pondělí 23. června 2014

Jak jsem objevila kouzlo arganového oleje

Dalo by mi asi trochu práci spočítat, kolik kosmetických produktů s argenolem jsem vyzkoušela za posledních několik měsíců. Je to prostě tak nějak populární ingredience, bych řekla. Kouzlu olejů přicházím na chuť pomalu a jistě, takže jsem zatím spíš začátečník, ale nutno dodat, že dost nadšený :) Nejdříve jsem objevila kouzlo kokosáku a teď nedám ránu bez téhle hnědé lahvičky Arganeolu.



Arganeol 100% čistý a přírodní arganový olej (50ml) - koupíte zde za 439 Kč


Nemám bohužel porovnání s jiným ryze arganovým olejem, ale tak nějak to nevadí a po zkušenosti s tímto, nemám ani důvod zkoušet jiné. Olej má všestranné využití (viz. níže) a já ho používám hlavně na obličej a vlasy. Mám sice smíšenou až mastnou pleť, ale používání olejíčků na noc mi vůbec nevadí. A podle všeho je arganový olej jedním z nejlepších možných olejů, které si na ní můžete dát. Obecně všechny olejíčky je potřeba nanášet na vlhký obličej a pak je pěkně rozetřít. Olejíček nepoužívám sice úplně každý den (to spíš když je zima a mráz), ale i tak pociťuju jeho blahodárné účinky. Mám trochu sušší čelo a když jedu třeba na návštěvu k rodičům, kde je hodně tvrdá voda, moje pleť se rázem promění v sušenku. Pak je potřeba jí pořádně promazat. A právě na tohle je olejíček skvělý. Okamžitě pleti uleví, ta mě pak nepne a netahá a ráno po probuzení je pořád lehce šťavnatá (a přitom odpadá hutná vrstva mastného krému na obličeji). Stejně si libují i moje konečky vlasů, které se mi odměňují dobrým stavem a téměř nulovým výskytem roztřepených konců :) Navíc se mi líbí i kapátko olejíčku, na která mám zřejmě skrytou úchylku (navíc je docela dlouhé a nehrozí, že až bude olejíček docházet, nebude ho jak nabrat). Jediné, co mě malinko zklamalo je vůně olejíčku. U Bebe jsem četla, že je to její první arganový olej, který krásně voní. Ale já z toho svého prostě necítím NIC! Jako vůbec nic! A to jsem k němu zkoušela čuchat tolikrát. Kdyby olejíček navíc pěkně voněl, tak by byl úplně geniální :) Ta absenci vůně má u mě bodík dolů.




Pro koho je olej určený?


- pro všechny typy pleti (i pro mastnou, citlivou nebo zralou)
- pro všechny věkové kategorie
- pro všechny typy vlasů


Co všechno arganový olej dokáže?

Má silný antioxidační (anti-aging) efekt - vysoký obsah vitamínu E a skvalenu

Hloubkově hydratuje a vyživuje - sametově hebká pokožka ihned po aplikaci

Vyhlazuje vrásky - podpora tvorby kolagenu a elastinu v pokožce

Navrací přirozenou vitalitu a lesk vlasů – výživa vlasů od kořínků až po konečky

Snižuje tvorbu kožního mazu - až o 70% nižší tvorba kožního mazu již po 14 dnech

Brání vzniku třepivých nehtů - poskytuje nehtům a nehtovému lůžku přírodní výživu

Má léčebné účinky - ekzémy, akné, lupénka, sluneční popáleniny, podráždění a záněty pokožky




Pokud by vám toto balení přišlo příliš velké, tak nezoufejte, Arganeol se prodává i v menším balení :)



Pokud bych se chystala na dovolenou třeba k moři, tahle lahvička by cestovala určitě se mnou. Ušetřila bych v kufru spoustu místa za několik jiných kosmetických přípravků. Arganový olej je prostě univerzální, pro všechny a skoro na všechno :) Ani mé mastnější pleti nevadí, nijak jí nezatěžuje ani neucpává póry. Poměrně rychle se vstřebává a člověk si pak nepřipadá jak mastňák :) Jedna lahvička arganového oleje se tedy určitě v žádné domácnosti neztratí a najdete pro ní všestranné využití.


Máte zkušenost s arganovým olejem? Jak často olejíčky ve své kosmetické rutině používáte? :)



PS: děkuji Blance z Blanchette.cz za poskytnutí oleje k recenzi

40 komentářů:

  1. Vypada skvele. Argan zboznuji a v kosmetice me vzdy nalaka:) Od minuleho roku, kdy jsem byla v Marocu ho vyhledavam :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Arganovy olej casto vidam na youtube u holek, co si ho vtiraji do vlasu. Strasne me to laka a chtela bych ho vyzkoiset. Ja mam dobrou zkusenost s konopnym olejem, ktery sice desne smrdi - alespon mne, ale pomuze s lecbou akne. Dale pouzivam olejicky do vlasu, jako jsou od Bonacury, Gliss Kuru, mam ale take olejicek od Yves Rocher - jojoba, babas a makadamiovy a ten tedy vlasky zmasti, ale krasne zacely a vyhladi konecky.

    OdpovědětVymazat
  3. Arganový olej jsem ještě nezkoušela. Na pleť i na vlasy používám kokosový a jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky ho muzu jen pochválit ;-) petrikova.kat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mám smíšenou pleť a různé přírodní olejíčky (na noc) používám moc ráda - pomáhají mi bojovat proti šupinkám na nose a bradě. Teď mě napadá, není arganový olej i na růst a zesílení řas?

    OdpovědětVymazat
  6. Arganovy olej na plet mam velmi rada, vypouzivala som uz dve 30 ml balenia (inej znacky). Na vlasy ma nijak extra neuchvatil,ale mozno mu dam este sancu. Mal by byt aj na rast mihalnic a zmiernovat strie :)

    OdpovědětVymazat
  7. To je docela levnější než jsem čekala:)

    OdpovědětVymazat
  8. Arganový olej mám vyzkoušený hlavně na vlasy a musím říct, že nic jiného už nepoužívám, žádné jiné olejíčky. Za mě teda objev roku :D

    OdpovědětVymazat
  9. Na arganový olej sa chystám už fakt dlho, ale zatiaľ som sa k tomu nejak nedostala :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mám ten stejný. Nemůžu se dočkat až ho vyzkouším :) ale to so ještě počkám mám teď splasenou pleť, jelikož neberu prášky a mám milión kosmetiky okolo

    OdpovědětVymazat
  11. Já zkusila od missha :) a jsem spokojená - http://lifebylenea.blogspot.cz/2014/06/arganovy-olej-missha.html zrovna dnes mi taky vyšel :D

    OdpovědětVymazat
  12. Osobně mám vyzkoušený na vlasy olivový olej. S jinými druhy olejů zkušenost nemám :).
    ivisandali@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Hmmm, že bych se odměnila za poslední zkoušku až ji udělám? Vypadá to moc slibně, hlavně pro mě tedy účinek na konečky vlasů :)
    snesek(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. objednano :-) hodne me nalakalo ze voni hezky pripadne nijak,smradek me od pouzivani arganoveho oleje vzdycky trochu odrazoval...tak uz se tesim az prijde

    OdpovědětVymazat
  15. tak samostatný jsem nikdy nezkoušela. láká mě, ale nevím, jestli bych se přemohla si ho mazat na obličej :)

    OdpovědětVymazat
  16. Já mám arganový od Saloos a funguje taky dobře. Vyzkoušela jsem rovněž kokosový, mandlový, meruňkový, konopný a makadamiový : http://slecnajahodova.blogspot.cz/search/label/Saloos

    OdpovědětVymazat
  17. Arganovy je super. Pro mastnou plet muzu jeste doporucit hroznovy, jojobovy a avokadovy :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Já používám kokosový olej, ale o tomhle také slyším jenom chválu, takže do něj asi zainvestuju :)

    OdpovědětVymazat
  19. Mám taktéž arganový olej na vlasy...ale je přímo na to určený...tak nevím, za se dá použít i na obličej-ale rozhodně doporučuji :)

    OdpovědětVymazat
  20. čistý jsem neměla, používám ten od Saloosu, jak jsem ti už psala a fakt ho miluju čím dál víc. na co používat milión krémů, když mi stačí tahle jedna miliónová lahvička :)

    OdpovědětVymazat
  21. zkušenost s čistým arganovým olejem nemám, ale mám nějaký koncentrát a to mým vlasům bohatě stačí :) jsou po nich moc krásné a používám to tak každé 3 dny :) mishelle17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Nějaký arganový olej bych chtěla vyzkoušet :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Ahojda,

    o jeho blahodárných účincích na mastnou pleť jsem četla :-D nooo asi jdu do něj =o)

    OdpovědětVymazat
  24. Je super :) zkus třeba jojobový olej, je skvělý na nehty :)

    http://berrytheblue.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. V týdnu jsi jdu koupit kokosový, tak kdo ví, třebas bude arganový následovat :)

    OdpovědětVymazat
  26. Mám arganový od jiné značky a je super. Dávám si ho i každý večer na řasy a super :)

    OdpovědětVymazat
  27. chystám se na něj ;) mám kokosák a monoi tiaré, který je zatím the best!!!

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  28. O tomhle miláčkovi jsem taky jednou psala, je úplně parádní! :)

    OdpovědětVymazat
  29. S oleji teprve zacinam a trochu me mrzi, ze jsem jim nedala sanci uz driv. I v dobach, kdy jsem mela mastnou plet a zbytecne jsem si ji vysusovala ruznymi naprosto nevhodnymi pripravky.... Arganovy jsem nemela a Tvoje recenze me tedy hodne nalakala, urcite ho casem vyzkousim.

    OdpovědětVymazat
  30. Děkuji za milou recenzi, Rendy!

    Je pravda, že pokud jde o vůni, tak vnímáme každý trochu jinak. Setkal jsem se už i s reakcí, že náš arganový olej "smrdí" jako ostatní arganové oleje, ale dotyčná osoba pak jedním dechem dodala, že jí ještě více vadí vůně olivového oleje :-)

    Do Arganeolu prozatím vůni neplánujeme dodávat, protože právě vůně čistého arganového oleje je tím nejdůležitějším a nejdostupnějším ukazatelem jeho kvality. Mnoho arganových olejů (i v Maroku) má dost silný odér, který se líbí jen málokomu. Jak jsem se teď v Maroku od našich dodavatelek čerstvě dověděl, není to jen tím, že by arganové oříšky prošly trávicím traktem koz, ale je to i třeba tím, že někteří výrobci ve snaze ulehčit si práci oříšky před louskáním namáčejí, a olej se pak kvůli tomu začne po čase kazit a zapáchat. Arganový olej je prostě citlivý na kvalitu výroby, a tak je dobré ho nabízet čistý, aby si každý mohl kvalitu sám ověřit. Poté si už do oleje může dle libosti kápnout například jakýkoliv esenciální olej :-)

    Přeji mnoho příjemných chvil s naším arganovým olejem (a i bez něj) :-)
    Ladislav Kolek, ARGANEOL

    OdpovědětVymazat
  31. Neslyšela jsem o tom, ale po tvé recenze, bych ho chtěla vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  32. Mám arganový od Saloosu a plánuji ho koupit také znovu!

    OdpovědětVymazat
  33. Mám arganový olej od Ryoru a zatím jsem ho zkoušela jen jednou. Bohužel mi hodně zamastil vlasy, takže musím vychytat dávkování. Až spotřebuji kokosový a pár dalších krémů, rozhodně ho plánuji zkusit i na pleť :)

    OdpovědětVymazat
  34. Olejíčky mám ráda, mám zkušenost s kokosovým, mandlovým a konopným a používám je asi tak na všechno :D. Při mé spotřebě se mi ale ten arganový zdá nad moje finanční možnosti.

    OdpovědětVymazat
  35. Taky se s oleji teprve "učím", ted mám doma bio mandlový a z melounových pecek, arganový mám další na seznamu, až tyto spotřebuji :)

    OdpovědětVymazat
  36. Mám ho doma a je super, ale zas takový zázrak, jaký jsem čekala, to není. Já si totiž vždycky přečtu pochvalné recenze na blozích a pak čekám zázraky :D

    OdpovědětVymazat
  37. neviem prečo, ale zatiaľ som voči olejom trošku skeptická a mám obavy z ich vyskúšania

    OdpovědětVymazat
  38. já olejíčky nepoužívám, nějak k nim nemám důvěru, ale nedokáži specifikovat, proč....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)