středa 18. června 2014

Sleek trio, co stojí za hřích

Sleek je asi nejvíce profláknutý díky svým paletkám očních stínů, ale podle mě hned další v pořadí jsou tahle tvářenková tria. V nabídce jich je hned několik a pořídit můžete i bronzující verzi na konturování. No a jakožto milovnici tvářenek mi v šuplíčku tohle trio nesmí chybět :)



Sleek Blush by 3 (Pink Lemonade) - koupíte např. zde za 339 Kč

Balení je klasicky Sleekovské, takže má trochu tužší zavírání a černý matný obal. Z toho zavírání se pokaždé trochu naštvu a u některých paletek jsem rezignovala a raději je nedovírám úplně, abych se vyhla lámání nehtů, při jejich násilném otevírání. Uvnitř balení je i velké zrcátko, což je určitě plus, ale žádné aplikátory přibalené nejsou. Verze paletky Pink Lemonade obsahuje dvě pudrové a jednu krémovou tvářenku. Odstínově se mě osobně z celé nabídky líbí asi nejvíce (tím ovšem nechci říct, že by se mi jiné verze nelíbily). Krémové tvářenky používám sice spíše sporadicky a vůbec by mi nevadilo, kdyby v paletce byla klasická pudrová verze. Co mě na těhle trio paletkách trochu fascinuje, je nejen úžasná pigmentace ale i výdrž. Někdy mám pocit, že se tvářenky chovají spíše jako stain a barva se do kůže doslova vpije. A pak se celý den ani nehne a to oceňuji nejvíc. Na můj vkus jsou tedy pigmentované až až a raději mám jemnější verze, u kterých člověk pomalu barvu vrství, ale když si dáte pozor, tak to nepřeženete. Pink Lemonade je o něco méně pigmentovanější než třeba verze Lace, kde člověk musí hodně oklepat štětec, než barvu na tvář nanese. Je to asi dané také tím, že Lace obsahuje mnohem výraznější a zářivější odstíny než Pink Lemonade, která je barevně mnohem přirozenější a jemnější.





Barva úplně vlevo je taková ala Orgasm od Nars. Prostě růžová se zlatým odleskem, což mi přijde skoro už jako taková klasika, kterou má asi hodně lidí v tvářenkové sbírce. Není ani potřeba použít ještě rozjasňovač, protože tahle barva je takové 2v1. Prostřední krémová růžovoučká nemá žádné třpytky a je to tak pěkná barva, že mi je vážně docela líto, že není pudrová. Na krémové tvářenky mě až tak neužije, ale barva jde použít i na rty :) Barva úplně vpravo je trochu leská, ale neobsahuje žádné viditelné třpytky. Nevím jak barvu přesně popsat, je to takový mix, ale swatch barevně odpovídá :)


Nahoře je fotka na sluníčku, dole ve stínu



Paletku Lace jsem dostala od Péti, za což bych jí ještě jednou moc ráda poděkovala :) Pěkně se doplňuje s Pink Lemonade, i když barevně je o něco divočejší.


Paletka Lace a Pink Lemonade





Jestli si na tvářenkách ujíždíte a nevadí vám ani výraznější odstíny a pořádná pigmentace, tak se vám Sleek bude nejspíš líbit. Uznávám, že některé barevné kombinace paletek mi až tak blízké nejsou a kdybych si je mohla sestavit sama, tak bych byla raději, ale to je samozřejmě jen můj pohled. I vzhledem ke své sympatické ceně je tohle určitě dobrý kup, protože sehnat kvalitní tvářenku v nižší cenové kategorii je někdy docela oříšek. Ale to bych se znovu opakovala a musela připomenout, že většina tvářenek z drogerie stojí za prd a je zbytečné za ně utrácet :) Jinak pokud by vás neuspokojilo trio tvářenek, dají se sehnat i klasické tvářenky s jedním odstínem.

Co vy a Sleek tvářenky? Máte je vyzkoušené? Která se vám líbí nejvíce? :)



PS: děkuji eshopu makeupshop.cz za poskytnutí tvářenky k recenzi

75 komentářů:

  1. Po těchto tvářenkách pokukuju už nějaký ten čas a asi neodolám... Jsou vážně krásné.

    OdpovědětVymazat
  2. nádherný odstíny, ten napravo je skvělej..

    stringsofmybreath@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ta vypadá úžasně :) miluji produkty od Sleeku, zatím co jsem od nich měla tak bylo super. Na nějakou tu tvářenku se už taky chystám, ale ještě jsem se nerozhodla pro odstín, možná nakonec taky zvolím nějaké to trio ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Trio tvarenek me hrozne laka, vypadaji uzasne a tvarenky miluji.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  5. Vse od Sleeku je naprosto dokonale, vlastnim krome nekolika paletek i tvarenky a muzu jen potvrdit, ze jsou proste bozi!

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se ta paletka hodně líbí, ty barvy bych určitě využila. Asi začnu uvažovat o koupi, Sleek mě totiž dost láká.

    OdpovědětVymazat
  7. co mi to delas? .)))

    ja teda na kremove produkty moc nejsem, ale tady se mi libi i ta kremova tvarenka. Asi pujdu do nejakeho tohoto tria, kde jsou jen pudrove tvarenky...

    OdpovědětVymazat
  8. Ty barvy jsou dokonalé :) ! Pigmentace je opravdu vysoká, určitě se po nich také mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  9. Hmm, byt prostredni pudrova, tak do ni asi okamzite jdu. I kdyz to zavirani, to zavirani :(. To by mel Sleek uz nejak vyresit :).

    OdpovědětVymazat
  10. Ja o tomhle triu docela uvažuji, pravé kvůli té krémové tvářence která je skvělá na léto :)

    OdpovědětVymazat
  11. Challenge accepted :D
    Už bych se měla naučit používat tvářenky
    alfuza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Tvářenky Seek jsou krásné moc se mi líbí. Pink lemonade bych brala:)

    OdpovědětVymazat
  13. Pekná paletka, stále nemám vyskúšané... A krémovú lícenku som ešte v živote žiadnu neskúšala, tiež som na tie púdrové...

    OdpovědětVymazat
  14. Tyhle tria se mi moc líbí, ale ještě jsem se nějak neodhodlala k nákupu. Řekla jsem si, že si je pořídím až spotřebuji alespoň jednu z těch asi 15ti tvářenek, co mám :D

    OdpovědětVymazat
  15. Tohle trio mi rozhodně neuniklo a přemýšlela jsem nad ním dlouho, ale nakonec jsem se rozhodla vsadit na jistotu a poslala jsem ségru pro tvářenku Bourjois v odstínu 74 (matná růžovka s kapkou hnědé).
    snesek(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Já byla přesvědčená, že si časem pořídim Lace. Ale teď si mě teda pěkně zvyklala! :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Sleek mám hodně ráda, ale tvářenku od nich ještě nemám. Každopádně si nějakou tuto trojku plánuji pořídit, protože ty odstíny jsou jednoduše nádherné. I tato je úžasná, ale rovněž si moc netykám s krémovými tvářenkami, takže ještě nevím jaký odstín zvolím.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  18. Jsou na mém wishlistu a až budu objednávat Sleek, hned si je odškrtnu :-D Jsou nádherné !!!

    OdpovědětVymazat
  19. Uááá chci ten odstín vpravo :( :( :(
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Bez krémové verze bych se taky obešla, ale jinak jsou to přesně odstíny, které mám ráda, takže další položka do wishlistu. :)

    OdpovědětVymazat
  21. Tvářenky nejsou nic pro mne, ale ty barvy a pigmentace je opravdu krásná! :-)
    kikasarkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Tento článek se mi zrovna hodí do krámu, posledních pár dnů přemýšlím, že si udělám radost nějakou novou tvářenkou :) tyhle od Sleeku vypadají moc hezky, mají krásné barvičky.. takže favorita už jsem asi našla :D
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Ty vypadají naprosto božsky! Mám doma zatím jen jednu pudrovou v odstínu Coral (tuším), s tou jsem maximálně spokojená. Mám velkou chuť zkoušet krémové tvářenky, zrovna jsem se chystala na ty z Topshopu. Tak uvidíme, kdo s koho. :)
    Článek o Sleeku u mě: http://lifeinimperfection.blogspot.cz/2014/02/sleek-mania.html

    OdpovědětVymazat
  24. Moc se mi líbí jak Pink Lemonade tak Lace, ještě jsem ale koukala po tmavší variantě Pink Spirit, která se mi zamlouvá snad ze všech nejvíc. ;)

    OdpovědětVymazat
  25. Ty obaly se mi vzhledově strašně líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  26. Přesně tohle trio už chci dlouho, ale nevěděla jsem, že jedna je krémová. Líbí se mi to balení - žádné zbytečné mezery, jen barvy samotné.

    OdpovědětVymazat
  27. Sleek mě láká už dlouho, zatím od nich nemám nic. Tyhle trio tvářenky jsou moc hezké, taky bych zvolila tento odstín. Krémové mám všehovšudy dvě a taky je používám spíš sporadicky - výsledek se mi na tváři sice líbí, ale většinou se mi s tím nechce patlat, s pudrovou to prostě umím rychleji. Ale asi jde o zvyk. Od Sleeku bych ale vybrala spíš některou z jejich mono tvářenek.

    OdpovědětVymazat
  28. Paletka je krásná, ale taky jsem zastánce těch pudrových verzí. Dá se ta krémová přirozeně nanést? Obávám se, že by to u mně skončilo nepřirozeným flekem:D

    OdpovědětVymazat
  29. Já po triu tvářenek koukám už dobrý měsíc, ted jsou ve sleve takze neodolam a uz pristi tyden se jimi taky budu pyšnit :) mishelle17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. ta vlevo není jako nars orgasm....promiň, ale zkoušela si někdy orgasm? Neber to špatně...Orgasm je podobná ta z paletky Lace....jinak jí mám a se vším souhlasím, jsou skvělé =)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  31. ale neee, tohle jsem neměla vidět :D :(

    OdpovědětVymazat
  32. Pokud je ta výdrž vážně tak super, tak ji musím mít :D

    OdpovědětVymazat
  33. Já moc nemusím krémové produkty. Líbilo by se mi, kdyby všechny 3 tvářenky byly pudrové :)

    OdpovědětVymazat
  34. ten odstín alá Nars je krásný :)

    OdpovědětVymazat
  35. Mám stále v plánu si nějaké to trio od Sleeku, mám doma zatím jen paletky se stíny... Nikdy si nejsem na 100% jistá...:( Ale asi je zkusím, když si je víc lidí chválí.:)

    OdpovědětVymazat
  36. Od sleeku mám dvě paletky se se stínama na oči,ale ty tvářenky mě taky hrozně lákají, strašně se mi líbí Pomegranate :)

    OdpovědětVymazat
  37. od Sleeku nemám nič, zatiaľ tento značke odolávam, ale Pink Lemonade je pre mňa farebne príjemnejšia:)

    OdpovědětVymazat
  38. Tvářenku od Sleek zatím nemám, ale moc se mi líbí paletka Pink Lemonade. Má moc pěkně barvičky. :)

    OdpovědětVymazat
  39. Já bych si je nejradši koupila všechny :D
    krizovamichalka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Od Sleeku mám zatím jen jednu tvářenku, odstín Suede a jsem moc spokojená, je přirozená a jemná a dá se použít i na lehké konturování. O koupi tria tvářenek jsem uvažovala, ale nevybrala jsem - taky bych si stejně jako Ty chtěla vybrat tři tvářenky sama :-) Katka

    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. ta pink lemonade vyzerá dosť dobre aj ked ja mám radšej lícenky bez shimmera a tieto aspoň na fotkách vyzerajú že ho majú... ale farby fakt pekné

    OdpovědětVymazat
  42. vypadaji super :)))
    denni.meow@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Vypadají nádherně. Sleek tvářenku jsem ještě neměla, ale uvažuji o nich.

    OdpovědětVymazat
  44. paletky jsou moc krásné ..hrozně se mi líbí jejich barva :)

    Visit my blog http://fashionaddiction-style.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  45. Ty barvičky vypadají skvěle! :))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  46. Mám zálusk na jednu jejich paletku kde je tvářenka brozer a rozjasňovač ... takový fajn trio pohromadě. thomsayl@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. U paletek Sleek by se mi ještě nestalo, že by se mi nějaká nelíbila :-) . Jinak s tím zavíráním bojuji také .-D .
    Tohle je fantastické trio barev :-) , nejméně by mi sedla ta prostřední, né barvou, ale tou konzistencí, ale jak jsi psala, asi bych jí využila jako rtěnku :-D

    OdpovědětVymazat
  48. Už dlouho se na toto trio chystám a ty jsi mě k tomu přímo dokopala! :D

    OdpovědětVymazat
  49. Od té doby, co jsem vyzkoušela Sleek, nemám chuť ani potřebu utrácet za cokoliv dražšího, s výjimkou Benefitu asi.... :-)

    OdpovědětVymazat
  50. Tvářenky jsou krásné.. Je fakt, že drogerkové tvářenky na mě dlouho nevydrží, takže možná zkusím. A ty barvy jsou naprosto úžasný :)
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Tvářenky mají nádherné barvičky, zrovna si vybírám nějakou novou tvářenku, tak o téhle možná zauvažuji :)

    OdpovědětVymazat
  52. Musím se přiznat, že tentokrát jsi mě vážně nalákala :-).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  53. Tess Mart: možná by si chtělo ujasnit, co znamená "ala". Tedy něco jako ve smyslu toho, že se to podobá odstínu Orgasm, ne, že je to totožný odstín. Je to růžová se zlatým odleskem, stejně jako Orgasm a jelikož je to poměrně známý odstín, proto jsem použila toto přirovnání. Pro tvojí informaci Orgasm doma mám ve 2 provedeních, takže ano vím jak vypadá :) Děkuji za další přednášku :)

    OdpovědětVymazat
  54. Mě užije spíš na paletky stínů, ale už nějakou tu dobu uvažuju nad mono tvářenkou od Sleeku v odstínu Suede, tak na tu by někdy dojít mohlo :) tyhle tvé paletky vypadají na obrázcích moc pěkně, ale já bych je nevyužila (krémovky mě nebaví, třpytky mě neberou...)

    OdpovědětVymazat
  55. Ach jaaaj, moja peňaženka už teraz plače :-D

    OdpovědětVymazat
  56. uz je dlho v mojom wishliste :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  57. Díky za obsáhlou recenzi, chystám zrovna nákup sleek paletek, tak k ním i nějaké ty tvářenky přihodím :) ale taky kouknu spíš po single odstínech, protože bych asi žádné z těch trojodstínů úplně nevyužila :)

    OdpovědětVymazat
  58. Sleek kosmetika mě dost láká. Líbí se mi ty jednoduché obaly a většinou krásné odstíny a u těchto paletek tomu není jinak! :)

    OdpovědětVymazat
  59. Tak ti teda pěkně děkuju Rendy! Já se pořád přesvědčovala tom,jak žádnou z těchto paletek "tří" nepotřebuju a tvoje recenze z mého přesvědčení udělala pravý opak - musím ji mít! Takže NARS jde momentálně stranou...

    OdpovědětVymazat
  60. Sleek miluju! Jejich produkty za ty ceny jsou super :) jinak si vzdycky ctu vsechny komentare k clankum a uplne me fascinuje, jak nekdo poucuje jednu z nejznamnejsich blogerek...jasne, kazdej vyjadruje svuj nazor, ale to jde napsat urcite i jinak :(

    OdpovědětVymazat
  61. Ešte stále od Sleeku nič nemám a spočiatku som po tomto triu ani veľmi nepokukovala, hoci odtiene sa mi veľmi páčia, ale odrádzala ma tá krémová lícenka. Doma mám krémové dve, ktoré síce používam, ale radšej mám púdrovú klasiku. Keď vidím tie swatche, dosť ma láka...

    OdpovědětVymazat
  62. Ja mam paletku od Sleeku a vim, ze to neni moje posledni :)

    OdpovědětVymazat
  63. Já teda v tvářenkách moc nejedu, ale nejvíc se mi líbí ten poslední odstín. Růžové mi přijdou všechny takové...marfušovské :D

    OdpovědětVymazat
  64. Od sleeku mám jednu oční paletku, ale uvažuji o koupi další...popravdě ta lace mě neuvěřitelně zaujala, protože mám raději korálovější barvy

    OdpovědětVymazat
  65. Tvářenky od Sleek mám moc ráda, mám doma čtyři, ale jen ty mono.

    OdpovědětVymazat
  66. Rendy když to víš, tak si dej naprst orgasm a ten prostřední z Lace a ještě mi chvilku tvrď, že je orgasm podobná nějaké barvě z Pink Lemonade ;) Nemusíš se hned urážet a mluvit o nějakých přednáškách...

    OdpovědětVymazat
  67. moje srdce po tomhle triu už dlouho touží, ale pořád nevím, jak s odstíny :/ je to peklo! :D

    OdpovědětVymazat
  68. Pink Lemonade mám také a je opravdu super
    monika.chrastilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. pěkné odstíny, já tvářenky nepoužívám, ale už jsem trochu nahlodnutá k tomu, že bych mohla začít :-D

    OdpovědětVymazat
  70. po tomhle triu tak toužím už nějakou dobu - jenže pořád váhám mei lace, flame a právě pink lemonade. vždy na ně narazím v nějakém eshopu, půl hodiny je studuju na googlu, skrze swatche apod.. a pořád nevím :D
    navíc mám moemtálně doma tvářenek tolik, e už se mi ani do šuplíku na tvářenky žádná další paletka nevejde.. ale chtíč je chtíč :D

    OdpovědětVymazat
  71. Je krásná, já si chci koupit tu krémovou verzi.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)