neděle 8. června 2014

Estée Lauder Pure color envy rtěnka a lak

Hned jak jsem v časopise viděla reklamu na novou rtěnku Pure Color Envy, strašně mě zaujala. Nevím, jestli to bylo hlavně obalem, ale bylo to každopádně trochu neobvyklé, protože mě většinou Estée Lauder až tak nebere a necítím se jako její cílová skupina (zatím). No a znáte to, když nějakou věc, co se vám líbí, vidíte často a pořád nad ní dumáte. A když pak jdete s další blogerkou do parfumerie a zjistíte, že EL dává k nákupu dárek, co uděláte? Ano správně, běžíte ke stojanu a kupujete :)


Rtěnka stojí za normálních okolností něco kolem 800 Kč, což je tak nějak průměr u dražších značek kosmetiky. Se slevou to bylo o něco lepší a plus taštička s miniaturkami velice potěšila. Rtěnky jsem měla vlastně hned dvě, protože v taštičce už jedna byla (samozřejmě jiná, ne tato). Každopádně obal téhle rtěnky je vážně krásný, elegantní a poměrně i těžký. Zavírání je totiž na magnet, což jsem ještě u žádné rtěnky nikdy neviděla. Drží tedy perfektně a jen tak ho něco neotevře. Odstín jsem vybírala klasicky, čím víc nude, tím víc se mi líbí. Měla jsem sice dva favority, ale nakonec to vyhrál Desirable (120). Je to světle růžovoučká s kapkou tělové barvy a má příjemně krémovou texturu. Navzory své konzistenci ale musí mít člověk rty v dobrém stavu, protože jinak se jejich nedokonalosti zdůrazní. Je to trochu zvláštní, protože krémovky spíše podobné věci uhladí a překryjí, ale tato je trochu specifická. Rty jemně hydratuje a obsahuje kyselinu hyaluronovou. Výdrž je tak nějak normální a mezi rtěnkami co mám, nepociťuji obecně příliš markantní rozdíly. Jelikož pořád něco piju, tak mi rtěnka vydrží většinou tak hodinu maximálně a během dne jí prostě znovu nanáším :) Rtěnka nese přívlastek "tvarující", což je tedy pro mě trochu španělská vesnice a nic tvarujícího na ní tedy nevidím. Údajně jedním tahem rtěnky dosáhneme pěkně vytvarovaných rtů a díky intenzivním pigmentům by měla barva držet až 6 hodin. Klasické marketingové pohádky, 6 hodin by mi na rtech nezůstal ani Primalex, takže tyhle sliby už ani neřeším :) Rtěnka celkem naplnila moje očekávání a je moc příjemná. Nicméně si myslím, že jisté rezervy tam jsou a neoznačila bych jí jako must-have. Rozhodně znám lepší a vzhledem k tomu, že se i v drogerii dají najít poměrně dobré rtěnky, není to většinou položka, za kterou bych příliš utrácela (ale výjimky potvrzují pravidla, že :)




Rtěnka se prodává v 19 odstínech









Lak na nehty jsem si koupila hlavně kvůli barvě a přiznám se, že i kvůli balení. Vážně se mi moc líbí, asi dokonce skoro nejvíce, ze všech laků, co mám. Balení ale samozřejmě není to, o čem by to celé mělo být. Bohužel musím říct, že forma tentokrát předčila o něco obsah a vysoká cena je vážně hlavně kvůli značce. Po prvním nalakování jsem byla trochu nejistá, jestli se mi to náhodou nezdá, že je tenhle lak tak průměrný. První vrstva byla vážně docela bída, lak byl matný, takový prostě nijaký, trochu pruhoval. Druhá vrstva dojem naštěstí zachránila a výsledek byl lepší. Ale i tak, bych neřekla, že lak za ty peníze stojí. Ano, na poličce se krásně vyjímá, pěkně se na něj dívá a barva je (ve dvou vrstvách) taky pěkná, ale samozřejmě ničím unikátní. Můžu říct, že z dražších laků mě bere asi jen Chanel, kde nelituju jediné koruny, kterou mě stál a odstínově je pro mě stále velice atraktivní. U EL to samé bohužel říct nemůžu. S výdrží laku problém nemám, ale pokaždé mě naštve, když vidím, jak mizerně vypadá v jedné vrstvě a kolik laků z drogerie za pár korun vypadá v první vrstvě o dost lépe. Lak samozřejmě určitě dopotřebuju, ale nikdy víc mě EL na další lak nenaláká.



Štěteček je klasický, úzký a rovný







Jak se říká, dokud člověk nezkusí všechno, nezjistí, co je dobré a co ne. Po této zkušenosti vím, že další laky EL určitě kupovat nebudu a jeden odstín Pure Color Envy mi také stačí. U rtěnek se dá sehnat určitě něco podobného i za méně peněz, ale samozřejmě to nebude tak krásně zabalené :) Znovu se mi potvrdilo, že nejsem cílovka této značky a zase nebudu mít dlouho nutkání k jejich stojanu zajít. Pro mě je zatím jejich top produkt rozjasňující "želátko", které mě stále baví a je krásné. Zbytek mě tak nějak úplně za srdce nezval. No, možná někdy příště. Za hodně dlouhou dobu :)

Jak vás tyto produkty zaujaly? Zkoušely jste EL lak na nehty nebo tuto rtěnku? Zajímaly by mě názory ostatních, jestli nejsem divná, jen já :)

48 komentářů:

  1. Rtěnka je na rtech opravdu dokonalá! a moc by mě zajímalo jak tento lak vypadá na nehtech :)

    OdpovědětVymazat
  2. ta rtěnka mě docela oslovila, jednu už od EL mám, ale z jiné řady a tahle vypadá nejen vlastnostma, ale i barvou tak o 100% líp

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
  3. Já osobně taky EL nemusím, nějak mě vůbec neláká.. Jediné, co se mi líbí, jsou ty kosmetické taštičky s výrobky, když spolupracuje s MK :)
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Sice mám raději výraznější rtěnky, ale tahle má krásný odstín :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  5. Rtěnka vypadá velice dobře! :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. mě zaujal ten lak, ta lahvička je nádherná, bohužel obsah už méně..
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Rendy, divná nejsi, mně ty rtěnky taky nesedí. Nenašla jsem dokonce ani odstín pro mě nositelný. Z netu jsem měla vybrené tři a všechny byly jiné než jaké měly být. Nude potah nesnáším, tak ani ty světlé mi nešly. A konzistence? Katastrofa! Ty tmavší nechávalx suché a pigmentovanŕ rty. Vůbec to není hydratační. Podle mě pripadák roku. Kvůli reklamě všihni natěšení a tohle naservírovali. Nevadí, mám pastelku od Astoru, 4 Chanelky a 3 klasické EL rtěnky a lesky - tam je to komplet o něčem jiném než u téhle novinky. A krémové MK vyklikávací, tam je to o ceně, dobrá kvalita za málo peněz.

    OdpovědětVymazat
  8. U laku se mi moc libi obal, ale tedy za tu bidu vevnitr zadna slava.

    OdpovědětVymazat
  9. nejsem moc velky zastance svetlych rtenek ale tahle se mi moc libi :)

    Můj blog http://fashionaddiction-style.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Lak má podľa mňa veľmi peknú a lákavú farbu, no v tejto oblasti nie som veľmi ochotná investovať a vystačím si s drogérkovými. Zato rúž ma akosi neoslovil. Jednu chvíľu sa mi páči jeho obal, potom zasa nie a asi by som si ho nekúpila Od EL mám v zbierke pár vecí, z ktorých mi najviac vyhovuje rúž v nádhernom nude ružovom odtieni - je to môj verný spoločník, mám ho stále v kabelke, lebo je super univerzálny a aj hydratačný. A to "rozjasňujúce bronzujúce želíčko" akosi neviem používať, dokelu, a tak som ho chcela :D

    OdpovědětVymazat
  11. Rtěnka vypadá moc dobře-obal, odstín, na rtech (máš krásný rty :) ). I cena s tou slevou OK. Mám pár rtěnek EL a jsem s nimi moc spokojená.

    Lak má krásný obal a barvu, ale jestli je takový nic moc, jak píšeš, tak po něm netoužím :D

    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. na rtěnky nejsem, ale na rtech vypadá fakt dobře!

    OdpovědětVymazat
  13. Ale odstín je to nádherný :3
    alfuza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Ja by som si skôr vedela na tebe predstaviť výraznejšie rúže :-)

    OdpovědětVymazat
  15. rtěnka má krásný odstín, kdybych ale měla dát 800 za rtěnku, poohlédla bych se po jiné značce :)

    OdpovědětVymazat
  16. nevím jak můžeš říct, že jsou to marketingové kecy.... kdyby si to zkusila (nepít a nejíst) 6 hodin, tak by si aspoň zjistila, zda je to kec.... za mě teda vždycky rtěnka vydržela jak deklarovala, protože jsem jí taky tak testovala....

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  17. Ta rtěnka se mi moc líbí,i když já raději nude víc do hněda.Lak je krásný,ale ta cena za rtěnku už je fakt extrémně vysoká.Mám eď vyhlédnutou nude u Bobbi Brown,je nádherná.Strašně jsi mě rozesmála výrokem...Co uděláte??? Běžíte ke stojanu a kupujete :D

    OdpovědětVymazat
  18. Mně Envy vyhovuje maximálně. Mám dva výrazný odstíny. Pro mě se vyrovná Dior Rouge, kterou pokládám za nejlepší. Od EL mám zhruba třicet rtěnek, spokojenost. Laky průměr, ty už nekupuju.

    OdpovědětVymazat
  19. Moc krásný odstín :) Estée Lauder mě poslední dobou čím dál víc láká :D
    elliesdailyideas.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. na Desirable si taky dělám zálusk už pěkně dlouho a asi nakonec stejně podlehnu :)

    OdpovědětVymazat
  21. neviem čím to je ale mňa osobne EL nejako ničím neláka...zato taký Chanel :) pri ňom mi srdiečko plesá :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  22. Po rúžoch tejto značky už dlhšie pokukujem, ale stále ma odradí tá cena, predsa len je to iba rúž, ale viem, že príde chvíľa kedy ani ja neodolám :) Je to nádherný odtieň a baví ma aj to balenie :)
    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovědětVymazat
  23. do ruzu som este ochotna investovat ale do lakov absolutne...kedze robim domace prace kazdy lak sa mi osupe a preto je pre mna zbytocne kupovat tie drahe ked tu istu sluzbu pre mna urobi aj ten lacny

    OdpovědětVymazat
  24. ten rúž je krásny :) veľmi sa mi páči aj obal a odtieň laku, dúfam, že ho uvidím aj na nechtoch :)

    OdpovědětVymazat
  25. Rendy, ta rtěnka je krásná :-) A máš krásné rtíky :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Ani jeden jsem osobně nezkoušela, ale je super, že na to máš recenzi. :)

    aNOVAM

    OdpovědětVymazat
  27. Mně se libí ty obaly - ale to je trošku málo k nákupu :/
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. moc pěkné barvy i obaly obou výrobků

    OdpovědětVymazat
  29. O té rtěnce přemýšlím docela dlouho a asi až bude nějaká akce v Sephoře, tak si ji koupím. Od EL miluju její Double wear makeup. Jediný makeup, který mi na obličeji vydrží celý den.

    OdpovědětVymazat
  30. Oba kousky vypadají zajímavě, ty obaly se jim povedly :)

    OdpovědětVymazat
  31. Trochu mi připomíná ty nové rtěnky od Lorealu :)
    natinka.rumlenova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  32. NIkdy jsem neměla lepší make-up než Double Wear Stay in Place od EL. JInak rtěnka od MAC mi i 4 hodiny vydrží.

    OdpovědětVymazat
  33. Co jsem zkoušela z dekorativky od EL, rozhodně nestálo za ty peníze. Tedy krom make-upu.

    OdpovědětVymazat
  34. Rúž EL mám z inej kolekcie a musím povedať, že patrí k mojim najobľúbenejším. Lak som chcela tiež, ale jednak ma odradilo to, že mal úzky štetec, čo nemám rada a taktiež mi pani v predajni ukázala, že to s ich krytím nie je bohvie aké. Takže som nakoniec siahla po YSL a urobila som dobre. Ak budeš mať nabudúce nutkanie skúšať drahšie laky, tak skús YSL, skvelé krytie, štetec aj výdrž.

    OdpovědětVymazat
  35. Musím tedy říct, že mám tyto rtěnky ve 2 odstínech a pro mě velká spokojenost :))

    OdpovědětVymazat
  36. rtěnka se mi libí, ale ty obaly jsou pro me zle udelane mishelle17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Od EL zatím nic nemám, dělám si zálusk na make-up :-) Díky za recenzi, už vím, že do laku nepůjdu. Katka

    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Na rtěnkách od EL ujíždím už hodně let. Mají skvělé odstíny a obaly se "taháním" v kabelce neponičí, což jako puntíčkářka oceňuju :D.
    ivisandali@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. chm, tak ten lak teda nic moc, zlatý essence... ale rtěnka je moc krásná!

    OdpovědětVymazat
  40. Mě ES taky nějak neláká, což se divím, protože bych ráda vyzkoušela většinu těhle dražších značek.. každopádně od ES nic nemám, a ani neplánuju kupovat, ikdyž tahle rtěnka vypadá poměrně hezky, tak myslím, že by se dala podobná najít jinde a levnější :)

    OdpovědětVymazat
  41. Nezaujal ma príliš ani rúž ani lak, aj keď ten odtieň je pekný... ale tie peniaze by som za to určite nevyhodila. Dokonca ani z obalov nie som práve odvarená...

    OdpovědětVymazat
  42. S tím Primalexem jsi mě dostala :-D ! Máš opět můj palec nahoru ! :)

    OdpovědětVymazat
  43. Barvičky jsou opravdu překrásné, akorát kdyby i ta kvalita odpovídala ceně. :)

    OdpovědětVymazat
  44. Ten obal na lak je takove celkem retro :)

    OdpovědětVymazat
  45. Kdybych se někdy dostala k tvé sbírce rtěnek, asi bych tě trochu vybrakovala. Fakt hezký odstín sis vybrala :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)