středa 11. června 2014

Novinky Astor v akci

Před nějakým časem jsem pro vás připravovala soutěž o balíček kosmetiky a podobné produkty jsem dostala k otestování i já sama. Myslím, že přišel ten pravý čas vám o nich něco málo povědět :) Pokud by vás třeba zajímaly odkazy na recenze dalších blogerek nebo novinky ze světa Astor a soutěže, určitě lajkujte jejich facebook (KLIK) a o všem se hned dozvíte :)




Řasenka Seduction Code je poměrně nová v sortimentu Astoru a mě osobně velice zaujalo její balení. Černá je sice klasika, ale já mám slabost pro všechno prošívané a tohle balení se mi prostě líbí. Řasenka má kartáček ve tvaru přesýpacích hodin, což se na mé řasy příliš neosvědčilo. Kartáček je poměrně velký a špatně se mi s ním manipuluje a hlavně mám pocit, že jsou řasy barvou obalovány nepravidelně. Řasenky jsou samozřejmě hrozně individuální, ale pro mé řasy tohle prostě není. Jinak ale body za to, že se během dne řasenka nerozmazává a držím na místě. Výsledek je v mém případě bohužel spíš průměrný a lehce slepený, takže za mě nee.






Nová hydratační rtěnka Soft Sensation má oproti předchůdkyni novější balení, které se mi ale osobně nelíbí. Bílé obaly kosmetiky mě vůbec neberou a nepřijdou mi pěkné (a je jedno, o jakou značku se jedná). Vzhledově bych rtěnku ve stojanu asi spíš přehlížela a svou pozornost věnovala raději barevným pastelkám této značky. Rtěnka je ale jinak velice příjemná, rty opravdu trochu hydratuje a nevysušuje je. Má příjemně krémovou texturu a díky tomu je výdrž spíš průměrná a nijak valná (jako u většiny těchto krémových rtěnek). Pigmentace u tohoto odstínu je spíš slabší a rty jen tak lehce natónuje, ale samozřejmě výraznější odstíny se budou chovat jinak. Menší mínus má u mě rtěnka i za parfemaci, protože pro mě voní hodně výrazně a je to taková ta typická rtěnková vůně, co mi připomíná staré rtěnky mé babičky. Pro mě Soft Sensation není špatná, ale podle mě se v drogerii dají sehnat i lepší a vzhledově hezčí rtěnky. Když bych chtěla zůstat u stejné značky, tak moje oblíbená je Heidi, o které jsem psala ZDE.






Skin Match care BB cream se na první pohled zdál pěkně světlý. Úplně nechápu proč, ale po tom, co krém začnu roztírat po obličeji, tak tmavne. A to není určitě oxidací, protože to dělá okamžitě (na tváři, na ruce, s bází i bez ní, po smíchání s krémem)... Trochu mi uniklo, k čemu je to jako dobré? Jako kdyby krém obsahoval nějaké kapsle s pigmentem, které se po namazání naplno projevily. Odstínově je pro mě BBčko bohužel totálně mimo a nemůžu ho objektivně posoudit (jedině, že bych si ho namazala na noc a tajně vyšla do ulic). Jedním slovem škoda.






Lipcolor butter je ovšem moje srdeční záležitost! Nechci se opakovat, protože samostatný článek se objevil už ZDE a moje nadšení stále trvá. Toto je už můj třetí odstín a pokud najdete ten svůj, který se vám bude líbit, vedle prostě nešlápnete :)





Lak z kolekce Fashion Studio má až takovou svítivou fuchsiovou barvu a na nehtech vypadá vážně dobře. Na nehet jsem dávala určitě dvě vrstvy, aby byla barva sytá a výrazná. Štěteček je normální a úzký a výdrž jako obvykle dobrá (po 1587. velebím Flormar topcoat).

Give me all base coat je klasický průhledný podkladový lak. Jako upřímně si podklad pod barevné laky dávám téměř jakýkoliv průhledný lak a příliš to neřeším. Je to stejně jen taková bariéra, aby vám barevné laky nepigmentovaly nehty a ty pak nežloutly. Pro mě je výdrž laku o topcoatu a ne o bázi. Nicméně téhle bázi nemůžu nic vytknout, protože svojí funkci prostě plní :)




Testování dopadlo tak na půl, něco mě zaujalo víc, něco míň. Pro mě je pořád úplně top barevná pastelka na rty, která je pro mě v drogerii jasně nejlepší a v mém osobním žebříčku je hned na druhém místě. A zbytek je tak nějak za ní :)

Jaké jsou vaše oblíbené Astor produkty? Máte vyzkoušené některé z těchto? :)


PS: děkuji Astoru za poskytnutí produktů k recenzi

56 komentářů:

  1. Z uvedeného nemám vyzkoušeného nic, na pastelku se stále chystám :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tu řasenku má teď moje ségra a současně používá zrovna nějakou od Miss Sporty snad za 60 Kč a říkala, že ta Miss Sporty je mnohem lepší.
    Obal rtěnky mě taky neoslovuje, bílé obaly u dekorativky opravdu nic moc. Pokud jde o "babičkovskou" vůni, úplně vím, jakou vůni máš na mysli. :-D
    Ach jo, tmavé/oranžové odstíny drogerkových BB krémů - co k tomu dodat.
    "Chubby Stick" od Astoru chci už strašně dlouho a pořád ještě ho nemám. Musím co nejdřív napravit!
    Laky na nehty od Astoru mám ráda strašně moc, jinak jsem od Astoru dřív používala korektor, taky nebyl špatný. Jinak nemám vyzkoušené myslím nic.

    OdpovědětVymazat
  3. Pastelka vypada uzasne, i odstin je krasnej. :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  4. obal rtěnky se mi také nelíbí a ještě že jsem si to BBčko nekoupila, když bylo v akci....jinak pastelky se mi líbí moc :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám tu pastelku na rty, v oranžové a je super, chystám se také na další odstíny!

    OdpovědětVymazat
  6. Máslo na rty miluji také :))) Jinak mě se obaly rtěnek líbí a barvicky vypadají lákavě :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Podobnou rtěnku mám od Rimmelu :) pro tyhle barvy mám slabost :) Astoru jsem zatím nepřišla na chuť :(

    OdpovědětVymazat
  8. rtěnka vypadá naprosto úžasně, :) a ten lipcolor butter si chi také pořídit :)!

    OdpovědětVymazat
  9. Tak Lipcolor butters už mám čtyři, a jakkoliv jsem vysazená na rtěnky, vůbec už nemám potřebu si je kupovat - s Astorem si vystačím, spousta odstínů má super výdrž:)

    OdpovědětVymazat
  10. U nás ten lak od Flormaru vůbec nikdy nemají :-( Ach jooo.....ty ho pořád vychvaluješ a já ho nutně potřebuju :-D

    OdpovědětVymazat
  11. bílé obaly také nemusím, a pastelka od Astoru je nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  12. Dneska mě zaujaly jen pastelky :) Jinak mě Astor už pár let moc nebere a tak to asi zůstane :D
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Pastelku milujem, dúfam, že ju nikdy neprestanú vyrábať!!! :) Ostatné príliš nezaujalo...

    OdpovědětVymazat
  14. Pastelku mám a je skvělá, chystám se na další odstíny. Ještě bych ráda vyzkoušela laky na nehty, ostatní mě příliš neláká. Katka

    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám od Astoru právě tu řasenku a přijde mně super. Ale jak říkáš - 100 lidí, 100 chutí :)

    OdpovědětVymazat
  16. Já jsem strašně chtěla zkusit to jejich máslo na rty, ale nevybrala jsem si odstín :(

    OdpovědětVymazat
  17. milujem ich "pastelky"...krasne farby, dobra vydrz a hydratacia..vobec ma nelaka skusat ine, som s nimi maximalne spokojna

    OdpovědětVymazat
  18. Pastelku mám a je úžasná :)
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, ten lak som si kupila aj ja, hoci iny odtien a jeho recenziu prinasam aj u seba na blogu gomistories

    OdpovědětVymazat
  20. Zaujala mě řasenka a rtěnka, ta má fakt krýsný obal. Já mám od Astoru lak a řasenku a spokojenost :)

    OdpovědětVymazat
  21. Budu si muset skočit pro pastelku, když jí tak chválíš, zaujala mě :)

    OdpovědětVymazat
  22. Astor mě těmito novinkami začal dost lákat:)

    OdpovědětVymazat
  23. já mám od nich BB Lift me up, njebo jak e jmenuje, odstín Light vypadal nejdřív strašně krásně světle, ale taky - jakmile ho rozetřu, tak jsem jak pomeranč, pro mě to není snad ani na léto...

    OdpovědětVymazat
  24. ten balíček od astoru jsem chtěla vyhrát, ale bohužel, štěstí se usmálo na někoho jiného :) Máslíčka od astoru mám hodně v oblibě a opravdu k nim nemám snad žádnou výtku. Toho bb je škoda, já věčně bojuji s tmavými odstíny :/

    OdpovědětVymazat
  25. Osobne nemôžem súhlasiť s tým, že nezáleží na podklade, ale iba na topcoate, ktorý sa na lak použije, u mňa práveže robí hlavný rozdiel podklad, nechty vyhladí, zocelí mierne štiepenie a celkovo pripraví farebnému laku "pôdu". Osobne sa mi zdajú perfektné podlaky, ktoré schnú matne, tie mi výdrž manikúry naozaj predĺžia (Napr. Essence 24/7 podklad)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  26. U Astor som vzdy tak na vazkach...biely ruz mam tiez, obal je hrozny a farba na perach nic nevydrzi, ale inak ho mam velmi rada..laky priemer, riasenky nic moc, chubbiny fajn ale otiskavaju sa velmi o zuby (tie tmavsie)..u mna teda z noviniek nevladne ziadne vzrusenie a jedine, co na mna posobi je poriadna akcia :P
    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  27. Pastelky od Astoru mam tři a nemůžu si je vynachválit. V podstatě teď nic jiného nepoužívám
    Alfuza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Pastelky se mi moc líbí, už mám taky vyhlídnuté, teď jen našetřit a pár jich ulovit :) Jinak laky Astor mám taky ráda a i bázi si plánuji pořídit, takže jsem ráda, že funguje! :)

    OdpovědětVymazat
  29. Ten lipcolor butter vzerá nádherne :33 aký je to odtieň? ➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️ http://bizzbeautyxfashion.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  30. Myslím, že ten BB haníš trošku neprávem.. :-) je běžně k dostání i v odstínu 100 Ivory..má hezký šedobéžový odstín a není do oranžova vůbec.. ani po rozetření mi neoxiduje a jsem s ním moc spokojená.. a to jsem poměrně bledule. Recenze založená jen na tom, že máš špatný odstín se mi nelíbí.

    OdpovědětVymazat
  31. Pastelku mám fuchsiovou a je úžasná! Nedám na ni dopustit :-))

    OdpovědětVymazat
  32. Barva rtěnky se mi líbí ale ten obal nic moc a pastelkám jsem zatím nepropadla, jelikož mám ráda syté barvy :)

    OdpovědětVymazat
  33. Tou řasenkou jsi mě trošku zklamala, protože na ni mám zálusk. Ale třeba zrovna mně vyhovovat bude..doufám! :)

    m.kondelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Lipcolor Butter má úžasný odtieň !! :) musím as po ňom aj ja pozrieť :) inak aj ja si dávam hoci aká priesvitný lak ako podklad ale nadlak už nezanedbávam :)

    OdpovědětVymazat
  35. Ty pastelky mě docela lákají.
    natinka.rumlenova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Jéé, řasenka super, laky super, lipcolor paráda... trochu ti závidím :)

    OdpovědětVymazat
  37. tak poprvé stebou absolutně nesouhlasím! Řasenka je všemi chválená a obletovaná...myslím si, že když 10 blogerek napíše, že je řasenka dobrá tak ta jedna, která napíše, že je špatná, tak asi někdě dělá chybu...nikdy se mi nestalo, že by vychvalovaná řasenka nedělala to, co všichni vychvalovaly, ale musela jsem se snimi naučit líčit...za mě jedna z nejlepších řasenek a rtěnka? Skvělá! Bílé obaly prostě působí luxusněji, ale ok, tvůj názor ;) ! Ale zatracovat skvělou rtěnku jen kvůli vůni? To mi přijde trošku divné...a poslední věc, dávat si jakýkoliv bezbarvý lak jako base coat mi přijde jako kravina, neříkám, že jsem dlouho dobu base coat nepoužívala, ale mám tak zničené nehty, že bych tuhle kravinu už nikdy neudělala, natož patlat top coat pod lak...base coat má řídší konzistenci a rozhodně není tak lesklý jak většina top coatů...base coat se jakoby vsakuje...

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  38. Tess Mart: a to, že řasenku (cokoliv jiného) pochválí 10 blogerek, tak 11. musí taky? Co je to za hovadinu??? Mě prostě nevyhovuje a tečka. A nebudu psát, že je skvělá, když jí chválí někdo další, jen abych šla s davem. Tahle poznámka vážně nemá hlavu ani patu a věř mi, že vím, jak řasenky používat. Rtěnku neodsuzuju jen kvůli vůni, to si ale ostatně můžeš přečíst. A poslední poznámka = další nepochopení. Neřekla jsem, že používám topcoat pod lak!!! Jen jsem chtěla říct, že mi na podkladovém laku až tak nezáleží a nevidím mezi nimi rozdíl. Lak mi vydrží pěkný hlavně díky topcoatu :) A je jedno, jaký bude podklad. Je to ovšem ale jen MOJE zkušenost, dojem a nikomu to nenutím :)

    OdpovědětVymazat
  39. To vypadá, že budu muset to Butter vážně už jít koupit a né na ně pořád jen koukat! Jinak mě nic moc nezaujalo, řasenky mám favorizované jinde, laky na nehty taktéž. Rtěnka vypadá dobře, ale souhlasím, že ten bílý plastový obal vypadá dost špatně.
    cosmetic.jam@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Lucka Vondrušková: tak mi poraď, jak mám hodnotit něco, co mi nevyhovuje? Mám chodit mezi lidma jako blázen s oranžovým obličejem, jen abych mohla napsat k něčí libosti pár řádků víc? Ty bys to dělala? Vsadím se, že ne :) Je mi líto, ale když firma neumí poslat nejsvětlejší odstín, i když o to předem žádám, tak je mi líto, ale spokojená zákonitě nebudu, ani kdyby byl v tubičce zázrak :)

    OdpovědětVymazat
  41. Masielka na pery Astor mám zatiaľ v dvoch skvelých odtieňoch a sú super. Ďalším súrodencom sa asi nebudem brániť. Naopak, ten rúž sa mi zdá byť perfektný. Tiež by som ho v drogérii obišla (tak ako vlastne celý ich stojan), ale vďaka pár fotkám na blogoch sa mi strašne zapáčil a keď som ho skúšala v drogérii, zistila som, že ho musím mať.

    OdpovědětVymazat
  42. Od Astoru nemám nic. Budu se muset polepšit :).

    OdpovědětVymazat
  43. Rendy a seš si jistá, že stím kartáčkem fakt umíš? Já používám velké kartáčky a můžu ti říct, že mi stímhle trvalo dva týdny než jsem na to přišla jak vykouzlt mega řasy...to není o davu, ale o tom zda si přemýšlela o tom, zda není chyba v ruce na konci kartáčku a ne v řasence ;) Rtěnky jsou hydratační, ale na barvě jim to opravdu neubírá taky mám nude takovou podobnou a je skvělá...nepřijde mi, že to tentokrát hodnotíš objektivně...víš moc dobře, že tě komentuju každý den a ozvala jsem se takhle po druhé... na base coatu záleží opravdu to není jedno zda si ta dáš top coat a nebo base coat, který nefunguje... base coat je jak primer, taky ti bude jedno jaký primer si dáš pod stíny nebo make-up? nemyslím si...i base coat prodlužuje výdrž laku, protože lak lépe přilne a base coat ti vyrovná povrch nehtu atd. prostě primer pod nehty...jde mi o to, že tě čte plno holek a kolikrát i náctiletých a nepřijde mi moc košér jim říkat, že base coat je na nic...žádná kosmetika a její určení není na nic ;) to je celý

    OdpovědětVymazat
  44. Vune rtenky moji babicky me vazne pobavila :D uplne to citim jeste dnes, takovou tu tezkou mazlavou vuni...pravda je, že bych si kvuli tomu rtenku taky nekoupila! Precijenom je to misto hned pod nosem a je to proste citit po celou dobu...

    OdpovědětVymazat
  45. lipcolor butter milujuuu :) a ráda bych zkusila nějakou rtěnku :)

    OdpovědětVymazat
  46. Rtěnka má fajnový obal :) podobný odstín mám z Oriflame...

    OdpovědětVymazat
  47. já mám pouze rtěnku Heidi a starou Soft Senstation, ale chystám se pořád na tu pastelku..nebo spíš čekám na nějakou dobou akci:)
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Na rasenku mam stejny nazor, taky mi nesedla...
    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  49. nejlepsi od Astoru jsou lip color butter a rtenky :) jinak ostatni moc nemusim rasenky se mi obzvlast nelibi

    OdpovědětVymazat
  50. Teda, to je skoda, ze ti toho tolik nesedlo :(. Je fakt, ze ja taky zpocatku nebyla z rasenky nadsena, nemam rada velke kartacky s tvarem presypacich hodin, pripada mi, ze vynechavaji,ale pak jsem prisla na to, jak na ni a super, prave mi neslepuje, coz mi dela hodne rasenek, jak mi rostou rasy krizem. A rtenky, ty ja prave miluju, i tu vuni, klasickou, ja to rada. Navic super pigmentace a hydratace,ale zrovna tento odstin teda nemam, mam prevazne ty vyrazne. Lip buttery jsou super, to je klasika :). Ten B B cream me taky vubec neokouzlil, ale alespon mam teda ten nejsvetlejsi odstin a netmavne mi, takze pouzit se da. Tu peci, podlak a nadlak mam a je teda fakt, ze ty podlaky taky prilis neresim,ale vsimla jsem si ted v lete u neonek, ze ten podklad je super v tom, ze skutecne zadny lak mi po nem neobarvi nehet. Ja s tim mam celkem problemy, mam hodne nasakave nehty a po vsem se mi obarvi a tenhle funguje. Co je super, je ten nadlak, nevim, zda ho mas,ale urcite ho zkus - quick dry top coat, nehty jsou rychle suche a lak o dost lip drzi. Vis co bych rekla obecne, ja si totiz myslim, ze Astor neni moc pro mladsi rocniky, podle me je lepsi na zralejsi plet. Coz ja uz jsem,ale ty jeste urcite ne :D!

    OdpovědětVymazat
  51. rtěnka i lipcolor butter se mi odstínově moc líbí, jinak mě ani nic nějak extra nezaujalo :)

    OdpovědětVymazat
  52. Strašně bych si přála ten lip butter. :-)

    OdpovědětVymazat
  53. Lip butter už mám na wishlistu hoooodně dlouho, ale stále si nějak nemůžu vybrat odstín :(

    OdpovědětVymazat
  54. Tu chubby bych taky ráda vyzkoušela. Vůbec jsem nezaznamenala, že už i Astor něco takového dělá... konečně nějaká cenově dostupnější :)

    OdpovědětVymazat
  55. Lipcolor butters jsou snad nejlepší věc, co jsem od Astoru kdy měla. Mám odstíny 020-Cheeky cherry a 002-Loved up. 002 je v současné době asi nejpoužívanější produkt, co doma mám :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)