pondělí 2. června 2014

Soutěž o balíčky kosmetiky Max Factor

Max Factor měl radost, že se vám líbily novinky, které jsem vám nedávno ukazovala v tomto článku a rozhodl se, že si je budete moci také vyzkoušet :) Lesk na rty Colour Elixir Gloss, lak na nehty a oční stíny v tužce čekají na tři z vás a už se nemůžou dočkat :) Pokud by vám soutěž na blogu nestačila a chtěly byste soutěžit víc nebo vás zajímají novinky Max Factor, mrkněte na jejich web (KLIK). Novinky a odkazy na recenze produktů můžete sledovat i na facebooku MF (KLIK).



Balíček obsahuje:

Lesk na rty Colour Elixir Gloss v odstínu 45 Luxurious Berry
Lak na nehty v odstínu 54 Pink Lolita
Oční stíny v tužce v odstínu 40


Pravidla soutěže:

1) přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 2.6.- 15.6.2014 

2) do komentáře nemusíte psát nic speciálního, pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 


Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V neděli 15.6.2014 ve 20h. vylosuje random číslo dne (2.6 je 1, 3.6 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Vítězku uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů je omezený (co článek, to jeden komentář) a nemusíte psát nic speciálního o soutěži :)



Děkuji Max Factor za poskytnutí dárků do soutěže

168 komentářů:

  1. Já bych moc ráda vyzkoušela hlavně ten lesk. A chystám se koupit tu novou bázi. Klasická silikonová mi moc nevyhovuje, takže jsem ráda, že MF přišel s tou svou :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ze bych poprvé něco vyhrala😻miksovska.sona@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, musím říct, že se MF docela vytáhli - krásné barvičky i produkty. Tak třeba se na mě usměje štěstí :)

    whatever.kenzi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Krasna vyhra...sucham nohami..snad na mna stastie padne :-)
    zuzanauramova9@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou krásné letní barvičky :)

    bubblebrown@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. No ta barva lesku je úžasná :) Sytá růžovka jak dělaná na léto :) A design balení se taky vyvedl.
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. jůůů krásná soutěž....tak i já zkusím štěstí :D
    email: onelookinstyle@email.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduji pravidelně jako Romana Lánská :)
    RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Parada,opravdu produkty vypadaji skvele:)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  10. Balíček vypadá téda moc lákavě :) Od max factoru jsem ještě nic nezkoušela, tak by balíček udělal radost :)

    OdpovědětVymazat
  11. Sice nemám štěstí ve hře, ale zkusím to! :-)

    barbora.snajdrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ten lak vypadá nádherně letně:)

    OdpovědětVymazat
  13. Prostě úžasné produkty :) nikola.jahnova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. To je moc krásná soutěž, úžasné barvičky :)

    OdpovědětVymazat
  15. Super súťaž a navyše výhry v mojich obľúbených odtieňoch :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, značku MAX FACTOR mám veľmi rada, takže keď som videla túto súťaž musela som sa hneď prihláiť, na FB som pod menom Mária Galdunová a môj email je maria.galdun@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. ty lesky vypadají krásně :) veronicas.style@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Tedy musím říci, že obvykle se takových soutěží neúčastním protože mě nelákají, ale tahle je hodně lákavá. Oční stíny v tužce chci už nějakou dobu vyzkoušet a ještě když jsou ve zlaté barvě která se mi fakt hodí.... no a to nemluvím o tom lesku v brutálně růžové. Jediné co mě neláká je lak na nehty, i když je pravda že od Max Factor jsem snad nikdy žádný nezkoušela, takže bych aspoň viděla kolik vydrží....a šel by mi momentálně k vlasům.
    sovizena@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Ta tužka se mi moc líbí, krásná soutěž jako vždy :)

    OdpovědětVymazat
  20. Waw...tie vyzeraju super... jaivjak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Ten lak vypadá naprosto dokonale!
    ver.vranova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Super soutěž :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. poslední dobou lesky moc nemusím, ale ten lak je parádní! :)
    kiss.iii@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. No páni, to je perfektní balíček, ten lesk, lak i stíny jsou pro nadcházející léto ideální a Max Factor je mi dost sympatický, takže super soutěž ;)
    snesek(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Ani jsem neměla tušení,že max factor má tak pěkné obaly. mishelle17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Moc hezké barvičky.
    denisatichavska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Lesky jsou krásný! Třeba se usměje štěstí :)

    messagesbylucy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Vyzerá to nádherne,veľmi sa teším z tejto súťaže :) simona.forgacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Do Max factoru jsem jeste nic nezkousela,ale ten lak vypada skvele!!
    rorykstopka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. ty lesky vypadají krásně :) veronicas.style@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. pekne novinky ;)
    petra.peteza@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. lak ma nadhernu farbu!
    j.smatanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Max Factor <3 tak proč to nezkusit :)
    alfuza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Tak krasne barvicky :) littlegirlfromvillage@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj sleduji tě pravidelně už přes půl roku, jako neverinvisible. Vždy v práci když mám chvíli čas, vezmu mobil a čtu tvůj blog :-) Baví mě tvé příspěvky. A ještě jsem nekomentovala, ale začnu. Díky že mi zvedáš náladu a zabíjíš volný čas :-) Byla bych ráda kdyby se na mě usmálo štěstí. Přeju ti hezký den :-)

    neverinvisible22@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Krásný balíček :)
    janca-777@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Tie lesky vyzeraju krasne : ) Max factor sa tento raz naozaj posnazil :) ( j.dankova91@gmaol.com )

    OdpovědětVymazat
  38. Hmm, uplně se mi sbíhaj sliny, krásný! :-)

    niklova.marie@email.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Od téhle značky jsem zkoušela zatím jen makeup Whipped Creme, pokud si dobře vzpomínám :) Jinak líbí se mi Tvůj systém soutěží :) Nesnáším, pokud musím sledovat všechny možné stránky, dát všude možně like a tak podobně :( 6naire@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Moc ráda bych balíček vyhrála, líbí se mi hlavně lesk na rty a lak na nehty.

    Jitule.schneiderova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. no ten lak, to je nááádherná barva! to si buud držet palce :D

    OdpovědětVymazat
  42. Od MF jsem už dlouho nic neměla. Naposledy PanStick a to je už fakt dávno :))
    barabasovajana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Mám pocit, že s touhle značkou nemám vůbec žádnou zkušenost. Je to jeden z těch regálů, kolem kterého projdu a nic mě neupoutá, což je někdy na škodu, protože člověk nikdy neví, na co nakonec časem narazí...

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. takový růžový balíček :)) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Super soutěž :)
    LuckaxD@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Super výhra, krásný barvy na nadcházející léto :)
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Tie laky sú krásne, lesky ma trochu desia :D

    claireclairmont666@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. od tejto znacky som este nic neskusala...akosi ju v drogerii stale obchadzam...aky vyrobok je od nich najlepsi? co sa oplati skusit?

    OdpovědětVymazat
  49. Lak na nehty je krásný. :)
    Lineejnh@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Lesk musím vyzkoušet, ten jeho obal vypadá luxusně :)

    OdpovědětVymazat
  51. Moc se mi líbí lesk na rty.
    Mail lucives@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Lesky na rty vypadají úžasně :)
    Martacosmetics@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Od max factor mám akurát jeden malý lak, asi v takej veľkosti ako ružový. A má celkom dobrú výdrž :)
    sima.slosarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Lesk nic moc, ale lak mě celkem láká :-)

    OdpovědětVymazat
  55. ten růžový lak vypadá úplně rozkošně
    beechicblog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Výhra vypadá krásně, tak proč to nezkusit :)
    eliska.janci@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  57. super, moc pěkné...kotufa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Balicky vypadají moc hezky:-)
    michaela.jandlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Super produkty :D
    prostenatka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Moc se mi líbí ten odstín lesku, krásná barvička :-)

    OdpovědětVymazat
  61. super výhra :) ráda bych se zapojila :)
    milfaitovak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Krásné ceny :))
    pavla.holoubkova19@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. Jéé, takhle si představuju letní kolekci. Super :-) Snad se usměje štěstí a i kdyby ne, Rendy díky za zprostředkování bezva soutěže :-)

    OdpovědětVymazat
  64. Moc se mi líbí odstín laku a lesku! NA léto parádní barvičky :)

    OdpovědětVymazat
  65. Poprvé se zapojím - takový lesk s lakem by se mi na léto moc hodil :-))

    ohmybeautifullife1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. Také to zkusím.. :D Mě se tedy moc líbí ty stíny, jsem na ně opravdu zvědavá :) A také se chystám vyzkoušet jejich bázi, tak uvidím :)
    petullka.k@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. Tak do odstínu toho laku jsem se okamžitě zamilovala!! :D
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Super! :)))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  69. Max factor mě nikdy moc nelákal, ale až na 2000 calories jsem od něj nic nezkoušela. sukova.misa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Zatiaľ som sa do ničoho nezapojila ale už dlhšie sledujem tvoj blog vždy večer pred spaním na tablete máš už v prehliadači aj svoju založku :))
    ema.gulasova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. Koupila jsem tento lesk mamce nedávno k narozenám a je z něj úplně nadšená a půjčovat mi ho samozřejmě nechce :D
    madrovamaruska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. krásné kousky :)

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Max Factor me nkkdy nebral a nikdy jsem nic jrste nezkousela :-)

    OdpovědětVymazat
  74. Vypadá to moc dobře! :)
    E-mail : Te-ri-nka@seznam.cz
    Všude Tě delší dobu sleduji :-*

    OdpovědětVymazat
  75. Skvelá GA! :)
    lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  76. Úžasné barvičky... l.vlachova6@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  77. moc se mi líbí ty oční stíny v tužce :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Růžovoučký lak je roztomilý..

    dostalh@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. tak to by bylo super :) lucie.hartmannova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  80. to se máme, když nám stále připravuješ takové krásné GA :)

    OdpovědětVymazat
  81. juuj krasne farby, to by som moc rada :)) 330844@mail.muni.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Ten láček, ten je krásný :-) bednarova.evi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. krásná soutěž
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Skvělá soutěž!:)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Skvělá výhra :)
    secretofpink@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Já teda nějak MF moc nežiju, ale nedávno jsem si oblíbila jejich 2000 calories řasenku, takže by mě zajímaly i nějaké další produkty :)

    OdpovědětVymazat
  87. Ahoj,

    Potřebovala bych všechno, mám ráda růžovou :D

    valna.daniela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  88. mňa dostal ten barbie lak na nechty :) je krásny :)
    nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  89. líbí se mi to :) a máš skvělý blog :)
    lucy0077@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Krásný balíček, ráda sleduji tvůj blog, vždy se dozvím něco nového.
    lenka.siki@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  91. juliekrocova@seznam.cz
    Naprosto úžasné produkty - vypadajá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  92. Max factor miluju!!

    the-giraffe@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Lak na nehty má můj velmi oblíbený odstín růžové, podobné barvičky si ihned zamiluju ;)

    OdpovědětVymazat
  94. Max factor jsem nikdy nezkoušela, tak bych ji ráda díky teto soutěži vyzkoušela :)
    jaroslava.jelinek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Krásný růžový balíček. :-)

    OdpovědětVymazat
  96. Krásný den, ten lak je úžasný, strašně ráda bych lak od Max Factoru vyzkoušela, brouzdám kolem něj už asi měsíc! :)

    mecovadominika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  97. Vypadá to krásně :-) Katka

    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  98. Krásné růžové věcičky mmmm :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  99. Po dlouhé době zkusím štěstí v soutěži:)
    tomisovaeva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  100. od Max Factor jsem kdysi zkoušela pouze lak na nehty, další jejich výrobky nemám odzkoušené, ale tento balíček se mi dost líbí

    UltimateChiv@email.cz

    OdpovědětVymazat
  101. Max factor jsem nepouzivala,ale od doby,co jsem dosrala od kamaradky rtenku a lak;letela jsem do drogerie;) suksa.suksin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  102. taky zkusím štěstí, tenhle balíček by mě potěšil, barvy jsou boží :).
    michalka.nebu@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  103. ahoj, kosmetiku Max Factor mám moc ráda a hlavně ji používám. Blogy ráda pročítám, protože se vždycky dozvím nějaké užitečné rady v líčení. Jinak balíček je bezva, veselé barvičky potěší.

    kejt77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  104. Krásné letní barvičky :)
    H.Meislova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Krásne farby leskov na ústa.
    miselinaaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  106. Jee, kolekce vylozene lahodi oku :)
    deniskaa.05 @ seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  107. súťažím o balíček kozmetiky
    kaatarinaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  108. jééé, to je pěkný balíček:-)
    aknelka777@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  109. Ahojky, zkusím teda opět štěstí:) BedrunkovaRomana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  110. zadejte svůj komentář k.boryskov@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  111. Tak zkusím štěstí....Moc se mi líbí balíček a má opravdu krásné barvy. Určitě bych měla radost :-)))) Můj email je :terinka44444@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  112. Ahojky, tak zkusím štěstí....Je to moc hezký balíček a má moc krásné letní barvy. Můj email je:terinka44444@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  113. paradni vyrobky :)
    a.moudra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  114. Týýýbrďo.!! :-O Super giweaway :))) Značku Max Factor přímo zbožňuji.!! :)

    N.Kvackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  115. Kosmetiku Max Factor mám moc ráda, takže mi samozřejmě GA přijde opravdu povedená.
    patkova.ma@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  116. další soutěž :-O a zase moc pěkná! :) mě se nejvíce líbí ta barva toho laku

    OdpovědětVymazat
  117. S Max Factorem mám samé výbroné zkušenosti. Super Give Away!
    katerina.vonaskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  118. Ty lesky mají moc pěkný obal, vypadají luxusně...

    lucije2@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  119. Kosmetice Max Factor bych chtěla dát šanci, doteď jsem od této značky měla jen legendární 2000 Calories a spokojenost! Tak uvidíme :) kukolova.katka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  120. Ty lesky jsou hezky balený :-).
    misakuca26@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  121. Krásný odstín lesku, stíny v tužce musím vyzkoušet, doteď mě všechny zklamaly.. :-( díky za články ;-) mjanovska11@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  122. juuuuu, spouuuusta růžové!!!!! <3

    OdpovědětVymazat
  123. jaaaj, to sem zase sto let za opicema nebo co ze sem nikde nevidela ty MF tuzkovy stiny? :-D
    croftik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  124. Ahoj. Nebudu teda zbytečně spamovat - tomkmo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  125. No ty barvičky jsou prostě úžasné!!! :)

    OdpovědětVymazat
  126. Od Max Factor nemám zatím nic, ale po shlédnutí nádherné barvy laku a lesku budu muset chybku napravit :).
    ivisandali@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  127. Jé, krásné produkty! :)

    svaculcikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  128. Krásné ceny, ráda se zapojím :-)
    Evca.Eva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  129. Růžový balíčky jsou fajn no :D

    hrdlickova.diana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  130. Skúšam šťastie :) , nakoľko Max Factor je moja najpoužívanejšia kozmetika.
    lenka.brestenska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  131. Zkusím štěstí :) Ten lesk vypada moc lákavě.
    karolinababkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  132. Je to hrozne pekny jak je to ruzovy! :D
    natinka.rumlenova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  133. To jsou parádní ceny, to mi nedá nezúčastnit se :D

    OdpovědětVymazat
  134. Od MF jsem dřív používala makeup ale už dlouho jsem nic nevyzkoušela, tak proč si nezasoutěžit.
    Sediten@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  135. Jéé, růžová ♥
    Natka.horvathova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  136. Waau, tak to je teda suprově vybraný balíček:)

    OdpovědětVymazat
  137. Kosmetice jsem přišla na chuť teprve asi před rokem a netrvalo dlouho a stala se mou zálibou :-) zajímavé blogerky sleduji a jejich rady mě učí kosmetiku a doplňky správně používat :-) od max factor jsem měla asi zatím jen lak na nehty :-) StolinovaM@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  138. Krása, třeba budu mít tentokrát štěstí. jukamila41@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  139. ty laky jsou na mě až dost sladce růžové, zato lesk vypadá moooc krásně

    OdpovědětVymazat
  140. Co článek to jeden komentář? Já myslela, že to vždycky bylo tak, že jsme každý den mohli zanechat komentář...teď jsem z toho zmatena :D Doteď jsem se vždycky snažila napsat každý den komentář, abych měla větší šanci, takže jestli sem to dělala blbě, tak to asi vysvětluje, proč sem nikdy nic nevyhrála :D

    OdpovědětVymazat
  141. Kdo nic nezkusí, nic nezíská a MaxFactor je moje srdcovka :-)

    OdpovědětVymazat
  142. ráda se zúčastním soutěže :-)
    Nikol-C@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  143. Tak zkusim štěstí i já :)
    zuzka.metelakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  144. Max Factor je pro mě velká neznámá, prostě nějak jejich stojany ignoruju, ani nevím proč. Možná bych to mohla změnit?:-)

    OdpovědětVymazat
  145. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  146. Od Max Factor bych něco určitě ráda zkusila :)

    OdpovědětVymazat
  147. na lesky vůbec nejsem, ale tyhle se jim teda povedly, to musím nechat :)

    OdpovědětVymazat
  148. Moc pěkný balíček :)
    Anette-home@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)