čtvrtek 12. června 2014

Extatic Balmain

Vůni Extatic od Balmain znáte možná ve verzi Eau de Parfum a tato novinka je její úplný protiklad. Je to toaletní voda, je lehká, svěží a příjemná. Voní po jasmínu, turecké růži, magnólii, liči i černém rybízu. Prostě takový příjemný ovocně-květinový mix. A protože je venku pořád takové vedro, nebudu vás dneska unavovat sáhodlouhým článkem a vezmu to stručně a lehce :)



Na léto je tohle ideální vůně - je svěží, jemná a ovocně-květinová. Osobně nemám ráda těžké vůně a přednost dávám právě podobným jako je Balmain. Nemůžu říct, že by to byla vyloženě srdcovka (některé moje oblíbence ze žebříčku vyšoupne asi málo co), ale vůně jako taková se mi líbí. Trochu jsem se bála, aby nebyla přehnaně sladká, což u vůní taky nemám ráda, ale mile mě překvapila její svěžest. A i vzhledem k tomu, že je to "jen" toaletka, má velice slušnou výdrž. Navíc flakon vůně je vážně hodně povedený a krásný. 




Vůni seženete v síti parfumerií Marionnaud ČR a SK


40 ml - 1150 Kč
60 ml - 1550 Kč
90 ml - 2250 Kč




Přesné složení vůně:



Extatic už zdobí můj kosmetický koutek několik týdnů a stále mě baví. Jak jsem psala, na léto je ideální, nekomplikovaný a svěží. Plus celkem dobře drží, takže se člověk nemusí stříkat vůní 50x za den. Podle mě za povšimnutí a případné vyzkoušení v parfumerii určitě stojí :)

Jaká je vaše oblíbená letní vůně? Co v těchto dnech nosíte za vůni v kabelce a znáte vůně značky Balmain? :)


PS: děkuji PR zastoupení za poskytnutí vůně k recenzi

25 komentářů:

  1. Taky nemam rada tezke vube, nopak davam prednost sladkym. Vypada dobre, ale cena docela vysoka. Ja mam ted nejradeji Lancome Tresor in love, kterou jsem dostala od pritele. A me vonavky vydrzej vzdy hoodne dlouho :D
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Balení tedy nic moc :-( Ta bílá trubička uprostřed mi dost vadí :-/

    OdpovědětVymazat
  3. Podľa popisu by sa mi aj mohla pozdávať, ale v posledom čase ma práve popisy sklamali, všetky vône voňali úplne inak ako som čakala. Ja teraz používam vôňu Kenzo - Amour Florale, doslova vôňa rozkvitnutej kytice kvetov. :)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  4. O značce Balmain slyším poprvé, podle Tvého popisu nezní špatně. Až se ocitnu v parfumerii, tak očichám. Flakon je moc pěkný.
    Já v létě klasické parfémy/toaletní vody ani moc nepoužívám, teda určitě ne ve vyloženě parných dnech, to mám radši různé lehké osvěžující tělové spreje.

    OdpovědětVymazat
  5. O Balmain už jsem zaslechla, ale nevím, jak voní :) Jinak vypadá lahvička moc krásně

    OdpovědětVymazat
  6. Tak značku vůbec neznám, ale zkusím. Já na léto používám stejné vůně jako na zimu.
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. budem sa na to musiet pozriet recenzia ma navnadila...u mna je jednotkou versace bright crystal

    OdpovědětVymazat
  8. Voni krasne, ale ten flakon mi teda vubec povedeny neprijde :(

    OdpovědětVymazat
  9. Tuhle značku vůbec neznám. Já osobně teďka ujíždím na Echu od Davidoff ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  10. Připisuji na seznam, co musím očichat :D
    alfuza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Vzhledově vypadá hezky, popis mi bohužel nic moc neříká, protože já si podle toho vůni prostě představit neumím :D Já používám celoročně CK Euphoria a neplánuju změnu :)

    OdpovědětVymazat
  12. musí vonět krásně, celkem mě láká, ale mám jiné favority, které bych si pořídila raději :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem si včera pořídila na Tvé doporučení Pumu Brasil a jsem nadšená! Na léto bude skvělá :)

    m.kondelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. vůbec neznám..já miluju Euphorii na léto i na zimu :)
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Jen doplním,že pro ty,které odradila cena,že se to dá sehnat o půlku levněji na netu :
    http://www.heureka.cz/?h%5Bfraze%5D=Extatic+Balmain

    OdpovědětVymazat
  16. Balmain vůbec neznám. Určitě si jí někde ovoním. Mně teď momentálně voní S.T.Dupond - Passenger Cruise nebo DaG - Dolce ;)

    OdpovědětVymazat
  17. ja mam nejradsi na lete jenom osvezujici vonave spreje :) od Alverde jsou favorite :) mishelle17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Stejně jako Ty v létě vyhledávám vůně, které jsou svěží, ale nejsou příliš sladké. Tuhle vůni musím zajít očuchat :-) Katka

    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. jasmínové vůně mám ráda, takže tato vůně je dobrý tip, jen ten flakon se mi příliš nelíbí

    OdpovědětVymazat
  20. K mojí "stálici" na léto patří Bvlgari The Verde!
    ivisandali@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Vypadá sympaticky :-)

    Moje oblíbená letní vůně je cokoliv s mangem :-) a poslední dobou jsem v kabelce začala nosit právě mangový tělový sprej :-) Akorát by to chtělo sehnat spíš nějaké menší balení :-D

    OdpovědětVymazat
  22. určitě zajdu očuchat, něco voňavého akorát sháním :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)