sobota 28. června 2014

Propadák měsíce: Physicians Formula Nude wear tvářenka

Tahle tvářenka je úžasný příklad toho, jak někdy forma předčí svůj obsah. Tak moc, až se vám chce skoro mlátit hlavou o zeď, že jste si tak naivně mysleli, že to bude dobré, i když vám něco v hlavě, tam někde vzadu, říkalo úplný opak.




Physicians Formula Nude wear tvářenka (5g) - kupovala jsem zde za 350 Kč

Když jsem poprvé tuhle tvářenku (potažmo rozjasňovač) viděla, tak moje srdce poskočilo radostí. Tak moc se mi líbil její obal, že jsem skoro ani nevěřila, že je od PF. Balení mi připomíná jednu starší limitku M.A.C, která vypadala hodně podobně. Tvářenka se prodává ve více barevných variantách (i jako bronzer), takže jsem nejdříve trochu googlila swatche a na jejich základě se rozhodovala. Zpětně beru trochu jako svojí chybu, že jsem se dívala jen na obrázky a už tak úplně nečetla i text. Samozřejmě balení se mi moc líbí a je i poměrně bytelné a pevné. Líbí se mi nápaditý detail schovaného zrcátka s aplikátorem, který není tak úplně marný a je i celkem měkký a použitelný. Do kabelky je tohle ideální verze! Slušivá mašlička v rosegold odstínu podtrhuje celkový rozkošný dojem, který ve mě tahle růžová krabička vyvolává. Směska dvou růžových, lila a meruňkové se jeví jako univerzální a použitelný odstín. Bohužel ale po prvním vyzkoušení se dostavilo neskutečné zklamání. Pigmentace skoro nula, jen takový podivný narůžovělý lesk. Výsledná barva  vypadá jak růžová po týdenním tahu po pražských barech. Prostě nic moc. Jako kdyby mi bylo 13 a tohle byla moje první tvářenka, asi skáču ještě teď metr vysoko a všechny holky ve třídě mi jí závidí. Ale bohužel mým kosmetickým "nárokům" tohle prostě nestačí. Jen pěkné balení není vše a mizernou pigmentaci, potažmo i nulovou výdrž odpustit nemůžu. Ano, někomu absolutně nenáročnému tahle krabička udělá radost a bude z ní nadšený (a po jejím použití nebude vypadat jako Marfuša), ale já jsem hrozně zklamaná. Možná někdo namítně, že co jsem čekala, když je to vlastně "jen" americká drogerková značka, ale řeknu vám, že PF umí skvělé produkty, které chválí blogerky skrz na skrz světem.









Nulová pigmentace, takže ani na tváři nemělo nic cenu fotit, protože tohle prostě zachytit nejde



Výsledný odstín po smíchání všech barev - světlounce růžová a trochou stříbrného odlesku. Stříbrný nápis se samozřejmě po prvním použití ošoupe. Textura tvářenky je taková lehce "máslovitá", spíš měkčí, není to vyloženě taková ta pevně slisovaná a suchá záležitost.




Pro mě je tenhle produkt bohužel propadák. Očekávala jsem od něj něco jiného a uspokojil mě jen po své vzhledové stránce. A to je pro mě bohužel trochu málo. Pro někoho méně náročného nebo úplného začátečníka to asi bude vhodnější. Pro náročnější milovníky tvářenek a rozjasňovačů je tohle bohužel spíš trochu výsměch. No, nedá se nic dělat, občas člověk prostě šlápne vedle a za všechno může jen roztomilý obal :)

Značka Physicians Formula není u nás zatím tolik rozšířená, ale i tak by mě zajímalo, jestli od ní máte něco vyzkoušeného nebo jestli vás tato tvářenka zaujala? :)

37 komentářů:

  1. Ahoj Rendy, udělala jsem stejnou hovadinu! :)) taky jsem si ji objednala a potom říkala wtf?? Jinak mám tuto značku moc ráda, třeba pudry mají suprový, ale tohle bohužel ne! Stejné zklamání jsem zažila u růžičkové tvářeny od Milani (s těmi malými růžičkami) ta vůbec ale vůbec nebarví!!! :/

    OdpovědětVymazat
  2. Jaj tak to je velká škoda, vypadá strašně krásně a to nejen díky rozkošenému balení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé děkuji za recenzi, chtěla jsem si ji koupit, kdyz je tak sladká :) ale ušetřila jsem díky tobě :) jinak tato značka jde mimo mě :) mishelle17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych z toho udělala rozjasňovač, když to je tak světlé...

    OdpovědětVymazat
  5. No ale to úžasné balení se jí musí nechat! :) Ale musím říct, že mně by takhle pigmentovaný rozjasňovač nevadil, já zas nerada zářím jak měsíční záře. Ale kdyby mi měl tento produkt sloužit jako tvářenka, tak mě to naštve, tváře mám zas ráda barevné :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé to je tak krásný obal, náádhera, nedivím se, že jsi neodolala :) je to obalový skvost. Ale teda ta pigmentace fakt nulová, škoda tří stovek :/

    OdpovědětVymazat
  7. Nejhorší je, že je tak krásná, že mám stejně nutkání si jí koupit..:D

    OdpovědětVymazat
  8. Ten obal je naozaj nádherný až sa mi nechce veriť, že kvalitou o toľko zaostáva :( škoda...

    OdpovědětVymazat
  9. Noo ale vyzerá teda naozaj prekrásne ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Vážně škoda té pigmentace, protože to balení je neskutečně úžasné.

    Radu - Giveaway o Benefit Sugarlicious

    OdpovědětVymazat
  11. Je nádherná,ale evidentně na nic :( díky moc za recenzi,myslím že jsi ušetřila peníze těm,co o ní uvažovali.Mě už delší dobu láká tento pudr
    http://www.plumfooleryshop.cz/Makeup-53/Oblicej/Pudry/Physicians-formula-Youthful-Wear-rozjasnujici-pudr. Ale stále váhám....

    OdpovědětVymazat
  12. No jako obal to má fakt nádherný, ale ta pigmentace ach jo slabší :(

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Rendy a nemáš nějaký špatný kus? Já jí zkoušela u kamarádky a pigmentovaná mi přišla o mnoho více než ta tvoje. Stačilo jednou máznout a pigmentace byla fakt velká...

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Rendy,
    Mně je tahle značka docela sympatická, líbí se mi jak se zaměřují na obaly, bohužel obsah je důležitější než obal, takže tohle je teda pěkně blbý :-(
    Já mám od PF jen řasenku Organic wear, která je moc fajn, jen se docela dost rozmazává a po delším uvažování jsem si říkala, že na to, že je poměrně drahá (pro mě :-D) tak to zas takový zázrak není. Jinak mě lákají jejich pudry a CC creams ;-)

    OdpovědětVymazat
  15. škoda no =/ Jako tvářenka absolutně zklamala, ale jako lehký rozjasňovač by se použít dala...to balení e božské!

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  16. je to zkratka NUDE WEAR...i kdyzme by se mozna libila,mam tvare dost cervene od prirody a vetsinou mi staci jen dodat nadech :-)

    OdpovědětVymazat
  17. To balení je fakt krásný :) nicméně za ty peníze chce člověk především funkčnost ne krásu... :/

    OdpovědětVymazat
  18. Balení mě taky okouzlilo a chtěla jsem ji, ale pak jsem si přečetla u trb recenzi v podstatě stejnou jako je ta Tvoje. Takže nic. Škoda, obal je fakt roztomilý. Ale tak jmenuje se to "nude wear", což nijak extrémní pigmentaci podle mě ani nepředpokládá. Ale tak tohle se zdá téměř neviditelné, no. Značku PF znám, vyzkoušeného zatím nemám nic, ale mám na wish listu, třeba BB pudr.

    OdpovědětVymazat
  19. Chtěla jsem ji vyzkoušet, jsem ráda za článek :) Ale obal má krásný! :)

    http://nikakaworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Rendy, děkuji za tip..... Balení je nádherné, úplně k nakousnutí, ale od kosmetiky očekávám, aby mě vymazlila.... Dekorativku nemám tak moc "promáklou" takže díky za Tvůj blog :)
    http://salek-snu.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Je to škoda no, takové pěkné balení a tak na prd obsah :)

    OdpovědětVymazat
  22. to je opravdu škoda, protože vypadá opravdu moc krásně a z obalu se jeví, že by taky mohla být fajn :(

    OdpovědětVymazat
  23. Hm, tak to je škoda, že je tak málo pigmentovaná, přitom odstíny vypadají hodně slibně a balení je fakt povedené, ale asi nikdo nechce tvářenku proto, aby si jí mohl jen vystavit na poličku. :)

    OdpovědětVymazat
  24. Tak to je velká škoda, na první pohled vypadá fakt nádherně...

    OdpovědětVymazat
  25. Já mám od nich tu Happy Booster ve světlém odstínu a je to nemlich to samý:(

    OdpovědětVymazat
  26. Balenie je teda neskutočne krásne a musím povedať, že mne by možno ani takáto slabšia pigmentácia nevadila. Vedela by som ju využiť pri výraznejšom líčení, kde sú pery i oči tmavšie, vtedy chcem mať líčka už len trocha rozjasnené. Ale na to mám YSL Crush Palette - tá má tiež nádherný obal, vnútro vyzerá úchvatne, avšak pigmentácia je slabučká a má trblietky...

    OdpovědětVymazat
  27. O to víc je to kolikrát větší zklamání, když do obalu se člověk zamiluje hned.. a pak toto :/ škoda!

    OdpovědětVymazat
  28. tak to je škoda, vypadá totiž fakt krásně :)

    OdpovědětVymazat
  29. Bože ale to balenie je také rozkošne cukríkovééééé :D Efekt nula celá nula nič, pripomína mi tou NEintenzitou rozjasňujúce perličky na tvár z poslednej Essence limitky, sorry... Tie som ale začala drviť a konečne sa chytajú, toto asi nerozbehne nič...

    OdpovědětVymazat
  30. Ten obal!!! Za to by to snad i stálo:D

    OdpovědětVymazat
  31. To je taková škoda. :/
    Přitom to balení je víc než rozkošné. ;)

    OdpovědětVymazat
  32. škoda tej pigmentácie, lebo obal je neskutočne rozkošný, od PF som ešte neskúšala nič...:)

    OdpovědětVymazat
  33. Škoda té pigmentace, ale alespoň vím, že ji mohu s klidným srdcem vyškrtnout z wishlistu. Děkuji za ušetřené peníze a zklamání. :) Forma bohužel zvítězila nad obsahem.

    OdpovědětVymazat
  34. Musim rict, ze uz jsem se tolikrat zklamala z Physicians formula, ze uz me znacka jako takova snad dokonce odpuzuje :)

    OdpovědětVymazat
  35. S tou pigmentací mi připomíná tvářenku od Alverde, kterou používám spíš na rozjasnění :)

    OdpovědětVymazat
  36. Tak to je škoda, já mám od PF paletku očních stínů a ta je pigmentovaná suprově... tak třeba se dá tvářenka využít jako rozjasňovač??

    OdpovědětVymazat
  37. Zkušenost s touhle značkou žádnou nemám.. Ale to balení, wow! Po tom bych asi taky pokukovala. ale ty barvy fakt nic moc :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)