pátek 13. června 2014

Visionnaire krém a Lancome institut

Dneska bych ráda spojila dohromady dvě věci - takovou menší recenzi s návštěvou jednoho pěkného místa. Oboje spolu pojí nový pleťový krém, kterému předcházelo uvedení úspěšného pleťového séra. Se Stáňou jsme také stihly vyzkoušet snad polovinu sortimentu Lancome, který Institut nabízí a zakoukaly se do neobvyklých parfémů :)



Multikorekční krém Visionnaire (50 ml) - koupíte v parfumeriích nebo Lancome Institutu v Praze za cca 2000 Kč

Mám předchozí skvělou zkušenost s krémem Hydra Zen od Lancome a samozřejmě mě zajímalo, jestli bych byla taky tak spokojená s novým Visionnaire. No a můžu říct, že tahle novinka Hydra Zen trochu převálcovala a líbí se mi ještě víc :) Pod názvem multikorekční jsem si neuměla úplně dobře představit, co mě čeká a pro koho je krém vlastně určený. Nicméně paní z Lancome Institutu mi to osvětlila - krém nemá určenou konkrétní věkovou kategorii, ale doporučuje ho spíše ženám ve věku 20-40 let. Nicméně pokud vyhovuje někomu i v 50 letech, klidně ať si ho používá. Jde spíš o to, že krém je poměrně lehký a starší pleti už by nemusel stačit. Má příjemnou našlehanou texturu a kdybych ho sama nevyzkoušela, nevěřila bych, že je na pleti tak lehký (v kelímku na mě působí mnohem "hutněji"). Krém používám ráno a dávám ho pod make-up se kterým se v pohodě snese. Krém je opravdu lehký, takže na obličeji nemám mastný pocit, ale zároveň hydratuje tak akorát, abych se nemusela mazat několikrát za den. Na zimu bych asi snesla něco mastnějšího, ale v tomhle letním období je úplně dokonalý. Krém má jemnou a příjemnou parfemaci i krásné bytelné balení.







A když už se bavíme o novém krému a Lancome, tak mám pro vás i pár fotek přímo z jejich Institutu v Praze. Jestli vás Lancome zajímá a jste i jeho pravidelné zákaznice, tak o Institutu jste už určitě někde slyšely. Kromě toho, že si tam můžete vyzkoušet jak péči, tak dekorativní kosmetiku a parfémy, můžou vás nalíčit, pečovat o vás a poradit vám. Všechno v pěkném a příjemném prostředí v samém centru Prahy. Na vlastní kůži můžete vyzkoušet i čistící kartáčky Clarisonic (psala jsem vám o něm ZDE) a koupit můžete i jeho náhradní kartáčky. S jistotou tu seženete i limitované kolekce a řadu parfémů Maison Lancome, která se prodává pouze v Institutu.




Kompletní rodinka Visionnaire




Tuto řadu parfémů koupíte pouze v Institutu a určitě zaujmou spíš ty z vás, které vyhledávají trochu netradiční vůně a mainstream je pro vás nuda. Mě osobně se nejvíce líbí modrý Mille&Une Roses.




Letní limitka s mega obřím bronzerem, který by mi vydržel asi celý život, ale vzhled má opravdu moc pěkný :) Nový je i City Miracle CC s SPF 50!




O novince Lip Lover jsem vám nedávno psala v tomto článku







Semi-permanentní řasenka Cils tint, která vaše řasy může zdobit až tři dny (což si u sebe nedokážu úplně dobře představit)



V Institutu provádějí i diagnostiku pleti, kterou jsme se Stáňou bohužel nestihly, protože jsme netušily, že se musíme předem objednat. Možná až budu mít někdy později čas, tak si na ní zajdu, ale obávám se, že svojí pleť znám dobře a nedozvěděla bych se úplně něco převratného :)




Na to, jak byl tento týden ze začátku článkově spíše negativní a nespokojený, tak bude finišovat spokojeně a fajnově. Když se vám něco líbí a vyhovuje vám to, není důvod to nepochválit. Krém Visionnaire pochválit určitě můžu, ale zároveň si vůbec netroufám říct, komu bych ho doporučila. Vzhledem k cenové relaci spíše asi "starším" ročníkům, které mají pravidelný příjem, protože pro studentky to asi úplně není (jen můj odhad z vlastní zkušenosti). Věkově určitě skupina 20+, ale horní hranici a typ pleti bych asi neurčovala a záleží, co vaše pleť očekává a co jí vyhovuje. Mám pleť mastnější a krém je pro mě momentálně úplně akorát. A pokud vás třeba zaujal i Lancome Institut, mrkněte na jejich stránky (KLIK), kde zjistíte všechny podrobnější informace.

Znáte Lancome Institut a navštívily jste ho někdy? Jak se vám líbí/nelíbí jejich nový pleťový krém? Máte zkušenost s některým z přípravků Visionnaire? :)



PS: děkuji Lancome za pozvání do Institutu i za poskytnutí krému k recenzi

27 komentářů:

  1. Bronzer je nádherný, ale třídenní řasenka mě tedy neláká. Stejně bych ji odlíčila každý den :D

    OdpovědětVymazat
  2. Řasenka na tři dny je vtipnej vynález no - k čemu? :D Jinak akce byla určitě zajímavá, Lancome miluju, tak bych tam byla ve svým živlu, ale zatím jsem nenavštívila. Krém vypadá moc dobře, ale jak píšeš, pro studentky trošku nedostupný.
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Moc dekuji za tuto recenzi, do institutu se take chystam, stejne tak na vyzkouseni prave tohoto kremu. A ted se teda vazne obavam, ze to vubec nebude nic pro me. Vetsinou totiz, kdyz neco tobe na plet sedi, tak me vubec, protoze mame presne opacny typ pleti, ja mam uz starsi a hlavne suchou, tak to jsem na ten krem tedy zvedava,ale dam mu sanci :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo, zkus Gènique krém. Hlavně ten oční je bomba. Visionnaire podle mého názoru s hodně suchou pletí moc nezmůže

      Vymazat
  4. O Lancome Institutu jsem už slyšela, ale sama jsem tam nikdy nebyla ani se nechystám. Což platí celkově o této značce - jsem ochotná připlatit si za kvalitnější dekorativku, ale za krém na obličej bych tolik peněz nikdy nedala. S pletí to zázraky stejně neudělá a stejně dobře poslouží krém za desetinu ceny. Kolikrát když se člověk zaměří na složení krému, zjistí, že jsou to ingredience za pár korun a mnohem levnější značky mají složení třeba lepší. Zaujala mě ale ta semi-permanentní řasenka, na tu by mě teda recenze opravdu zajímala. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Och ten bronzer je nádherný, s ním bych se hned pomazlila.
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Lancome je moje srdcovka a řada Visionnaire nej :) Používám dlouhodobě sérum, oční krém a make-up a na tento krém se taky chystám až mi dojde můj milovaný Hydra zen. Jsem zvědavá, jaký bude, protože jestli píšeš, že je ještě víc wow než Hydra Zen a já Hydra Zen miluju, tak to udělá s mou pletí určitě zázraky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Diagnostiku pleti bych potřebovala, takže institut možná někdy v budoucnu navštívím :)

    m.kondelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ty parfémy vypadají nádherně:)

    OdpovědětVymazat
  9. O Institutu jsem nikdy neslyšela. Možná proto, že to mám do Prahy daleko a taky možná proto, že jsem s Lancome ještě neměla tu čest :D Ale je fajn, že jsou místa, kde člověk může kosmetiku před případným nákupem vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  10. Chystam se navstivit, zatim jseme nic nezkousela. tak jsem zvedava :) mishelle17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Krém jsem zkoušela ze vzorečku, který byl v nějakém časopise. Vůbec mi nesedl. :-( Zkoušela jsem krém na noc a ráno se probudila s podrážděnou pletí a sem tam pupínek. Nikdy víc. Mám suchou pleť s mastnější t-zonou, je mi 33. Čekala jsem zázrak, nekonal se. Nikdy jsem neměla drahý krém (horní hranice je pro mě 350-400 Kč), proto díky za vzorečky, kdy zjistím, že investovat tisíc do krému je pro mě zbytečné. Timto nijak nehaním high-end.

    OdpovědětVymazat
  12. já na diagnostikou pleti právě váhám, jestli jít na ni do institutu či ne, škoda, že jste nestihli, zajímali by mě právě dojmy a postřehy z diagnostiky :)

    OdpovědětVymazat
  13. parfemy maju krasne flakony...normalne som sa zalubila :)

    OdpovědětVymazat
  14. Visionnaire je takový pěkně předražený podvod :-) Neobsahuje absolutně žádné látky které by pleť opravdu vylepšily (Sodium hyaluronate je někde na posledních místech ve složení), je pouze narvaný silikony, takže pleť vypadá opticky hezčí. Mě osobně akorát ucpal póry. Za mě vyhozené peníze :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Měla jsem též jen vzoreček z časopisu. A popravdě mě ke koupi nenalákal.

    OdpovědětVymazat
  16. já jsem si ten krém strašně oblíbila! a takhle po čase mi opravdu přijde, že mám pleť hezčí :) určitě to nebude jen tímto produktem, ale věřím, že na tom zásluhu má :) a v Institutu se mi líbilo :)

    OdpovědětVymazat
  17. Moc mě láká nějaký ten parfém, mají skvělé flakonky. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Šla bych si do institutu zaochat nad krásnými věcmi a pak šla zase do levnější drogerie, ceny pro studenta přemrštělý. Nicméně si aspoň zaochám nad článkem a fotkami ;)
    alfuza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Lancôme Institut je pro mě jednou za čas hezkej oraz po nějakém náročnějším a nepříjemném jednání. A kdo zkusil micelárku, navždy už bude zpruzelej z Biodermy a těch drogérkových slizopatlin. Visionnaire krém mě neuchvátil, ani sérum. Gènifique řada mi vyhovuje mnohem víc, kupuju opakovaně všechny produkty z řady.

    OdpovědětVymazat
  20. vypadá zajímavě...jak dlouho si ho testovala?

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  21. Institut Lancôme jsem objevila nedávno. Určitě se objednám a nechám se hýčkat!
    ivisandali@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. O institutu jsem zatím neslyšela, ale když vidím fotky, ráda bych se tam podívala :-) Z přípravku se mi líbí Lip Lover a bronzer, a pleťový krém sice taky, ale bohužel je pro mě cenově trochu mimo. Katka

    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. bohužel mě drahá pečující kosmetika moc nebere, jelikož mám zatím celkem bezproblémovou pleť, radši investuji do dekorativky :)

    OdpovědětVymazat
  24. krém bych ráda vyzkoušela, bohužel ta cena je brutální:(
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  25. To by mne vazne zajimalo, jak by s tou tridenni rasenkou dopadly rasy...mela bych asi strach, že se mi zlamou! Ale napad je to zajimavy!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)