pátek 23. května 2014

Stan snů pro vaši krásu

Po celé republice teď budete moci navštívit stan, který splní vaše přání. Samozřejmě v případě, že vás zajímá kosmetika Oriflame, chcete se nechat nalíčit, nechat udělat manikúru nebo ochutnat svěží drink. Oriflame vyrazil na roadshow do největších českých měst a ještě dnes ho můžete navštívit v Praze, před obchodním centrem Arkády Pankrác.


Nečekejte nějaký malý stánek a pár katalogů. Stan je opravdu obří a zároveň vzdušný a prostorný. Pokud vás zajímá, co vás čeká uvnitř, tak vás zvu na takovou malou prohlídku :)


Kromě toho, že si můžete prohlédnout a vyzkoušet produkty Oriflame, se můžete nechat nalíčit a poradit, nechat si udělat nové nehty a potom se nechat vyfotit od profíka a odejít s fotkou. Pokud fotku ze stanu nahrajete na zeď Oriflame na Facebooku, můžete soutěžit o nové rtěnky The One. Soutěžit o balíčky kosmetiky můžete i přímo na místě. Celou akci zpestřují také vystoupení taneční skupiny Spin Dance Group.











Do stanu můžete vyrazit i s dětmi a nechat je v dětském koutku, kde si můžou hrát nebo si nechat pomalovat obličej.



Tváří reklamní kampaně pro rok 2014 je krásná Tereza Maxová


Až budete namalované, můžete si zajít do místního baru a ochutnat svěží drink nebo wellness nápoje z nabídky Oriflame. Cucumber mint collins vřele doporučuji!



Kde můžete Stan snů navštívit:

23.5 Praha (OC Arkády Pankrác)
27.5 České Budějovice
29.5 Jihlava
31.5 Olomouc
3.6 Ostrava
5.6 Hradec Králové
7.6 Liberec
9.6 Plzeň

Více informací, které se této akce týkají najdete na www.oriflame.cz. Stan je otevřený vždy od 10-18h (ale nikdo vás úderem šesté určitě vyhazovat nebude :)





Jestli vás švédská kosmetika Oriflame zajímá, tak máte super příležitost, jak si jí naplno užít. Opravdu mě překvapilo, jak je celá akce velká a moje původní představy o mini stánku to velice rychle zazdilo :)

Jak vás tato akce zaujala? Slyšely jste o ní a chystáte se Stan snů třeba samy navštívit? :)

41 komentářů:

  1. Oriflame jsem používala na základce a musím říct, že jejich dekorativka nebyla špatná. Rozhodně lepší, než Avon. Docela mě to nalákalo se po jejich výrobcích zase podívat.. A snad budu tou dobou v Hradci, abych se do stanu dostala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to vypada skvele, skoda, ze se tam nedostanu.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, že nebude i v Brně, zašla bych se podívat. Co se dá dělat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný nápad :) a velmi hezké provedení. Takové akce se mi líbí, jestli budu mít čas tak ho možná půjdu navštívit.Když jsem si přečetla nadpis tak jsem si první myslela, že to bude stan takového toho typu jak bývá na výstavištích - stánek s pár slečnama a kolem sebe mají produkty, ale tohle je fakt super.

    OdpovědětVymazat
  5. Stan bude i v Ostravě, tak to uvažuju, že bych si zašla :)

    OdpovědětVymazat
  6. Škoda, že to není v Brně no určitě bych se tam stavila, tak třeba příště :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Hmmm, takže přijedou i ke mně. Mohla bych se podívat ;) Děkuji za tip.

    OdpovědětVymazat
  8. Škoda, že nebude poblíž mého bydliště, hned bych šla, protože kosmetiku Oriflame mám ráda :))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. To vypadá skvěle - dají se tam produkty také kupovat? Oriflame mám ráda, ale jaksi nevím, kde ho schánět :D

    http://berrytheblue.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Pokud půjdeme okolo, tak se tomu nevyhnu, smečka malování na obličej vycítí na 500 metrů :D

    OdpovědětVymazat
  11. stanu jsem si vsimla, ale nevenovala jsem mu pozornost. Budu se tam muset podivat, dik za tip ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. Teda to vůbec nevypadá špatně. Překvapilo mě,jak je to velké. Až budou u nás v Hradci, určitě vyrazím:)

    OdpovědětVymazat
  13. Díky za inspiraci, asi na něj zajdu kouknout ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Já na Oriflame moc nejsem, ale teď jsem uvažovala nad jedním makeupem, tak bych mohla jít prozkoumat odstín...akorát asi ne moc na dlouho, protože to bude po zkoušce a za další dva dny mě zase čeká další :D

    OdpovědětVymazat
  15. Moc pěkný, Oriflame se docela vytáhl!;) Mně však jejich dekorativka nevyhovuje, mamča je pravidelnou odběratelkou, tak jsem zkoušela leccos od makeupů, přes korektory, tvářenky, řasenky až po laky na nehty a bohužel nemůžu doporučit jedinou věc, to už spíš Avon, co se dekoativky týče, i když ten je zase předražený..:-P

    OdpovědětVymazat
  16. jistě proč by tam bylo Brno však je ještě menší než nějaká´Jihlava! začíná mi vadit jak na nás kosmetický firmy s.rou!

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  17. Že bych tam ještě dneska večer skočila - no doufám, že mi to vyjde :)

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Škoda, že se tam nedostanu. :-\

    OdpovědětVymazat
  19. Jednu dobu jsem z Oriflamu občas něco objednala a není to vůbec špatná kosmetika. Jsem závislá na malinovo-mátovém sprcháči, mňam! :-) A jaktože v itineráři chybí Brno? No totok! :-) Jinak bych klidně zašla, je to fajn příležitost otestovat třeba odstíny make-upů. I když to se dá i v jejich stálých studiích. Co mě ale na tom stanu zaujalo nejvíc, je dětský koutek. :-D Ten bych využila zcela jistě.

    OdpovědětVymazat
  20. určite super akcia ja tiež využivam oriflame :) super su zazraky, šampony, rúže.. no a všetko ! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Oriflame péče mi připadá úděsná, ale v dekorativce nějaké světlejší momenty mají. Nicméně jako značka mě vůbec neláká..

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Tak to je parádní akce :) S kosmetikou Oriflame moc zkušeností nemám, ale upoutat pozornost umí, tohle se jim povedlo :)) Akorát mě docela překvapuje, že při štaci vynechali Brno :O a Tereza Maxová je prostě krásná!
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. jeden čas jsem si Oriflame kupovala, ale pak mě to přstalo bavit, bylo to pořád to samý..ale stan hezkej, bohužel od mého bydliště daleko..
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  24. vypadá to moc hezky, asi se budu muset také zajít podívat :)

    OdpovědětVymazat
  25. Vypadá to pěkně, akorát je to pořád Oriflame, no :)

    OdpovědětVymazat
  26. Od Oriflame mám několik oblíbených výrobků a tohle vypadá jako skvělá akce :-) Sice mě taky mrzí, že to není v Brně, ale aspoň nechali Olomouc.. Katka

    OdpovědětVymazat
  27. škoda že niečo take nie je na slovensku :/

    OdpovědětVymazat
  28. Já Oriflame přímo miluju. Nedám dopustit na jejich makeupy, které mi jako jedny z mála dokonale sedí, a perfektní řasenky. Nevíš, jestli bude takový stánek někde v Liberci?
    elliesdailyideas.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  29. Bude i u nás, to se tam podívám!! Bez tebe bych netušila že tu bude:)

    OdpovědětVymazat
  30. Vypadá to dobře, ale o akci slyším poprvé tady u tebe a navíc to mám všechno dost z ruky. Kam se jim zatoulal Ústecký kraj? :D

    OdpovědětVymazat
  31. Tak to je něco! Doufám, že se mi Oriflame stan podaří zastihnout! :)

    OdpovědětVymazat
  32. Dělám poradce u Oriflame :) Hrozně jsem si tu značku oblíbila :) Nejlepší z oriflame je Giordani Gold - trošku dražší než ostatní, ale nejkvalitnější.

    OdpovědětVymazat
  33. Vypadá to moc pěkně, Oriflame používám, ale je škoda, že to cestou z Jihlavy do Olmu nevezmou přes Brno, tak snad příště... bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  34. Oriflame mám ráda, někdy mi přijde něco předražené, takže objednávám spíš, když mají slevy, ale Oriflame i Avon mě baví :)

    OdpovědětVymazat
  35. já jsme chtěla jít v praze, bohužel to zrovna je v pátek, který mi opravdu nevyhovoval

    OdpovědětVymazat
  36. No kdyby to byl stan MACu tak tam zajdu :D

    OdpovědětVymazat
  37. A co jako z toho? Krom reklamy :)

    OdpovědětVymazat
  38. V Pardubicích nebude a asi se mi nechce jezdit kvůli Oriflamu jinam :)) ale vypadá to hezky, to zas joo.
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Chválím O za dobrý nápad, a halvně zdá se dobře proveden, že nejde - jak se často stává - jen o dobrou vizi s horším provedením.. JÁ se bohužel nedostanu :)

    OdpovědětVymazat
  40. Ja nemám nič proti Oriflame, pretože som používala výrobky od tejto spoločnosti, ale nakoľko je zo mňa Avon lady tak nebudem podporovať konkurentov :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)