by ma zaujimal tvoj odborny nazor na ne, ja na nich pokukujem uz asi polrok, ale stale vaham.

    OdpovědětVymazat
  48. já budu muset sjet na ten Smícháč :-D

    OdpovědětVymazat
  49. Mě taky lákají ty linky od Benefitu, hlavně kvůli tomu, že se s nimi namaluje i úplné dřevo, tak to chci ověřit :D

    OdpovědětVymazat
  50. Tak koukám, že na galaxii přání teď mají i tu tvoji limitku Revolution - Girls on film :D A zrovna dneska :)

    OdpovědětVymazat
  51. Pěkný wishlist. Paletka od The Balm mě taky moc láká, ale dám asi přednost Naked 3.
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Písala som o jednej paletke Revolution, ak by si chcela, kuk :) : http://filozofiazenskejkrasy.blogspot.sk/search/label/Revolution

    OdpovědětVymazat
  53. Tak mame dost podobny wishlist :D. Tu prvni paletku jsem si predevcirem objednala, jen v jinem odstinu. Tale mne to zaujalo. Na ty linky jsme videla tolik smisenych reakci, ze si je asi take budu muset poridit,abych otestovala. Butter lipstick jsou pry uzasne. A paletku The Balm bych ja za sebe tedy doporucila, je uzasne pigmentovana a krasne se s ni pracuje, za me lepsi jak UD ;).

    OdpovědětVymazat
  54. Od Zoevy mám velkou sadu štětců cca 3/4 roku a poměr kvalita - cena v pohodě. Nejlepší štětce má stejně mufe, za mě lepší i než MAC. Mám od Zoevy i makeup kufřík a taky ok. Jak miluju Benefit a mám tunu věcí, na linky dlabu a na ty balzámy obzvlášť. Od The Balm mám paletu Balm Voyage,stíny velmi slušný, rtěnky na prd. Nude Tude mě neláká vzhledem k mým 3 Naked, Narsissistu a boží paletce Bronze Goddes od EL.

    OdpovědětVymazat
  55. Tyjo! Na ty Zoeva štětce určitě mrknu!! :)) vypadaji dobře..

    OdpovědětVymazat
  56. To je opravdu obsáhlý Wishlist
    monika.chrastilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Kiehl´s bych chtěla vyzkoušet, jakmile se dostanu do Prahy, tak obchůdek pujdu omrknout a ta sada štětců vypadá velmi dobře

    OdpovědětVymazat
  58. Ta první paletka vypadá skvěle! Linky mám dovezené ze zahraničí a už nikdy víc... za třetinovou cenu udělá jinej produkt stejně muziky :/

    OdpovědětVymazat
  59. nyx butter lipstick už je na cestě ke mně ve dvou odstínech - neodalala jsem :)
    benefit linky mě chytly od prvních článků, jsem moc zvědavá na první "skutečné" recenze :)

    OdpovědětVymazat
  60. na ty rtěnky od NYXu jsem také koukala - nádherné odstíny! o těchto balzámcích mluvila Lily Pebbles v jednom ze svých posledních videí a moc z nich nadšená nebyla - za tu cenu nejsou skoro vůbec pigmentované :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)