úterý 17. června 2014

Soutěž o novinky Dermacol

Nedávno mi dorazil balíček novinek Dermacol a protože nejsem hamoun, ráda bych se o pár novinek podělila i s vámi. Jsem zvědavá a zajímají mě samozřejmě názory ostatních, protože jestli se poslední dobou o něčem debatuje, tak jsou to právě tyhle novinky. A že těch novinek není zrovna málo (podívejte se samy). Doufám, že jednu z vás novinky potěší a s nadcházejícím létem je s láskou využije a udělají jí radost :)

PS: jestli jste už některé novinky vyzkoušely, dejte vědět, co na ně říkáte :)

Balíček obsahuje:

- Bonbon eyeshadow 
- Bronzing palette
- Sheer face illuminator Sun bronze




Pravidla soutěže:

1) přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 17.6.- 25.6.2014 

2) do komentáře nemusíte psát nic speciálního, pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 


Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). Ve středu 25.6.2014 ve 20h. vylosuje random číslo dne (17.6 je 1, 18.6 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Vítězku uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek, to jeden komentář) a nemusíte psát nic speciálního o soutěži :)



Děkuji společnosti Dermacol za poskytnutí dárků do soutěže

169 komentářů:

  1. Od Dermacolu doma snad nic nemám, takže by to byla první zkušenost.. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. jéé super soutěž :) Anetadrob@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Kolem těchto novinek od Dermacolu už v drogérii chodím od té doby co se tam objevily. Moc se mi líbí, že přišli s tekutým rozjasňovačem protože těch je v drogériích minimum.
    aklly@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Strašně mě zaujal tekutý bronzer a rozjasňovač no a ten bonbonkový stín je roztomilej :D
    snesek(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Snad budu mit stesti,movinky vypadaji uzasne :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  6. Hmmmm, zajimalo by mne jaka je ta bronzing palette...

    OdpovědětVymazat
  7. Parádní věci :)
    RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem hlavně zvědavá na recenzi těchto novinek :) hledala jsem je na internetu kde se dá

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to docela zajímavě, zrovna si vybírám nějaký nový bronzer, tak by nebylo špatné vyzkoušet tyhle :)
    bubblebrown@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ráda vyzkouším, na bronzer i rozjasnocac jsem koukala v dm :)
    jarolava.jelinek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Juuuu, já teď pokukuji po nějakém bronzeru, takže snad budu mít štěstí ;)
    VanickovaMichaela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. to mě zajímá :)

    bara-ch@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Včera jsem si koupila růžovou paletku a jsem z ní nadšená :) Ještě jsem zvědavá na oční stíny, ale zatím jsem na ně nikde nenarazila

    barabasovajana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Dermacol miluje moje mamka a vzhledem k tomu, že má za měsíc narozeniny bych ji mohla udělat radost, kdybych pro ni vyhrála tyto výrobky.
    lenisek01@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. tyhle novinky mě zaujaly a zkusím asi tu rozjasňující paletku :)

    OdpovědětVymazat
  16. Zajímalo by mne, jestli už se někde dají sehnat ty stíny...viděla jsem jen ty bronzery a rozjasňovače, ale stíny ne :-(

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj! Tak taky zkusím jednou stesti :-D
    petrikova.kat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Tak tyhle novinky vypadají skvěle, ráda bych vyzkoušela :))
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Tyhle Dermacol novinky se mi fakt moc líbí :-)
    rajrom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Ak nevyhrám, určite kúpim :)
    claireclairmont666@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Už jsem četla o té paletce,že je super,tak jsem zvědavá,třeba budu mít štěstí :) natty101@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Krásné :)
    simona.spurna00@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Na bronzující paletku slyším jen a jen chválu, takže by stála za vyzkoušení :)
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. kaisa.b@centrum.cz
    super soutěž, na bonbon stíny jsem už koukala a zřejmě se u mě doma nějaký usídlí :)

    OdpovědětVymazat
  25. Je to moc pěkné dermacol ej skvělá značka:) a ty stíny mají pěknou barvu:)
    Lucyysek12@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Na tyhle novinky jsem už koukala v dmku, samozřejmě bych je taky ráda vyzkoušela.
    patkova.ma@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Na tyhle novinky jsem se přesně jela včera podívat do města, ale ještě je v žádné drogérii neměly :/ každopádně jsem nadšená, že Dermacol přišel s tekutmi rozjasňovači, celkově rozjasňovače sehnat v klasické drogérii je skoro nemožné, když nepočítám občasné limitky Essence, u kterých ty rozjasňovače stojí celkem za pendrek..
    centrefolds@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Tu bronzujici Palermu strašně moc chci :)
    Nelafian@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Skvělá soutěž, tyhle novinky mě lákají, myslím, že jde Dermacol správným směrem! gwyn.cz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Už jsem na to koukala a nejvíc mě zaujal ten Illuminator :)
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Makeup vypadá velmi skvěle :))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  32. Tu bronzing paletku bych moc chtěla vyzkoušet :)
    market.vitkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Dermacol jsem si v poslední době dost oblíbila :)

    OdpovědětVymazat
  34. Dermacol mám ráda všeobecně, skvělá značka. Tahle bronzující i rozjaňující kolekce je prostě super :)

    OdpovědětVymazat
  35. Díky moc Rendy. Zrovna jsem si říkala, že ten bronzer musím vyzkoušet. :)
    Jana.Hlavonkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. bronzer zrovna nutně potřebuju.. vždycky jsem je přehlížela a považovala je za zbytečné, proč bych chtěla mít hnědý fleky někde na tváři, ale teď jsem se trochu opálila a už vidím, jak by se s ním dalo kouzlit..:)
    misscukrik (zavináč) gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. S pěknými novinkami přišel Dermacol :)
    petra.peteza@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Krása, i když ten bronzer asi nevyhraju, tak si ho stejně koupím :-)
    manjak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Ty pidi stíny jsou taaak roztomilé :) Jinak na ten bronzer jsem koukala v drogérii a vypadá fakt pěkně.

    OdpovědětVymazat
  40. pěkná soutěž :-) marrtinka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  41. myslím, že tohle by stálo vážně za vyzkoušenou... na dovolenou jak když ušitý :-)
    beechicblog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Z dermacoláckých novinek toužím po novým zeleným laku :D
    alfuza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Skvela soutez :) rada se zucastnim, mam rada dermacol a tyto novinky vypadaji lakave :) hlavne proto ze v drogerce nic podobneho neni :) mishelle17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. bronzující paletka mě láká čím dál víc :)

    OdpovědětVymazat
  45. Dermacol je podle mě jedna z nejlepších drogérkových značek u nás.. :) Ráda bych novinky vyzkoušela, takže bych byla ráda, pokud by se mi alespoň jednou poštěstilo v soutěži.. :D
    petullka.k@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Novinky od Dermacolu jsem už zaregistrovala, vyzkoušené zatím nemám nic. Vypadá to ale každopádně zajímavě a je super, že Dermacol přišel třeba s tekutými rozjasňovači, se kterými se v drogeriích pytel opravdu neroztrhl.

    OdpovědětVymazat
  47. Od Dermacolu z novinek mám rozjasňovač a jsem spokojená .. jak na projasnění spodní částí tak na tělo :) horní větší částí. Recenze je na http://lifebylenea.blogspot.cz/2014/06/dermacol-rozjasnovac.html

    A jak tobě se líbí bronzující paletka??

    email:lenastajnerova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Super soutěž!
    simka.sivakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. krásná soutěž
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Pokousim stestenu! Kkiss@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Tyhle novinky vypadají fakt dobře!:-)

    OdpovědětVymazat
  52. rada by som vyskúšala ten illuminator :)
    tims.sobotova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Všechny novinky vypadají zajímavě, nejvíc se mi líbí asi stíny. :) darleen@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Tahle řada mě hned na první pohled zaujala, hlavně ty fluidy. ;)
    elie.krios@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Uz jsem novinky okukovala v drogerce a mela sem nutkani si ten tekuty rozjasnovac koupit:-) hribovaolga@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Na Dermacol se mně to zdá celkem drahé... od dermouše kupuji mejkapy, nemají konkurenci v drogerce..
    kavia81@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Novinky mě celkem zaujaly, ráda vyzkouším ;)
    kattydiamondcz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Dermacol mám ráda i nerada :-) jak co, ale paletku s bronzerem jsem viděla u Péti ve videu a fakt mi zaujala... modrý stíny miluju ja rozjasňovač jsem nikdy nezkoušela, takže balíček bych brala všema deseti =o)

    OdpovědětVymazat
  59. už zkouším štěstí i jinde, ale třeba se zadaří i tady (tam jsou jiné věcičky)

    Sleduji tě jako Tess Mart a na fb jako Tess Loveliness

    Snoopy.cute@seznam.cz

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  60. Moc se mi líbí tahle novinka :) tosimca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. tak od Dermacolu mám zatiaľ iba podkladovú bázu pod make-up a rada by som vyskúšala niečo ďalšie =)
    monikaskvorakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Me děsně láká ta bronzujici paletka :)
    Pecenas@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Novinky od Dermacolu se mi hrozně moc líbí a jsem na ně zvědavá, jelikož jsem ještě žádnou novinku nezkusila, nejvíce mne asi láká rozjasňovač. Značka Dermacol je jedna z mojich nejoblíbenějších značek, tak jsem zvědavá :)
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Ten tekutý rozjasnovač je skvělé okořenění eských drogerek ! Zkoušela jsem ten světlejší a je vážně super a to jsem na ně háklivá.:)

    OdpovědětVymazat
  65. wooooow !!!! úžasná soutěž

    anna.vagnerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. ty novinky vypadají super, všichni je celkem chválí! :)
    hanicka.tomaidesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. na to, že je to dermacol.... to vypadá velmi zajímavě :D hihi
    littlegirlfromvillage@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. Mně se líbí všechny, na léto věci jak dělané :)
    laidy007@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Ještě jsem to nezkoušela, ale vypadá to zajímavě.

    dayofowl@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Od Dermacolu jsem si teď oblíbila lesk na rty, tak jsem zvědavá, jestli mě překvapí ještě něčím dalším :)

    OdpovědětVymazat
  71. jé, u tebe jsou pořád nějaké soutěže :) ten bronzová paletka mě láká :) tu si asi půjdu brzy koupit :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Mám pocit, že se v poslední době něco změnilo a Dermacol začal nabízet moc fajn produkty, chtěla bych zkusit bronzer. Pokud ho nevyhraju tady, určitě si ho koupím :-) Hezký den

    OdpovědětVymazat
  73. ta paletka vyzera velmi dobre chlebovcova.al@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. Dermacon miluju :)
    Anitka-vs@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. že by můj první rozjasňovač? :) jana.kosulicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Fakt je těchto novinek plná blogosféra:))

    OdpovědětVymazat
  77. Novinky od Dermacolu jsou dost povedené!:-)

    OdpovědětVymazat
  78. To je skvělá soutěž,zrovna jsem na bronzer koukala v Dmku a říkala si ,jak by byl skvělý na léto :-)

    OdpovědětVymazat
  79. Konečne by som vyskúšala rozjasňovače. :))
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  80. No super, na ten fluid si docela brousím zuby :)
    adela.no@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Akurat som si dopisala svoj wishlist a ten bronzer mam na 2. mieste :-) veľmi by ma potesila vyhra :-)
    Eva.krajnak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. zapajam sa :)
    cabin.crew.slovakia@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  83. :) Dermacolový samoopalovák je to nejlepší, co mě v životě mohlo potkat :D

    bararhv@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. tyhle novinky jsem ještě ani neviděla.. adela.kneifelova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  85. Dermacol mám strašně ráda. :) Takže se ráda do soutěže zapojím.
    email: Krcmova9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Ty stiny nejdou vubec nikde zatim sehnat :( doufam, že bude nejaka recenze na ty rozjasnovace :)

    OdpovědětVymazat
  87. Od Dermacolu mám pudr a jsem s ním spokojená :) ještě lesk ale ten strašně smrdí :/
    misulkaPokorna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. od Dermacolu mám jen "slavný" make-up cover, jinak nic, ale bronzující paletka se mi moooc líbí :)
    Michalka.Halova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Hezká soutěž:) tyto novinky mě lákají tak doufám, že se zadáří:) denisazobalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Od Dermacolu mám ráda transparentní pudr, makeupy, které jsem měla,byly s růžovým podtonem a já vypadala jako růžové prasátko:D takže to byl přešlap:D tyhle nové výrobky vypadaj, že budou stát za hřích:-))

    OdpovědětVymazat
  91. Jůůů, soutěž, tak zkusím štěstí :-)

    OdpovědětVymazat
  92. Slyšela jsem o těch rozjasňovačích, že jsou hodně třpytkaté, ale ještě jsem se na ně v drogerce podívat nebyla...tak třeba budu mít štestí..;)
    k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  93. rada by som vyskúšala tieto novinky ale u nás v drogérii ešte niesu :( stále chodím obhliadať

    OdpovědětVymazat
  94. Od Dermacolu mám jenom lak na nehty :D takže bych ráda vyzkoušela i další produkty :)

    katalokvencova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. všechny 3 výrobky vypadají lákavě, ale modré stíny jsou dost specifické, škoda, že není nějaká jemnější barvička (hnědá a spol.), každopádně výhra by potěšila :)
    evik1@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Od Dermacolu mám jenom lak na nehty :D takže bych ráda vyzkoušela i další produkty :)

    katalokvencova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  97. od dermacolu som ešte dekoratívku neskúšala, iba telové mlieka a sprcháče, tie sú super

    OdpovědětVymazat
  98. zrovna nedávno jsem objednávala velký balík od dermacol, halvně (po)opalovací péči na dovolenou, tak jsem sáhla i po pečujícíc a dekorativní kosmetica, nad tímhle jsem hodně váhala, ale ještě nebyly skoro žádné recenze, ted už mám něco načteno, tak ybch do toho šla hned :)

    OdpovědětVymazat
  99. Ráda bych vyzkoušela ten bronzer s rozjasňovačem. emo.cindarella@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  100. rozjasňovač a bronzer vypadají báječně letně
    werd_a@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  101. Hmm směle do toho :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  102. Dermacol si postupně šlape cestičku k mému srdci. Kolem novinek chodím, jak mlsný kocour.

    OdpovědětVymazat
  103. rozjasňovač jsem zkoušela a je fakt super:) bronzer používám od jiné značky a navíc prý je tento hrozně třpytivý, ale netuším, co je na tom za pravdy, tak třeba budu mít to štěstí to zjistit:) ver.langerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  104. Hrozně mě zajímá ten tekutý bronzer! :) kaja.klouckova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Přiznám se, že pokukuji po tom rozjasnovači-bronzeru...mám sice kytičkový od Milani, ale až tak mě nenadchl, tak doufám, že ten od Dermacolu bude lepší.

    Sucha.A@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  106. Novinky by se mi líbilo vyzkoušet :) VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  107. Hrozně se mi líbí ta bronzující paletka :)
    Key.Es@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  108. krupickova@geum.org, z novinek mám tekutý rozjasňovač a přijde mi že žádná sláva, bronzer na léto by se ale hodil :-)

    OdpovědětVymazat
  109. pěkné ceny :)
    zuzajda001@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  110. fijalova.kfjetina@seznam.cz :) těším seee:)

    OdpovědětVymazat
  111. Tyhle novinky mě fakt zajímají, protože dobré rozjasňovače v drogerce prakticky nejsou :(

    OdpovědětVymazat
  112. Rada bych se zúčastnila, ten rozjasňovač mě velice láká :) nikola.jahnova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  113. Nejvic me laka ten praskovy rozjasnovac:)
    Natka.horvathova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  114. FB a internet nesledujem denne tak ti nechavam email :)
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  115. Novinky mě zaujaly hned jak jsem je objevila na e-shopu, ráda bych je prozkoumala i blíže:))
    Lusy.en@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  116. Hodně by mě zajímal Sheer face illuminator Sun bronze :-)
    dagmar.havlisova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  117. Všechny tři výrobky vypadají lákavě :3
    cervena-veronika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  118. uvažuji o koupi ale rada bych vyhrala :-)

    OdpovědětVymazat
  119. Celkem mě ten dermacol láká, ale nevím zda si ho koupit nebo ne, tak to zkusím soutěží :-D
    Zlicarovaz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  120. Novinky od Dermacolu ma zaujali, ale zatiaľ z nich nič nemám.
    aknelka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  121. Líbí se mi mi ta matná barva :) takový studený odstín :) thomsayl@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  122. Velmi se mi líbí bronzující pudr:-)
    pettra.miculkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  123. dermacol mám veľmi rada a tieto novinky by som určite rada vyskúšala
    maria.galdun@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  124. No já nevím...zkoušela jsem v drogerce ten tekutý rozjasňovač a bylo v něm hrozně moc třpytek. Tipuju, že bych je na konci dne měla všude. Naopak bronzující paletka mi přišla super - pěkně pigmentovaná a použitelné barvy. Možná by mi stačil jen ten matný odstín. :)

    k.a.t.h.a.r.a@email.cz

    OdpovědětVymazat
  125. Na léto ideální!
    ivisandali@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  126. Už jsem to okukovala v drogerii a vypadá to fakt dobře:)

    OdpovědětVymazat
  127. Skvělé :)
    newyorkforever24@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  128. Sledujem a občas aj komentujem pod svojim menom.
    lenka.brestenska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  129. Dermacol má prostě super výrobky :)
    rokytova.e@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  130. Tyto novinky jsem chtěla vyzkoušet, vypadají skvěle :) akorát jsem k tomu neměla úplně odhodlání, tak teď už snad :) <3 kukolova.katka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  131. Huhu, za dnešek 1. komentář :-)... Jinak Dermacol mám ráda obecně - z dekorativky hlavně pudr, tvářenku a bázi pod makeup a z pečující jejich sprcháče z edice Aroma rituals.
    papaaaya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  132. Dermacol si mě získal hlavně svou řasenkou Magnum.. jinak mi nic z jejich nabídky nepřišlo nějak extra.. ale bronzer vypadá zajímavě!

    OdpovědětVymazat
  133. Dermacol má super produkty, tak snad stejně super budou i tyto
    monika.chrastilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  134. Moc hezké výrobky :-)
    Nikol-C@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  135. já od dermacolu používám zejména tělovou kosmetiku, dekorativní výjimečně. Momentálně mám sprcháč a tělové mléko aroma ritual vodní meloun a na léto je to bezva vůně, jen pro mě je to mléko málo hydratační

    OdpovědětVymazat
  136. Co se týká novinek, rozhodně CHCI a musím MÍT lak na nehty - neonově žlutou, ale zatím není nikde v Brně k dostání,tak si říkám: Jen počkej, neonko! :D Ale co se týká dekorativky, za mě rtěnky, po dovolené uvidím, jestli si nepořídím bronzer nebo rozjasňovač, protože slýchávám na ně jen chválu :) veronika.vilimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)