pátek 27. června 2014

Novinky Rimmel: oční linky a řasenka

Dávala jsem si trochu načas, než jsem se chtěla trochu rozepsat o těchto "novinkách" od Rimmelu, které už beztak všichni znáte :) Řasenku jsem poprvé viděla na výletě v Londýně a upřímně mě až tak nezaujala. Vlastně jsem si říkala, jestli se o těhle věcech vůbec na blogu zmiňovat, pak jsem si ale řekla, že oba produkty si svojí pozornost zaslouží. Každý ale bohužel z jiného důvodu.




Rimmel Scandaleyes Rockin´Curves řasenka  - koupíte v drogerii za cca 189 Kč

Řasenku jsem okukovala už při výletě v Londýně a upřímně, jakmile jsem viděla kartáček, věděla jsem, že to nebude nic pro mě. A hádejte co - po prvním použití se mi můj první dojem potvrdil. Upřímně nechápu, proč mají výrobci obecně nutkavou potřebu vymýšlet takové blbé tvary kartáčků, když nad klasiku není. A kartáčky ve tvaru motýlích křídel a jiných zhovadilostí mi hlava nebere. Tenhle kartáček mi připomíná nějakého hada (i díky hadímu obalu) a už to ve mě zanechává takový nepříjemný dojem (nemám ráda cokoliv hadího). Kartáček je fakt extrémě blbý a nepraktický a zatím jsem nepochopila jeho tvar. Řasy mi slepí, nerozčeše a barvu ještě nanese jen na jejich část. To ani nemluvím o strašném nanášení na spodní řasy. V mém případě bude asi lepší, když nechám řasenku vychnout a jejím kartáčkem se pak budu drbat za ušima, protože jiné využití pro mě prostě nemá :) Bohužel tyhle tvarové výmysly nejsou nic pro mé ubohé řasy, kterých mi příroda moc nenadělila. Navíc mi i během dne pod očima šmouhuje a to neodpouštím nikdy.

Ale samozřejmě nevylučuji, že někdo je možná z kartáčku nadšený a řasenka mu vykouzlí řasy až do nebe! Gratuluji, neb já tento případ nejsem.

Řasenka se prodává ve dvou verzích (černý a červený obal) a liší se jen odstínem - black a ultra black (nebo tak nějak).




Scandaleyes waterproof gel eyeliner - koupíte v drogeriích 

Mám pocit, že s podobným konceptem gelových linek se teď v drogerii roztrh pytel. Podobné balení, podobné sliby i přiložený štěteček. Ten je tedy mimochodem dost na prd a mě osobně se s ním linky kreslí špatně (ovšem berte v potaz, že co se linek týče, jsem extrémně nešikovná). Mám raději svůj linkovací štětec od Real Techniques. Co se musí linkám nechat, je vážně jejich super voděodolnost a výdrž. Jakmile zaschnou, nehnete s nima :) Zapomeňte, že byste tohle sundaly dolů micelárkou, to jedině, že si vydřete oko až na bulvu :) Konzistence je tak nějak podobná jako u jiných linek v kelímku, spíš krémová, než gelová a poměrně dobře krycí. Jako plný počet bodů za výdrž, to se musí nechat. Plastové balení jim bohužel ale nějaké body krásy ubírá a nelíbí se mi.





Test voděodolnosti :)



Řasenka je díky kartáčku fakt špatná a vůbec mi nevyhovuje. Navíc se mi během dne i drolí a dělá šmouhy, takže za mě rozhodně ne. Ale samozřejmě podotýkám jako vždy, že řasenky jsou velice individuální a každému sedí něco jiného. Linky jsou na tom o něco lépe a musím říct, že drží vážně fest. Sice se mi jejich balení příliš nelíbí a něco mi na něm vadí, ale dobrý obsah to vyrovnává. Nemám pocit, že by byly linky nejlepší na světě, ale na druhou stranu si v drogerii člověk nemůže až tak vybírat a z těch co jsem vyzkoušela, patří určitě mezi ty použitelnější a lepší :)

Jak vás zaujaly tyto novinky? Máte někdo vyzkoušené něco z toho? A taky vám přijdou podobné ujeté tvary kartáčků jako hrozná hovadina? :)


PS: děkuji Rimmelu za poskytnutí produktů k recenzi

29 komentářů:

  1. Já řasenky typu Rimmel moc v lásce nemám, vůbec mě nezaujaly ty jejich divné obaly atd. :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Mi se ty "divné" kartáčky u řasenek taky nelíbí, prostě není nad klasiku. Zatím jsem sice měla jenom dvě takové divné řasenky ale obě byly na nic takže už asi experimentovat nebudu. Ty linky mě teda celkem překvapily, myslela jsem že budou nic moc (teda až na ten štěteček), ale podle toho jak píšeš se zdají být docela fajn :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Renco, nesikovna na linky? Na fotce, kde ukazujes rasenku mas krasne jemnouckou linku ala takhle proste rano vypadam a nemam makeup. To je gelovkou nebo fixem?

    OdpovědětVymazat
  4. Ja mám túto riasenku, ale v červenom balení a ten "kartáček" zbožňujem :) Všetko je to o sile zvyku a cviku :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Rasenky od Rimnel mam dve, jedna je super,druha katastrofa. Tady bych se trochu bala toho prilis divneho kartacku.

    OdpovědětVymazat
  6. Oba produkty mám.
    Tu řasenku, jsem si koupila, protože jsem chtěla vyzkoušet ten '' úžasný'' kartáček a.. mám na to stejný názor jako ty, totálně slepený řasy, nerovnoměrné nanesení řasenky, no prostě hrůza, ale jinak spodní řasy se mi tím malovaly pěkně.
    Štěteček u linek je podle mě taky úplně naprd, teda pokud si nechci udělat linku přes celý víčko:D a tak ho používám na rty a zatím to jde dobře a výdrž a odstín černé super:)

    OdpovědětVymazat
  7. Já normálně na ty divné kartáčky taky nejsem, ale tenhle kroucánek mi přijde k pomilování. I když k ničemu asi bude...

    OdpovědětVymazat
  8. já teda s řasama problém nemám, ale taky mi tyhle kartáčky přijdou divné :( a ten efekt je teda fakt nic moc... navíc i ten obal je ošklivý. od Rimmelu jsem měla jedinou řasenku, tu zelenou Scandaleyes a přijde mi celkem fajn, ale musí se s ní pracovat opatrně, jinak nanese moc barvy a taky pak slepuje

    OdpovědětVymazat
  9. Teda ty linky ale vypadají super!
    Já u řasenek preferuju spíš hodně husté, rovné kartáčky, takže takhle by mi asi nesedla, navíc ten obal je hrůza.

    OdpovědětVymazat
  10. mascaru nemam a ani mat nebudem, pre mna je naj mascara maxfactor. ale tie linky mam odskusane a zatial su to najlepsie co sa v drogerii da kupit. vysychat zacnu asi po 3 mesiacoch, co robia aj linky od podstatne drahsich znaciek, drzia ako pribite. ja ako MUA plastove balenie ocenujem, lebo sa lahko nerozbije a je lahsie na prenasanie. treba si dat pozor na hnedy odtien, kupila som v nadeji ze je matny ale su v nom jemne trblietky, okrem toho zacal aj skor vysychat a pracuje sa s nim ovela horsie ako s ciernym. stetec viem ze nie kazdemu vyhovie, ja s nim pracovat dokazem, ale to bude praxou. rozhodne sa vsak da vyuzit na pery alebo na korektor, takze by som ho nevyhadzovala

    OdpovědětVymazat
  11. S tvary kartáčků souhlas, je to pitomost.

    OdpovědětVymazat
  12. No ja taky nejsem fanda spesl kartacku, ale tuto rasenku fakt miluju a urcite si koupim dalsi baleni, az na ten hnusnej obal tedy je uzasna!

    OdpovědětVymazat
  13. Nad ujetými kartáčky (jak jsi to pěkně nazvala) vždycky kroutím hlavou. Jeden takový extra divný před nějakou dobou uvedl Avon (Infinitize), nějaká blogerka ho nazvala "mořskou příšerkou", to se mi moc líbilo, protože tohle pojmenování bylo fakt výstižné. Já bych si řasenku s podobným kartáčkem nikdy nekoupila, ani ze zvědavosti, protože je mi dopředu jasné, že by mi neseděl. Jak říkáš - není nad klasiku. Chápu ale, že firmy prostě musí stále přicházet s něčím novým.
    Linky svojí výdrží a voděodolností vypadají skvěle, ale asi budou jen v černé, co? Kdyby bylo na výběr s více odstínů, koupila bych si je. Aspoň tmavě hnědou by mohli přidat.

    OdpovědětVymazat
  14. kosmetiku rimmel téměř nepoužívám a souhlasím s kartáčkama, nejlepší jsou klasika

    OdpovědětVymazat
  15. Ač mám Rimmel ráda, k jejich řasenkám jsem si nikdy cestu nenašla - sice jsem od nich žádnou nikdy nezkoušela, ale ani o to nějak nestojím. Jinak není nad klasický tvar kartáčku/hřebínku, i když co jsem zatím zkoušela jiné (např. "kuličkovou"), tak zatím dobré :)

    OdpovědětVymazat
  16. řasenka má vážně pitomý kartáček, také tyhle výmysly nechápu.

    OdpovědětVymazat
  17. Linky vypadají dost dobře! Rasenka dost hrozně :D
    Máš krásnou linku, prej nesika!

    OdpovědětVymazat
  18. Zatím jsem ani jednu z novinek nezkoušela, u řasenky mě odrazoval právě podivný tvar kartáčku, u podobných "inovací" nikdy nevím, jak to monstrum vlastně používat, takže se jim vyhýbám a podle Tvé recenze v tom budu pokračovat i nadále.:) Ale linky vypadají dobře, až konečně dodělám něco ze svých nasyslených zásob, tak je zkusím.

    OdpovědětVymazat
  19. Já jsem si rovnou pořídila řasenky v obou provedení, protože jsem naivně očekávala nějaký rozdíl. Ale ne, přijdou mi úplně stejné. Mám na ně naprosto stejný názor jako ty. Pro mě je to propadák ve všech ohledech, a lituji toho, že jsem si koupila obě.
    U linek přemýšlím o koupení, ale četla jsem hodně negativních recenzí, takže asi skončím opět nad linkami od Maybelline, které jsem zrovna dneska dopotřebované vyhodila. :)

    http://jeanne-s-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Rimmel mezi moje favority obecně nepatří, ale ten kartáček je fakt už jenom zbytečněj výmysl :/

    OdpovědětVymazat
  21. Ahojda,

    tak řasenka má mít kartáček buď rovnej a nebo zahnutej, nic mezi tím :-D navíc mi ten kartáček přijde docela kravskej, prostě oko je malý, kartáček by měl bejt přiměřeně velkej...
    Linky mi nezaujaly balením... přeci jen linky jsou koupě na delší dobu :-D tak bych si představovala, že budou hezky balené...

    OdpovědětVymazat
  22. Mně se vůbec nelíbí obaly řasenek. Kartáček bych možná i vyzkoušela, ale tenhle mohutný, lacině vypadající obal mě odrazuje. A linky mám podobné od Maybelline, ale stejně jsem si nejvíce oblíbila linky ve fixu od Dermacolu :)

    OdpovědětVymazat
  23. tak napsat recenzi si asi musela ;) Jinak teda ta řasenka respektive kartáček, mě v drogérii mě taky vyděsil, hlavně ten obal té řasenky je hnusný...ta nálepka působí jak od ťongů =/ tohle se jim nepovedlo....

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  24. Zrovna hledám nějaké gelové linky takže díky za recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  25. Tak teď jsem fakt ráda, že jsem nakonec sáhla po oranžový Scandaleyes, tahle vypadá (aspoň na fotkách) fakt bídně. S linkama jsem spokojená bez výtky, odličování mi neva, oči vždycky beru olejem a plastový balení mi naopak dělá radost, je lehoučký, jen teda občas fakt hnusně zaskřípe, když ho zavírám, horší jak nehty po tabuli.

    OdpovědětVymazat
  26. Tak to jsme na tom stejně. Taky nechápu proč ten tvar a zkoušet jí ani nebudu. Jsem ráda, že to někdo cítí stejně a já nejsem mimozemšťan :).

    OdpovědětVymazat
  27. Ta řasenka mě moc nezaujala, ale linky vypadají skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  28. Ta řasenka vypadá fakt hrozně :D Naštěstí už jsem s podobnými extrémními tvary párkrát zklamala a už to nekupuju. Aspoň jsi to zkusila, jestli zrovna tohle nebude výjimka - jsem ráda, že vím, že není :)

    OdpovědětVymazat
  29. řasenka mě neoslovila vůbec, řasy jsou docela zoufale slepené, ale ty linky nevypadají vůbec špatně.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)