pátek 6. června 2014

KUKKA SteamCream

Představte si krém, který si můžete koupit podle obalu, který se vám nejvíce líbí a mít ho pro sebe tak trochu na míru. Kéž by si většinu kosmetiky mohl člověk vybrat podle svého vkusu a nároků :) Dneska bych vám ráda ukázala tento barevný krém "z páry", o kterém se toho napsalo už mnoho.


Steam Cream v designu Kukka (75g) - koupíte zde za 460 Kč

Obalů krémů je na výběr vážně hodně. Často se objevují i různé limitky a měla jsem fakt velké dilema, který si vybrat. Nakonec zvítězilo moje dětské "já" a vybrala jsem si duhový s kytičkama. Podle mě je fakt kouzelný a až krém vypotřebuju, pro krásnou plechovou krabičku najdu určitě další využití. Kosmetické nadšenkyně jistě ví, co je SteamCream a čím je známý. Je vyrobený ručně z přírodních ingrediencí, které jsou dohromady zpracované pomocí páry. Díky tomu je krém lehoučký a pleť dokáže hydratovat dlouhou dobu. Což musím jen potvrdit. Po prvním namazání jsem v extra hydratační schopnosti krému příliš nevěřila, protože je opravdu hodně lehoučký a na pleti není cítit. Ale po chvíli, kdy se do pleti vpije, tak na ní vytvoří takový heboučký film a cítíte, že je tvář pěkně hydratovaná. Řekla bych, že je pleť opravdu taková naducaná, ale to by mě někdo mohl fláknul, protože je to vážně hrozné slovo :) Krém používám na noc a když se ráno probudím, je pleť pořád krásně jemná a je cítit, že jsem jí večer namazala. To všechno bez pocitu mastnoty nebo hutného nánosu. Na mou smíšenou pleť je to ideální. Krém má jednu specifickou vlastnost - voní po levanduli a to poměrně dost. Po nanesení sice vůně rychle vyprchá, ale pokud se vám levandulová vůně příčí, tak tohle nebude nic pro vás. Chápu, že je to celkem specifická vůně, ale osobně mám levandulovou vůni ráda.



Když si to celé shrnu - krásný obal, který si pro sebe může člověk vybrat skoro na míru, lehká textura, skvělá hydratace a navíc závan levandule. Bohužel žádné mínus nevidím a uděluji SteamCream plný počet bodů :)




Složení:


Jako noční krém se SteamCream osvědčil perfektně (ale používat ho můžete samozřejmě i přes den). Měla jsem jeho vzoreček už kdysi z Ladyboxu, ale po pár vyzkoušeních jsem si na něj nedokázala udělat komplexní názor a lákalo mě zkusit plné balení. Mé pleti ale sednul vážně perfektně (a to jsem se původně bála, že bude mastný a hutný). Navíc na českém eshopu teď probíhá akce 2+1 zdarma, takže jestli na něj máte třeba už počíháno, můžete se domluvit s kamarádkou nebo třeba mamkou a udělat si radost.

Znáte SteamCream? Zkoušely jste ho někdy? Líbí se vám jeho obaly? :)


PS: děkuji oficiálnímu zastoupení za poskytnutí krému k recenzi

55 komentářů:

  1. Už nad ním dlouho uvažuji, ale bojím se složení.. Přeci jen jsou tam látky, které mohou ucpávat póry a to je můj největší problém :/

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem mela vzorek z LB, ale neprisel ni nejak super, neco mi na nem vadilo. Pravda ale, ze ho nemuzu soudit z malyho vzorku Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  3. Z nepřeberného množství obalů se vybírá těžko, ale věřím, že bych si našla favorita. Nad tímhle krémíkem jsem uvažovala, když se objevil jeho vzorek v Ladyboxu, ale neměla jsem to podložené nadšenou recenzí. Teď ji mám a ještě ta akce...asi se nechám zlákat ;)
    snesek(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Inak kukka znamena po finsky kvet, za to ten dizajn :-) Len akoze random trivia :-)

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem ho strašně chtěla vyzkoušet... a po těch vzorečcích z ladyboxu mě to právě spíš odradilo, resp. nepřesvědčilo mě to o tom, že bych měola dát za krém 500 :( asi jsem měla přehnanáočekávání, nebo bych potřebovala vzorečků aspoň 5, abych si byla jistá..

    OdpovědětVymazat
  6. Zaujal... a to dosť intenzívne, už aj ho idem prelusknúť na nete. Podľa popisu vyzerá pre mňa dosť ideálny :)

    OdpovědětVymazat
  7. Teda.. o Steamcreamu jsem samozřejmě slyšela, ale že dělá až takovéhle hezké obaly.. to jsem nevěděla:) Jeví se mi to jako ideální dárek pro kamarádku.. takže moc děkuji za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vzorů na krabičkách mnoho, ale žádný mě za srdce nevzal..

    OdpovědětVymazat
  9. Pořád přemýšlím o jeho koupi. Těch krásných obalů je fakt moc, takže si vůbec nemůžu vybrat :D o té levandulové vůni slyším poprvé a dost mě to odrazuje :/ levandule přecejen moc nemusím :(

    OdpovědětVymazat
  10. Ten obal je prostě úžasný :-) Zrovna mi dochází noční krém a hledám něco hydratačního ale nemastného - peněženko, třes se! :-D Katka

    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Teda ta krabicka je roztomila :)
    simona.forgacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Nevěděla bych jaký vzor si vybrat :D pěkné :) mishelle17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Designů má hodně, ale ani jeden mě nějak moc nezaujal :) Ale jinak vypadá moc dobře, takže nad ním asi popřemýšlím..
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Značku vůbec neznám, ale ten obal vypadá teda hrozně pěkně :)))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Tyjo tak to jsi jedna z mála, která stream cream chválí. Za dobu co o jeho existenci vím jsem nečetla ani jednu jedinou pozitivní recenzi :D Každopádně ten obal je fakt hezký. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ten obal je absolutně kouzelnej.)

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadá úžasně, jak obal tak tvůj popis...měla bych jen strach, že nevydrží dost dlouho (kvůli přírodním složkám)

    OdpovědětVymazat
  18. Na moji aknetickou pleť to asi nebude...ale obal je roztomiloučký.
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Koukám na něj už dlouho, ale pořád se nemůžu rozhodnout jestli ho koupit.

    krikym@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Okamžitě to chci :O ideální pro mě
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. tak tenhle vzor mi ze všech přijde nejškaredější...promiň =D jinak levadulovou vůni nemá rád skoro nikdo =/ takže pro mě určitě ne...

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  22. Já byla ze vzorečku nadšená a chtěla si pořídit plné balení, ale na mě je moc silná vůně té levandule, takže bohužel. :(

    OdpovědětVymazat
  23. Také jsem měla jen vzorek z Ladyboxu, ale ke koupi plného balení mě nepřesvědčil. Ta vůně ( pro mě spíš smrádek) byla něco strašného.... mazala jsem na noc a ještě ráno jsem to cítila a prostě ne, není to nic co bych musela mít. Kromě té vůně mi také nic moc nepředvedl takže bych si ho určitě nekoupila ač má opravdu krásné balení.

    OdpovědětVymazat
  24. Už několik let nepoužívám žádný jiný noční krém, je to pro mě takový zlatý grál:)

    OdpovědětVymazat
  25. Už jsem o něm taky slyšela a po této recenzi si ho snad i pořídím :-)

    m.kondelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. To mě moc neláká, vlažným ohlasům se až tak nedivím. Myslím si, že jsou krémy, které svedou totéž a za poloviční cenu. Pravda, asi nebudou mít roztomile barevný obal, ale co, obalem se nemažu. :-) Bonus je, že mi nebudou ještě navíc smrdět, protože levandulová vůně je něco, co opravdu nesnesu. :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Já už ho kolikrát měla v košíku, ale prostě většina recenzí vyzněla tak nějak nejistě.
    cosmetic.jam@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. mně by asi vadila ta levandulová parfemace, takže se do zkoušení asi moc nepohrnu.

    OdpovědětVymazat
  29. Ty obaly jsou fakt krásný :) .. Už delší dobu o něm uvažuju, když ho všichni tak chválí :)

    OdpovědětVymazat
  30. neskúšala som :/ ale obal to má roztomilý :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  31. zbožňujem vôňu levandule :) a tá krabička je taaaak chutná :)

    OdpovědětVymazat
  32. Super rychlá recenze, já teď na pleť zkouším olejíčky, tak uvidím jak to dopadne!

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  33. Slyším o něm poprvé :), levandulovou vůni, ale moc nemusím, ale ten obal je zajímavý :)

    OdpovědětVymazat
  34. Krém se mi zamlouvá a levandulovou vůni přímo zbožňuji. Pokusím se někde "splašit" vzoreček a pak se uvidí :)
    ivisandali@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Obaly mají krásné, ale mě krém teda vůbec nevyhovoval. Bohužel.

    OdpovědětVymazat
  36. já jsem zkoušela vzoreček a krém mi vyhovoval a ty obale, to je paráda! :)

    OdpovědětVymazat
  37. vážně krásný obal!
    natinka.rumlenova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Originální obal!!! Tak ten si určité pořídím, mám ráda vůni levandulí :-) Hezký víkend pa

    OdpovědětVymazat
  39. Tak to je nádhera :) Já hodně hydratační produkty moc moc ráda a levandule..ach <3 To vypadá jako produkt pro mě :D

    OdpovědětVymazat
  40. Zatím s ním nemám žádné zkušenosti, ale moc mě zaujal a začínám vážně uvažovat o jeho koupi :) pokud se můžu zeptat, jak jsi na něj natrefila? :)

    aNOVAM

    OdpovědětVymazat
  41. tenhle mám taky :) na obličej se moc fajn, ale na tělo a ruce mi přijde spíš podprůměrný

    OdpovědětVymazat
  42. tak to jsi mě nalákala..i když nevim, jestli bych tu levandulovou vůni dala..
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Zasa si ma namotala... už ho mám v nákupnom košíku :D

    OdpovědětVymazat
  44. Také jsem ho měla v Ladyboxu a byla jsem s ním spokojená:)

    OdpovědětVymazat
  45. a neupchava pory? ja som totiz doteraz nenasla ziaden krem ktory by mi toto nerobil..

    OdpovědětVymazat
  46. přírodní složení a ten obal? Objednávám :)

    OdpovědětVymazat
  47. Krásný obal, i když já bych šla do něčeho jednoduššího :) a taky bych srazila body za levandulovou vůni, osovně ji nemusím :) A.

    OdpovědětVymazat
  48. Tiež ho používam ako nočný krém.. Na deň je pre mňa príliš hutný a makeup by zmizol z pleti raz dva. Tu je moja recenzia v prípade záujmu:):
    http://filozofiazenskejkrasy.blogspot.sk/search/label/STEAMCREAM

    OdpovědětVymazat
  49. Super clanek! Dlouho nad tim uvazuju, tak asi prisel cas zainvestovat :)

    OdpovědětVymazat
  50. taky jsem ho zkusila z Ladyboxu, ale prislo mi, ze jsem po nem spise rozkvetla (vyrazky zdravi), takze pro mne asi nic.

    OdpovědětVymazat
  51. SteamCream mě vůbec neoslovil, několikrát jsem o něm četla a stále z něj mám takové smíšené pocity :/

    OdpovědětVymazat
  52. Steamcream mám a nějak mě úplně nenadchnul. Nejsi první, kdo říká, že je lehký, ale já si to teda vůbec nemyslím. Jsem schopna používat ho jen na noc a i tak mi na pleti trochu vadí. Zanechává film, který je cítit a ráno se budím s pocitem mastné pleti. A to mám pleť normální až smíšenou, v zimě spíš sušší, a i tak mi přijde moc těžký. Konzistence sice působí lehce, ale na pleti se ten krém tak nechová. Mám ho už přes rok a pořád nějak nejsem schopna ho dopotřebovat. Musím teda uznat, že hydratuje dobře, ale není mi prostě na pleti bohužel příjemný. Mimochodem, na obalu je uvedeno, že se má spotřebovat do 6 měsíců od otevření, ale mně se vůbec nezkazil, nezměnil konzistenci ani vůni, takže kdo se bojí tohoto, může být podle mě v klidu. Balení samozřejmě super, já jsem vybírala snad hodiny. :-) Vůně levandule mi nevadí, ale tahle je říznutá ještě něčím jiným a moc mi nesedí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)