úterý 24. června 2014

Opalovací speciál

I když je posledních pár dní léto spíš pod mrakem, letos už bylo několik příležitostí, kdy otestovat opalovací výbavu. A věřím, že spousta příležitostí ještě bude :) Mám pro vás takovou malou ukázku své opalovací výbavy a prvotní dojmy z ní.


Abych se nevykecávala jako obvykle, svoje dojmy jsme se snažila stručně shrnout do několika bodů :)



Bioderma Photoderm Bronz suchý olej SPF 30

- krásně voní (je vážně návykový, což mi potvrdilo i několik mých kamarádek)
- na opalovací olej má i vysoký stupeň ochrany, protože většina olejů má nízké SPF
- podporuje opálení, takže díky němu ztmavnete rychleji
- má praktický aplikátor ve spreji
- na pleti netvoří mastný nános a rychle se vsákne


Bioderma Photoderm Bronz SPF 50+

- jeden z mála opalováků, který když použiju na obličej, tak mi nevyskáčou pupínky a neucpává póry
- má lehkou texturu a není příliš mastný
- také podporuje přirozené opálení
- po použití nemám na tváři viditelnou bílou masku, kterou některé opalováky tvoří



Piz Buin Ultra light dry touch sun fluid SPF 30

- tento opalovací fluid používá hlavně přítel a to hned z několika důvodů:

- podle něj vypadá krém jako pro chlapy a není trapně žlutý nebo oranžový (to víte, ta chlapská logika :)
- přítel má hodně citlivou pleť a na sluníčku rychle rudne a pálí se. Musí tedy používat opalovací přípravky minimálně na tvář téměř celé léto, aby nevypadal jak čerstvě uvařený humr :)
- fluid má lehkou konzistenci a není mastný (což přítel taky vyžaduje a cokoliv mastného si na obličej odmítá mazat)
- má blbuvzdorné zavírání, které se otevře pootočením hrdla a nehrozí, že se případné víčko někde ztratí
- nevoní typicky jako opalovací krém, tudíž je tuplem chlapský :)
- verdikt - pro chlapa jedině chlapský opalovák, co není mastný, trapně barevný nebo extra voňavý!



Hawaiian Tropic Satin protection SPF 30 - mini balení

- nosím ho s sebou v kabelce každý den
- nezabere skoro žádné místo a člověk se nemusí bát, že se nepatřičně spálí jen díky tomu, že byl líný tahat obr balení opalováku každý den s sebou
- voní jako den na pláži :)


Photoderm Apres-Solei SOS poopalovací péče

- je návykově voňavá
- je ve spreji, takže je praktická (a pokud se usmažíte na uhel, nebude tak namáhavé se tímhle natřít, jen se necháte postříkat)
- konzistence je jako lehká mlha s pěnou, ale po rozmazání na kůži máte pocit, že jste použily klasické tělové mléko
- okamžitě kůži uleví, zchladí jí a odbourává pocit pnutí či pálení
- používám ho po každém opalování jako závěrečnou péči


Tyčinka na citlivá místa Photoderm MAX SPF 50+

- Jelikož mám citlivé rty, které bývají občas trochu náchylné na opary z vedra, musím je neustále něčím mazat. Pokud se pohybuju na přímém sluníčku nebo se záměrně opaluju, používám na rty, nos a uši tyto multifunkční tyčinky
- balení je bytelné, takže vydrží i na dně vaší plážové tašky
- po jeho použití nebude mít rty jako natřené Primalexem (jsou lehce lesklé a balzám je bezbarvý)
- je bez parfemace


To byla ve zkratce moje opalovací výbava letošního léta, tak jsem zvědavá na vaše tipy, co používáte vy :) Jaké jsou vaše oblíbené opalovací krémy nebo poopalovací péče? Používáte i nějaké speciální přípravky jako jsou třeba solární vody apod.? :)

44 komentářů:

  1. Téda ty jsi vybavená! Mám jeden opalovací krém od Nivea ještě z loňska. Padesátka pro děti a vystačím si s ním i letos. :) Ale až ho někdy doplácám (hm tak za 10 let :D) tak mám políčeno na Hawaiian Tropic :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jelikož mám alergii na sluniíčnko, tak používám opalováky s nejvyšším stupněm ochrany....vyhovujeme mi Eucerin a Hawaiian (od této značky bych si chtěla koupit i olej), jinak super recenze

    OdpovědětVymazat
  3. No připomněla jsi mi že bych si měla pořídit něco na opalování :D :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Já snad neznám jediného chlapa, který by se rád mazal a když už, tak opravdu z nutnosti a nesmí to být mastné! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak teď budu muset utíkat do lékárny a doplnit svoji opalovací výbavu. Hlavně jsem zvědavá na olej ve spreji a poopalovací pěnu. Ještě by mě zajímalo, kde jsi sehnala to minibalení. Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  6. V poslední době mě docela zaujala ta opalovací kosmetika Hawaiian Tropic. Už jsem na ní v obchodě párkrát narazila, ale zatím odolala. Pokud má i nějaký nižší faktor, většinou používám max. 10, neboť se opaluji velice dobře a rychle, tak bych si něco pořídila.

    Radu - Giveaway o Benefit Sugarlicious

    OdpovědětVymazat
  7. Zaujal mě ten krém na obličej od Biodermy :) Také se nemůžu namazat jen tak něčím, aby se mi neucpaly póry a nevyskákaly pupínky. V kombinaci s mořem se to ještě nějak vyrovná, ale pokud se nemáčím celý den v soli, zkazí mi pleť všechno. Dokonce i krém od Vichy speciálně na mastnou pleť, který jsem si koupila minulý rok, mi pleť zhoršil.

    OdpovědětVymazat
  8. Potřebuju ten suchý olej! Na opalovací mlíka mě totiž moc neužije a já si pak tělo radši nemažu O:)

    OdpovědětVymazat
  9. Ja tedy bezne na den zadne opalovaky nepouzivam. Max pokud se fakt jdu opalovat na zahradu, ale to take ne vzdy. Ovsem u more to je zaklad, minuly rok jsem mela prevazne Bione a super. Letos asi taky skoncim u toho.

    OdpovědětVymazat
  10. Môj opaľovací špeciál napr. tu :) http://www.saveonbeautyblog.blogspot.sk/2014/06/povinna-vybava-na-leto.html
    Ešte mám doma Biodermu Photoderm Bronze mlieko, ale na ten nový suchý olej som veľmo zvedavá... Inak mám radšej tieň než slnko :D

    OdpovědětVymazat
  11. Za opalováky nerada utrácím zbytečně vysoké částky, vyhovuje mi třeba Sundance z dm za pár korun anebo mám moc ráda opalováky od Avonu, krásně mi voní. Ten olej ve spreji od Biodermy ale vypadá hodně sympaticky. Stejně jako ten "chlapskej" opalovák, ten by se mému muži určitě taky líbil. :-) Akorát že Piz Buin taky patří mezi dražší značky a přijde mi prostě zbytečné to kupovat, když mi stejnou službu udělají přípravky za zlomek ceny. Ale opaluju se celkem dobře a málokdy se připálím.

    OdpovědětVymazat
  12. Zkušenost mám jen s Hawaiin tropic a je skvělý :). Koukala jsem i na Biodermu, ale přijde mi hrozně drahá

    OdpovědětVymazat
  13. Já na tělo používám krém z DM Sundance v jeho verzi pro citlivou pokožku (30) a na obličej a dekolt padesátku od LaRoche :) Možná příští rok bych zkusila ten suchý olej. Pokud opravdu podporuje opálení, tak by to mohlo být něco pro moji špatně se opalující kůži.
    snesek(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoooj, Biodermu Photoderm na obličej můžu taky vřele doporučit, vhodná pro mojí mega mastnou pleť...

    Biodermu ve spreji mám taky, ale ne olej, je to nějaký mlíko a parádička... pochopitelně jsem nutně potřebovala i olej, takže čekám, až ho přinese pošťačka...

    Jinak miláček Nubiánek, nádherně voní a já ho prostě miluju!

    OdpovědětVymazat
  15. já mám ještě Nivea 20 z loňska, nic nového si kupovat nebudu, chci ji nejdřív dodělat. ale na další rok mě zaujalo to Hawaiian Tropic, hlavně suché oleje, koukala jsem na ně v Tescu

    OdpovědětVymazat
  16. já jsem nadšená z Garnier Amber Solaire Golden Protect, který obsahuje jemné třpytky a vypadá tak krásně na hnědnoucí pleti..:) a pak mi přijde super z DM Sun Dance, protože voní krásně kokosově.. a na obličej používám Eucerin Sun Fluid Mattierend, který je fajn, hezky se vsakuje a nedělá ze mě diskokouli.. každoročně se poctivě mažu minimálně 20 faktorem celé léto a spálím se opravdu velmi zřídka..:) ale musím říct, že mě taky rozčiluje jak jsou opalováky zabarvené, ničí mi to plavky, bílé mám úplně žluté a flekaté..:(

    OdpovědětVymazat
  17. Já ještě mezi péči řadím nejrůznější spreje na vlasy, třeba i mastnějši, protože v létě je to potřeba :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Za opalováky jsem vyhazovala jen pro děti, těm jsem kupovala ty lepší a sama sobě nějaké obyčejné za pár korun ( a to jsem si natírala jen když bylo megavedro hlavně tetování a u moře, jsem na tohle strašně líná) . Nicméně letos jsem absolutně podlehla Biodermě a rozmazluju se jejich suchým olejem, který je naprosto báječný!!! Takže ještě budu muset jít pro druhé balení, protože tohle mi až do konce prázdnin nevystačí ( a to je co říct, jinak mám opalováky 2--3 toky :-D) a před dovolenou ještě skáknu pro ten sprej po opalování.

    OdpovědětVymazat
  19. Biodermu Photoderm 50 jsem letos koupila na doporučení Peti a nemůžu si ji vynachválit.
    alfuza@Gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Hawaiian tropic nádherně voní!!

    OdpovědětVymazat
  21. Já bych chtěla ty první dva od Biodermy, hlavně to na ten obličej, nerada si nějaký opalovák dávám na obličej, protože mi to nedělá dobře na pleť, ale zas být červená jako rak .. :D

    OdpovědětVymazat
  22. Zjišťuju, že potřebuju nové opalovací prostředky! Tyhle se mi zamlouvají! :D

    OdpovědětVymazat
  23. já teď výrobky Bioderma na opalování vyhrála v giveaway, tak je konečně vyzkouším ;)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  24. mám normální mlíko 30SPF od Biodermy a nějakej (spíš placebo) sprej na vlasy z Rossmanna :D pusu budu zachraňovat Carmexem. super článek :)

    OdpovědětVymazat
  25. Po Biodermě jsme se oba s manželem osypali, takže za mě už jedině bio krémy bez chemie - jen ty minerální.

    OdpovědětVymazat
  26. Já opalovací krémy příliš nepoužívám - k moři moc nejezdím, příliš se neopaluji.. a na tu hodinku párkrát za léto krém nepotřebuji :) maximálně se máznu nějakou Niveou, co má mamka, když jedeme na celodenní výlet na kole a opravdu dost svítí :)

    OdpovědětVymazat
  27. Něco z toho bych si měla určitě pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  28. Ja pouzivam pouze oleje, at uz obyc.domácí olivový :-D nebo spesl opalovaci. Letos jsem pořídila ten suchý olej Bioderma, tak jsem na nej zvedava :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Ja som verna staremu dobremu nubianu, olej v malej sklenenej flaštičke...zboznujem, milujem, aaaa :-)

    OdpovědětVymazat
  30. - voní jako den na pláži :) to se mi líbí :D
    Suchý olej od biodermy jsem si chtěla pořídit (že bych se konečně začala mazat), ale přijde mi pekelně drahý :/

    OdpovědětVymazat
  31. FairyChain: no, ono toho tolik není :) když se člověk maže v doporučených dávkách, tak to rychle mizí :) Třeba toho oleje mám už tak 1/3 pryč a to teprve červen :)

    Denisa: to teda :) můj drahý není na kosmetiku extra náročný, ale jsou věci, přes které nejede vlak :)

    Ivana Holková: to minibalení bylo v jednom časopise nedávno :) možná se ještě prodává

    OdpovědětVymazat
  32. Ten hawaiian miluju, ta vůně je nepřekonatelná a 30 stačila i v itálii :) jinak plánuji pořídit ještě tu biodermu..

    OdpovědětVymazat
  33. Ted si me inspirovala tou biodermou ve spreji, asi do ní pujdu :)
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Teda, moc mě pobavil chlapský opalovák:D Můj přítel se odmítá mazat obecně, ale stejně se mi to většinou povede ho donutit. Biodermu mám moc ráda, také mi jejich opalováky voní:-)

    OdpovědětVymazat
  35. Zaujala mě tyčinka Bioderma pro citlivá místa! Jinak já se mažu běžně faktorem 50+. Ani ne proto, že bych byla náchylná ke spálení, ale prostě proto, že mám ráda svoje zdraví :) a řeči, že přes faktor 50+ se neopálím, mě docela točí :D
    Short messages by Lucy...

    OdpovědětVymazat
  36. Já se cíleně vůbec neopaluju, protože poslední roky mám poměrně nepříjemné alergické reakce na sluníčko. Pokud se slunění vyhnout nedá, tak si pořizuju krémy s vysokým faktorem, většinou padesátku, ale spíš nějakou drogérkovou věc, nic speciálního. B)

    OdpovědětVymazat
  37. no ja idem toto leto vyskúšať opalovací krém od Balei v spreji...tak dúfam že nesklame..

    OdpovědětVymazat
  38. já jsem na sluníčko cíťa, takže s padesátkou a slunečníkem jsem největší kamarád :-D , po biodermě jsem už pokukovala a těší mě tvá kladná recenze, takže asi letošní konkurz na opalovák vyhraje ona. Jinak s tím obalem piz buinu je to vlastně pravda, nikdy jsem si to neuvědomila, ale je fakt, že většina opalováků hraje žlutými, oranžovými atd barvami :-D

    OdpovědětVymazat
  39. Ja používam na tvár ten Hawaiin Tropic a prekvapivo sa mi z neho nerobia vyrážky. A fakt krásne vonia. :)

    OdpovědětVymazat
  40. Protože mám citlivou pokožku a dobře se neopaluju, tak jsem se rozhodla letos do sluneční ochrany zainvestovat více. Mám od Biodermy ten samý opalovací olej a poopalovací sprej. Souhlasím s tebou -vůně je přímo návyková.

    OdpovědětVymazat
  41. Já pomalu sháním nějaký opalovací gear na dovču a tak, ale když jsem viděla cenu té Biodermy, docela se mi protočily panenky... vzhledem k tomu, že mi z opalováků naprosto vyhovují ty drogérkové, ta Bioderma by ze mě musela udělat nejmíň VS modelku, abych za to ty prachy dala. U pleťovky to je ale jiná věc. No uvidíme.

    OdpovědětVymazat
  42. opalovací sprej Photoderm Bronz od Biodermy mě láká čím dál víc, škoda jen, že je tak drahý :/

    OdpovědětVymazat
  43. Tip na pánský opalovák je super :) pokud svýho chlapa totiž nenamažu, tak sám to neudělá nikdy :D tak tohle by ho mohlo alespoň trochu přesvědčit...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)