neděle 25. května 2014

Testování tajemné krabičky

Možná jste zaznamenaly, že se mezi blogerkami objevily tyto tajemné krabičky. Nikdo pořádně neví, jaká přesně značka vlasových přípravků je uvnitř a dokud nám tvůrci neodkryjí obsah, můžeme jen tipovat. Jediná indicie, kterou mám je, že krabičky posílal L´Oreal, pod který ale spadá mnoho značek, takže zatím můžu jen hádat. Každopádně reakcí na krabičku bylo mnoho, u Péti na facebooku se strhla celkem bláznivá diskuze, kde padaly různé výroky, ale myslím, že je část čtenářek, kterým podobné testování přijde zajímavé a nápadité. Je fakt, že člověk předem nemůže odsoudit značku, protože prostě netuší :) Pro někoho to tak může být objektivnější, ale to nechám na vás. Po vypotřebování obou lahviček bych vám ráda řekla své dojmy a doufám, že se v dohledné době dozvím, o jakou značku a produkty se jedná (a samozřejmě vám to pak povím :)


Kromě dopisu od "tajemného odesílatele" byly v krabičce pouze dvě lahvičky označené čísly. Jednička je šampon a dvojka kondicionér. Musím říct, že se mi líbí parfemace obou přípravků a je příjemně nasládlá. První mínus má ale hned šampón, protože jeho konzistence není gelová, kterou vyhledávám a většinou mi sedí a nemastí vlasy. Je to spíš takový středně hustý krémový gel, nebo jak lépe to vyjádřit :) Problém číslo dva - vlasy se mi po umytí rychle mastí a plihnou. Už první den po umytí večer cítím, že by to chtělo vlasy znovu umýt. Mám rychle se mastící vlasy a víc jak dva dny bez umytí nevydrží, ale tohle bylo docela rychle i na mé vlasy. Tipuju, že šampón obsahuje buď silikony nebo nějaký olej, protože tyto dvě věci mi většinou rychlé maštění a plihnutí vlasů působí.  Jinak šampon jako takový sympaticky voní i dobře pění, ale zjevně není určený na mastné vlasy.

Kondicionér je těžký průměr a je srovnatelný s většinou kondicionérů z drogerie. Pro mě je to jen takový zjemňovač konečků, ale vlasům nic víc nedá. Je celkem dost tekutý, což nemám u kondicionérů ráda a znovu bych si ho určitě nekoupila. Ovšem musím podotknout, že tenhle problém mám s většinou kondicionérů z drogerie a málo který mě v tomhle ohledu zaujme a vyhovuje. Škoda, že kondicionér nemá ty "mastící" složky v sobě, protože konečky by to ocenily více, než nebohé kořínky vlasů.




Bohužel mému typu vlasů tyto přípravky nevyhovují a zjevně nejsou ani pro mé vlasy určené. Já to tipuju na šampon a kondicionér Garnier Fructis, ale samozřejmě to potvrzené nemám. Jsem vážně natěšená na to, co to bude za značku a jsem zvědavá, jestli je to nějaká novinka nebo starší produkt. Na obou přípravcích mě bohužel zaujala jen příjemná parfemace, ale ani jeden se mi neosvědčil. Jsem taky zvědavá na ohlasy dalších blogerek, jak jim přípravky vyhovovaly a na jejich dojmy :)

Jinak musím říct, že podobný způsob testování mě bavil a líbil se mi. Je to po nějaké době zase něco originálního a nápaditého, tak jsem zvědavá na vaše dojmy.

Schválně, jestli si taky tipnete, co by uvnitř mohlo být za značku :)

45 komentářů:

  1. Podle mě je to bezva nápad, protože takhle je to zajímavější, když nevíš, jaké účely ten šampón a balzám má mít a jaká je to značka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Myslim ze podle popisu je to ta nova rada;) myslim perl ultime:/ newm presne:/ po umyti jsem mela mastny vlasy a nemohla jsem ho dal pouzivat:/

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě palec nahoru že jsi zkoušela a hned to neodsoudila :-) Jsem zvědavá jaká firma to bude :D

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám prostě zase přesně opačný problém :D Sice ani šampon mi nezaručí hezké vlasy tři dny a musím je obden umýt, ale lepší než kondiš.. Po kondiši potřebuju umýt háro hned druhý den, jak šíleně se mi po něm mastí a vlasy plihnou :-/ No už se chystám taky na recenzi a napjatě čekám, co z toho nakonec bude :) Ale tipuji jako ty, že vítr vane od Garnieru :)

    OdpovědětVymazat
  5. Asi bych to neriskovala...měla bych strach, že to bude úplně jiný druh péče než potřebuji

    OdpovědětVymazat
  6. je to super nápad, ale já bych se teda trochu bála :-D ale rozhodně to testování bude objektivnější, když je také zaslepené, protože nemáme už dopředu předsudky (dle značky atd. )

    OdpovědětVymazat
  7. je to dobry napad, ale malo by tam byt uvedene zlozenie. co ak niekto bude mat z vyrobku alergicku reakciu a nebude mat ako lekarom ukazat, ze ake "chemikalie" pouzil?

    OdpovědětVymazat
  8. já bych to taky ráda otestovala, neměla bych s tím problém :) a tipuju to na Fructis

    OdpovědětVymazat
  9. Teď už jenom škoda, že ti to úplně nesedlo :)

    OdpovědětVymazat
  10. Takové testování mi přijde hodně dobré :-)

    OdpovědětVymazat
  11. No prý je to něco z koncernu Loreal,..zní to ale dost hrůzostrašně :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Taky jsem ráda, že jsi to vyzkoušela a nedělala s tím cavyky, jako jsem viděla jinde :)

    Škoda, že výrobky nebyly očividně určené na tvůj typ vlasů... Na moje by mohly být vhodnější :D

    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Paráda! Konečně vidím článek, kde jen blogerka nenadává, že si na hlavu nedá něco, když neví, co to je :) Jsi skvělá, žes to zkusila a nemyslela sis, že tě chce odesilatel zabít :) Jsem zvědavá, co z toho vyleze, i když pro mě by tohle taky nebylo, nesnáším šampony, po kterých mám hned splihlý vlasy.

    OdpovědětVymazat
  14. jsem ráda, že jsi se chopila testování bez hysterie, že tě chce někdo zabít :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tohle testování mi přijde velice super! :))) Takové milé překvapení :)) Jsem fakt zvědavá od jaké značky tohle vůbec je :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Každopádně recenze nemůže být objektivnější, než když člověk nezná značku ani složení. Přece jenom je člověk celkem dobře ovlivnitelný tvor :D Ale já bych si to asi musela dobře rozmyslet, jestli bych do toho šla, takže tak trochu chápu ty, kterým se to moc nelíbilo :-) Ovšem je fajn, že se najdou tací, kteří do toho jdou. Podle popisu by na mě produkty měly uplně stejný účinek jako na tebe, takže také nic pro mě :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Zajímavý způsob testování, to ano. Jak tak čtu tvůj článek, tak to vypadá, že šampon bude určen pro suché a namáhané vlasy...zřejmě.

    OdpovědětVymazat
  18. Zajímavý způsob testování, to ano. Jak tak čtu tvůj článek, tak to vypadá že šampon bude pro suché a namáhané vlasy...zřejmě.

    OdpovědětVymazat
  19. Paráda, takový nápad se cení, škoda, že ti to nesedlo :(

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Musím souhlasit, že je to sice zajímavý nápad,ale pro mě tedy trochu nedotažený do konce! Mělo by tam být alespoň složení, jinak se přiznám, že bych se neodvážila vyzkoušet, a asi bych alibisticky počkala co z toho vzejde :D

    OdpovědětVymazat
  21. tak jsem zvědavá, co z toho vyleze :)

    OdpovědětVymazat
  22. Zajímavé testování, jsem zvědavá, co to bude :)

    OdpovědětVymazat
  23. je to škoda, že ti to nesadlo .. ale určite je to super nápad :)

    OdpovědětVymazat
  24. nápad se mi moc líbí, jen bych přidala také to složení :)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  25. Oceňuji tvůj přístup - žádná hysterie ani spekulace. Ohledně složení - není to tak dávno, co na sebe každý napatlal kde co a složení neřešil, tipuju, že málokdo z toho měl nějaké závažné kožní problémy... a teď najednou aféra (ne tady) kolem chybějícího složení. To je opravdu jen k pousmání... :-)

    OdpovědětVymazat
  26. No ja bych mela strach to zkusit, takze palec nahoru za tvoji odvahu :)

    OdpovědětVymazat
  27. Myslím, že to je docela originální nápad, ale už by mě zajímalo, co to je za produkt.. už napínají docela dlouho :)

    OdpovědětVymazat
  28. No, taky by mě to zajímalo sem zvědavá baba nedá mi to a určitě, jak se odhalí, co v tom je to zkusím :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Nápad s no name krabičkou mě baví, to já bych určitě testovala s chutí. :-) Trochu nechápu hysterické reakce typu do toho bych nešla, to bych se teda bála... Jako čeho se bát? Že si nějaký hater dal tu práci s výrobou tak pěkných krabiček a lahvičky naplnil nějakou žíravinou? :-D Prostě nějaká obyč drogerková novinka, nač ten humbuk. Určitě je to po marketingové stránce nápad moc dobrý.

    OdpovědětVymazat
  30. Ta hysterie kvůli tomuto balíčku byla fakt směšná :-D Podle mě skvělý nápad a jsem moc zvědavá co z toho bude.

    OdpovědětVymazat
  31. já bych se taky nebála vyzkoušet a nemohla bych vydržet až se dozvím o jaké produkty se jednalo :D škoda, že ke mně se takový secret balíček nedostane :-/

    OdpovědětVymazat
  32. Podle mě je to zajímavý nápad :-) Tipovala bych řadu Elseve.. Katka

    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Tohle jsem viděla u PetryLovelyHair :D Ale taky mi to prijde jako super napad - nijak to neovlivni :D

    OdpovědětVymazat
  34. přesně ten důvod proč bych si to na vlasy nedala, když bych nevěděla co to je...svoje vlasy celkem hodně hýčkám a beru je jako svojí chloubu a zkusit něco co by jim mohlo ublížit, protože nebyly určené na moje vlasy je pro mě horor....za mě by tahle krabička neuspěla a ani bych jí nezkusila dokud by někdo nenapsal, co to je.... někdo si hýčká pleť a nezkusí různé odličovače nebo krémy já zase vlasy ;)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  35. To je super! :) Som zvedavááá.
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Mne sa ten nápad veľmi páči ...podľa mňa to bude niečo lepšie...a tak si chceli kvalitou dokázať, že nejde o značku, ale o produkt samotný...nechajme sa prekvapiť
    http://lifeismystyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  37. Teď mě tak napadlo, aby to nebyl Goldwell :D I když ty zas tak hezky nevoněj a ty říkáš, že to voní. Jsem zvědavá, co z toho vyleze.

    OdpovědětVymazat
  38. Palec nahoru za přístup.. :) Už jsem fakt zvědavá, kdo s tímhle vyrukoval.. TŘeba z toho bude nová testovací vlna - pokud se jiní nezalknou právě té hysterie.. :)

    OdpovědětVymazat
  39. Moc se mi líbí ten nápad, jsem fakt napnutá. :D Jen škoda, že ti to moc nesedlo, jak říkáš.

    OdpovědětVymazat
  40. je to dobrý nápad:) jsem zvědavá, jaká značka to nakonec bude..těžko tam ale bude Kérastase, že:)
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Ahojda,

    jako nápad to není špatný, ALE...!
    Pokud distributor blogerky "zná" měl by jim posílat produkty pro ně vhodné a také to tam poznamenat... A pokud je nezná, měl by to tam napsat, aby to třeba mohla testovat kamarádka...
    Sama vím, jak je nepříjemné, když mám mastné vlasy a umyju se šamponem ne vhodným pro ně...

    OdpovědětVymazat
  42. no já myslím, že je to skvělý nápad! absolutně bych netušila a o to víc by mě asi testování bavilo :))

    OdpovědětVymazat
  43. Připadá mi to jako skvělý nápad a takové oživení pro blogerky:)

    OdpovědětVymazat
  44. O těchto krabičkách už jsem četla. Většina lidí se bojí, že jim vypadají vlasy. :D :D

    OdpovědětVymazat
  45. Fúha tak toto je riadne tajomná krabička, ale ja osobne by som asi neriskovala, pretože človek nevie čo sa v tom môže skrývať a aké to má zloženie :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)