čtvrtek 26. června 2014

Novinky M.A.C

Po nějaké době bych se s vámi zase chtěla podělit o chystané novinky kosmetiky M.A.C. Už mi vrtalo hlavou, která limitka se k nám dostane jako další a teď už to vím. A vy to budete vědět taky :)



Nejnovější limitka Moody Blooms je inpirovaná tajemnou zahradou plnou jedovatých fialek a břečťanu. Tomu odpovídá i barevné spektrum, které je pro mě zatím přinejmenším zajímavé. Vlastně zatím nedokážu říct, který produkt mě zaujal nejvíce a spíš sázím na to, že mě případně nějaký okouzlí, až ho uvidím na vlastní oči. Kolekce bude v prodeji od července 2014 a možná užitečná informace pro vás - od 5.7 bude z důvodu rekonstrukce zavřená pobočka na Václaváku, takže novinky hledejte ve zbylých pobočkách.



Rtěnky Sheen Supreme - 550 Kč 

Moody Bloom - bronzová švestková
Phosphorescent - zářivá korálově růžová
Pheromonal - tmavá modro-červená
Llust Extract - zářivá fialová
Quite the thing - tmavě švestková

(v ČR nebude v nabídce odstín Venomous Violet)

Oční stíny - 460 Kč

Artistic Licence - růžovo-zlatá (veluxe pearl)
Deep Fixation - metalická hnědá (veluxe pearl)
Blooming Mad - střední tón fialové (frost)
Hidden Motive - tmavá lilková (veluxe pearl)
Lucky Green - tmavá žluto-zelená (veluxe pearl)
Green Room - střední tyrkysová (satin)




Lesk  na rty Sheen supreme - 550 Kč

Bubble Gum - soft warm pink
Gwi-Yo-Mi - střední malinová
Blushing Berry - střední odstín studené červené
Glorious Intent - teplá švěstková
Simply Wow - střední fialková


Tvářenky - 590 Kč


Bred for beauty - střední odstín modro-růžové
Wordly Wealth - třpytivá bronzová

 Oční linky Fluidline - 500 Kč

Copperthorn - třpytivá bronzová
Nightsahde - černo-zelená
Black Ivy - tmavě fialová

Řasenka False Lashes - 590 Kč


V kolekci jsou ještě dva štětce - č.211 (500 Kč) a č.239 (750 Kč)





Řada Prep+Prime rozšiřuje svoje řady produktů o novou generaci BB krémů, které zakrývají nedokonalosti, vyrovnávají tón pleti a podtrhují její přirozený jas. Dostupné budou v tekuté a kompaktní verzi ve 3 odstínech.

Prep+Prime BB Beauty Balm Compact SPF 30 - 800 Kč

Prep+Prime BB Beauty Balm SPF 35 - 800 Kč

Štětec č.191 - 1100 Kč





Marian Newman znamená ve světě nehtového designu to stejné, jako Karl Lagerfeld ve světě módního průmyslu. Svůj cit pro estetiku spojila se značkou M.A.C a výsledkem je kolekce tří klasických laků na nehty a šesti speciálních topcoatů, které nehty stylově dozdobí.


Nail Transformation bude součástí stálé nabídky od července, za cenu 270 Kč (10 ml).



Tak která z novinek vás nejvíce zaujala? Jak se vám líbí nejnovější limitovaná kolekce? Máte na některý produkt zálusk? :)





*Všechny informace a fotky jsou z PR materiálů M.A.C

29 komentářů:

  1. Lesky a stíny vypadají skvěle :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí ty oční linky, hlavně bronzová :)

    OdpovědětVymazat
  3. asi budu za suchara, ale tekntokrate me nazaujalo nic .(

    OdpovědětVymazat
  4. No docela divočinat:-D asi bych zůstala jen u laku
    petrikova.kat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Rtěnky nevypadají vůbec špatně. Na BB krém bych určitě byla zvědavá (protože to jsem na všechny BB krémy). Laky na nehty vypadají rozhodně zajímavě a originálně.

    OdpovědětVymazat
  6. No tak ta rtěnka Phosphorescent a růžová tvářenka vypadají minimálně zajímavě!

    OdpovědětVymazat
  7. ta zářivě fialová rtěnka vypadá dobře :) jinak klasika tvářenky ty mám ráda :) mishelle17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. ty limitky jsou čím dál tím víc divoké....z toho všeho bych si vybrala jen fialový lak, jinak je pro mě vše nepoužitelné =/

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  9. No jak to tak vypadá, tak budu muset do MACu... nejvíc mě asi zaujal ten hnědý stín a švestkový lesk na rty.... :) :)

    OdpovědětVymazat
  10. Oční stíny vypadají úžasně, ale asi bych takové barvy nevyužila. Já bych se určitě ráda koukla na jednu z tvářenek, protože zrovna nějakou hledám a taky jsem zvědavá na řasenku a bb creamy. Ale uvidím až podle recenzi a na vlastní oči, z obrázku je to těžké vyčíst :D
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojda,

    naštěstí mi to nezaujalo... peněženka děkuje
    Zaujala mi ta poslední kolekce s kapičkama, jen mi trochu překvapila konzistence stínů =o(

    OdpovědětVymazat
  12. Zelené a tyrkysové stíny vypadají hodně dobře a růžová tvářenka by se taky šikla. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Všechno bych brala :D Dle mého barvičky pro mě, ale přijdou mi už spíš až takové na přelomu léta a podzimu.
    snesek(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. M.A.C mě neláká, ale barvy téhle limitky se mi fakt líbí, mám ráda výrazné líčení. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ta růžová tvářenka by mi šla (ale už takovou mám...). Zdá se mi to, nebo jsou ceny nižší než obvykle? Aquatic tvářenka stála tuším 790....?

    OdpovědětVymazat
  16. Mně se nejvíc líbí lesky, opravdu krásné odstíny!

    OdpovědětVymazat
  17. mě zaujaly nejvíce ty lesky, ale né tak moc, abych za ně utrácela :)

    OdpovědětVymazat
  18. limitka krásná, ale není to můj styl :) možná tak ty tvářenky. moc se mi ale líbí laky!

    OdpovědětVymazat
  19. Mna zaujali laky..ten nude bezovy a rozne topcoaty..napr ten cierny :P Uvidim este, ci mi na take rozmarnosti ostanu prachy (a ta limitka sa tiez hned nevypreda), ale mozno nieco skusim :P

    OdpovědětVymazat
  20. limitka mě nezaujala, upřímně, když jsem viděla ten první obrázek, tak jsem se těšila na nějaké nápaditější obaly, podobně jako u Alluring Aquatic :( ale ty laky vypadají docela zajímavě a ani nestojí tolik peněz...

    OdpovědětVymazat
  21. Tak asi rtěnky, tvářenky, laky... no v podstatě všechno :)

    OdpovědětVymazat
  22. Krasna, no na Slovensku nedostupna :-\

    OdpovědětVymazat
  23. Pro mně tedy žádné extra wow, ale kdybych měla pár volných peněz na kontě, něc bych asi vybrala :) líbí se mi rtěnky a ta bronzová tvářenka.. i lesky vypdají zajímavě, akorát, že je nenosím, takže nic pro mně :)

    OdpovědětVymazat
  24. Hm, tak tentokrát mě nic nezaujalo.. Jen ten BB krém bych vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)