úterý 3. června 2014

Bra Bra Brasil

Tohle léto prostě bez brazilské tématiky nemůže být a není tomu jinak ani u této limitované řady vůní PUMA Brasil. Flakony v brazilkých národních barvách jsou jednoduché, čisté a doplňuje je nápis BRASIL. Mile překvapily mě i přítele a tady máte naše dojmy ze zkoušení a vzájemného očichávání :)


Dámská vůně je ovocně-květinová a je hodně lehká a svěží, takže na léto ideální. Vážně se mi líbí, i když jinak dávám přednost mnohem dražším parfémům. A víte proč? Protože obsahuje frézie a jakmile nějaká vůně frézie obsahuje, na 99% se mi bude líbit :) Je to tak snadné, jedna pěkná kytka a jsem lapená! Celkem se mi líbí i jednoduchý flakon vůně, který není zbytečně kýčovitý a člověk se ho ani ve svém věku nestydí vytáhnout z kabelky. Umím si představit, jak tahle vůně cestuje se mnou na dovolenou k moři nebo na prodloužený víkend (protože s drahými vůněmi zásadně nikam daleko nejezdím a bojím se o ně :)


HLAVA: bergamot, jablko
SRDCE: magnólie, frézie, růže, fialka
ZÁKLAD: cedrové a santalové dřevo


Pánská verze v hranatém obalu je podle popisu aromatická-fougére, což mě osobně nic moc neřekne. Pro mě je malinko kořeněná a lehce nasládlá. Každopádně má přítel na zkoušení nových vůní vážně štěstí a i tato mu voní a podle jeho slov snad dokonce ze všech nejvíce. Když si vůni stříknu na sebe, tak mě až tak nebere, ale na příteli se rozvoní tak pěkně, že mám stále nutkání k němu čichat :) A vzhledem k tomu, že stihl už vypotřebovat půlku balení, svědčí to o oblíbenosti této vůně na jeho kosmetické poličce. Plus jako bonus samozřejmě tématika fotbalové Brazílie, na kterou můj drahý slyší.



HLAVA: bergamot, levandule
SRDCE: fialka, konvalinka
ZÁKLAD: madagaskarská vanilka, bílé cedrové dřevo, tóny pižma



40ml vůně koupíte za 500 Kč v síti drogerií, parfumerií Fann a hypermarketech




Pokud jste také zatížené na frézie, tak tuhle vůni určitě v drogerii zkuste. Je vážně příjemná a letní a pokud nemáte potřebu kupovat drahé parfémy a dáváte přednost cenově dostupnějším, tak by se vám mohla brazilská Puma líbit. Nevylučuju, že by se vám vlastně mohla líbit i pánská verze, protože si jí na určitých typech žen (a mužů samozřejmě) dokážu představit :) 

Jaké jsou vaše oblíbené letní vůně? Zahlédly jste tyto novinky v drogeriích? Jak se vám líbí/nelíbí? :)



PS: děkuji PR zastoupení za poskytnutí vůní k recenzi

49 komentářů:

  1. Vubec neznam, ale vypadaji dobre. Flakonky sice jednoduche, ale libej se mi:)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Achjo, že já na ten článek vůbec klikala. Raději postuj obden kvalitní články, které ty rozhodně umíš, než denně takovéto články, v kterých se dozvíme buď co sami vykoukáme - balení je hranaté...?? :D nebo, co si můžeme přečít na e-shopech, kde produkt prodávají.
    Opravdu miluju tvé články, kde dáváaš rady, recenzuješ výrobky, které si toužila mít, nebo informuješ o novinkách atd.
    Ale tohle mě už přestává bavit a celkem mě to uráží, že tě člověk čtě denně, můžu říct i pár let a ty pak naservíruješ tohle...

    OdpovědětVymazat
  3. Na pumácký voňavky si já celkem potrpím. Na poličce mám právě mini verzi Puma Sync, která mi ale poslední dobou přijde až moc sladká. Tuhle verzi půjdu do parfumerky očichat, jestli by to nebyla méně sladká varianta na léto.

    OdpovědětVymazat
  4. Vůně vypadají pěkně na léto, ale mě teda upřímně všude přítomna Brazílie už trochu nudí :D

    denisa.cemperova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Každý rok si kupuji zelenou adidasku, je na léto úplně skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mají úžasné flakonky :) Já mám letní vůni spojenou s parfemovanou vodu od Heidi Klum - Shine :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle teda vypadají skvěle :))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Očuchám - ale zase Brazílie...to jako fakt?

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Nevypadají vůbec špatně... až půjdu v drogerii kolem, musím očichat :))

    OdpovědětVymazat
  10. Asi si pre jedno balenie skočím :) simona.forgacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Vůbec jsem tuhle novinku nezaznamenala. Každopádně jakmile má něco takhle exotický nádech "Brazil", tak to budu muset běžet ovonět. Jsem zvědavá, jestli mě taky zaujme :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/06/s-essence-na-cestach-limitka-road-trip.html

    OdpovědětVymazat
  12. sice mě levnější vůně moc neberou, ale možná bych tou pánskou potěšila přítele :)

    OdpovědětVymazat
  13. Nemám vůbec ráda tyhle drogerkové vůně od sportovních značek nebo celebrit.

    Ohmybeautifullife1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. tu pánskou vyzkouším, přítel si kupuje od Pumy myslím Jam? tak třeba mu bude vonět i tahle :) flakónky jsou moc hezké, většinou vůně nakupuju v parfumériích, takové ty "lepší", ale zrovna Puma nebo Adidas je taky umí moc dobře!

    OdpovědětVymazat
  15. Všude samá Brazílie! Ale frézie mám ráda, takže vyzkouším :)

    m.kondelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. nejako som skepticka voci dregerkovym vonam...hoci su lacne a maju vacsie balenie tak mi vydrzia stale menej ako tie drahsie, musim ich castejsie prestriekavat takze sa mi viac oplati investovat do tych kvalitnejsich...

    OdpovědětVymazat
  17. Musím očuchat, dle popisu by to i bylo něco pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  18. Teď si tak říkám, že asi nevím, jak voní frézie, musím očuchat :D

    OdpovědětVymazat
  19. No nevypadá to špatně :) taky to sice nejsou vůně, které bych nakupovala, ale docela jsem si teď zvykla používat "parfém" i na doma o víkendu, na ven se psem atd. A to určitě nebudu používat drahé parfémy, takže jsem si na to taky pořídila levnější variantu :) Zatím mám Replay Woman Intense a jsem spokojená, jemně sladce voní a i docela vydrží. Zkusím někdy čichnout k téhle Pumě :)

    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Pododně jako ty s frézií to mám já s mangem a granátovým jablkem.
    Tyhle vypadají fajn (žlutou já můžu) ale jsem doma nějak přeparfémovaná, takže další raději neobhlížím :D

    OdpovědětVymazat
  21. Nevypadá to špatně, ale dala bych za ně od pohledu tak 200-300 Kč, víc ne. Obecně mi přijde, že se tyhle "levné" vůně moc nevyplatí.
    cosmetic.jam@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Tuhle jsem ještě neviděla, ale vím, že Puma měla i před tím toaletku s názvem Brasil nebo Jamajka, sama nevím :-D Ale nemají obecně špatné vůně, nicméně mám momentálně voňavkovou poličku plnou (zde), takže o koupi nepřemýšlím... bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  23. Mně se osvědčilo do vůní investovat, připadá mi, že se hodně těžko šmelí:)

    OdpovědětVymazat
  24. Vypadá docela dobře, asi se po ní podívám :) .. Na léto mám taky rači klidně levnější, protože na cestách se o ně aspoň nemusím bát :D

    OdpovědětVymazat
  25. Docela mě to láká, ale zajímala by mě ještě výdrž? 500Kč je oproti senm jiných parfémů asi levné, ale zas pokud to za chvíli není cítit, tak je 500 moc. Zkušenost? :)

    OdpovědětVymazat
  26. Teda boooom Brazilie jde nějak mimo mě, nejraději na léto mám svěží citrusové vůně. :) mishelle17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. já měla ráda růžovou pumu, ale postupem času mi přišla moc sladká..a ostatní nic moc:(
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Také kupuji pouze dražší parfémy ale asi zkusím, nalákala jsi mě tou frezii :-D

    OdpovědětVymazat
  29. Vyzerajú dobre :) a vždy ma lákaly puma voňavky, takže určite si ju pojdem aspoň ovoňať ✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅ baby pozrite sa na môj blog http://bizzbeautyxfashion.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  30. já už jsem je viděla, ale ještě nečichala, i když podle složení usuzuji, že by mě vonět mohly :)

    OdpovědětVymazat
  31. Podle toho, jak vůni popisuješ by se mi mohla líbit :) V drogérii očuchám!

    OdpovědětVymazat
  32. Po tej dámskej vôni sa určite pozriem. :)

    OdpovědětVymazat
  33. V létě obvykle používám lehčí vůně od Adidas, ale i tyhle vypadají dobře :-)
    Katka

    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Hned jak jsem na Bloggeru spatřila hlavní fotku, tak jsem si říkala, že obal podle tebe bude vypadat lacině, ale zmílila jsem se :) :D Líbí se mi, že obě vůně obsahují bergamot, ten je zase moje oblíbená přísada ;)

    OdpovědětVymazat
  35. Barbra: mrzí mě, jestli tě článek nějak urazil nebo pobouřil, ale nevidím na něm nic špatného. Někdo vyfotí jednu fotku krému, napíše pod ní, že je báječný a v komentářích se jen juchá, jak je to skvělý článek. Všechny články připravuju s nejlepším vědomím a svědomím a nevidím na něm vážně nic vadného. Holt se nemůže všechno líbit všem a všechny články nemůžou být na hodinové čtení :) A PS: hranatý obal měl jen naznačit, která z vůní je pánská. Zní to možná banálně, ale divila by ses, kolik by pak mohlo na mail přijít dotazů, která je pánská a dámská verze :) Ale díky za tvůj názor, snad budeš příště "spokojenější" :)

    OdpovědětVymazat
  36. Vypadá to dobře.. přeci jenom MS už je za rohem, tak musím někde Brasil vyzkoušet ;-)

    OdpovědětVymazat
  37. Puma vůně obvykle moc nemusím, prostě mi nesedí a nevoní. Tyhle působí pěkně, ale musela bych si je nejprve "očichat", abych věděla, jestli do nich jít či nikoli :)

    OdpovědětVymazat
  38. Kdysi dávno jsem měla od Pumy vůni Jamaica a byla božská :) Teď už bych si jí ale nekoupila - radši si našetřím na nějakou kvalitnější voňavku, která bude opravdu vonět, než se tímhle nastříkat a za chvíli všechno pryč. A tahle mě odrazuje už jen tím názvem a balením. Brazílie mánie tu byla už před lety a tenhle rok už to se spojením s tím mistrovstvím ve fotbale faaakt nedávám.

    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Také neznám asi ji omrknu :-) Děkuji za tip

    OdpovědětVymazat
  40. Myslím, že tohle bych si hodně rychle oblíbila :)

    OdpovědětVymazat
  41. Puma mala vždy príjemné svieže vône :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  42. Presne takový typ vůní mám ráda, lehké, svěží, ovocné. A po celý rok... i v zimě :D
    madrovamaruska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Sdílím s tebou posedlost fréziemi :)
    Určitě to budu muset očichat
    alfuza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Upřímně mě vůně od sportovních značek neberou a na to, že to je puma, tak mi to ani nepříjde nijak zvlášť levné. Radši mám dražší parfémy nebo body spreje. :)
    natinka.rumlenova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Tak na tyhle vůně určitě mrknu! I ta pánská mě zajímá, mému příteli hned tak něco nevoní, tak uvidíme, co tahle :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)