středa 4. června 2014

Perfect palette tag

Na tento TAG jsem se dívala snad u všech svých oblíbených českých i zahraničních blogerek, až jsem si řekla, že se ho taky zúčastním :) I když jsem počet paletek za poslední dobu spíš zredukovala a možná ještě trochu zredukuji, tak si myslím, že mám pořád z čeho vybírat. A je vážně celkem praktické si tenhle tag udělat při třídění kosmetické sbírky, protože vám vlastně odpoví na to, co si nechat a co raději poslat dál :)

Otázky se u jednotlivých blogerek trošičku liší, někdo jich má více, někdo méně, ale základ je myslím stejný.






1) nejlepší balení paletky


Pro mě má nejhezčí balení asi Naked 3 a Inglotí paletky. Hlavně jsou i bytelné a funkční, takže pro mě jsou tohle favorité.





2) nejlépe pigmentovaná paletka


Asi nikoho nepřekvapí, když se tu objeví paletky Urban Decay. S těmi prostě člověk nešlápne vedle a jsou skvělé. Z těch levnějších u mě rozhodně boduje i Sleek, u kterého jsem zatím taky nešlápla vedle (a to mám doma 5 různých paletek).






3) nejvíce variabilní paletka


Variabilní pro mě = můžu s ní vytvořit líčení na den i na večer. Vlastně s paletkou můžu vytvořit různé looky a každé líčení bude vypadat trochu jinak. Nemám příliš mnoho paletek, kde by byla celá škála barev (takové ty paletky, kde je 100 odstínů duhy mě moc neberou) a většina mých paletek je i barevně sladěná. Pro mě je variabilní Naked 3, Naked Basics a Sleek Oh so special.





4) nejlepší paletka na cesty


Tady je tedy ještě trochu potřeba určitě, na jaké cesty se člověk chystá. Na prodloužený víkend? Někam k moři nebo do hor? Záleží taky na velikosti, protože někdy čím menší líčidla, tím lépe, takže nemám jednoznačného favorita, který by se mnou pravidelně cestoval. Naked Basics je ideální varianta, když toho s sebou člověk nechce tahat moc a je velice maličká. Clarins (byla to bohužel jen limitka) je zase ideální na nějakou delší dovolenou, kde si chce člověk trochu vyhrát a protože má papírový obal, je super lehoučká a kufr tolik nezatíží. Inglotí paletky se mi zase líbí z důvodu, že do určitých paletek může člověk poskládat jak pudr, tvářenku, tak i stíny nebo korektor. Což je podle mě na cesty taky báječné :)





5) největší zklamání


U této otázky jsem dlouho hledala paletku, kterou bych tu mohla ukázat. Když jsem s nějakou nespokojená, tak jí někomu dám nebo pošlu dál, takže si nenechávám něco, co mi vyloženě nevyhovuje. Určitě by se tu mohlo objevit několik jiných, co za to nestály, ale jak jsem psala výše, těch jsem se prostě zbavila. Mám tedy jedinou, se kterou nejsem moc spokojená a to je tohle trio od Bourjois (odstín 17 Life is pink). Vzhledem ke své ceně mi tedy přijde nic moc, pigmentace slabá a všechny odstíny vypadají na oku stejně. Používám jí jen na rozjasnění vnitřního koutku oka, ale jinak s ní spokojená nejsem.






6) nejlepší název odstínů


Výjimečně jsem musela kromě paletek vyfotit i mono stíny, protože podle mě mají vtipné názvy stíny Catrice, ale žádnou jejich paletku teď nemám. Pak mě baví i názvy stínů Urban Decay a Sleek. U těch je ale problém, že jakmile člověk vyhodí tu krycí fólii, kde jsou jejich názvy napsané, zpětně pak nezjistí, který je který.





7) nejméně používaná paletka


Když jsem tak procházela všechny paletky, tak nejméně používaná je asi Sephora, kterou si člověk plní sám a paletky MUA. U těch mi asi nejvíc vadí, že těží ze slávy slavnějších paletek, které kopírují a mě to prostě nějak vadí. Proto jí tak nějak moc nepoužívám a dávám přednost jiným.





8) nejvíce používaná + nejvíce milovaná paletka


Tyhle dvě otázky jsem spojila dohromady, protože mi přijdou docela podobné. Asi nikoho nepřekvapí, když se tu opět objeví Naked paletky od UD, i Sleek Oh so special a Clarins Odyssey (taky to byla pouze limitka).





10) Kterou paletku bych si vzala na pustý ostrov


Nejsem si jistá, že bych si zrovna paletku brala na pustý ostrov, ale kdyby to jinak nešlo, tak někam do jungle bych si vzala Garden of Eden od Sleek (barevně by mi to pěkně ladilo), na nějaký tropický ostrov bych si vzala Clarins Odyssey, protože díky nejkrásnějšímu zlatému stínu bych zářila do dálky a kdybych se dostala na nějaký ostrov blízko civilizace, asi by to vyhrála Naked Basics :)





Paletkový wishlist:

Až pošlu nějakou z paletek zase o dům dál, ráda bych zkoušela nějakou z těchto. Uvítám vaše další tipy na paletky, které podle vás nesmí chybět na každém kosmetickém stolku :)




Lorac Pro 





(web)


the Balm Nude Tude





(web)


Urban Decay Vice palete








(web)



Marc Jacobs






(web)



Pokud jste se do tagu zapojily také, budu moc ráda za vaše odkazy. Nebudu označovat někoho dalšího, aby tag také vytvořil, ať se přidá ten, kdo má zájem :)

Jaké jsou jinak vaše oblíbené a neoblíbené paletky očních stínů? :)


78 komentářů:

  1. Velmi oblíbenou paletkou jsou všechny od sleek bláznivé i neutrální, všechny mají své kouzlo. Já mám oh so special neutrální klasiku i divokou acid :) trochu zklamaná jsem z paletky od Catrice Absolute Btight, ani nevím proč, ale skoro vůbec jí nepoužívám, když na ní ted tak koukám tak bych měla začít aspon na léto by ty barvičky mohly zazářit :) mishelle17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Téda ty jich máš! Já moc stínová nejsem, ale už dlouho plánuju Naked 2. Nejlepší je má Urban Decay Midnight Emergency, vystačím si s ní jak na denní tak i večení look. Jinak Marc Jacobs paletky jsou naprosto nádherné! Už jen ten design! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Za me nejhorsi je velka paletka od Sephory, kupovala jsem ji kvuli foto make-upu a stiny jsou tak mizerne pigmentovany:-/ Nejradeji mam Sleek Vintage romance.
    Pekny tag, mozna udelam:)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  4. Máš krásné kousky :) UD závidím :) !
    Mimochodem ta paletka na wishlistu od UD Vice Palete vypadá naprosto luxusně :) !

    OdpovědětVymazat
  5. super Tag, je to jeden z můj nejoblíbenějších a paletky od Clarins se mi moooc líbily :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tyy jo ty jich máš :) já nemám asi snad žádnou, co tak přemýšlím... mám maximálně duo stíny :) ale moc stín nepoužívám no, to je fakt :)
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Měla bych to podobně, UD, Sleek a Catrice u mě vedou na plné čáře. :) Jinak - ona se dá Vice ještě sehnat?? Já si nějak koncem roku koupila dvojku a tu první jsem teda nikde nepotkala. :) Budu ráda za info od kohokoliv, dík. :)

    Krásný den!
    Runa

    OdpovědětVymazat
  8. Oh so special se branim uz dlouho :-) ale asi podlehnu..

    Jinak podle me the Balm Nude Tude za to nestoji. mela jsem ji a dala ji segre. Stiny hodne prasi a nepracuje se s nimi dobre /spatne se blendi/.

    U me vede urcite UD Naked 3 a NARSsist paletka.

    OdpovědětVymazat
  9. Super článek. Takové tagy mě baví. Já si teď brousím zuby na nějaké paletky od Sleeku (když je všichni tak vychvalují) a taky až se mi do spárů dostane Naked 3 :). Děkuji za inspiraci a tipy.

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem tenhle TAG psala v únoru, přidávám odkaz a celkem jsme se i v něčem shodli :)
    http://beautyofbodyandmind.blogspot.cz/2014/02/the-perfect-palette-tag.html
    Rendy a ta paletka Garden of Eden ti vyhovuje? Já jsem z ní zklamaná, ty fialové odstíny vypadají na oku všechny stejně, předposlední stín v horní řadě je tragický a první stín dolní řady jakbysmet, snad jen ty zelené jsou opravdu skvělé, a to bez toho limetkového matného a pak ten horní zlatý...

    OdpovědětVymazat
  11. Moje asi nejoblíbenější a nejpoužívanější je Narsissist od NARS. Je skvělá! Nude Tude od TheBalm mám, ale ještě jsem se k ní nedostala. Paletku od Marca Jacobse bych chtěla taky a vůbec by se mi líbilo, kdyby se tu tahle kosmetika prodávala.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné paletky. Hlavně Naked :) Jinak souhlasím s Bourjois...mám tu stejnou paletku ale hnědou a krom nejtmavšího odstínu je pigmentace taky dost slabá. Tak jsem po ni toužila a nakonec jsem docela zklamaná

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám nejradši asi Naked Basics (nejdřív mi připadala jako nic moc, ale používám ji opravdu každý den), jinak mám Naked jen 1 a z té bohužel používám jen asi polovinu stínů, ale za nejmilovanější paletky bych určitě označila ty od Illamasquy, ale uznávám, že nejsem moc objektivní, celá ta značka je moje srdcovka :) Jen za plnou cenu mi přijdou předražené, vždycky se snažím počkat aspon na 10% slevu.

    OdpovědětVymazat
  14. Zrovna mám na cestě dvě paletky od Sleeku, takže tenhle článek mě ještě utvrdil v tom, že se mám fakt na co těšit. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Moje nej nej paletka je Naked 1 a sleek...a stejně jako ty toužím po Lorac pro, ale nevím jestli není zbytečná...protože spoustu odstínů je v Naked 1...velké plus je, že jsem ji někde viděla za 850,- a ne za šílených 1300,-...no uvidíme

    OdpovědětVymazat
  16. Moc pekne napsane!Jinak s UD a Sleek naprosty souhlas!:-)

    OdpovědětVymazat
  17. Krásně se na to kouká :-) Kromě Naked (klasika) se mi nejvíc líbí ta velká limitka Clarins. Ale i ta malá :-) Budu muset kouknout ke stojanům Clarins a konečně se taky plácnout přes kapsu.
    Škoda toho tria Bourjois, zrovna jsem na ně koukala, jestli by se mi nějaké nehodilo...tak už vím, že penízky dám raději stranou na nějakou lepší.

    OdpovědětVymazat
  18. Krásná sbírka paletek :) Ale přiznávám, že ty z wishlistu se mi líbí ještě víc :D

    OdpovědětVymazat
  19. Veľmi sa mi vizuálne páči tá paletka The Balm...

    OdpovědětVymazat
  20. Super, tenhle tag mám ráda! Také jsme na blogu se ségrou dělaly, teda ona :-D http://myemptyjournal.blogspot.cz/2014/05/perfektni-paletka-tag.html
    Já mám paletky dvě a mám je už strašně dlouho a mám pocit, že je nikdy nevypotřebuju. Jinak zkoušela jsi někdy paletky Too faced? Já mám právě dvě a nedám na ně nikdy dopustit! Ale teda navnadila jsi mě na to, abych si nějakou koupila. Ale nechápu to - maluju se každý den, paletky mám už skoro tři roky a stále jsou téměr netknuté, takže si říkám, že to prostě nepotřebuju a tak nebudu utrácet! :-D

    OdpovědětVymazat
  21. Já jsem paletkový začátečník a vlastním pouze dvě paletky MUA, s kterými jsem vcelku spokojená. Ovšem nemůžu srovnávat s dražšími. Ale brousím si drápy na nějakou Sleek paletu.

    OdpovědětVymazat
  22. Povedený článek... nalákala si mě na paletku Sleek Oh so special :D že by moje odměna za zkouškový :)

    OdpovědětVymazat
  23. Super Tag! :))) Samé krásné paletky já bych si zase chtěla pořídit jednu paletku od MUA :))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. Ty paletky MJ mi připadají nádherné. Ten úzký obal je úplně k pomilování.

    OdpovědětVymazat
  25. Marc a Balm jsou nádherné a taky je mám na wishlistu :)

    OdpovědětVymazat
  26. Potřebuji nějakou lepší paletku.. díky za tipy! :)

    OdpovědětVymazat
  27. Mou stálicí je určitě Oh So Special, je skvělá. Dělám si zálusk i na Vintage Romance :) A MJ vypadá božsky!! :)

    m.kondelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Na tenhle tag jsem se moc těšila a výběr mě nezklamal. Já teď čekám na Naked 2, kterou mi v pátek přiveze kamarádka :D Už se nemůžu dočkat, když vidím tu chválu na stíny Urban Decay. Jinak ta paletka od the Balm mě taky nenechává spát a ještě paletka Meet Matt(e) taky od nich.

    OdpovědětVymazat
  29. Sleek si musím koupit za odměnu pak :)

    OdpovědětVymazat
  30. Moc krasne paletky, jednou chci mit taky takovou sbirku, ale casto jsem lina si nanaset stiny, takze bych je moc nevyuzila.

    OdpovědětVymazat
  31. Já už mám od minulých Vánoc Sleek Storm paletku a jsem taky moc spokojená! I když netvrdím, že Naked nebo třeba Too Faced by mě nelákala :)

    OdpovědětVymazat
  32. super tag :) u mňa tiež vyhrávajú UD a Sleek :)

    OdpovědětVymazat
  33. Připadám si teď trochu jako chudá příbuzná. ;) Ale aspoň vím, že nemám váhat a vážně do Sleeku jít. :) Poslední dobou se kupodivu i rojí pozitivní ohlasy na Essence paletky, tak je asi taky zkusím. :)

    OdpovědětVymazat
  34. Bože! Co mi to děláš?! Ty Clarins paletky, zvláště tu první jsem oplakala, už dávno, a teď jsou tady a smějí se mi, jak je nemám doma! :-) Jsem zkrátka nemotora, co si neuhlídala jejich výskyt v obchodech... :-( Nicméně, všechny zmíněné paletky jsou krásné! Jsem moc ráda, za minirecenzi k paletce Bourjois, jelikož už vím, že ji vážně nepotřebuji :D :) Supr TAG!

    OdpovědětVymazat
  35. Všechny jsou tak krásné! Oh special si plánuji co nejdříve pořídit a Naked 3! Tak ta je můj sen :-) Skvělý TAG :-)

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  36. Nádherná zbierka :) tým, ja sa neviem veľmi maľovať tienmi boli by mi na nič .. ale raz si určite kúpim od UD :)

    OdpovědětVymazat
  37. Achh tá Marc Jacobs paletka :33333 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Baby prosím pozrite sa na moj blog ➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️http://bizzbeautyxfashion.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  38. Také mám tento tag ráda, ale sama jsem ho ještě nevytvořila. i když si myslím, že na běžné používání mám paletek až moc, tak na vytvoření tagu mi to naopak přijde docela málo a motala bych se pořád kolem jedněch a těch samých. ale třeba se k tomu i tak časem dostanu.

    OdpovědětVymazat
  39. Moje nejoblíbenější paletka je Sleek Oh So Special. Je úžasně univerzální, nic jiného už skoro nepotřebuju. Akorát by se hodila nějaká se všemi matnými stíny. Tak uvidíme, co pořídím. Jinak Vice paletka od UD mě láká už dlouho, ale ty peníze..

    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Naked Basics mi pride univerzalna pre vsetko.. aj ked sa niekam cestuje, aj ked treba rychly denny ci vecerny make up a ma aj jednoduche pekne balenie je moj top :)

    OdpovědětVymazat
  41. Moc krásné paletky :) Já mám jen 1 paletku od kamarádky asi s 20 barvama, ale ani ji moc nepoužívám, nějak ty stíny nemusím :)

    OdpovědětVymazat
  42. Mám pořádný zálusk na Too Faced Chocolate Bar palette, na její swatche koukám na internetu už nějaký ten měsíc, ale přecijen jsem "chudý student" a snažím se do koupě nehrnout hned, kdyby mě náhodou to nadšení přešlo, není to levná záležitost :D Jinak moje dosavadní láska je Naked original a Sleek Oh So Special :)

    OdpovědětVymazat
  43. Skvelý tag! všetky paletky vyzerú dokonalo :)

    http://werushberry.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  44. Super sbírka! Já bych ráda naked 3 :)

    http://nikakaworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  45. Pěkný tag, já teď zkouším paletku In the buff od W7 :-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  46. Ja mela driv hodne rada MUA undress me too, ale posledni dobou mi prijde, ze silene prasi, takze me uz ani nebavi se s ni malovat. Mit tak pravou UD ♥ :D
    natinka.rumlenova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  47. vzhladom na to, ze velmi tiene nevyuzivam,kupujem si len mono tiene, aj to len ked ma nieco zaujme...ale straka vo mne sa ozyva a ta limitovana paletka od clarins sa mi velmi pozdava...ten zlaty odtien je uzasny...

    OdpovědětVymazat
  48. Lorac nebo od The Balm mám také na svém wishlistu :)

    OdpovědětVymazat
  49. wishlist, UD Vice bych brala hned, Vice 2 taky, jenžeee je to limitka :-( a já si jednu z nich přeju úplně nejvíc :-(

    OdpovědětVymazat
  50. pěkná sbírka, já ale oční stíny nepoužívám, takže paletku žádnou doma nemám. Ovšem, ráda si o nich vždy přečtu :)

    OdpovědětVymazat
  51. Ty jich máš teda :)) Já mám jen dvě, jednu Sleek a jednu Too Faced, která mě ale hodně zklamala.. Každopádně uvažuju o Naked 3, jen mě trochu odrazuje ta cena, tak uvidím .. třeba někdy :)

    OdpovědětVymazat
  52. Pekny TAG a super zbierka Rendy :)
    simona.forgacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Moc pěkný tag, krásné paletky!:) The balm paletku a vice paletku bych si taky přála:)

    OdpovědětVymazat
  54. naprosto jsem podlehla první Naked :) to je moje láska a nedám na ní dopustit :)

    OdpovědětVymazat
  55. Mám paletku The Balm Jovi Rockstar palette a docela mě zklamala. Když jí porovnám s paletkou MUA, tak ta od TheBalm víc práší, má horší pigmentaci a menší výdrž. Takže za mě TheBalm už ne.

    OdpovědětVymazat
  56. Moje nejoblíbenější je Vice od UD.
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. to já mám asi úplně nejradši Oh so special od Sleeku a Vice 2 od UD

    OdpovědětVymazat
  58. jsem taky děsný paletkový fanatik :) líbí se mi jejich praktičnost :)

    OdpovědětVymazat
  59. Já si tedy přijdu divně,ale mě Naked 3 hrozně zklamala. Jako balení a celková vizáž je samozřejmě jako vždycky perfektní,ale mě většina těch třpytivých světlých stínů prostě nepřijde vůbec pigmentovaná,jako bych si na oko nic nedala a práší jako blázen (to zas hlavně ty tmavé),takže vždycky když si oko dolíčím, divím se, co to mám za tmavé šmouhy pod očima. Tak strašně jsem se na ni těšila a pořád jí dávám šance,ale v porovnání s Naked 2 a Basics mi přijde jako by to byla paletka noname stínů od Vietnamců :D

    OdpovědětVymazat
  60. Tak jsi mne nalákala a asi si ten Sleek konečně koupím:-). Používám hlavně Inglot a už dlouho se přesvědčuji, že další stíny nemám kupovat, ale odolávat je pořád těžší:-)

    OdpovědětVymazat
  61. Nejraději mám paletky od Sleek, jsou skladné, dobře se s nimi cestuje a na můj vkus i dostatečně variabilní. Neoblíbené paletky též doma nemám, posílám je rovnou o dům dál :-)

    OdpovědětVymazat
  62. UD a sleek jsou moje stálice, velmi spokojená jsem s theBalm a jejich Nude tude, dobře se mi s ní pracuje, za to největší zklamání je pro mě slavná čokoláda od Too Faced..za tu si nadávám pořád :(

    OdpovědětVymazat
  63. Krásné paletky, to je úplně radost pohledět. Nedám dopustit na paletky od UD a celkově na všechno do této značky.

    madrovamaruska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Téda, u teba by som si vedela vybrať :) Naked 3 som tak strašne chcela hneď od jej avizovania, no keďže bola dlho nedostupná, akosi ma to prešlo. Teraz ma viac lákajú palety Too Faced a myslím, že Chocolate bar paletku si o pár dní objednám. Zvažovala som aj Nude Tude (The Balm), no neviem neviem. Keď vidím tú Lorac, páči sa mi omnoho viac. No je to ťažké, vybrať si. Mojimi najobľúbenejšími sú paletky Dior (ty ich myslím vôbec nemáš rada), ale obľúbila som si ich v čase, keď ma bavili "žiarivé oči" a zostalo mi to doteraz, hoci už mám radšej matné odtiene.

    OdpovědětVymazat
  65. Slusna sbirka :-) Klobouk dolu! Ja mam cerstve tu limitku od MACu a jsem uz ni prave ted nadsena.

    OdpovědětVymazat
  66. tu theBalm nude chci taky =) Jinak naprosto souhlasím s mua, taky mě to hrozně vadí a vlastně i elf, který se taky jen opičí...prostě to nemám ráda =(

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  67. Ta paletka od Clarins je naprosto kouzelná! Plus všechny čtyři, které máš na wishlistu - obzvláště ta the Balm se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  68. Po paletce od The Balm toužím taky, je nádhernááá :)

    OdpovědětVymazat
  69. Super tag, který si vždycky ráda přečtu. Z paletek mám nejraději Undress Me Too od MUA, naprosto mi vyhovuje. Ráda bych si pořídila I Candy od Sleek a moc mě zaujaly od The Balm ta nude a kosmická od BH Cosmetics :-)

    OdpovědětVymazat
  70. Nikdy jsem na léčení očí nebyla. Teď mě asi polovina lidi bude považovat za barbara :D al jen nahodím řasenku- ano bez linek :D výraznější rtěnku a jdu. Ale po takovýhle záplavě úžasných paletek to snad i přehodnotit :D je na čase s tím něco dělat ;)
    alfuza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. To je ale paletek :) Já se stínováním v podstatě začínám, takže jsem si pořídila právě tu tvou neoblíbenou od MUA, protože je levná a hodně chválená.

    OdpovědětVymazat
  72. Já paletky miluju...na jednom místě tolik krásných odstínů a nekonečné možnosti :) Já zatím Naked paletku nemám, ale Sleekovky doma mám a úplně je miluju. Moc jsi mě nalákala i svým paletkovým wishlistem :)

    OdpovědětVymazat
  73. Runa Ars: ona je to limitka? Já žiju v domnění, že je to normálně v nabídce :)

    Blondýna: fakt? Já na ní zatím četla samý pozitivní ohlasy :) Asi budu ještě víc pátrat

    Beauty of Body and Mind: já jsem s ní právě moc spokojená. Matné stíny sice nejsou tak super, jako zbytek, ale mě vážně vyhovuje. U těch matných až tak kvalitu a pigmentaci neřeším a mám je stejně jako základový stín. Mám několik Sleek paletek a jsem s nimi moc spokojená :)

    Simbli: Too Faced jsem jednu měla, ale nedávno jsem jí poslala dál. S kvalitou jsem byla spokojená, ale Nakedky používám častěji a nechtěla jsem, aby mi jen tak ležela v šuplíku :)

    OdpovědětVymazat
  74. plánuji si koupit Sleek, přece jen to vyjde levněji než Naked, kterou bych brala raději :)
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Takové množství bych taky brala :-) mezi moje nejoblíbenější patří ale také Naked a Too faced :-)

    OdpovědětVymazat
  76. to jsou krásky :) já jsem naprosto zamilovaná do paletek od Sleeku!

    OdpovědětVymazat
  77. Hrozne se mi libi to pojmenovani "ingloti paletky". Prijde mi to jako nejaky hmyz :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)