středa 25. června 2014

Nejluxusnější balzám na rty by Terry

Možná si říkáte, proč je na první fotce vedle balzámu i Diptyque svíčka, ale má to svou symboliku. Když jsem při své návštěvě Londýna zavítala do krásného obchodu SpaceNK, chtěla jsem si samozřejmě odnést polovinu obchodu (jak jinak). Jelikož je ale nabídka zaměřená spíše na luxusnější značky, musela bych asi vyloupit banku, aby se mi moje přání splnilo. V záplavě krásných věcí jsem si vyhlídla dva favority a dlouho jsem váhala, kterého z nich si nakonec vybrat. Vzala jsem to čistě prakticky - když si teď koupím balzám a svíčku si pak objednám přes internet, je tu riziko, že mi jí pošta nedoručí v pořádku. U balzámu takové riziko nehrozilo, takže jsem si nakonec z obchodu odnesla svíčku (mimichodem asi tu nejlepší, co jsem kdy měla) a balzám jsem si později objednala přes stránky SpaceNK.


Baume de Rose by Terry (10 g) - kupovala jsem zde za 38 liber

Je mi vážně až trochu trapné sem psát, kolik balzám stál, protože je to prostě skoro nechutné. Jako by Terry je prostě drahá značka a je mi jasné, že teď budu některými odsouzena až do pekla, že jsem schopná si koupit balzám na rty za tolik peněz. Ale na druhou stranu, když člověk chodí každý den do práce, tak si chce ty vydělané peníze prostě užít a občas se rozmazlit něčím pěkným. A že tenhle balzám pěkný teda je! Balení je údajně nějaká limitovaná edice k 10. výročí balzámu, ale nemůžu posoudit, protože jsem předtím balení neviděla. Každopádně balení je krásné, skleněné a bytelné. Na nošení po kabelkách to zrovna není, ale věřte, že váš kosmetický nebo noční stoleček pěkně ozdobí :) Balzám lehoučce voní po růžích, ale není to nic násilného nebo výrazného. Je poměrně hutný, ale jakmile se ho dotkneme prstem, tak začne tát a je spíš trochu mastný (myšleno, že není krémový). Nepochybuji o kvalitním složení, protože balzám je na rtech prostě ultra příjemný a i když se třeba ráno probudím s totálně vyschlými rty, tohle je okamžitě zachrání. Plus na rtech díky své hutnější konzistenci i dlouho vydrží, což je u balzámu, v mém případě, vážně docela výkon. Balzám je bezbarvý a na rtech je lesklý, skoro by někdo mohl říct, že máte na rtech spíš lesk, než balzám. A navíc věřím tomu, že tenhle balzám mi vydrží hodně dlouhou dobu a jen tak ho nevypotřebuju!




Tenhle balzám miluje i jedna z nejslavnějších blogerek Kristina Bazan aka Kayture (KLIK), které o něm též prohlásila, že je to nejlepší balzám, který kdy vyzkoušela a že jich stejně jako já vyzkoušela mnoho!






Složení:


Když si to tedy shrnu - krásný balzám v luxusním provedení, s příjemnou vůní růží, se super hydratačními vlastnostmi a výbornou výdrží na rtech. Nemám co bych vytkla, jen tu cenu. Chápu, že si tohle nekoupí stovky milovnic balzámů na rty, ale jestli jste se dlouho toužily něčím krásným odměnit, tohle vážně doporučuji. Ne a opravdu nejde říct, že je balzám jako balzám a Labello vám udělá stejnou službu. Vážně neudělá, na to jsem těch balzámů na rty vyzkoušela už moc, abych s klidným svědomím mohla říct, že tenhle je nejlepší z nejlepších! Nelituju jediné koruny, kterou mě tenhle drobeček stál :)


Znáte tento balzám? Četly jste už někdy o něm nebo ho už třeba samy vyzkoušely? Jaká je vůbec maximální částka, kterou jste ochotné za balzám na rty utratit? :)

45 komentářů:

  1. No balzám vypadá luxusně po všechn stránkách, ale ta cena :) Ale jak říkáš, člověk by si měl udělat radost :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je nádherný a musí být vážně skvělý, také je ale pěkně drahý no, ale každý má své potřeby a rozhodně za to nikoho neodsuzuju, je třeba dělat si radost :) To balení je překrásné :)

    OdpovědětVymazat
  3. vypada kouzelne! to baleni me fakt dostalo! Presne takhle si predstavuju "luxusni" znacku.

    Ja mam nejradeji Carmex, ktery jsem v USA koupila za 2,99$, pak v Madarsku za nejakych 200 Kc v prepoctu... to je asi muj nejdrazsi balzam /netonovany/. Jinak tonovane mam asi nejdrazsi Clinique Chubby sticky - u nas vyjdou na nejakych 600 :-((( (podle akcí - a ja je kupuju jen v akcich :)))

    OdpovědětVymazat
  4. petrikova.kat@seznam.cz
    Teda to si se rozsoupla :-D ale je to pravda k čemu si šetřit,že? Peníze budou a my nebudem jak by řekla babička :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá skvěle :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojda,

    jojo, vypadá skutečně nádherně.
    A dobře, že sis udělala radost, já to znám od sebe. Vždycky to omlouvám tím, že dřepím každej den 8 hodin v práci, tak proč ne. A i kdyby to byla sebevětší a sebedražší p....a, která udělá radost, tak je to v pořádku.

    OdpovědětVymazat
  7. No, já jsem na balzámy na rty ujetá, nepřežila bych bez nich den a kupuju je ve velkém. Z těch běžně dostupných jsem vyzkoušela snad všechno a naposledy mě hodně zklamal Atoderm od Biodermy. Co je pro mě naopak jasná jednička, je balzám Repair od Yves Rocher, těch jsem spotřebovala už XY kousků. Ráda bych vyzkoušela balzám v kelímku od Nuxe, který jsi ale zrovna Ty myslím moc nechválila. Stejně mě ale láká. No a tenhle by Terry.... Vypadá úžasně, ale ta cena už mi přijde teda vysoká hodně. Jó kdyby se mi zdál fakt skvělý, tak bych tu částku asi ochotná dát byla, ale chtělo by to nejdřív vyzkoušet... Tobě se před nákupem nějaký tester do ruky dostal?

    OdpovědětVymazat
  8. Musím přiznat, že o téhle značce jsem před tím vůbec neslyšela, takže si zase rozšířím obzory. :) Utrácení za kosmetiku určitě neodsuzuju, každý by si měl udělat čas od času něčím radost a je jeho věc, za co svoje penízky utratí. ;) Na balzámy si nijak extra nepotrpím, takže žádnou minimální/maximální částku při jeho nákupu nemám.

    OdpovědětVymazat
  9. Značku teda vůbec neznám, ale musím uznat že balení je opravdu krásné. Ale tolik peněz bych za balzám nikdy nedala. Vlastně ani do většiny jiné kosmetiky bych nebyla ochotna tolik investovat. Ale jak píšeš, jsou to tvoje vydělané peníze, takže je jen ta tobě čím si uděláš radost :)

    Radu - Giveaway o Benefit Sugarlicious

    OdpovědětVymazat
  10. ufff, no... :) Akože na balzamy som podobný úchylák, ale toto by som si sakra premyslela teda... Za balzam na pery tak max 10 éčok, a to teda podľa mňa tiež nie je zrovna málo. Ale treba uznať, že vyzerá lákavo, a keď povieš, že je najlepší z najlepších, no tak neviem, no... ;D

    OdpovědětVymazat
  11. vypadá krásně, ale cena je teda fakt závratná :( líbí se mi ale i ta svíčka, musí vonět úžasně!

    OdpovědětVymazat
  12. Tak ten vypadá dokonale, chtěla bych ho jednou vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já nechápu, jak si někdo vůbec může dovolit hodnotit, jestli si někdo kupuje něco, co je drahé či ne.. Ano, já bych si balzám na rty za tyhle peníze nekoupila, protože jsem student a brigáda mě teprve čeká, ale proč někdo, kdo si vydělává a je soběstačný, by si ho nemohl koupit? I kdyby si koupil třeba balzám za milion, když na to má, je to jeho věc :D

    OdpovědětVymazat
  14. Má moc pěkné balení, ale já bych si ho za tu cenu asi nikdy nekoupila. :)

    OdpovědětVymazat
  15. no tak tento vyzerá fakt dobre a luxusne...

    OdpovědětVymazat
  16. Vypadá moc krásně! :) Já jsem zatím vyplázla nejvíc 250 korun za Korres Lip Butter, ale plánuju Nuxe Reve de Miel, ten je ještě o trochu dražší. Skoro 4x tolik bych za balzám asi nedala, ale úplně tě chápu, já zase třeba skupuju celé kolekce indie očních stínů, přitom bych za stejný počet odstínů v jedné Sleek paletce mohla dát čtvrtinovou sumu. Je (smutným) faktem, že co jsem začla číst blogy a sama blogovat o kosmetice, tak se mi hranice toho, co považuji na určitý produkt za moc drahé, už několikrát výrazně posunula. :D

    OdpovědětVymazat
  17. Chápu, že je občas třeba si udělat radost a je pak jedno kolik to stojí, když to splní účel :) Já jsem teď věrným fanouškem Carmexu, takže se zlákat k nákupu zatím nenechám :D
    snesek(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Je to samozřejmě tvoje věc a tvoje peníze, které sis určitě poctivě vydělala a třeba opravdu nelituješ, že jsi za něj dala tolik peněz. Pro mě je ale ta cena tak nechutná, že bych ji nezaplatila ani kdybych peníze přehazovala vidlema, protože mi to za balzám na rty přijde až nemravné. A takovou snobárnu bych nechtěla podporovat. Kromě toho sice věřím, že je lepsí než balzámy desetinové ceny, nevěřím ale, že je desetkrát lepší.

    OdpovědětVymazat
  19. balzám vypadá opravdu luxusně, líbí se mi obal i tvoje pochvalná recenze. já tedy do práce zatím každý den nechodím, tudíž je na mě cena docela vysoká, ale když někdo za něj chce utratit peníze, proč ne, já rozhodně odsuzovat nebudu :)

    OdpovědětVymazat
  20. Balení je naprosto úžasné. Kdybych někdy měla zbytečných 38 liber, hned bych ho brala, ale myslím, že se mi nepoštěstí =D, tak ho budu obdivovat aspoň tady u tebe =D.

    OdpovědětVymazat
  21. Ten obal je vážně krásný :-) myslím, že kdyby někdo balzám vychválil asi jako ty tenké, tak bych za něj byla ochotna dát kolem 200 :-D běžně se ale pohybuju do hranice 80 Kč asi :-D

    OdpovědětVymazat
  22. Potrebu urobit si radost zdanlivo iracionalnym nakupom doverne poznam :)) A potom je to uz len otazka preferencii..ja si viem predstavit, ze by som dala 40 GBP za krem, ktory budem pouzivat denne polroka, no za 15ty balzam do zbierky by som tolko asi nevysolila :D bezne sa mi v klabelke valaju balzamy za 100-150 kc. Maximum za balzam by som dala mozno 300, ale musel by byt fakt super :)

    OdpovědětVymazat
  23. Vypadá nádherně ale teda ta cena, to už je zvrhlé :-D I když každý si ujíždíme na něčem jiném, že a znám ten pocit s tím, že si řekneš, že se prostě rozšoupneš! I když já teda raději zajdu do Urban Outfitteru a koupím si crop top za 50 euro :-D
    Já používám na rty Carmex, okoukala jsem to od make-up artistů, kteří mě vždy v zahraničí líčili na focení například a to používali samou luxusní kosmetiku jinak. Přes noc natřu, ráno scrub od Lushe než nanesu rtěnku a rty mám úžasné!!

    OdpovědětVymazat
  24. Peníze budou a my nebudeme, občas si tu radost udělat musíš / musíme :)

    OdpovědětVymazat
  25. neznám vůbec ani značku :) obal je krásný :) ale myslim, že si vystacim s blistexem :D mishelle17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Občas si člověk potřebuje udělat radost... Tak proč ne zrovna dražším balzámem :) :)

    OdpovědětVymazat
  27. Roztomilý balzámek. Včera jsem si udělala radost až nezaslouženou, tak třeba příště;)
    natalienytrova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. viděla jsem ho, ale neláká mě znám i krásnější provedení balzámů (službu udělají také kvalitní) a hlavně se mi tady tyhle kelímky příčí, když si vzpomenu na svojí éru gelových nehtů a na ty malé kelímky...grrr nikdy více =D

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  29. Nedá se nic dělat, myslím, že v některých případech mezi levnější a dražší kosmetikou JE propastný rozdíl. Nevěřím, že u všeho, ale určitě jsou produkty, u kterých to poznat lze...

    OdpovědětVymazat
  30. mě už nadchnul samotný design :)

    OdpovědětVymazat
  31. Balzam vyzera super, cena na moj vkus privysoka, ale kazdy mame iny ten pomyselny strop a samozrejme, kazdy mame inu "zavislost" za ktoru sme ochotny utratit majland :-D u mna je to makeup a ocne tiene :-)

    OdpovědětVymazat
  32. Doufám, že si ho někdy koupím, vypadá skvěle. :)

    OdpovědětVymazat
  33. Slyším o něm poprvé, ale více jak 300,- bych za balzám nedala

    OdpovědětVymazat
  34. O tomto balzámu jsem neslyšela, nicméně se mi velice líbí, miluju takovéto roztomilé věcičky :) Momentálně používám Carmex, tedy používala jsem, někam jsem ho dala a nemůžu ho najít už asi měsíc :D
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. sakra, tak já se zastavila už u té ceny, jestli mám vůbec číst dál, abych nebyla jen naštvaná, že tolik bych teda zrovna do balzámu na rty nikdy nebyla ochotná investovat - pokud v nejbližších letech nezdědím miliony.. a i v tom případě bych asi měla tisíc lepších investičních přání :))

    - už pokračuju ve čtení - není divu :D pro mně to určitě není k odsouení, já třeba do dnes ani nevěděa, že tato značka existuje.. a pokud jsi měla tak dobré reference..

    jinak já jsem momentálě po letech právě na labello a podobných "balzámech" rozhodle zkusit eos - žádné nadšení, jako dobré, ale už bych znovu asi nekoupila, snad jen proto, abych očuchala další "vůně", další na řadě byl carmex a ten mi dostačuje plně, splnuje, co od balzámu chci - léčí, během chvíle rty udělá krásné..
    a spolu s dobrým peelingem mám pocit, že víc nic nepotřebuju. nicméně nemám se rty žádné problémy, na nic netrpím, jen e mívám občas sušší, hlavně v zimě.. tak možná proto má pocit, že bych víc ani neocenila - protože nevím, jak moc velké zázraky to umí :) raději snad ani nevědět..

    OdpovědětVymazat
  36. a co jsem zapomněla - za mně rozhodně ne balením.. vzhledově je krásné, ale já prostě nesnesu matlat si věci na pusu prsty a vůbec to dolovat z těchto kelímků.. zůstává mi to na nehtech, na prstech, pak i všude, éé.. takže proto si balzám v takovém balení nekoupím ani kdyby byl extra super za 50.. :)

    OdpovědětVymazat
  37. Řekne mi někdo proč tu všichni píšou ty svoje mejly? :-D

    OdpovědětVymazat
  38. Já si teda myslím, že pokud ti to udělá radost, tak je jedno za co ty peníze vynaložíš:)

    OdpovědětVymazat
  39. 38 liber je fakt hodně za balzám, ale neříkám, že mě to odrazuje ho zkusit =D

    OdpovědětVymazat
  40. no... já si asi dál vystačím s Carmexem :D

    OdpovědětVymazat
  41. Vypadá dokonale... na mě je cena tedy opravdu příliš, takže tiše závidím :)

    OdpovědětVymazat
  42. úúú, to je cena :O ale vypadá krásně :) ikdyž balení mi přijde dost nepraktické. Hrabat se v tak drahém balzámu špinavýma rukama :D

    OdpovědětVymazat
  43. Mně zachraňuje rty Carmex. Bez toho ano ránu :3
    alfuza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Je opravdu perfektni, příjemná vůně i konzistence. Muži peníze investují do cigaret a jiných potěšení, tak proč si žena nemůže koupit balzám na rty i když je drahý.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)