úterý 20. května 2014

Soutěž o novinky Bioderma

Léto se doufejme blíží (venku to už vypadá trochu víc nadějně) a proto je potřeba se předzásobit osvěžující vodou ve spreji :) Bez ní prostě do parných ulic nemůžete vyjít :) Tři z vás můžou vyhrát velké balení nové hydratační vody Hydrabio Brume!



Hydrabio Brume je nová hydratační dermální voda ve spreji pro citlivou pleť.


K čemu je dobré tyto vody ve spreji používat?

- ulevuje pokožce při pocitech svědění nebo pálení (nebo po opalování, dermatologických zákrocích nebo třeba holení)
- je vhodná pro osvěžení při fyzické námaze či během cestování
- fixuje make-up
- odstraňuje zbytky pleťové masky
- je vhodná i pro nejcitlivější typ pleti a postříkat můžete klidně i miminka


Pořídit si můžete mini balení (50ml) do kabelky nebo velké balení (300ml) třeba na pracovní stůl.




Pravidla soutěže:

1) přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 20.5.- 31.5.2014 

2) do komentáře nemusíte psát nic speciálního, pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 

Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V sobotu 31.5.2014 ve 20h. vylosuje random číslo dne (20.5 je 1, 21.5 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Vítězku uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů není omezený (co den, to jeden komentář) a nemusíte psát nic speciálního o soutěži :)




Soutěží se o 3 velká balení Hydrabio Brume (viz.obrázek níže)



Děkuji firmě Bioderma za poskytnutí dárků do soutěže :)

165 komentářů:

  1. Pěknýý :)
    Sleduji pravidelně jako Romana Lánská :)
    RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem na ní koukala, vypadá opravdu zajímavě :)
    V letním pařáku, když člověk jede MHDéčkem, to musí být slast být vybavena a vytáhnout tohle osvěžení z kabelky! :)

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem si zvykla všechny výlety absolvovat s 0,75 Rajcem, takovým tím s tou pufinkou....takže kdykoliv už je mi na obličej neuvěřitelné horko (asi tak co dvě minuty :D), tak zmáčknu lahev a je osvěženo 8) a ušetří to nějaké místo v tašce, protože je to takové 2 v jednom (ale samozřejmě nesmím mít makeup, to by asi nedopadlo dobře :D což mě překvapuje, že tahle Bioderma říká, že to zvládne)

    OdpovědětVymazat
  4. Na tu novou Biodermu jsem se už koukala a docela mě zaujala, hlavně miluji tyto "osvěžující" spreje v létě je používám nonstop. Ten kdo to vymyslel byl fakt génius, jako ne že by byla voda v rozprašovači něco nového, ale tyto (termální, dermální...) vody ve spreji jsou opravdu super i když mám nějakým způsobem začervenalý obličej např. po cvičení tak díky těmto vodám se mi krásně zklidní. Na léto si určitě zase udělám zásobu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak po té se musím hned podívat, to je přesně něco pro mě. Vypadá to jako biodermácká verze serozincu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nedávno jsem přemýšlela, jestli si zase koupím v létě vodu ve spreji. Na jednu stranu mi to přišlo šikovný na dovolenou, hlavně do auta a na alergickou reakci po opalování, ale na každodenní používání mi to přijde neekologický.

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Včerejší předpověď byla jasná - bude léto :))

    Jinak původně jsem si myslela, že to bude soutěž o deodorant/antiperspirant, i když ani nevím, jestli Bioderma něco podobného nemá. Termální vodu sice doma mám, ale ještě jsem ji nevyzkoušela (nebyl zatím důvod), takže zkusím štěstí i s touto, abych je případně mohla porovnat.

    whatever.kenzi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Zní to dobře, ráda se zúčastním :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jee, super soutěž! :) Výhra by mi zrovna kápla do noty :D Nedávno jsem si totiž pořídila krém Hydrabio Riche, tak myslím, že by se to pěkně doplňovalo :))
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Miluju termální vodu Avene! Vždycky mě naštve, když někdo říká, že stejnou službu udělá jakákoliv voda ve spreji. Jako pokud jde o osvěžení tak možná, ale rozhodně mě nezachrání, když mám alergickou reakci na krém, nebo alergii ze sluníčka. Pro mě je to léčitel. A výborná je také, když jí šplíchnu na závěr makeupu. Někdo říka, že to zafixuje (to nevím teda) ale pro mě to udělá totálně přirozený finish. Odstraní zbytečný nános makeupu a pudru, a celej makeup vypadá hrozně krásně :D

    OdpovědětVymazat
  11. Od Biodermy jsem měla zatím zelenou Sébium micelárku a dva krémy ze stejné řady a musím bohužel říct, že micelárka mě hodně zklamala, ale krémy jsou super. Rozhodně si časem pořídím něco dalšího klidně i z jiné řady :) V hledáčku mám právě modrou řadu, protože hydratace není nikdy dost :)
    6naire@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. To je moc hezká soutěž, Rendy.:-) Přiznám se, že od Biodermy jsem zatím nic neměla, takže by mě to lákalo vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojda,

    tak vyzkoušela bych =o) já jsem si koupila vodu od Baley a moc mi nevydržela... ale je to super věc před nanesením pleťového oleje, ráno je pleť jako dětská prdelka...

    Anjelska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Od týchto vôd som v lete ťažká závisláčka a určite vyskúšam aj túto :) - či už vyhrám alebo kúpim! :D

    claireclairmont666@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Rendy, vubec sem netusila ze ma Bioderma novinku jako dermalni vodu v modre verzi. Moc mi i pod makeup vyhovovala ruzova tak uvidime jak se s tim popere modra verze ;-) (hribovaolga@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  16. Tyhle spreje jsou ve vedrech uzasny a vyrobky od Biodermy mi obecne vyhovuji, takze ho urcite zkusim:)

    katerina.krejcirova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. To vypadá dost dobře, pokud nevyhraju, budu přemýšlet o koupi toho prcka do kabelky :)
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Tak to je povedená novinka..:) Tyhle vodičky na léto miluju..jen je začít používat i jindy třeba večer atd.

    OdpovědětVymazat
  19. Já mám hodně ráda termální vodu od Vichy :) tak bych ráda vyzkoušela i něco nového :)
    bioderma vypadá lákavě :)
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Ja mam podobnu vodu od LRP, rada by som ale teda vyskusala aj tuto. :)
    elle.pomsar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Biodermu mám hodně ráda a jak koukám, tahle osvěžující věcička se bude hodit na hudebních festivalech, turistice atd. Zkusím štěstí a jinak běžím do lékárny :-)

    sillmaril@email.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Přemýšlale jsem že si něco na takový způsob koupím, ale příjde mi to jako celkem drahá hračka, když je to vícemeně jen voda ve spreji.. :D
    A zajímalo by mě jestli opravdu tak zázračně funguje, když o tom mnoho lidí básní jako o nejvěrším zázraku pod sluncem... :)

    linhartova.luci@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Přemýšlela jsem o koupi,protože na takovýhle "blbinky" jsem :D Ale nevím,jestli to není škoda peněz,když třeba ani nemusím poznat,že jsem si nějakou vodu na obličej vůbec nastříkala,ale na druhou stranu,představím se (snad) parné dny v létě a snadnou možnost osvěžení a láká mě to :D takže bych ji určitě chtěla zkusit a když ne díky tvé soutěži,tak se stejně určitě po nějaké kouknu,vím,že mi to nedá :D

    michaela.jandlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Tohle by se mi zrovna i hodilo, super :))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. To mi připomnělo můj dubnový hon na Biodermí krém v akci za 99,- No neuspěla jsem a Hydrabio riche nevlastním, škoda, ale vodu bych brala taky:)))
    sabera@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Miluju tuhle řadu, mám zatím lehký a těžší krém, sérum a micelárku... tohle mi ještě chybí! :D
    Michaela.Mihulkova(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Takovéhle sprejíky často někde vidím, ale zatím jsem se nedokopala je vyzkoušet. :) Musí to být super v parném letním dni (snad počasí dopřeje a nějaké léto bude - zatím to vypadá nadějně!).

    Lineejnh@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Ráda bych vyzkoušela.
    krikym@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. ráda bych to vyzkoušela :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. To vypadá zajímavě. Já jsem loni měla koupenou květinovou vodu od Saloosu, a když jsem ji vypotřebovala, nalila jsem tam obyč vodu. Na osvěžení to stačilo, ale vadilo mi, že flaštička je skleněná, tudíž těžká. Nějakou plastovou, znovuplnitelnou, lahvičku bych uvítala. :-)

    OdpovědětVymazat
  31. termální vody jsem si oblíbila loni v létě, ale zatím jsem zkoušela jen ty obyčejné jako Balea nebo Rival De Loop z Rossmanna

    OdpovědětVymazat
  32. Termální vody zbožňuju:) Teď používám osvěžující hydratační sprej Vincentka a ten je taky fajn :)
    miisha13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. No konecne jsem se dostala na sve oblibene blogy a co to nevidim, hnedle soutez! :D Vypada to zajimave, do parnych dnu se to urcite hodi, ale hlavne se mi libi ta poznamka ze fixuje mu. Nejspise zatim zkusim to mini baleni,ale co kdybych nahodou vyhrala...:):D

    OdpovědětVymazat
  34. Výrobky od biodermy miluju :)

    a.moudra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Mňam, termální vody miluju. Už se těším na novou Elle, kde bude Avene, tu jsem ještě nezkoušela:-)

    OdpovědětVymazat
  36. Tak to by se šiklo na to léto a nejen na léto :-)

    klarka321@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Vypadá to vážně dobře, pokud to nevyhraju možná si to i koupím biodermu mam totiž hodně ráda. jana-vyoralova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Měla jsem termální vodu od Balei, ale tohle bude asi jiná liga :D :D ale i když tam ta nebyla vůbec špatná :)
    eldaklinerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Tak toto musím mať! :3 Vyzerá to byť super! :)
    adrianabaltova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Zajímalo by mě, jestli je to ve spreji hnané plynem. Kdo s tím pak má pořád chodit do sběru?

    OdpovědětVymazat
  41. no vyzerá to zaujímavo, ešte som žiadnu takú vodu neskúšala ale rada by som vedela, čo to s mojou pokožkou urobí :)

    OdpovědětVymazat
  42. Ahoj, super tyhle osvěžující vody miluju..!!!!! :)))

    N.Kvackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Termální vody já ráda a od Biodermy to bude určitě paráda ;)

    OdpovědětVymazat
  44. Miluju termální vody, momentálně mám od Uriage a tuhle bych chtěla vyzkoušet. :) zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Tetnto produkt vypada dobre. Rada se zucastnim.
    zdena008@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Zajímavý produkt, na "osvěžení" dobrý :-)

    OdpovědětVymazat
  47. Zboznujem cokolvek z rady Hydrabio a Sensibio od Biodermy;-) snad sa na mna stastie usmeje..
    zuzanauramova9@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Bioderma je moja najobľúbenejšia značka. Milujem jej krém sébium global pretože mi pomohol na akné :) A stále skúšam nové a nové veci. Tak sa s radosťou zapájam do súťaže :)
    valent.tinnka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Nějakou osvěžující vodu ve spreji si na léto určitě pořídím. Nikdy jsem nic takového nepoužívala, ale čtu o tom každoročně, takže letos určitě koupím, věřím že je to do parných dnů dobrá věc. Mám pocit, že jsem slyšela chválu na nějakou takovou vodu ve spreji vlastní značky Rossmanna, po té bych se chtěla podívat.

    OdpovědětVymazat
  50. Ráda bych jí vyzkoušela, mám od la-roshe a jsem spokojená :)
    nikola.jahnova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Něco takového jsem si teď zrovna chtěla kupovat.
    Beughty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Měla jsem za život jen jednu od Vichy, šplíchala jsem to na sebe na dovolené :)) od té doby jsem nezkoušela..
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Vypadá to dobře :)
    NikcaBedrunkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. zajímavá soutěž, tak proč nezkusit štěstí? :)
    e-mail: pavla.holoubkova19@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. na léto super pomocník do parných dnů :)
    petra.peteza@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. termální vody jsou skvělé osvěžení, třeba při opalování-a na to už se taak těším..
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  58. to je presne niečo čo potrebujem :)
    tims.sobotova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Biodermovú vodu som ešte nemala, ale osobne preferujem skôr miniverzie, lebo sú praktickejšie - šupnem ich do kabelky a nie sú ani ťažké ani nezaberajú veľa miesta.
    k.hornakova@post.sk

    OdpovědětVymazat
  60. super :) bioderm je nepostradatelný na léto :)
    annakopackova15@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Miluju tyhle soutěže :D teď jen zbývá, abych už konečně něco vyhrála :D
    market.vitkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Ráda se zapojím! Voda vypadá úžasně!
    Pravidelně tento bog sleduji:)) soukupovalinda@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Sleduji tě pravidelně na FB i GFC, mám tvůj blog ráda, jen tak dál! :)♥
    Ráda se zapojím, vypadá to moc dobře! :)
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    Přeji krásný slunečný den :-*

    OdpovědětVymazat
  64. Tak tu bych moc ráda vyzkoušela! :)

    OdpovědětVymazat
  65. Tyjo to mě láká :-) Tak třeba se mi tentokrát poštěstí :-)

    OdpovědětVymazat
  66. Ooo Bioderma :) a milujem v lete v tych horucich dňoch osviežujuce spreje :)
    Ewka0977@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. sleduji tě zde jako Tess Mart a píšu ti snad pod každý post, tak snad se poštěstí =)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  68. Biodermu mám moc ráda a vodu bych chtěla určitě vyzkoušet:) suksa.suksin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. valna.daniela@gmail.com

    Vody vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  70. Ráda zkouším tyhle nové "vodičky" ve spreji, ráda se zúčastním:-)
    marsalkovatana@outlook.com

    OdpovědětVymazat
  71. Termální vodu už si chci dlouho pořídit, takže se určitě zapojuji :)

    messagesbylucy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. Ráda bych tyto výrobky vyzkoušela.
    denisatichavska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  74. Produkt vypadá lákavě :)
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. nie je nic lepsie v horuci letny den v ruchu mesta ako tieto termalne vodicky :) j.smatanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  76. Ráda vyzkouším :)
    jaroslava.jelinek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Vždycky tě vychvaluju, že tohle je snad nelepší giveaway a ty za chvilku přijdeš s něčím ještě lepším. Tohle je fakt bomba, určitě se zapojím.
    http://elliesdailyideas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  78. Vypada to zajimave :) j.teskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. Na léto by se určitě hodila:)
    ClaireHesn@email.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Skvělá giveaway :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Přiznám se,že příliš nekomentuju články, spíš jen čtu a souhlasím, to platí i u tvého instagramu :))
    cathyna.freedom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Biodermí věcička vždycky potěší :D
    snesek(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Tyhle vodičky ve spreji jsou známé a vím, že je to k osvěžení, po holení apod. ale že fungují i na fixaci makeupu slyším prvně ;) Vypadá to díky tomu ještě lákavěji (y)

    OdpovědětVymazat
  84. Bioderma je suprová značka
    Kupkova.nada@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Vždycky jsem to chtěla vyzkoušet snad budu mít štěstí :D
    krizovamichalka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. u nás nie je vôbec k dostaniu táto dermálna voda :/ a riadne ma to štve... každopádne chcem ju :) ♥
    mona.recenzie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  87. jéé, osvěžující vody zboznuji, používám pravidelně a v létě ještě víc :)

    OdpovědětVymazat
  88. Dermální vodu jsem zkoušela zatím jen od Avene a byla super. Takže tahle od Biodermy by v létě rozhodně "bodla" :)

    ne.zuzana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  89. Nějaká voda je teď i jako dárek k elle myslím :)

    OdpovědětVymazat
  90. Termální vody mám ráda, zvkášt´ na léto jsou super, jsem zvˇedavam jaká bude bioderma :)
    Sabinapakandlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. Ta hydratační dermální voda vypadá skvěle :-)
    Ráda se zapojím :-)
    misakuca26@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. Super soutěž ;-) Bioderma je opravdu skvělá.
    AStonawska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  93. snad tentokrat budu mit stesti :)

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  94. Tak toto by som rada vyskusala ;)
    nikolastrakova@gmail.com

    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  95. První sem byla vuci těmto vodám ve spreji skeptická, ale opravdu dokážou zklidnit pleť, což je u mě často potřeba.

    OdpovědětVymazat
  96. juj, další soutěž :) já už jsem teda na jednom blogu (nějakým zázrakem :-) ) právě tuto novinku vyhrála, ale tak ono není takýhle výrobků nikdy dost :-D

    OdpovědětVymazat
  97. Toto mám teda rada - v lete prvá pomoc v kabelke :)
    aknelka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  98. Už mám jednu mini cestovní a myslím, že toto velké balení bude na léto svatý grál! :)
    v.hanusova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  99. Moc teda nechápu, jak takového vody mají fixovat makeup, ale začínám se po nějaké na léto poohlížet :) nebyla by špatná :)

    OdpovědětVymazat
  100. Taky zkusim štěstí, Biodermu mám hrozne rada!

    OdpovědětVymazat
  101. Z biodermy jsem jeste nikdy nic nezkousela :-)

    OdpovědětVymazat
  102. Super soutěž :) A na léto se termální voda stopro hodí :)
    Tesarova.te@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Vody ve spreji jsou super! aannaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  104. Pravidelně používám Avéne každé léto, jsem zvědavá jesti v nich je nějaký rozdíl :D
    hhribalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  105. Perfektní volba na léto. peta.3@email.cz

    OdpovědětVymazat
  106. Dnes to vypadá venku na teplo, dermální voda by se hodila :-)

    klarka321@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  107. No nechala bych si ji líbit :)
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  108. Taky by se mi líbila :)

    Ale moc mi není jasné, jak může voda fixovat makeup...

    natalunka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  109. Sice tve clanky nekomentuji, ale ctu je velmi rada. Biodermu pouzivamam hodne rada, hlavne kremy:)

    OdpovědětVymazat
  110. Super věc na léto :)
    NikcaBedrunkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  111. Na léto jsou tyhle vody úplně super! :) .. V největších vedrech to na sebe stříkám po litrech :D

    OdpovědětVymazat
  112. Příjemná věc na léto.
    krikym@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  113. Ještě jsem od Biodermy nikdy nic neměla, ale všude čtu samou chválu :)
    pavla.holoubkova19@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  114. To vypadá hodně dobře :-) Já zatím používám v létě jenom osvěžující tělový sprej, ale tohle je tak hezky multifunkční :-)

    OdpovědětVymazat
  115. výrobky bioderma mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  116. Rada by som ju vyskúšala :)
    lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  117. Tyhle vody moc ráda používám. Biodermu bych ráda zkusila. :)
    alltinygems@email.cz

    OdpovědětVymazat
  118. Tvoj blog čítam každý deň, ale nekomentujem :) miselinaaa@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  119. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  120. Skvělá cena!
    ivisandali@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  121. ta by se mi moc hodila :) jukamila41@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  122. Už se těším až ji vyzkouším :-) aannaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  123. Skvělé výrobky! Super blog :)
    NikcaBedrunkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  124. Máš super blog. :) Od Biodermy jsem měla zatím jen šampóny, ale byla jsem s nima maximálně spokojená, vyřešili mi problém s opakovanou dermatitidou. Takže zkusím taky své štěstí ;) Karolina.W@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  125. Ráda bych něco od biodermy vyzkoušela :)
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  126. Ráda se do soutěžě zapojím :)
    wr55@centum.cz

    OdpovědětVymazat
  127. jsem moc spokojená s červenou řadou Biodermy a už dlouho chci vyzkoušet modrou :)

    Krásný večer

    jitka.kubic@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  128. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  129. Zajímalo mě toho o této dermální vodě více, tak jsem trochu hledala a zjistila, že ji zatím český e-shop Biodermy nemá v sortimentu, jen pár jiných e-shopů. Obhlédnu to i v lékárně, alespoň to malé balení do kabelky by bylo praktické.

    klarka321@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  130. Krásná soutěž :))
    pavla.holoubkova19@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  131. Nikdy jsem z podobnými produkty zkušenost neměla, ted testuji avene z elle, a mile me to překvapilo, opravdu osvěží, takže bych ráda zkusila i biodermu :)
    kristyna.gabrielova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  132. Hm, dnes by se mi vážně hodila :-) aannaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  133. V tom horku by se to hodilo :D
    NikcaBedrunkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  134. Skvělá soutěž, teď jsem vytáhla term. vodu od Avene a je skvělá.

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  135. Ahoj Rendy, nadchnul mě dnešní článek o "stanu snů", vůbec jsem o téhle akci nevěděla, Oriflame nemám ráda, ale jinak to vypadá skvěle. Kdyby s něčím podobným třeba časem přišly i jiné značky. Třeba Bioderma... :-)

    OdpovědětVymazat
  136. Ja zkousela zatim jen neco podobneho ale od Vishi ;)

    OdpovědětVymazat
  137. Zkusím štěstí i dnes

    klarka321@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  138. Třeba mi to tentokrát vyjde :-)
    aannaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  139. Vypadá to zajímavě :P
    NikcaBedrunkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  140. ahoj, produkty od Biodermy jsou fajn, i když jsem zatím vyzkoušela jen micerální vody...Jsem citlivá na sluníčko a příliš se neopaluji, často se mi z potu udělají pupínky, tak by mi tento produkt přišel i vhod :) L.

    OdpovědětVymazat
  141. Třeba mi to tentokrát vyjde :-)
    aannaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  142. Zkusím ráda :)
    NikcaBedrunkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  143. Ahoj, docela by mě zajímalo srovnání téhle dermální vody od Biodermy a hydratačního spreje od UD, jestli je to třeba trochu podobné.. :-) S fixačními spreji od UD jsem moc spokojená.

    klarka321@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  144. S chutí do nového týdne :-)
    aannaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  145. V létě se dá dost dobře využít :)
    NikcaBedrunkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  146. Biodermu mám ráda, víkend v režii Biodermy jste si musely užít.
    Hezký večer

    klarka321@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  147. A už jsme za půlkou :-) aannaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  148. Přeji hezké, i když deštivé, úterý ;-)

    klarka321@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  149. Jsem zvědavá, jaké ty produkty budou ve skutečnosti.
    Beughty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  150. Kromé té dermální vody by mě mooc zajímal suchý olej na opalování, který je letos novinkou. S tím klasickým mlékem ve spreji v oranžové lahvičce jsem byla moc spokojená.

    klarka321@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  151. Uplakaná středa :-( aannaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  152. Výrobky od Biodermy jsou super :)
    NikcaBedrunkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  153. Počasí se nám pokazilo, nicméně věřím, že léto bude...

    klarka321@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  154. Na léto jak dělané!
    NikcaBedrunkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  155. Přesně tak. Jsem zvědavá, jestli bude pršet i o víkendu :-/
    aannaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  156. A máme tu poslední den! Jupí :-) Už se těším na vyhlášení! ;-) aannaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  157. To to uteklo :-) Všem hezký víkend

    klarka321@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  158. Jé.. to by se mi zrovna na dovolenou hodilo 😉😊.

    .Veberova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  159. Jsem zvědavá, kdo to nakonec vyhraje. Beughty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  160. Na dovolenou k moři by to bylo super :)
    NikcaBedrunkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  161. kdy bude vyhlášení? :) adela.kneifelova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)