pátek 20. června 2014

Lush haul

Po nějaké době si dneska dáme LUSH haul, protože se tu dlouho z jejich voňavého obchůdku nic neobjevilo. Vrátilo se totiž několik staronových produktů, které byly na přání zákaznic znovu zařazené do sortimentu. Plus nějaké úplně nové produkty. Všechno zabalené v retro krabici, která voní už na dálku, že se vás i pošťák ptá, co že vám to vlastně přišlo? :)






Mezi staronové produkty patří masážítko Strawberry feels forever (web). Pokud masážítka neznáte, tak vězte, že je to tuhý masážní olej, který po doteku s kůží lehce taje. Masážítkem přejedete po kůži a ta tak bude vláčná a lehce naolejovaná. Jak název i tvar napovídá, masážítko voní jako jahody rozmačkané s cukrem, což je vážně mňam. Tohle je mé tuším třetí masážítko a mám vždycky období, kdy mě baví je používat a pak zase dávám přednost tělovým mlékům nebo jiným olejíčkům. Pro mě je menší mínus spíš skladování, protože vždycky hledám nějakou příhodnou krabičku, kam masážítko uložit, aby se nerozteklo a neprášilo se na něj. Jen tak bez krabičky ho určitě nedoporučuju skladovat. Ale vyhovuje mi, že když člověk pospíchá a uvědomí si, že nemá třeba namazené nohy (a bere si sukni), tak masážítkem stačí nohy přejet, trochu rozmazat a jde se.





Nová je balistika do koupele Granny Takes a Dip (web), která je inspirována butikem s oblečením z šedesátých let na Kings Road. Mě je u těhle věcí do koupele vždycky líto je tam hodit celé, takže si je většinou rozlámu na menší části. Na jedno použití mi to přijde jako drahá sranda, ale čas od času si člověk může dopřát (zvlášť si když vanu může užít jen občas a doma jí nemá). Každopádně ale vůně tohoto duhového kolečka je pro mě trochu creepy a úplně to není šálek mého čaje (voní po zázvoru, pepři a citronu). Sama dávám přednost jiným vůním a i když ve vaně to není tak hrozné, znovu bych si ho kvůli vůni nekoupila.





Od doby, co jsem objevila mýdlo Honey I washed the kids jsem tuhým mýdlům přišla zase na chuť. Mám je většinou v kuchyni u dřezu a právě do Lush si pro ně chodím nejraději, protože mi nevysušují ruce. Parsley Porridge (klik) a Magnificent (klik) jsou v nabídce nové a někoho z vás možná potěší, že se do nabídky vrátil i Pískomil a Mýdlovec. Za Pískomila jsem osobně moc ráda, protože jsem měla už předtím tři kostičky a bylo mi celkem líto, když se přestal vyrábět.

Každopádně ale Parsley Porridge voní po bylinkách (petrželka a aloe vera) a Magnificent je jeho pravý opak je to příjemná ovocná vůně (s mangem, citronem a mandarinkou). Hádejte, který mi tedy voní víc? :)






D´Fluff (KLIK) je jahodové mýdlo na holení v kelímku. Konzistencí je to takový hutnější našlehaný krém, který voní opravdu krásně jahodově. Kromě jahod obsahuje ještě šípkový olej a kakaové máslo a pokud ho nechcete používat na holení, můžete se s ním i umýt.  Konzistence se mi ale k účelům holení příliš nelíbí. Je téměř nemožné jí na nohy nanést v nějaké rovnoměrné vrstvy a hmota dělá jakoby malé cucky, které jdou špatně rozetřít. Představovala bych si spíš něco, co víc pění a po čem žiletka snáze klouže. Navíc po opláchnutí kůže vodou cítím takový nepříjemný pocit a když si rukou po kůži přejedu, tak to drhne. Za mě tedy bohužel ne.











African paradise (KLIK) je ovšem gurmánský zážitek! Tohle byla láska na první přivonění i vyzkoušení. Je to tělový kondicioner, takže jakmile se ve sprše umyjete, naberete trochu tohodle voňavého zázraku a natřete se. Poté spláchnete a jen se kocháte super jemnou pokožkou. Tenhle voňavý kelímek obsahuje mandlový a moringový olej (proto asi tak žeru tu jeho vůni), bambucké máslo, mangovou šťávu a aloe vera. Jestli mě z celého balíčku něco totálně nadchlo, tak právě tohle! Konzistencí i vzhledem mi připomíná kakaový Termix :) A musím říct, že tohle strčilo do kapsy všechna tělová mléka do sprchy a je bezkonkurenčně nejlepší.



Zest (klik) je středně tužící želé na vlasy. Jelikož mám dlouhé vlasy a podobné přípravky téměř nepoužívám, želé jsem přenechala kamarádce, která má krátké vlasy a bez stylingových přípravků se denně neobejde. Zest voní úžasně svěže a citrusově, až je mi líto, že takhle nevoní něco jiného, co bych sama používala. Podle kamarádky je gel v pohodě, ale spíš průměr :) Tuží středně a není potřeba ho používat příliš mnoho.





Jednou z novinek je i Mask of Magnaminty v samokonzervačním provedení (klik). O téhle masce jsem toho četla už tolik, že jsem toužila jí vyzkoušet. Zatím je trochu brzy jí plnohodnotně posuzovat, na to bych si ještě nějaký ten týden až měsíc nechala, ale první dojmy jsou velice kladné. Maska na tváři úžasně chladí a je to ultra příjemné. Zdá se, že pleť čistí opravdu skvěle a po umytí je pleť krásně heboučká a není podrážděná. Určitě se o masce zmíním ještě někdy příště a tohle berte jen jako takové první dojmy :)




Zaujala vás některá z novinek nebo potěšila zmínka o vrácení staronových produktů do nabídky? Já mám určitě velkou radost z návratu Pískomila, kterého si půjdu koupit hned jak domydlím tohle duo nových mýdel :)

Plánujete si některou z novinek třeba pořídit?



PS: děkuji Lush za poskytnutí produktů k recenzi

55 komentářů:

  1. To musela být voňavá zásilka. :) Zaujal mě African paradise, masku už chci vyzkoušet dlouho. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Od Lush jsem mela zatim jen jeden produkt, neco citronoveho, pouzivala jsem na nehtovou kuzicku. Krasne to vonelo. Vse se mi libi jak vypada a par veci me tu zaujalo :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  3. Achjo, oni mají většinu tak strašně lákavou... Ještě jsem nikdy nic nezkoušela, Prahu mám daleko a přes internet objednávat naslepo... achjoooo! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíc mě zaujal tělový kondicionér, vonět musí nádherně, ale i ta konzistence vypadá božsky, tak nadýchaně :-D . Jinak už dlouho mám zálusk na Mask of Magnaminty, vzhledově mi trochu připomíná solvínu :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Když jsem v Palladiu, tak kolem lushe vždycky čuchám, občas tam i zajdu. Koupila jsem tam už pár dárků a stále čekám až někdo podaruje mě :D Ta masážítka zní zajímavě, pleťovou masku jsem měla ve vzorečku banánovo ovesnou, kterou jsem chtěla kvůli vůni sníst. Na pleť vyživila, dala se použít i jako jemný peeling. Jen tedy po dvou použitích nemůžu hodnotit dlouhodobý účinek.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  6. Mě strašně lákají jejich pleťové masky, tak uvidíme no :))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Lush je jedna z věcí co mě neláká :) naštěstí :D mishelle17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Budu asi divná a nejspíš i jediná ze tvých čtenářek, ale od Lush jsem nikdy nic neměla, nezkoušela. A popravdě, vůbec mě to neláká... Nemůžu to zdůvodnit špatnou zkušeností ani nijak racionálně, ale už od pohledu mi tato značka není sympatická. Navíc nemám ráda intenzivní vůně mazadel, a pokud něco voní už na dálku nerozbalené z krabice, tak si to rozhodně na sebe mazat nechci, protože by mě po použití asi čekal neskutečnej bolehlav... Stačí jen projít kolem obchodu a je mi pomalu špatně. Vždyť říkám, že budu asi výjimka.

    OdpovědětVymazat
  9. Od Lush jsem zatím nic nezkoušela, ale slyším na ně jen samé kladné ohlasy. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Od Lush jsem zatím nic nezkoušela, protože Prahu mám daleko, ale až tam zavítám zase, tak se tam určitě zajdu kouknout :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jee mnam :)) vždycky dostanu hlad, kdyz ctu o Lush...

    OdpovědětVymazat
  12. To jahodové mýdlo na holení vypadá přinejmenším hodně zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tiez od Lush este nic nevlastnim no uz dlho planujem zastavit sa v kamennom obchode vo Viedni, a teraz som uz pevne rozhodnuta, ze sa tam zastavim pre ten telovy kondicioner :))

    OdpovědětVymazat
  14. Mask of magnaminty je moje stálice a jinou uz nekupuji! Krásné čistí a doslova ji miluju :)

    OdpovědětVymazat
  15. První půlka vypadá lákavě, druhá... zajímavě :D

    OdpovědětVymazat
  16. Já nevím proč, ale Lush mě nechává absolutně chladnou a ani tenhle článek to nezměnil, ale ráda jsem si početla ;)

    OdpovědětVymazat
  17. No tak od LUSH jsem zatím ještě nic nezkoušela, ale pamatuji si (je to tak rok a půl zpátky), že nám nějaká slečna darovala do tomboly na maturitní ples balíček plných těchto produktů a my s holkami jsem z toho byly paf, jak to krásně voní. :-)) Určitě si mě nalákala na ten African paradise, ten musím vyzkoušet. :-) Takže připisuji si ho na svůj wish list a tobě děkuji za pěkný článek a recenzi. :-))

    OdpovědětVymazat
  18. Ty mě jednou zruinuješ :D
    alfuza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Super inspirující článek, dost mě nadchla ta maska a přemýšlím o koupi peelingu na rty, prý je taky skvělý

    OdpovědětVymazat
  20. mě osobně tady tahle značka nějak ještě neoslovila, ale myslím si, že kdybych tam vstoupila a ty vůně se na mě "nahrnuly" tak neodolám =D

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  21. Mnam, všechny ty věci vypadají tak lákavě, že bych je hned snědla :D
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. no najviac by som asi chcela vyskúšať tú pleťovú masku a masážitko ma tiež zaujalo, to je dobrý tip na darček.. =)

    OdpovědětVymazat
  23. Já jsem teda slyšela chválu na Mask of Magnaminty, ale kromě toho želé na vlasy bych brala asi všechno. :)

    OdpovědětVymazat
  24. Mask of mangamity taky planuju vyzkouset.

    OdpovědětVymazat
  25. já prostě vím, že kdybych měla obchod Lush někde blízko, že tam utratím majlant :D

    OdpovědětVymazat
  26. Když já Lush prostě nerada, je to drahý a za mně to nebylo tak úžasný, jak mi každej říkal :-)

    OdpovědětVymazat
  27. já mám teď na umyvadle Honey... :) podle vůně by se mi líbila ta jahodová věc na holení, ale teda asi bych s ní spokojená nebyla, jak píšeš... ale teď jsem u nich dlouho nebyla, budu to muset jít zas všechno ozkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  28. African Paradise vypada lakave, neco takoveho bych ocenila, ale ta cena za nijak obrovsky kelimek... Uff. Treba do make-upu takovy peniz klidne dam, do mazadla (nebo neceho podobneho) na telo.... Ne dik.
    Jinak od Lush jsem akorat kdysi dostala darkem nejake vanocni srandicky do koupele, opravdu to vonelo i pres balicek. Ale jo, ja mam zajimave a neotrele vune rada, ale dala bych si to akorat jednou za cas jako takove zpestreni. Ale docela by me lakalo vyzkouset neco z jejichy pletove pece.

    OdpovědětVymazat
  29. najviac sa mi páči ako to je zabalené :) ten kondicioner znie dobre :) a tá jahodová pena vyzerá ako zmrzlina :)

    OdpovědětVymazat
  30. Retro krabičky miluju! Budu muset nějaký výrobek zakoupit :)
    ivisandali@gmail.com
    Ivi :)

    OdpovědětVymazat
  31. Od Lush som neskúšala ešte nič, kedže Slovensko je chudobné na nejaké "normalne" obchody, ale mask of magnaminty, juuuj, no dala by som si povedat pri tolkych kladných ohlasoch :-)

    OdpovědětVymazat
  32. Měla jsem už 2x Mask of magnaminty, ale v tom klasickém provedení, takže tuhle samokonzervační verzi chci určitě také zkusit. Jinak souhlasím, že ty koupelové věci jsou docela drahá sranda. Nikdy jsem si od Lush nic do vany nekoupila, ale jako dárek bych to brala :D A taky mě hodně zaujala ta jejich verze tělového mléka do sprchy, Tomuto trendu jsem sice nepropadla, ale Lush miluji, takže bych do toho klidně šla. Ale zas ta cena....

    OdpovědětVymazat
  33. To masážítko mě vážně zaujalo, asi o něm zauvažuji :) jinak s Lush nemám ještě moc zkušeností, ale jejich výrobky mě lákají

    OdpovědětVymazat
  34. Já zatím od Lush nic nezkoušela, proto už nějakou dobu plánuji vyzkoušet ty vzorečky, kterě posilají za poštovné, tak jsem zvědavá:)

    OdpovědětVymazat
  35. Lush mám moc ráda, MoM si budu muset zase objednat :)

    OdpovědětVymazat
  36. To masážítko je super, pamatuju si, že ho hodně holek z lushfóra oplakávalo, když ho rušili:)

    OdpovědětVymazat
  37. Jee supr článek :) ani jsem nevěděla, že lush má i něco na holení ^-^ na mojí ne moc štědrou peněženku je lush už velký luxus, ale určitě si časem něco pořídím, až budu mít stálý přísun peněz :)

    http://berrytheblue.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  38. MoM je tak trochu evergreen a můžu jen doporučit :-) Akorát suchopleťcům by nemusela moc vyhovovat.

    OdpovědětVymazat
  39. Tak to potěž pánbůh, asi budu hodně objednávat
    monika.chrastilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. ten tělový kondicionér budu muset zkusit :D

    OdpovědětVymazat
  41. Nádhera! Masážítko musím vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat
  42. Asi se tam zastavím až budu v týdnu v Praze.. líbí se mi balistik, masážítko a hlavně tělový kondicionér :-) Maska by taky nemusela být špatná, ale mám hodně suchou pleť..

    OdpovědětVymazat
  43. Mask of Magnaminty mám ráda, ale v samokonzervační verzi jsem ji ještě neměla, některé novinky vypadají opravdu lákavě a váhám nad koupí. Od lushe, co opravdu nemusím, jsou balistiky. Kromě toho, že na jednu vanu mi to přijde taky drahé, tak, co jsem jich pár vyzkoušela, tak absolutně mě to nenadchlo, spíše zklamalo, čekala jsem od toho něco víc (více hydratace, příjemnější vůně, atd... )

    OdpovědětVymazat
  44. No najradšej by som vyskúšala všetko... Ešteže tu predajňu LUSH nemáme!
    Ale ceny sa mi zdajú ozaj prehnané, bohužiaľ.

    OdpovědětVymazat
  45. zaujaly mě ty samo-konzervační verze (nejen od MoM) a taky jahodové masážítko, to bych potřebovala očuchat! ale do Prahy se asi v nejbližší době nedostanu :-/

    OdpovědětVymazat
  46. Lush, lush, lush... Taky už dlouho na mém wishlistu, jako mimopražská mám možnost jen přes net, jenže kdykoliv tam zabrousím, tak mám během chvíle v košíku tolik věcí, že bych na to musela šetřit půl roku :D

    OdpovědětVymazat
  47. Od Lush mám scrub na rty a prestože jsem po něm hrozně toužila, moc ho nepoužívám. A nedávno jsem dostala citronové mýdlo. Voní krásně a je mi líto ho rozbalit, takže takhle by to asi dopadlo s většinou věcí :)

    Short messages by Lucy...

    OdpovědětVymazat
  48. i po přečtení recenze mě D´Fluff pořád láká :D musím konečně vyzkoušet Mask of Magnaminty, už to plánuji neskutečně dlouho!

    OdpovědětVymazat
  49. MoM je můj skoro nejoblíbenější lush produkt. Teď jsem taky dostala vzoreček parsley porridge a jsem zvědavá, myslíš, že by se dalo použít i na obličej?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)