pondělí 9. června 2014

Beauty Oil peeling a tělové mléko Garnier

Když bych zapátrala trochu v archivu blogu, našla bych tam článek o novinkách a v něm zmínku o novém olejovém peelingu Garnier. Peelingy obecně mám ráda a ty olejové úplně nejvíc (samozřejmě teď myslím ty tělové, ne pleťové). V drogerii se olejových peelingů zatím moc nevyskytuje a samozřejmě mě lákalo ho vyzkoušet. V této řadě sežente kromě peelingu i tělové mléko a olej na tělo a musím říct, že mi celá řada opravdu moc pěkně voní. Ovšem má to všechno jeden háček...


Tělový peeling je v tubě, což je určitě ta lepší varianta a do sprchy mi přijde tak nějak praktičtější. Jak jsem už zmiňovala, peeling opravdu krásně voní, připomíná mi to dovolenou u moře a léto :) Obsahuje arganový olej, což je teď celkem trendy, mi přijde a dává se snad do všeho. Peeling má hutnější konzistenci a spíš střední hrubost. Určitě bych snesla ještě drsnější, ale není to špatné. Jako peeling je fajn, o tom žádná, ale mám výhrady k té (ne)olejovitosti. Po smytí totiž jaksi na kůži není po oleji ani stopa. Jen takový lehoučký náznak, ale nic, u čeho bych si říkala, že je to vyloženě olejové. Myslím, že olejový peeling Balea, o kterém jsem vám básnila nedávno tenhle překonal tak 15x :) U něj je olej na kůži cítit, v případě Garnieru toto jaksi postrádám. I vzhledem k tomu, že Balea stojí do stovky a tohle přes stovku, tak nějak nemám důvod, proč bych si Beauty Oil měla potřebu kupovat znovu. Za mě bohužel zklamání.



Jestli si pamatuju dobře, stojí peeling i tělové mléko dost podobně. Mám pocit, že cenové rozmezí je něco mezi 150-200 Kč, ale samozřejmě záleží na drogerii a různých akcích



Tělová mléka jsem si trochu odvykla používat, protože mám teď trochu úchylku na tělová mléka do sprchy, ale snažím se poctivě mazat i klasickými krémy (nedaří se mi to úplně každý den). Opět musím pochválit pěknou vůni mléka i jeho příjemnou konzistenci. Snadno a rychle se roztírá a na kůži zanechává příjemný nemastný film. Hydratace je tak nějak normální, není to extra hutné a mastné mléko, takže super vysušené pokožce by asi nestačil. Ale pokud máte kůži tak nějak v pohodě a normální, myslím, že bude dostatečně vyhovovat. Mléko je opravdu moc příjemné a znovu bych si ho určitě koupila :) A jako vždy oceňuji i balení s pumpičkou!




Peeling bohužel nesplnil má očekávání a jsem z něj opravdu zklamaná. Moc jsem se na něj těšila a bohužel jsem nadšená nebyla. Jako klasický peeling slouží samozřejmě dobře, ale absenci oleje mu nemůžu odpustit. Balea ho převálcovala na plné čáře. Tělové mléko je na tom o dost lépe a je opravdu příjemné a vyhovuje mi. Nicméně ho nepovažuji za super hydratační zázrak, spíš vhodné pro normální a bezproblémovou kůži.

Znáte tyto novinky z drogerie? Zkoušely jste některou z nich? :)


PS: děkuji PR zastoupení za poskytnutí produktů k recenzi

40 komentářů:

  1. Vyzloušení peelingu asi oželím, ale ten tělový olej bych si i pořídila :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/06/spotrebovano-kveten-2014.html

    OdpovědětVymazat
  2. Olejové peelingy na tělo zbožňuji, za mě jsou mnohem lepší než ty klasické, většinou krémové. Nedávno jsem dopotřebovala svůj oblíbený NevO peeling a hledala jsem nějakou levnější alternativu, všimla jsem si v drogériích i toho od Garnieru, ale pořád jsem se k němu nemohla dokopat, nějak podvědomě se mi zdálo že to nebude ono, no a jsem celkem ráda že jsem si ho nakonec nekoupila :) ale když jsem u tebe viděla (myslím, že to bylo na instagramu nebo facebooku), že v DM mají olejový peeling tak jsem hned pro něho letěla. Sice na NevO to nemá, ale myslím, že jako levnější alternativa je super :)

    OdpovědětVymazat
  3. to je normální řada? Já se tady těmhle hnědým obalům vyhžbám, že je to všechno na opalování a tak dále... mě nenapadlo, že je to na normální používání....

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  4. Ani o jednom jsem doposud neslyšela. Olejových věcí se pořád poměrně bojím a mléka či másla, ty si většinou vybírám podle obalu nebo vůně.. takže by mě tohle v obchodě asi příliš nezaujalo:)

    OdpovědětVymazat
  5. Není divu, že peeling nezanechá olej na pokožce, když obsahuje sodium laureth sulphate (SLES). To pěnidlo prostě odmašťuje, takže olej ve složení to nezachrání. Obecně jsem k používání peelingů skeptická, určitě bych je nepoužívala víc než 1x týdně., Kromě toho, co už jsem psala u sebe na blogu v článku Staráme se o sebe moc?, bych ještě dodala, že peelingem usnadníme průnik látek přes pokožku do těla a to i těch, které můžou být nebezpečné. Tělové mléko bohužel taky nic pro mě, nekamarádím se silikony. Trochu mě to mrzí, protože balení vypadá pěkně a pumpička je praktická. Každopádně ale hezká recenze.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  6. Ja si koupila tu Baleu a jsem na rozpacich z divne chemicke vune :/

    OdpovědětVymazat
  7. já mám z této řady olej a sice je příjemný a voňavý, ale taky po něm není pokožka kdovíjak hydratovaná..ale třeba mlíko 7days (měla jsem broskev a kakao) taky není žádný zázrak, Garnier mně v tělovce prostě asi nestačí..(třeba taková Mixa je bomba:)
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ani jeden výrobek neznám... a asi si je nechám ujít, jsem sušenka, takže pro mě by to bylo nedostačující :/
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je škoda. Hodně jsem se na tyhle novinky těšila a čekala jsem víc..:(

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem na tom s peelingem hodně podobně, také jsem čekala trochu více oleje.. :) ale zase je to jeden z těch lepších peelingů, co jsem vyzkoušela a tu vůni fakt zbožňuji! :D Takže ho miluji i tak no :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já přemýšlím o tělovém mléku z této řady! :))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Tak zkoušet nebudu :)
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Suprový peeling mají v Crabtree & Evelyn! Já ho teda testovala v setu na ruce, ale ve výsledku jsem ho používala už jen ve sprše :-) Nechává totiž úplně boží pocit na kůži! Jako kdyby se člověk natřel olejem. A jelikož zbožňuju levanduli, tak ještě áchám i nad vůní :-))
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  14. Na peeling od Balea nic nemá! :-)

    OdpovědětVymazat
  15. ja sa nejako stale neviem dokopat pouzivat mlieka/kremy/oleje pravidelne...ak sa namazem raz za mesiac kokosovym olejom tak som rada :)

    OdpovědětVymazat
  16. Mám ráda olejové krémy a arganový olej mám snad ve všem :) teď hledám optimální peeling (používala jsem do teď ten od balei, ale sprchový, ale jeho vůně je spíš vánoční :( )

    OdpovědětVymazat
  17. Tak tohle mě moc nazaujalo... Garnier celkově není moje oblíbená značka...

    OdpovědětVymazat
  18. Na to tělové mléko se chystám (do Rossmannu, kde je akce 2+1 :-) a peeling jsem chtěla vyzkoušet taky, ale asi ho nevezmu. Mám stejně jako ty Baleu a vyhovuje mi, a čekala jsem, že tento bude něco podobného.. Katka

    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. zkoušela jsem obojí, a já jsem spokojená :) upřímně kdyby to bylo moc olejovité, vadilo by to zase mně :D takhle mi to přijde tak akorát. navíc jsem úplně závislá na té vůni! :D

    OdpovědětVymazat
  20. Po tom tělovém oleji už jsem koukala :)

    OdpovědětVymazat
  21. Peeling si určitě pořídím, moc mne zaujal :)

    OdpovědětVymazat
  22. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  23. Tak jsi mě překecala a do toho beleáckýho peelingu přeci jen půjdu :D
    alfuza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. som rada za túto recenziu keďže práve dnes som si na ten peeling brúsila zúbky :)

    OdpovědětVymazat
  25. Hezká recenze, ale asi to nebude nic pro mě

    OdpovědětVymazat
  26. Produkty téhle řady se mi na reklamně opravdu moc líbily, především peeling, ale po tvé recenzi do něj asi nejspíš nezainvestuju. Jsem stálice Baleáckých peelingů, které jsou pro mě hrubé tak akorát a stojí okolo 40Kč. Nicméně, až budu v drogerii, tak k němu určitě čuchnu ;)

    OdpovědětVymazat
  27. pokukuju po tom uz delsi domu a asi to zkusím :) mishelle17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj, ja mám ten peeling doma a som doňho zamilovaná celkovo, jednak krásne vonia, v tom sa zhodneme, no mne na pokožke zostane tak akurát toho oleja :) Čiže za mňa určite áno a určite vyskúšam aj ostatné prípravky z tejto rady :) Ale je pravda že som ten peeling od Balea ešte neskúšala, čiže som zvedavá :)

    OdpovědětVymazat
  29. Tu Baleu už musím konečně zkusit, když se o ní pořád tak básní!! :)

    m.kondelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Nedávno jsem přemýšlela nad koupi obou produktů, ale nakonec jsem se na to tak nějak vykašlala. Abych pravdu řekla, teď mě to vůbec nemrzí. :D

    OdpovědětVymazat
  31. už jsem po nich koukala, ale ještě si je nepořídila.. ale lákají mě oba tyto produkty:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  32. Garnier nepatří mezi moje favority už pěkných pár let. Nepřekvapilo mne Tvé zklamání :).

    OdpovědětVymazat
  33. Já nemám Garnier celkově ráda, takže nepoužívám nikdy nic...

    OdpovědětVymazat
  34. Ten peeling mě teda zklamal, přemýšlela jsem že si ho na léto pořídím :) ale děkuji za tip na olejový peeling od balea :)

    OdpovědětVymazat
  35. tělový olej vypadá dobře, ale mě většina věcí od garnier nesedí, proto od této značky si kosmetiku kupuji jen výjimečně

    OdpovědětVymazat
  36. Ja peelingy moc nepoužívam, a teda s týmto určite začínať nebudem (o;

    gomistories

    OdpovědětVymazat
  37. Akorat ta balea ukrutne smrdi a je jemnejsi...

    OdpovědětVymazat
  38. Tak už jsem si říkala, že vyzkouším nový peeling, ale prozatím tedy zůstanu u toho baleáckého :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)