neděle 15. června 2014

Procházka pro dobrou věc

Už dlouhou dobu jsem za jednu sobotu nestihla tolik věcí, jako právě včera :) Překonávám sama sebe, ale to není zrovna to, o čem bych chtěla dneska mluvit. Ráda bych vám ukázala pár fotek ze včerejšího Avon pochodu proti rakovině prsu. Asi vám akci nemusím extra představovat - růžový pochod Prahou na podporu nemocných žen a poukázání na důležitost prevence. Start je na Staroměstském náměstí a cíl je ve Žlutých lázních. My si s kamarádkou udělaly pěknou procházku a nepřestávaly se divit, kolik žen i mužů se dokáže sejít na jednom místě! No, ostatně se podívejte třeba na tohle video, jak vypadá záplava růžové v ulicích Prahy.










Vrchol celé akce - vypouštění balónků. Musím říct, že ať většinou nejsem příliš sentimentální, tak mě opravdu upřímně dojaly některé pomalované balonky se vzkazy blízkým, kteří už tu mezi námi nejsou. Když k tomu začne hrát ještě písnička Perfect day, člověk má husí kůži po celém těle (podívejte se na video k Áje). 





Na akci jsem se potkala i s Ájou, za což jsem moc ráda, protože jsme se stále neměly příležitost osobně potkat :) 



Poděkování za celou akci pro celý Avon team i všem ambasadorkám a partnerům.


Příští rok se uskuteční již 15. ročník. Přijdete se také podívat?


Avon Ambasadorky


Letos se v rámci tohoto projektu prodalo přes 38 000 triček, které každý rok slouží jako vstupenka na pochod. Neziskovým organizacím byl předán šek na 8 600 000 Kč, což je vážně neuvěřitelná částka. Pro další informace, které se tohoto projektu týkají, se mrkněte přímo na stránky (KLIK). Pochody se konají i v jiných městech, takže jestli Prahu máte daleko a chcete podpořit dobrou věc, určitě se podívejte, kde se konají další pochody.

Bylo to vážně moc pěkné odpoledne v příjemné společnosti! Děkuji své kamarádce, Áje i její Nikolce a ségře jmenovkyni za krásný den. A vlastně by to asi chtělo poděkovat všem, kteří se zúčastnili a podpořili dobrou věc! 

Zúčastnily jste se letos také pochodu? Máte v plánu jí případně i další rok? :)

19 komentářů:

  1. Jé, to je super, že jsi byla na pochodu. Každoročně se zaujetím koukám na fotky z Avon pochodů, ale sama jsem se zatím nezúčastnila. Kdyby byl přímo u nás v Brně, tak určitě půjdu. Koukám, že je poblíž Brna, ale nechystám se zatím - tak snad příští rok, někdy bych se ho účastnit určitě chtěla. To vypouštění balonků je úžasné!

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, ty balonky... to je neskutečná krása, musel to být skvělý zážitek. A jsi hodná, že jsi přispěla na dobrou věc :)
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Mám rozhodně v plánu jít příští rok! Tento je nějaký moc hektický a já nemám čas nikam jezdit, sotva to zvládnu domů za rodičema.. Ale je to krása, příští rok musím jet ikdyby nevím co! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super fotky, tenhle nápad na pochod se mi hrozně moc líbí! Je to motivující. Škoda, že jsem neměla čas se ho zúčastnit. Tak snad příští rok. :)

    ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  5. Letos mi to bohužel nevyšlo, ale přístí rok urcite ano :) mishelle17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Škoda jen, že je pochod ve zkouškovém. Nebýt ve skluzu se zkouškama, i bych do tě Prahy jela. Tuhle avon akci mam moc ráda
    alfuza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. je to veľmi pekná udalosť ! :) pekné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Sama jsen se nezúčastnila, ale vypadá to jako skvělá akce:)

    OdpovědětVymazat
  9. Stále mě překvapuje, kolik žen zanedbává prevenci. Jen více takových akcí!

    OdpovědětVymazat
  10. Příští rok musím již konečně jít :-), akce musí být prostě fantastická. Mimochodem skvělé fotky Rendy :-).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  11. Rendy, krásný článek i fota a hlavně překrásný den :-). Děkujeme ti za skvělou a milou společnost, jsi vážně zlatá! Doufám, že příští rok se znovu na pochodu setkáme!

    OdpovědětVymazat
  12. Je super, že se takové akce konají a že ty ses jí zúčastnila. Já zatím ne, jen přispívám v květnu koupí kytičky, ale chystám se na něj, snad příští rok. Co mi ale dělá větší radost je fakt, že takové akce jsou ve středu zájmu společnosti, už se před problémy neskrýváme, ale vzájemně si pomáháme, a tak to má být! bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  13. Koukala jsem na video u Áji a úžasná atmosféra, jak říkáš, úplně mi naskočila husina. Ráda bych se příštího roku taky zúčastnila Avon pochodu :)

    OdpovědětVymazat
  14. to vypuštění balónků je krásné, a je skvělé, že se takové akce pořádají :)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné fotky! Bohužel mám fóbii z davů lidí, tak bohužel :(

    OdpovědětVymazat
  16. Ráda bych se zúčastnila, ale jsem mimopražská, no třeba to někdy vyjde. Ty balonky jsou krásné, taky by mě to dojalo :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj! Téhle akci strašně fandím! :) O rakovině by se mělo mluvit a ne se ji snažit tabuizovat, takže nebydlet na druhé straně republiky, tak jdu taky! :)

    OdpovědětVymazat
  18. myslím, že tyto akce jsou tak hrozně moc potřeba, ale je jich hrozně málo. A proti málo nemocem. Teď je populární rakovina a Avon, ale je spousta jiných nemocí, kterým se dá předcházet, informovat, dělat kampaně, ale moc se o tom nemluví, protože to asi není tak populární... ale pochodu fandím a bydlet v Praze nebo blízkém okolí, jsem tam. Bohužel jsem z druhého konce republiky, tak fandím aspoň vnitřně:)

    OdpovědětVymazat
  19. páni, účast byla víc než hojná :) AVON má za tohle ode mě velké plus!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)