pondělí 26. května 2014

Wonderful WKND

Pokud sledujete můj Instagram nebo Instagram dalších blogerských kolegyní, určitě vám neušlo, že jsme s holkama a Biodermou vyrazili na wellness weekend do rezortu Sv.Kateřina. A pokud vás z celého setkání zajímá více informací a hlavně fotek, tak dnešní článek je právě pro vás :) Je mi jasné, jakým způsobem budou komentáře některých lidí orientované, ale upřímně je mi to jedno :) Víkend jsme si s holkama náramně užily a hlavně jsme si odpočinuly a měly čas si pokecat. Jako bonus navíc jsme se dozvěděly něco o letních novinkách Bioderma, o kterých se dozvíte i vy.



Náš výhled z okna



Celý resort je uprostřed lesů a je tam boží ticho a klid. Vážně začínám přemýšlet, že si zase někam na víkend zajedu a budu relaxovat někde v pustině :)



Posedět můžete v útulné restauraci nebo se usadit na terase u jezírka a pozorovat koně, rybičky nebo poslouchat žáby (což lidi z města náramně ocení, věřte mi :)



Kromě relaxace jsme si užívaly i výborného jídla...





Skvělá okurková limonáda




Odborná přednáška s paní dermatoložkou o ochraně před nežádoucím slunečním zářením a novinky, které nám letošní opalování zpříjemní



Nový v sortimentu Biodermy je suchý olej s SPF 30 a také poopalovací péče. Oba produkty nádherně voní a určitě je na blogu nevidíte naposledy :)





Beáta byla poopalovacím sprejem úplně nadšená :)




Pokud si v lékárnách koupíte produkt Bioderma, získáte stírací los a a pokud z 5 setřených políček trefíte 4 shodné symboly, vyhrajete kosmetiku Bioderma na rok zdarma.



Čekala nás i lekce jógy, což v mém případě není úplně snová záležitost a zatím jsem jí na chuť nepřišla. Každopádně závěrečná relaxace s vonným polštářkem na očích mi vážně šla, to jo :)







K večeři nám hrála živá hudba a když se začaly linout první tóny písničky Comptine d´un autre été, tak jsem byla v sedmém nebi. Na harfu to zní snad ještě lépe, než v klavírním podání...








Relax ve vířivce



Poslední občerstvení před odjezdem




Jelikož část blogerek odjížděla směr Slovensko dříve, tak na fotce je jen část, která jela později do Prahy :) Z české části na fotce chybí ještě Jitka a Lola.


Myslím, že se s holkama shodneme na tom, že to byl skvělý víkend a moc jsme si ho užily. Je tak osvěžující odjet na chvíli z města a nemyslet na každodenní starosti a jiné věci. Teď už jen aby nám přálo počasí a mohla jsem si užít i o to opalování :)

Pro více fotek sledujte na Instagramu #biodermawknd

Děkuji všem holkám za super společnost a Janě za pozvání, kterého si moc vážím :)

39 komentářů:

  1. Rendy, vypadá to úžasně! v dobrém smyslu závidím, hlavně ten klid a relax, to by se mi teď hodilo :( a už se těším na podrobnější informace o novinkách, hlavně ten opalovací sprej vypadá zajímavě

    OdpovědětVymazat
  2. Musel to být nádherný zážitek. Já bych nejvíce ocenila yogu :)

    OdpovědětVymazat
  3. ta harfa je nadherna :) velka skoda, ze som nemohla ist, snad nabudude :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypada to skvele, urcite jste si to uzily:)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  5. no vypadá to tam nádherně, a to jídlo... musely jste se mít vážně krásně :)
    p.s : příště tě ale očekávám na stejné akci, kde budu já :D

    OdpovědětVymazat
  6. Fotky jsem na Tvém Instagramu přes víkend sledovala a to je sen teda, takový pobyt bych si taky nechala líbit. Ta okolní příroda vypadá nádherně.... a to jídlo! :-) Jen mi na fotkách chybíš Ty, Rendy! ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Muselo být tak nádherně už z fotek jde poznat ta relaxace a jak jste si to užily :))) Skvělé fotky! :) To prostředí je super :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Na istangramu jsem poctivě sledovala a tiše jsem slintala nad těma dobrotama :D ! Určitě to byl skvělý víkend a užily jste si kupu srandy.

    OdpovědětVymazat
  9. Wow, tak to vypadá vážně skvěle, všechny si to určitě moc zasloužíte! A to jídlo, božeeee :D

    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. také jsem poctivě sledovala na instagramu a říkala si, že jste se měly krásně :))

    OdpovědětVymazat
  11. Kissbook to na poslední fotce strašně sluší.... jinak doufám, že sis to užila a odpočinula sis ;)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  12. Hezký víkend, a moje známá harfenistka :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ano ano instagram jsem měla zaplněný bioderma víkendem:))) Muselo to být super!!

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojda,

    tak to je paráda =o) vypadá to tam moc krásně!

    Jinak Photoderm celkově můžu =o) mám mlíko ve spreji a krém na obličej a jsem hrozně překvapená, vůbec to nelepí, vsákne se to a prostě jakoby nebylo...
    Já mám prostě problém, že mi opalovací věci lepí a nebo zůstanou na kůži a rozčilujou mi, pak mi udělaj fleky na oblečení a jsem naštvaná maximálně...
    Oleje mám celkově ráda, takže mám potřebu si koupit i ten Biodermí =o)

    OdpovědětVymazat
  15. Super víkend, jen jsem se po opalovacím krému od Biodermy celá osypala a stejně tak i manžel, takže tuto značku už opravdu ne. Resp. tu chemikálii obsahují téměř všechny opalováky, musím mít jen ten čistě minerální.

    OdpovědětVymazat
  16. Z fotek čiší lehkost, léto, relax a víkend. A vypadáte spokojeně! ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  17. Nalákala si mě na to, že bych tam taky jela.)

    OdpovědětVymazat
  18. Páni..to musela být nádhera
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. uuu, bioderma tedy vážně válí! nejen že ty produkty vypadají úchvatně, ale takhle si blogerky hýčkat!? určitě jste si to moc užily, co bych dala za takovou dámskou jízdu ;) paráda!

    OdpovědětVymazat
  20. Místo vypadá krásně, jela bych tam hned :) A to jídlo - luxusní!

    OdpovědětVymazat
  21. Tak přesně kvůli takovýmhle akcím někdy lituju, že nejsem "paní blogerka" :-) Vypadá to všechno moc krásně a taky by se mi tam líbilo. A písnička Yanna Tiersena ve verzi na harfu musela být úžasná :-) Celkově mám ráda všechny ty písničky z Amélie :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Super relax! Takový odpočinek od všedních dnů si zasloužíte ;) tiše závidím :)

    OdpovědětVymazat
  23. jé, já bych hned jela taky :-D vypadá to tam dobře a to jídlo a prostě všechno... závist ;)

    OdpovědětVymazat
  24. Jedním slovem krása!!! Vypadá to celé úžasně a samozřejmě jsem vás všechny sledovala na Insta, rozhodně si to zasloužíte, za celý rok spolupráce! Je vidět, že jste si to užily! :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Skvělá akce.. ale vy si to zasloužíte:)

    OdpovědětVymazat
  26. Ja som tiež hneď zaregistrovala tú "Ameliu" na harfe, znelo to naozaj nádherne!
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  27. Vypadá to tam báječně - krásné prostředí, nová kosmetika a super jídlo - perfektní kombinace :)

    OdpovědětVymazat
  28. No, uznávám, že taky trochu závidím, vypadá to suprově :)
    http://elliesdailyideas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  29. Určitě to musel být skvělý víkend!

    OdpovědětVymazat
  30. já vůbec nechápu tu slečnu, co si sedla nad ten brčál v těch lodičkách! :D já jsem v takovýchle situacích s dovolením posraná vytáhnout i blbý balzám na rty, že mi spadne a bude nenávratně ztracen :D

    OdpovědětVymazat
  31. Vypadá to krásně, hned bych jela s vámi :-D Jinak doufám, že sis to užila :-) Katka

    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Jé, to muselo být parádní :) Pořádně si odpočnout a nechat se aspon na chvíli opečovávat.. Hned bych si dala říct :)

    OdpovědětVymazat
  33. Vypadá to, že jste si to krásně užily:)

    OdpovědětVymazat
  34. Úžasná akce, takové rozmazlování vám závidím :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/new-in-may-2014.html

    OdpovědětVymazat
  35. Wau závidím, hneď by som šla niekam na takýto víkend :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)