neděle 1. června 2014

Best of May

Krásné nedělní ráno všem! Nemůžu uvěřit, že dneškem začíná červen a tím pádem v mé mysli i pravé léto. Navíc my všichni máme dneska svátek (dětí), takže si ho musíme pořádně užít :) Mám pro vás takovou menší rekapitulaci svých oblíbenců za uplynulé týdny, tak vás některé třeba inspirují k vyzkoušení.


1) Inglot řasenka Secret Volume Mascara
2) Astor podkladová báze na nehty 
3) Chanel pudr Les Beiges (ZDE)
4) Nail Inc. edice laků na nehty pro britský Instyle
5) Rimmel lak na nehty 303 Raw as night
6) Max Factor podkladová báze (ZDE)
7) Bourjois make-up Healthy Mix
8) L´oreal rtěnka Collection Privée (ZDE)
9) Nars paletka Narsissist - limitovaná kolekce
10) the Balm rozjasňovač Mary-Lou Manizer (ZDE)
11) Lancome lest na rty Lip lover (ZDE)
12) Clarins Lip Balm Crayon 02+06 (ZDE)

V poslední době jsem skoro závislá na make-upu od Bourjois, který je vážně skvělý a nechápu, proč jsem s jeho nákupem tak dlouho čekala. Na tváře jsem nejraději používala paletku Nars, která je praktická i na cesty a tváře jsem nejvíce rozjasňovala s krásnou Mary-Lou. Moje rty milují barevné pastelky od Clarins i nude rtěnky z limitované kolekce L´oreal. Klikací lesk Lancome sídlí v mé kabelce také pravidelně a bez každodenního kliknutí by to prostě nebylo ono :) Na očích mě nejvíc baví mini řasenka, která ale s řasy dokáže divy, o čemž vám brzy povím víc. A na nehtech mě tenhle měsíc nejvíce baví zářivě růžová a rudá klasika. A aby nehty netrpěly, tak je samozřejmě nezbytné, abych před každým lakováním použila i podkladovou bázi.



1) Garnier tělové mléko s arganovým olejem 
2) Bioderma Hydrabio Brume (ZDE)
3) Lancome pleťový krém Visionnaire
4) Arganeol arganový olej
5) St. Ives olivový pleťový peeling
6) Korres toaletní voda s frézií a bílým čajem (ZDE)
7) Dove sprchový gel Caring Protection
8) Balea olejový tělový peeling (ZDE)

Co se mé péče týče, minulý měsíc jsem dodělala poměrně dost produktů, takže jsem na sebe náležitě pyšná :) Zkouším několik nových věcí a pozoruju, co to s mou pletí udělá. Do kabelky jsem přihodila termální vody ve spreji i novou vůni Korres. Arganový olej je teď hodně populární, takže si s ním mažu tělo i tvář a vlasy. Ve sprše mi dělá společnost nejlepší tělový peeling století a pečující krémový sprcháč, který je úplnou novinkou v drogeriích. Teď si jen přeju, aby bylo venku stále krásně a byla příležitost vyzkoušet všechny samoopalováky, opalováky i poopalováky :)

Přejete si to samé? Nebo se teď třeba zrovna někde opalujete a náležitě si dnešní den užíváte? Budu ráda, když se podělíte o vaše oblíbence a o kosmetiku, bez které teď v létě nedáte ani ránu :)

26 komentářů:

  1. Už jsem se lekla, že jsem si nekoupila InStyle s lakem nails inc.

    OdpovědětVymazat
  2. Nemůžu nikde narazit na peeling od balei :( vždy jsem odkázána na sprchový peelingový gel do sprchy s vůní hrušky a skořice (a to není opravdu letní vůně :( ) kde se dá v obchodě přímo najít????? je u sprcháčů???

    OdpovědětVymazat
  3. Už by to chtělo nějaké vyvalení se na sluníčku a chycení bronzu, já se teda opaluju dobře, takže žádné samoopalováky nepotřebuji a nepoužívám je. Tenhle měsíc jsem si oblíbila spoustu výrobků od Chocolate Soleil bronzeru po Loreal Caresse lesk :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nikol Nixol: mají ho u sprchových gelů :)

    OdpovědětVymazat
  5. Co se samoopalováku týče ... Já si včera aktivně koupila samoopalovací mléko od Alverde, páč je obecně celkem chválené. A za sebe doporučuju. Hned večer jsem si namazala nohy, aplikace proběhla hladce, dokonce mě překvapilo tím, že nesmrdělo jako tradiční samoopalovák. Cítit samozřejmě je, ale voní jako karamel a nějaký olej, určitá hořkost v tom je a věřím, že někomu bude smrdět. Já jsem ale nadšená. Funguje jak má, dělá hezkou barvu a ještě mi nesmrdí.

    OdpovědětVymazat
  6. jsem hrozně zvědavá na podrobnou recenzi té Inglot řasenky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Od Baley tělový peeling by se mi hodil :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. oblíbence jsem psala včera, tak kpukni =) Jinak bourois má super make-upy, ale málo kryjí =/ jinak moc hezký článek!

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělá inspirace Rendy :-), make-upům od Bourjois také pomalu začínám přicházet na chuť.
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  10. tentokrát máme těch oblíbenců několik stejných - L óreal rtěnku, Lip Lover, Oil Beauty tělové mléko, Dove sprchový gel a Lancome pleťový krém. docela dost mě láká ten Bourjois make-up, když ho tak chválíš :)

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkní oblíbenci :) Já osobně se opaluji na zahradě, když tam kopu nové záhony :D:D

    OdpovědětVymazat
  12. Mým oblíbencem se stal taky rozjasňovač Mary-Lou Manizer, který jsem si koupila na základě Tvé recenze, mimochodem... a "abych měla poštovné zdarma" (nějak si to zdůvodnit musím), přihodila jsem ještě tvářenku Downboy (kterou taky zbožňuji). Ty obaly jsou skvělý. Nemá náhodou někdo zkušenost s jejich (tj. the Balm) paletkami stínů a korektory/make-upy?

    OdpovědětVymazat
  13. Sprcháč od Dove teď také testuji a zdá se být skvělý, a ten rozjasňovač od theBalm, ach, potřebuju ho!

    OdpovědětVymazat
  14. Ten puder od Chanel by som tak veľmi chcela :333 pozrite sa aj na môj blog http://bbizzzle.blogspot.sk😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊

    OdpovědětVymazat
  15. Ten L´oreal rúž z kolekcie Privée je krásny! Vlastne celá kolekcia vyzerá úžasne, čo najskôr si musím nejaký zohnať :)

    http://just-followyourdreams.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  16. Zaujal mě olejový tělový peeling od Balei :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Na tvůj popud jsem si koupila ten peeling od Baley (a další věci z letní limitky :D) a mám ho taky ve svých oblíbencích, takže díky :)

    OdpovědětVymazat
  18. Rendy, make-up od Bourjois mě taky šíleně láká, takže si jej určitě pořídím a jsem hrozně zvědavá na tu miniřasenku :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/06/s-essence-na-cestach-limitka-road-trip.html

    OdpovědětVymazat
  19. z tohohle vseho mam jen Mary Louminazer, ale souhlas. je to pecka :)

    OdpovědětVymazat
  20. Na tou podkladovou bází hodně uvažuju a když to teď vidím v Best Of..;)

    OdpovědětVymazat
  21. Láká mě ten beauty olej od Garnier :) Dove sprcháče jsou supér

    OdpovědětVymazat
  22. ten makeup si fakt už budu muset koupit, také to pořád oddaluju..
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  23. Ta Nars paletka vypadá úžasně - ty barvy se mi moc líbí. A ten Balea peeling jsem ještě neviděla, ael docela mě zaujal, tak že bych se po něm poohlédla :D

    OdpovědětVymazat
  24. V lete nedám ranu určite bez akýchkoľvek vôd v spreji :). Peeling Balea aj rúž Loreal mám a spokojnosť. Na mejkap Bourjois mám zálusk :)

    OdpovědětVymazat
  25. Peeling od Baley se chystám koupit, minule už byl totiž vyprodaný. :/ :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)