sobota 21. června 2014

Co a za kolik Svátek bestsellerů Sephora

Sephora opět po nějakém čase vyhlásila Svátek bestsellerů, to znamená, že se vyplatí utíkat pro nějaká pěkná malovátka nebo vůně. Přišlo mi několik dotazů, jestli netuším, jaké výrobky jsou do této akce zapojené, tak jsem si říkala, že je sama omrknu a některé vám vypíšu. Měla jsem bohužel úplné minimum času a obchod jsem rychle prolétla a zapsala si jen některé produkty. V akci jich je samozřejmě více, ale musela bych mít hodinu, abych všechno vypsala, tak to snad pochopíte :) Přijde mi, že jsou v nabídce pokaždé téměř totožné produkty a vesměs i stejné (hlavně exkluzivní) značky. Takže Benefit, MUFE, Nars, Helena Rubinstein, Dr.Brandt, Sephora atd. Určitě nečekejte akci na značky jako je třeba Lancome, Dior, Chanel nebo Clarins. 

Chápu, že ne všichni mají ve svém okolí Sephoru a proto jestli vás zajímá nějaký konkrétní produkt a jeho případná dostupnost v téhle akci, je nejlepší poslat dotaz přímo třeba na facebook Sephory. Jak jsem psala, měla jsem opravdu jen minimum času a vypsala jsem jen některé položky, ale v nabídce jich je mnohem více. Akce trvá do 29.6.





(web)



Nars tvářenky - 590 Kč z mého pohledu jeden z nejlepší možných nákupů a ideální šance si rozšířit svou sbírku odstínů nebo vyzkoušet poprvé. Neodolala jsem a koupila si další odstín Madly. A teď už jsem přesvědčená, že vážně žádný další nepotřebuju :)

Technická poznámka: v akci jsou všechny odstíny tvářenek, i když je na cenovce uvedený jen nějaký konkrétní odstín, akce je na všechny :)




(web)



Benefit řasenka They´re real 490 Kč
Benefit korektor Fake Up 490 Kč
Benefit rozjasňovač High beam 530 Kč
Benefit báze Porefessional 690 Kč
Benefit Gimme Brow 490 Kč







(web)



Sephora gelový odličovač 2v1 eye make-up remover gel 100 Kč
Sephora podkladová báze 230 Kč




(web)



Chloe Love 1250 Kč (viděla jsem i tu klasickou verzi)
Masaki Shiro 890 Kč
Daisy so fresh Marc Jacobs 990 Kč
Armani Acqua di Gioa 890 Kč
Armani Si
Swarovski Miss Aura
Jimmy Choo Edt
Hugo Boss Unlimited 1100 Kč





Parfémů je v akci samozřejmě více, ale tak nějak jsem se zaměřila spíš na ty, které byly vystavené cestou, kterou jsem zrovna šla :)



MUFE rtěnka 450 Kč
MUFE tekuté oční linky 490 Kč
MUFE HD make-up 820 Kč






(web)

Tato akce je podle mě už celkem známá a také oblíbená, takže myslím, že některé z vás už byly určitě provětrat peněženky :) A samozřejmě pokud víte o dalších produktech, které jsou v této akci zahrnuté, tak dejte určitě do komentářů vědět a věřím, že vám někdo bude moc vděčný :)

Tak co pro co se chystáte vy? :)

45 komentářů:

  1. Skvělý článek! Je super, kolik času a energie blogu věnuješ :) Já akci tentokrát asi vynechám, protože třeba od NARS miluju prakticky všechno kromě tvářenek :D ty obecně moc nepoužívám a další nepotřebuju...zato kdyby byly v akci třeba rtěnky nebo lip pencils..

    OdpovědětVymazat
  2. Hrozně přemýšlím nad tvářenkou od Nars.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuju za přidání příspěvku, moc si mi pomohla!!:)

    OdpovědětVymazat
  4. A nám na Slovenku ostali len oči pre plač :-D :-( ale aspoň sme usetrili :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Ty Mars tvarenky me celkem nalakaly, ještě žádnou nemám a tohle je fajn cena.. I Porefessional bych možná měla vzít do zasoby. Díky za tipy :)

    OdpovědětVymazat
  6. přesně jak píšeš...na tvářenky...takže já s odstínem New Order, který je zařazen mezi highlights zase budu mít smůlu...oni ho snad nikdy nebudou mít v akci =( ale stejně tam zítra jdu pro řasenku Benefit ;)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  7. Sakra , sakra , sakra . Zrovna 3.7 jedu do Prahy -.- . Ty NARS tvářenky a gimme brow od benefitu mě docela mrzí no :(.

    OdpovědětVymazat
  8. Do Sephory příliš nechodím, takže mě akce příliš nezaujala :) ale možná se tam půjdu podívat na parfémy :)

    OdpovědětVymazat
  9. Škoda, Sephoru momentálně v okruhu osmi set km nemám. Tak snad se slevami budou pokračovat!
    Ivi :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ještěže mám Sephoru z ruky, jinak bych tam nechala celou výplatu :) Spoustě věcí bych neodolala :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/06/serum-na-rasy-aneb-realash-trochu-jinak.html

    OdpovědětVymazat
  11. Ja sa do Sephory asi urcite v najblizsej dobe nedostanem, ale musim ta pochvalit za clanok, pekne si to zhrnula a celkovo je podla mna vidiet ako sa blogu venujes a divas sa aj na priania citateliek. :)

    OdpovědětVymazat
  12. První týden v červnu jsem kupovala v Palladiu NARS tvářenku,make up a rtěnku.Prodavačka mě ujišťovala že v dohledné době zcela jistě svátky bestsellerů nebudou.No nic :( Jinak Rendy jsi opravdu skvělá.Vím že Ti to píšu pokaždé ale nejen že na rozdíl spousty jiných máš OPRAVDU o kosmetice znalosti a evidentně jí rozumíš,ale také jedna z mála informuješ včas a s předstihem tak,aby člověk měl šanci si ten daný produkt koupit,či slevu uplatnit.Díky Ti nejen za to!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Zajímavé tipy, asi se tam skočím podívat :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já snad jen jednu tvářenku a high beam :) mishelle17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Taky nemám Sephoru v okolí naštěstí :D :D

    OdpovědětVymazat
  16. Rendy, skvělý článek!!! S dovolením sdílím, protože ty ceny jsou fakt pecka, hlavně Benefit a Nars pochopitelně taktéž :-). Ukážeš Madlu??? Né sranda, myslím samozřejmě tu novou tvářenu v odstínu "Madly", na tu jsem fakt zvědavá. Já mám "jenom" :D Angelinu.... Prosím tě, co si myslíš o bronzeru Hoola? Brát nebo nebrat?? Předem moc díky! :-)

    OdpovědětVymazat
  17. já si brousím zuby na Porefessional do zásoby a možná se mrknu i po nějaké NARS tvářence, sice mám už tři, ale víme, jaké to je :D

    OdpovědětVymazat
  18. Dreaming in Noir: moc děkuju! Těší mě, že to umí někdo ocenit :)

    Tess Mart: zkus se zeptat, jestli tam taky není zařazená, protože já jsem v téhle akci asi před rokem kupovala Albatross, což je taky rozjasňovač a akce na něj byla :)

    Lucie Vesela: moc moc děkuju a vážím si toho! To je pro mě největší odměna a satisfakce, když někomu poradím, inspiruju ho nebo informuju o nějaké akci, která ho zajímá :) Vážně moc díky, strašně mě tvůj komentář potěšil :)

    OdpovědětVymazat
  19. Díky za upozornění na tuhle akci... vůbec jsem to nějak nepostřehla.
    alfuza@Gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. On je ve slevě i Jimmy Choo? :D sakra, zrovna před týdnem jsem si ho objednala z parfums.cz :)) Tvářenky NARS mě také trochu lákají, ale když si vezmu, jak minimálně je používám, asi spíš zkusím pro začátek Sleek :) Mají v akci i Sephora štětce?
    Jinak i já podobné články oceňuji, ačkoliv do komentářů píšu jen zřídka :) když už to nevyužiji přímo já, minimálně tím potěším nějakou kamarádku ;)

    OdpovědětVymazat
  21. Sakryš, že bych si zašla pro Porefessional :-D Už dlouho ho chci vyzkoušet...

    OdpovědětVymazat
  22. Také mám Madly a je to asi nejuniverzálnější tvářenka, co jsem viděla. Vypadá naprosto dokonale:)

    OdpovědětVymazat
  23. Konečně jsem si koupila tvářenku od Nars jsem nadšená:)

    OdpovědětVymazat
  24. Asi se zblázním, protože ten korektor od Benefitu Fake up chci už dlouho ale bez slevy je drahý a se slevou to ujde,ale v tomto časovém rozmezí se do Sephory asi nedostanu. Ach jo...
    http://fashionblogbymarie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. Šla jsem so Sephory s tím, že koupím jenom NARS Smudge Proof Eyeshadow Base (konečně jsem si na ní našetřila), vlezu tam a zrovna svátek bestsellerů. Dobře, odešla jsem s řasenkou Benefit k tomu. Teď čtu tvůj článek a obávám se, že v pondělí běžím pro High beam a Porefessional... Uuíííí (úpí má peněženka) yeees (mám radost já). :-)
    Rendy, díky za tenhle přehledný článek! Ne jako vážně, sice peněženky úpí, ale pořád lepší než díky nevědomosti (já třeba do Sephory chodím jen jednou ročně, kdy si našetřím na nějaký ten high-end produkt) koupit za plnou cenu týden po akci...

    OdpovědětVymazat
  26. Škoda, že nemám Sephoru nikde poblíž, pro Nars za šest stovek bych letěla bleskovou rychlostí :D
    snesek(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. minulý týden jsem přemýšlela o tvářence Nars, díkybohu že jsem odolala :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Skvělý článek! Děkujeme my za radost i naše peněženky za odlehčení! :-))

    OdpovědětVymazat
  29. Rendy, děkuji za článek, zítra nebo v pondělí klušu do Sephory. Sice z věcí na mém wishlistu je jen jedna v akci, ale nevadí :-). Nars tvářenky asi vynechám, brousím si zuby na gel od Benefitu, i když i se slevou se mi zdá drahý, čekala jsem cenu kolem tří stovek, asi jsem vážně naivka :-D tak snad bude dobrý i na mé obočí, které nikdy nedrží tvar déle jak 5 min. :-/ ...Jen proč sakra není v akci i Benefit - tvářenka Dallas? :-D Brousím si na ni zuby bezmála už více jak rok a půl a pořád nic ( Sephora ted prý začátkem roku dost zdražila, takže Dallas a ostatní tvářenky od benefitu stojí už přes 1000 kč??? jako vážně?? omrknu, až tam budu )

    Rendy, ještě mám jednu otázku...kde v Praze můžu sehnat topcoat od Flormaru? U nás v tetě tato značka tedy je, ale topcoat nemají. Poradíš, kam přesně pro něj jít, abych ho 100% sehnala? Nejsem v Praze každý den a ráda bych ho zkusila, tak když už tam budu... :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Hned bych si šla koupit o Benefitu Porefessional, škoda,že nemám Sephoru nikde blízko.

    OdpovědětVymazat
  31. Asi si konečně zajdu pro Nars Orgasm :-) děkujeme za info,si moc hodná!
    petrikova.kat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Zejtra se do Sephory musim mrknout a to jsem chtěla šetřit na dovolenou :D
    LFelbrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Fajn akce, za normálních okolností bych asi Nars tvářence neodolala (zatím žádnou nevlastním, ale určitě to tak nezůstane navždy, slibuju! :-)), ale peněženku momentálně větrám jinde, protože se za pár týdnů vdávám. A nedávno jsem pořídila 3 tvářenky od theBalm, takže v tomto směru jsem zatím uspokojená. :-)

    OdpovědětVymazat
  34. tak jsem neodolala a dneska jsem se vydala nakupovat :))

    OdpovědětVymazat
  35. NARS tvářenky už chci vyzkoušet hodně dlouho, tak snad se zadaří
    monika.chrastilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. škoda, že nejbližší Sephora je od nás vzdálená 2 hodiny cesty :(

    OdpovědětVymazat
  37. možná to pujdu omrknout, ale zatím nemám nějaký velký chtíč si něco koupit

    OdpovědětVymazat
  38. Uáá! Tak to půjdu hned nakupovat :)

    OdpovědětVymazat
  39. Šla jsem původně omrknout právě tyhle bestsellery, nakonec jsem ulovila tři rtěnky, které mezi ně sice zahrnuté nebyly, ale zase se na ně vztahovalo 2+1 zdarma, takže i tak úspěšný nákup. B)

    OdpovědětVymazat
  40. já uvažuju nad linkama od Sephory, měly by být tuším za 190...uvidíme, jestli se stihnu rozhodnout :D

    OdpovědětVymazat
  41. a sephora je tak daleko, daleko, daleko.. dala vbych si říct hlavně na benefit :)

    OdpovědětVymazat
  42. škoda, že se akce nevztahuje i na make-up Hello Flawless od Benefitu, konečně jsem se rozhoupala k jeho koupi :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)