úterý 10. června 2014

Agent Zero shine od Benefitu

Už dlouho jsem na nějaký kosmetický produkt nečetla tak rozpoluplné názory. Někdo tvrdí, že jde o skvělý matující pudr, někdo zase říká, že koupě lituje a pudr za to nestojí. Tak si vyberte, když se rozhodujete, jestli si ho koupit nebo ne :) Tentokrát jsem chtěla věřit spíše těm spokojeným a chválejícím zákaznicím a doufala jsem, že vedle nešlápnu...



Benefit The POREfessional Agent Zero Shine (7 g) - koupíte např. v Sephoře za 950 Kč

Při nákupu jsem uplatňovala slevu 20%, protože bez ní v Sephoře už téměř nenakupuju. Ano, cena je trochu astronomická, ale na to jsem si v případě Benefitu u nás tak nějak už zvykla. K nákupu pudru jsem měla pár důvodů. Za prvné hlavně to, že jsem hledala nějaký matující pudr do kabelky. A jelikož se mi poslední dva jaksi úplně oddělaly a v kosmetické taštičce ruply, tak jsem toho měla trochu dost. Chtěla jsem něco praktického, co mi kosmetickou taštičku už nikdy nezaprasí a nerozsype se všude. Navíc většina tuhých pudrů, co ráda běžně používám, nemá v balení žádný aplikátor a mě se trochu příčí tahat s sebou speciální štětec na pudr. A u Benefitu se mi zdálo, že zabiju několik much jednou ranou. Matující pudr s praktickým a uzaváratelným balením a štětec uvnitř balení, tak aby se mi nepovaloval samotný v taštičce. Jeví se mi to jako úplně geniální. Ovšem když se na pudr podívám z druhé strany, tak vidím sice pěkné a funkční balení, ale za poměrně vysokou cenu i docela dost málo produktu. Jelikož mám pudr jen na přepudrování během dne, tak jeho spotřeba není taková, jako kdybych ho používala hned ráno při líčení celého obličeje. Tudíž očekávám, že by mi nějaký čas mohl vydržet. Ale ne všichni asi takhle přemýšlejí, takže chápu, že pro někoho je to prostě málo muziky za hodně peněz.




Pudr je sypký a na první pohled má tělovou barvu. Prodává se pouze jeden odstín, protože je pudr transparentní a žádnou barvu vaší tváři nedodá. Má velice jemnou konzistenci a na pleti není vůbec cítit ani vidět. Tvář zmatní bohužel průměrně, celkem mi přijde, že i trochu zahladí nějaké ty nerovnosti (jako třeba silikonová báze) a nemůžu říct, že by vydržel matovat hodiny. Což mě celkem mrzí a čekala jsem upřímně trochu lepší výsledek. Mám samozřejmě mastnější obličej a do sušenky mám daleko, ale 1-2 hodiny matu je pro mě málo. Respektive je to málo od pudru za tolik peněz.



Produkt z balení nasypete do víčka a naberete přiloženým štětečkem. Jak jsem psala, pro mě je tohle pudr na přepudrování nosu a brady během dne, takže mi velikost štětce vyhovuje. Nedovedu si ale představit, že si s tak malým štětcem pudruju celý obličej. Štětec je schovaný ve spodní části balení a ač je docela měkký, tak sem tam z něj nějaká štětina upadne a úplně super kvalitní bohužel není.



Pro mě Agent Zero shine bohužel není must-have, který bych vám doporučila. Koupě zpětně trochu lituju a umím si představit, že až pudr vypotřebuju, naplním si balení nějakým levnějším produktem a poslouží mi stejně dobře. Vzhledem k jeho ceně a nízké matující schopnosti si myslím, že o nic nepřijdete, pokud si ho nekoupíte. Škoda, ale co se dá dělat, nemůže být všechno skvělé a báječné :)

Znáte tento pudr a vyzkoušely jste ho? Jak se vám líbí/nelíbí jeho balení? :)

40 komentářů:

  1. Ma hezky baleni. JA na pudry nejsem vubec narocna, nelesknu se, behem dne se neprepudrovavam, staci mi rano. Nejradeji mam Affinitone, moc nemusim transparentni.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. To balení mi přijde dost nepraktické, na nějaké přepudrování přes den vyloženě nevhodné. Podobným způsobem se aplikují minerální make-upy- nasypou se do víčka a nanášejí se kabuki štětcem. Já to mám vždycky všude okolo a taky na oblečení... Kdysi jsem si v Inglotu koupila cestovní sadu štetců- je to malé elegantní pouzdro na zip s devíti štětci včetně štětce na pudr. Na cesty či do práce ideální.

    OdpovědětVymazat
  3. A myslis, ze to baleni je dostatecne bytelne na to, abych si ho koupila kvuli nemu? Protoze mne se taky prici nosit v kabelce pudry a stetce. Rikala jsem si, ze bych to presne jen otevrela a davala do nej jiny pudr potom. Myslis, ze to otevrit jde a neznici se to?

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda ze moc věcí to nesplňuje :))
    Balení je famozní. :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Hodně jsem o něm slyšela od zahraničních blogerů, ale moc ho nechválily, takže bych do něj nešla :) Tyhle sypací balení nesnáším, nic pro mě, potřebuju kompakt :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já si takhle koupila pudr Clinique - http://www.parfums.cz/clinique/blended-pudr/?gclid=CNyB_q_y7r4CFVMRtAodlHAAag A k tomu je cestovní štětec, kterým vždycky ráno naberu trošku pudru a během dne používám :) je pravda, že bordel okolo mám taky, jak zmiňuje výše Darkness. Ale asi bude bezedný, 35 g je vážně hodně, vůbec neubylo asi za rok používání. A koupila jsem ho v akci asi za 500, takže pro mě super kup :)

    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Balení je úžasný a líbí se mi i nápad. Souhlasím že ta cena je hodně přemrštěná a pokud ještě k tomu dlouho nevydržî... Byla bych dosti vytočená kdybych si ho sama koupila :/

    OdpovědětVymazat
  8. Balení se mi MOC líbí, ale jinak mě vůbec neláká.

    OdpovědětVymazat
  9. Má roztomilé balení, už jenom k vůli němu bych si ho pořídila! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Musim riict ze ac mam rada benefit tak tohle se mi nelibi ani ten napad ani to baleni a evidentne ani ten obsah neni nijak zvlast dobry. Takze zkouset nebudu. mishelle17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Balení je moc hezké - ostatně jak jinak u Benefitu, ale podle mě je to prostě taková srandička za přepálený peníz. Kdyby to stálo pár korun, tak do kabelky proč ne, ale to si fakt radši přibalím nějaké obyčejné matující papírky anebo klasický pudr a skládací štětec. Což mi stejně přijde na použití během dne praktičtější než sypký pudr.

    OdpovědětVymazat
  12. Kdyby byla cena příznivější, asi by stál za vyzkoušení, ale takto bohužel za mě ne :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Taky bych ho brala jen jako cestovní, ale za tu cenu by opravdu mohl odvést lepší službu :)

    m.kondelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Ja sa stále neviem rozhodnúť, či značke Benefit veriť alebo nie. Zatiaľ od nich nič nemám, no robím si zálusk na tú novú zázračnú linku, aj keď ani tú zas tak nechvália. A tento púdrik? Balenie je na jednej strane celkom milé, ale aj tak na mňa pôsobí lacno. Za tie prachy zjavne nestojí.

    OdpovědětVymazat
  15. Balení je krásný, to se musí nechat :D

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  16. Oslovuje ma tak jedine obal .. Produkty Benefit boli pre mna dlho velmi lakave, nieco co chcem urcite vyskusat ale ked som skusila High Beam .. bola som sklamana ..myslim ze je okolo produktov len velky rozruch a dobra reklama ale az tak uzasne nie su :/

    OdpovědětVymazat
  17. Mně to balní přijde hrozně laciný. Benefit mám ráda, ale tento pudr mě absolutně neoslovuje.

    OdpovědětVymazat
  18. Nápad skvělý, to se jim musí nechat. Ale pro mě cena nepředstavitelná.
    V takovýhlech dnech s sebou nosit NYC pudr a labutěnku- ne to molitanové cosi, co se k pudru dává. Není to jako štětec, ale jako nouzovka během dne skvělý.
    alfuza@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Když se dostal ven, byla jsem z něj docela nadšená a chtěla jsem jej vyzkoušet, nicméně slyšela jsem podobé názory, jako máš ty a za tohle bych přes 900 Kč nedala

    OdpovědětVymazat
  20. Krásný obal, ale nebudu investovat.
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Prípad keď človek fakt musí zvážiť či za priemerný produkt dá 950 Kč
    ➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️➡️http://bizzbeautyxfashion.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  22. balení je krásné..tím to pro mě ale končí..
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  23. balenie je naozaj napadite a funkcne ale za tu sumu by som cakala ovela viac...

    OdpovědětVymazat
  24. Mě nepřijde ani balení hezké :D Chjo, poslední dobou mi není nic dost dobré :/ :))

    OdpovědětVymazat
  25. pudr jsem ještě nezkoušela, balení vypadá sice lákavě, ale při mé šikovnosti bych si určitě celé balení hned vyvalila do víčka :-D a opravdu bych za tu cenu tedy čekala lepší výsledky

    OdpovědětVymazat
  26. keby aspon tie benefit vecicky neboli take krasne(o;

    gomistories

    OdpovědětVymazat
  27. Baleni je vyborny napad! Ale benefit jako takovy si me neziskal. U vetsiny produktu mam pocit, že sezenu stejnou kvalitu za podstatne nizsi cenu...bohuzel.

    OdpovědětVymazat
  28. Teda poslední dobou tady čtu spíše zklamání..ale nedá se nic dělat, není každý den posvícení.

    OdpovědětVymazat
  29. Balení je super praktické, taky bych potřebovala do kabelky něco takhle šikovného se štětečkem. Ale za tu cenu to jen kvůli balení nestojí... Katka

    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Balení pudru se mi ohromně líbí! Nechám si však radši zajít chuť ^_^ .

    OdpovědětVymazat
  31. Je taaak roztomilej :-) škoda, mám mastnou pleť a každý dvě hodiny se pudrovat nebudu... ne pudrem v této cenové hladině

    OdpovědětVymazat
  32. Už nějaký ten pátek přemýšlím, že si ho koupím, ale díky tobě to neudělám a ušetřím mraky peněz haha! :) Děkuju za tenhle článek, pomohlo mi to s rozhodováním, jelikož mám hodně mastnou pleť a potřebuju něco, co jednoznačně zabere. :)

    OdpovědětVymazat
  33. já bych za takového drobka skoro tisíc korun nedala, i kdyby nevím co :)

    OdpovědětVymazat
  34. Jedno mu upřít nelze, balení rozhodně nikdo nepřehlídne :)

    OdpovědětVymazat
  35. Šikovná věcička, ale za takové peníze bych chtěla víc.

    OdpovědětVymazat
  36. To trochu zamrzí, že nakonec jsi nebyla tak nadšená, jak jsi chtěla být. Snad to u příštího produktu vyjde. :)

    OdpovědětVymazat
  37. Hmmm, láká mě vyzkoušet pár produktů od Benefitu, hlavně They're real řasenka a ta nová They're real linka, ale nejenže patří k jedněm z nejdražších, ale zřejmě ne úplně kvalitních značek. Vypadá to, jakoby sázeli spíš na zajímavá balení než kvalitu produktu. Trochu zklamání, protože od nich mam jen sadičku na obočí a jsem s sní maximálně spokojená, ale všechno ostatní všichni kritizují.

    OdpovědětVymazat
  38. Rendy, děkuji moc za spásnou recenzi, obávala jsem se, že přicházím o "matyfiátor" století a jak vidím, skutek utek...... Já jsem už cca měsíc nadšená ze zmatňujícího pudru Catrice (mám na Insta), je sice na prd, že tam není zrcátko ani štětec, ale za 9 pětek bych toho chtěla asi moc :D. Jinak určitě lepší, než Blott Powder od MAC...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)