sobota 10. května 2014

Soutěž o balíček kosmetiky Astor

Jak název článku napovídá, ode dneška můžete soutěžit o krásný balíček kosmetiky Astor :) Některé produkty jsou úplně žhavé novinky, které ještě ne všichni stihli vyzkoušet, takže věřím, že je to pro vás lákavé. Vyhrát tentokrát může jedna z vás a odměnou jí bude balíček těchto 6 produktů :) Jelikož některé tyhle produkty už sama nějaký čas zkouším, budu ráda, když mi vítězka dá vědět svůj názor po vyzkoušení všech produktů. Není to samozřejmě podmínkou, jen mě pokaždé moc těší, když se mi po nějaké čase ozvete se svou zkušeností a názorem :)


Balíček obsahuje:

- řasenku Seduction Codes
- Lipcolor butter v odstínu Pretty Poppy
- BB cream Lift me up (č.200)
- rtěnku Soft Sensation č.201 Bright pink
- lak na nehty 275 Land of volcano
- podkladovou bázi na nehty Give me all






Pravidla soutěže:

1) přidejte komentář pod články zde na blogu ve dnech 10.5.- 18.5.2014 

2) do komentáře nemusíte psát nic speciálního, pokud budete vylosovány, budete přes facebook vyzvány, abyste se mi ozvaly na mail (pokud připíšete do komentáře váš mail, budu vás moci kontaktovat ihned, nechám to na vás). 



Možná to zní trochu složitě, ale ráda bych odměnila čtenářky, které pravidelně komentují a zapojují se do diskuzí pod články (podle všech reakcí se vám tento systém líbí, takže v něm chci i nadále pokračovat). V neděli 18.5.2014 ve 20h. vylosuje random číslo dne (10.5 je 1, 11.5 je 2 atd.) a všechny komentáře pod článkem, který se ten den objevily, budou soutěžit. Druhé losování vybere konkrétní komentář. Vítězku uveřejním jako vždy na facebooku. Pokud by dotyčná o výhru neměla zájem, budu losovat náhradnici :) Pokud máte jakékoliv dotazy, pište a ptejte se :) Počet komentářů není omezený (co den, to jeden komentář) a nemusíte psát nic speciálního o soutěži :)




Děkuji firmě Astor za poskytnutí dárků do soutěže :)

256 komentářů:

  1. Moc ráda bych se zúčastnila :)
    Mail: b.moryskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Tu řasenku bych chtěla vyzkoušet,četla jsem,že je hodně vychvalovaná a vůbec kosmetiku Astor mám ráda :-)
    Janabeet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, nevím, jestli jsi balíček kombinovala ty nebo jestli ti byl takhle zaslán, v každém případě vypadá skvěle a barvy jsou krásně jarňoletní :-) Prý je astoří lipbutter nějaký musthave poslední doby a už o něm chvíli uvažuju, takže vyhrát ho od tebe by bylo skvělé, měj se! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Astor bych moc ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkná výhra, určitě bych byla zvědavá na tu rtěnku, podkladová báze taky nevypadá špatně a lipbutter jsem taky ještě nestila vyzkoušet :) onelookinstyle@email.cz

    OdpovědětVymazat
  6. To je hezký balíček, sleduji tě už delší dobu.. A vetšinu z toho bych opravdu ráda vyzkoušela.

    martincoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. všechny produkty vypadají opravdu moc zajímavě:)
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem nikdy neměla moc ráda značku Astor, respektive mě u nic nezaujalo a tak jsem jí obcházela obloukem , ale poslední dobou mě až překvapuje jak zajímavé a dobré produkty mají ! Například jsem si na podzim koupila lak a je to jeden z nejlepších!!

    OdpovědětVymazat
  9. Ta rtěnka a lipcolor butter vypadají úžasně :) Na řasenku už jsem v drogerkách taky koukala, ale ještě jsem se nerozhoupala, takže balíček jak pro mě :)
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. zkusim stesti :)

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ty jejich Lipbuttery miluju, uz mam doma 2 a myslim ze jeste nejaky pribude o:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduji pravidelně :) !
    RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. ahojky :) ráda se zapojím :) tfoldynova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Libi se mi rasenka a rtenka
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. S Astorem moc zkušeností nemám. Jednou jsem si koupila jejich řasenku a mé řasy vypadaly jako kdyby na nich snad žádná řasenka nebyla :D A to nebyla vyschlá ani nic takového. Mno, prostě vyhozené peníze a od té doby jsem se neodvážila od nich vyzkoušet něco dalšího.

    OdpovědětVymazat
  16. jéé, ta rtěnka vypadá skvěle!
    eapril@seznam.cz :))

    OdpovědětVymazat
  17. Jsem rada,ze tu opet neni ta otazka na jmeno projektu :D
    cosmetic.jam@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Oamžitě mě do očí praštil Lipcolor Butter, konečně se někdy musím dokopat k jeho koupi! :D

    OdpovědětVymazat
  19. Velmi ráda zkusím štěstí :)
    monika.chrastilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. skvělý soutěž, všechny tyhle produkty vypadají moc dobře :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  21. BB ma mamka a naprosto ji vyhovuje a na rasenku jsem cetla pozitivni recenze, tak tu bych rada zkusila. v.marsikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Přijde mi, že Astor se poslední dobou celkem rozjel a snažej se a i některý ty nový produkty jsou opravdu super:)
    beautyofbodyandmind@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Na to, že mě v drogérkách nechává kosmetika Astor naprosto chladnou a mám ji v paměti jako takovou old school značku, kterou se malovala moje babička a měli takové ty smradlavé rtěnky, tak tyhle novinky vypadají moc dobře!
    barbora.snajdrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Z náhledu jsem se "lekla", že se jedná o stejný odstín lipbutteru jako mám a mně by bylo blbé se účastnit, ale naštěstí ne :-D další odstín bych určitě užila, ale nejvíc mě z balíčku stejně zaujala rtěnka.
    Jo a opět musím pochválit pravidla soutěže, přijde mi to pro obě strany příjemnější (nevím, jak ostatní, ale já jsem vždycky trochu nesvá, když komentuju přímo pod GA :-D)
    kubackova.v(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Ta řasnka vypadá suprově .) kiss.iii@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Rtěnka vypadá krásně, tu bych brala :)
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Hmmm líbí se mi snad všechno :D To máslo na rty v odstínu Pretty Popy jsem měla v drogérce v ruce snad desetkrát a nakonec se mi v košíku usídlil umírněnější odstín. Tak možná by si ke mě cestu našel :D
    snesek(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. krásny balíček :) nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  29. Moc hezká soutěž, od astoru jsem dlouho nic nevyzkoušela :-)

    OdpovědětVymazat
  30. To Lipcolor butter je moc pěkný.
    eliska.pejcharova@tiscali.cz

    OdpovědětVymazat
  31. lipbutter prý za vyzkoušení určitě stojí..a rtěnka vypadá taky parádně :-)
    beechicblog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. at budete vitezka kterakoli z nas, urcite bude mit obrovskou radost:)

    OdpovědětVymazat
  33. zajímala by mě ta řasenka, nečetla jsem na ni úplně dobré recenze. a oranžový lak bych někdy ráda zkusila!

    OdpovědětVymazat
  34. Ta nová řada rtěnek vypadá lákavě :)
    bubblebrown@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. toto su nádherné ceny :) super novinky :)

    OdpovědětVymazat
  36. Balíček je opravdu plný zajímavých věcí.

    patkova.ma@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Ta řasenka mě moc láká :) Ačkoliv dřív jsem produkty astor docela přehlížela, tak nyní mi přijde, že se dost rozjeli a všímá si této značky víc :)

    sororessa@gmail.com

    A.

    OdpovědětVymazat
  38. Novinky vypadají dobře, na tvé doporučení jsem si od nich před časem pořídila rtěnku a jsem moc spokojená :)
    Thebrunetteversion@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. moc povedený balíček :)
    lucy555@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Juchůů soutěž :-) Skvělé ceny, líbí se mi způsob výběru výherce :-)

    OdpovědětVymazat
  41. Wau tie ceny v GA sú neskutočné a najmä ta farba ružu na pery :D

    OdpovědětVymazat
  42. Krásná výhra, chtěla bych vyzkoušet :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. ráda to zkusím =)

    sleduji tě jako Tess Mart
    Snoopy.cute@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Krásná výhra!! :-* udělalo by mi to radost, je to zrovna osud, když mám dneska narozeniny :D, tak třeba budu mít štěstí :)))
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Super balíček, má krásné barvičky, super na nadcházející léto :)
    Yee.yane@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Máš moc pěkný blog a ráda tě sleduji :) navíc od astoru zatím nic nemám, takže bych ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  47. Taky bych to ráda zkusila :)
    Krásný balíček.
    m-abs1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. hezká soutěž!
    mischa.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Ta rtěnka vypadá opravdu nádherně! :)

    OdpovědětVymazat
  50. Okolo těch lip butters pořád chodím v drogérce a nemůžu se rozhodnout, jestli je potřebuju :D
    annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Ten odstín lip color butter je krásný, pro ten bych vraždila! :-) bára.kára blog barakara@email.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Zrovna uvažuji nad koupí Lipcolor butter, takže se moc ráda zúčastním :) terkaa.kozakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Rada by som sa zúčastnila. Od Astoru mám najviac rada Lipcolor Butter. :)
    valent.tinnka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Hezká soutěž, jen co je pravda :)

    whatever.kenzi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Tahle řasenka mi nedá spát už pěkně dlouho. Pořád přemýšlím, jestli si pro ní zajít nebo ne. Takových pozitivních recenzí na ní. :) Ale tedy, musím uznat, super krásný balíček. ;)

    OdpovědětVymazat
  56. ráda bych vyzkoušela lipcolor butter
    krikym@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Krása, krása! Tím spíš, že u nás Astor není k dostání... :( :)

    OdpovědětVymazat
  58. Úžasná súťaž! :)
    lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. To je moc pěkný balíček! :) Astor mám obecně dost ráda, třeba lip buttery dělá vážně skvělý. Škoda jen těch obalů, že se hned ošoupou :/
    jdetoilevne@gmail.com
    - Elma

    OdpovědětVymazat
  60. Tvůj blog sleduju každy den :) a balíček vypadá opravdu lákavě tak snad vyhraju :D
    Nelafian@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. super balíček:-)
    lenka.moravcik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. super, moc bych chtěla vyhrát.
    kotufa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Ta rtěnka vypadá báječně! tyhle odstíny mi vůbec nesluší, ale stejně mám pořád nějakou nutkavou potřebu si je kupovat :D

    OdpovědětVymazat
  64. Nejvíc mě zaujala rtěnka, nádherná barva :-)
    rajrom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Rtěnka vypadá doopravdy luxusně !
    miisha13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Od Astor jsem jeste nikdy nic nezkousela :-)

    OdpovědětVymazat
  67. Ahoj balíček se mi hrozně moc líbí.
    simka.sivakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. ten BB krém mám doma už od loňska a je moc fajn konzistencí, ale bohužel odstín je na mě stále tmavý, tak se těším na léto, kdy ho snad konečně dopotřebuju :)

    OdpovědětVymazat
  69. Skvělá soutěž :) moc bych chtěla vyzkoušet tu řasenku :)
    market.vitkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Pastelka Pretty Poppy? V tom případě se musím zapojit i kdybych nechtěla. :) Dlouho sháním nějakou čistokrevnou oranžovou rtěnku, ale zatím jsem nenarazila na žádnou, která by mi vyhovovala. Pretty Poppy jsem zkoušela zrovna minulý týden a pořád váhám, jestli ji zkusit nebo ne. Na léto má ideální konzistenci. :)
    katka.bulova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Krásný balíček! :) Snad se mi alespoň jednou poštěstí ..
    petullka.k@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. Tahle sada vypadá moc pěkně, konečně nic přerůžovaného :-)
    barunka00@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Ahoj Rendy, tvůj blog si otevírám každý den hned ráno a čekám jaký na mě vykoukne nový článek. Balíček je moc pěkný, s astorem nemám velké zkušenosti, vyzkoušela jsem jen řasenku:)
    Tesarova.Te@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Tyyy jo Rendy, tohle je fakt lákavý! Pro mě teda nejvíc ty produkty na rty :) Lucie.Hartmannova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. j.smatanova@gmail.com
    pekny balicek :)

    OdpovědětVymazat
  76. Pěkná soutěž :-)
    petrajaworska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Balíček je parádní :)
    petra.peteza@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Na ty rtěnky už se fakt těším, a teď ten podlak a nadlak taky vypadá zajímavě:)
    Barbora.Hapova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Veľmi pekne farebne skombinované :-). Astor lip butter ma láka čím ďalej tým viac, :-)

    ostrihonovanat@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  80. ahoj, super napad a krasna vyhra! :)
    cabin.crew.slovakia@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. Super balíček, třeba se usměje štěstí :))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  82. Ta rtěnka je úžasná

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Ta rtěnka je nádherná :)
    tere.kr@sezna.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Wow, to je parádní výhra. Z produktů mám vyzkoušené pouze Lip Butter, ale zato mám tři odstíny, kam se hrabou všechny ostatní značky včetně Clinique:-)

    OdpovědětVymazat
  85. Na tu řasenku sem slyšela jen chválu..:)
    Kataseibertova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Miluju ty Color Lip Butter. Rty mi vypnou a vyhladí, takže je dá ám jako podklad pod každou rtěnku :D

    OdpovědětVymazat
  87. Krásné ceny :-) romana.bredova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  88. ten by se mi moooc líbil :-)

    denisavary@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  89. Od této značky zatím nic nevlastním tak se na mě třeba usměje štěstí a budu mít možnost ji vyzkoušet. :)

    OdpovědětVymazat
  90. Astor miluju!
    the-giraffe@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. Lákavé produkty :) Tak zkusím..

    jana-milickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. Krása :O :)
    kopcova.dominika1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  93. Skvělý balíček!
    kocmanovakiki@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  94. Hmm, ta rtěnka :)
    vankovandrea@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Toto je upřímně moc hezký balíček, s laky od Astoru mám zkušenosti a mám je moc ráda :) ostatní produkty vypadají také moc dobře :)
    Já sleduji tvůj blog sice kratší dobu, ale máš super články a baví mě tvé posty, tudíž jsem pravidelnou čtenářkou :)
    Nickyna.Dru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. vypadá to velice zajímavě, s Astorem nemám takový zkušenosti, tak bych ráda vyzkoušela :)
    Sovicka.Terda@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  97. Astor by som si sama nekúpila, tak by bolo fajn to vyhrať :-D
    tims.sobotova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  98. ten lak je inak krásny, rada si zasúťažím :) nikolaorechovska@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  99. Moc mě zaujala rtěnka:) nikol1.novakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  100. To je skvelý balíček.. V poslednej dobe som sa zamilovala do všetkých týchto pasteliek na pery a behom krátkej doby som rozšírila svoju zbierku asi na 6 rôznych výrobcov... Ale Astor som zatiaľ prehliadala, bolo by super, keby som ju mohla vyskúšať... :-)

    blog.papi.lapi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  101. Na lip color butter jsem se dívala v drogérce, ale odradila mě cena, tak třeba se na mě usměje štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  102. Ta řasenka a rtěnka vypadají opravdu láááákavě!:))
    lucie.kovarova@gnj.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Ta řasenka je podle recenzí dobrá, ráda bych jí vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  104. Tak Astor produkty mám ráda,tak snad se poštěstí :)
    anuska128@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. Super balíček 2 výrobky z této řady od Astoru mám :-) kristynadolnickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  106. Co se týká značky astor, tak se přiznám, že ji v drogerii celkem přehlížím, i když si myslím, že některé produkty mají opravdu dobré. Jednou jsem od Astoru měla make up a právě jsem nebyla moc spokojená, tak to bude asi touto zkušeností. Další věc, co má astor asi kvalitní a dobrou jsou rtěnky, protože jsem na ně slyšela zatím jen samou chválu, ale bohužel nejsem moc rtěnková, takže to já moc neocením. Ale! Produkty, které mám a jsou naprosto úžasné jsou lip buttery, mám dokonce dva a jsem nadšená.
    Lencastranska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  107. Hrozně ráda bych vyzkoušela lip color butter, řasenku mám a docela mi sedí tak by se šikla třeba mámě :)
    ivanatrtkova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  108. Pěkná soutěž. Od Astoru bohužel ještě nic nemám, takže tohle zkusím ;)
    Katchena.J@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  109. Ahoj. Ráda se zúčastním soutěže. Super výhra... Nejvíce se mi líbí rtěnka a ta podkladová báze pod lak na nehty... Ale vše je vynikající
    Můj mail: cevelovamisa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  110. Moc pěkná soutěž, Astor mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  111. Hurá giveaway, řasenku bych zrovna dosti potřebovala :-)
    natalunka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  112. Krásná výhra :)
    barabasovajana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  113. Výhra vypadá opravdu lákavě :) deendik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  114. odtieň toho rúžu ♥ láska na prvý pohľad :) nádhera ! ako všetky ceny samozrejme :)
    mona.recenzie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  115. Lip butter od Astoru milujeeeeem! Takže sa zapojím veľmi rada :)
    claireclairmont666@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  116. Tak tento balíček vypadá hodně lákavě. Lipcolor butter chci vyzkoušet už strašně dlouho, podklad na nehty by se mi zrovna hodil, protože ty co mám, už jsou za půlkou a začínají houstnout, rtěnka vypadá krásně, řasenka se hodí vždycky a BB krémy chci vyzkoušet všechny co existují. :-D

    OdpovědětVymazat
  117. nejlepší odstín rtěnky, musím se na ten Astor někdy v drogerce konečně podívat, zatím jsem ho obcházela obloukem ;) (BTW Rendy, neplánuješ pak někdy na tuto rtěnku recenzi?) kamilabrazdova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  118. Skvělé produkty :) terezkaklickova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  119. Astor si mě v poslední době získal svým Lip color butterem, mám jeden a určitě nebude poslední, takže ten by mi udělal asi největší radost. Rtěnka má zase nádhernou barvu :) nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  120. Mám ráda staré Astor rtěnky, takže mě zajímá tato nová moc:) gwyn.cz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  121. Super soutez.. astor moc nepouzivam, ale rada bych vyzkousela :))

    OdpovědětVymazat
  122. Wau, odstín rtěnky vypadá moc lákavě a lips butter si přeji vyzkoušet už nějaký ten pátek, tak uvidíme, zda budu mít štěstí :)
    luckaopatrilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  123. Hezka soutez..libi se mi pastekly na rty i bb nemusi byt spatny :)

    OdpovědětVymazat
  124. Od Astoru jsem zatím vyzkoušela jen pár výrobků, takže jsem si na tuhle značku ještě neudělala moc názor. Aktuálně mám myslím korektor, pudr a lak na nehty.

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  125. Jůůůů :) tuhle řasenku jsem chtěla už dlouho vyzkoušet, ale bohužel - jsem studentka :D všechno to vypadá bombasticky! Přeji Ti dobrou noc, Rendy :) <3
    kukolova.katka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  126. Jůůů... já bych byla moc zvědavá na ten lak, od astoru jsem ještě nikdy nezkoušela žádný...

    OdpovědětVymazat
  127. Tyhle nové výrobky od Astor vypadají skvěle! :)
    vendelin1989@gmail.com
    W.

    OdpovědětVymazat
  128. lip buttery jsou božské ! Po tomhle už dlouho pokukuji . Tahle soutěž je jako na zavolanou:).
    claire145@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  129. Oo, nádherný balíček s úplne najkrajším odtieňom rúžu, ktorý musím mať!!! ;)
    aknelka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  130. WOW:O! Krásné:)
    krizovamichalka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  131. Tak teda vyskusam :-)
    zuzanauramova9@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  132. :) taky se velmi ráda zapojím, na tu řasenku mám zálusk už nějaký ten den :)

    bararhv@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  133. Balícěk vypada nadherne- nejvice me zaujal bb cream a lip butter, tak zkusim staesti :)
    Sabinapakandlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  134. super by to bola vyhra :) so značkou ASTOR nemam žiadne skusaenosti ale počula som o nej vždy len v dobrom :)
    ewka0977@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  135. ta rtěnka!! .. :)

    lucie.felice@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  136. Waau, tak to je pořádná nadílka! :) S výrobky od Astor moc zkušeností nemám, takže bych ráda vyzkoušela :)
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  137. Super balíček, ta rtěnka je skvělá.
    Astonawska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  138. Zkusím :)
    digi.grzybkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  139. Ahoj. Rada se zucastnim.
    zdena008@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  140. Rtenka vypada skvele, takove barvy na leto miluju!

    m.prerovska99@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  141. doufám že mi bude přát štěstí :))
    Zelenkova.Tereza@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  142. Ty máš prostě super "podmínky", to se mi líbí:) Většinu výrobků už mám doma v jiném odstínu a jsou fajn, tak zkusím štěstí ještě do oranžova:)

    OdpovědětVymazat
  143. Tak to jsou skvělé novinky :)
    secretofpink@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  144. Celý balíček vypadá krásně :)
    v.stehlikova.1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  145. S touto značkou nemám zkušenosti, takže výhra je lákavá :)
    radka.kaiserova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  146. Ráda komentuji a ráda se zúčastním :).
    sarynkas (at) seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  147. Nevím proč astor není tolik populární jako jiné značky. Mám skvělé zkušenosti s rtěnkama, lipcolor butter, makeupem, laky mi příjdou taky super a myslím že mi vyhovovala i nějaká řasenka co jsem vyzkoušela:)
    Jsem zvědavá na nové rtěnky a určitě dokoupím další odstíny máslíček na rty:)
    Natka.horvathova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  148. že bych mohla mít tentokrát štěstí :-D ?

    OdpovědětVymazat
  149. snad se štěstí usměje:)
    denisa.dvorackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  150. Doufám, že bude štěstíčko na mé straně:)
    anty.drum@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  151. Doufám, že bude štěstíčko na mé straně:)
    anty.drum@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  152. Ahoj, parádní giveaway :))) Od Astoru mám teď spoustu laků na nehty. Měli je v DMku dlouho ve slevě a to jsem je tam nemohla nechat :D A na řasenku mám taky zálusk, jen co mi dojde moje scandaleyska, tak třeba se mi poštěstí :)))) Měj se, Nikča

    N.Kvackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  153. Krásný balíček, třeba se štěstí usměje :)

    OdpovědětVymazat
  154. Ahoj Rendy, vím, že to není moc k článku, ale chtěla jsem ti hrozně doporučit bio tělový peeling od Saloos, je naprosto úžasný! Já mám konkrétně Mojito, takže úžasně voní, ale ten peeling je jak cukr v troše vody, pak se během tření rozpustí v olejíček a tu vůni jsem cítila ještě druhý den ráno, fakt strašně příjemný. Takže se po něm v drogérce určitě mrkni, mají více vůní a stojí něco přes sto korun:)
    sarkaSovadinova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  155. Ty lipbuttery konečně musím zkusit, obcházím kolem nich už strašně dlouho !:D

    mskrobackova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  156. Pěkné vecičky zvlášť rtěnka vypadá skvěle..:)
    m.JUPIK@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  157. Taky bych se ráda zapojila :)
    Simone.M@email.cz

    OdpovědětVymazat
  158. Moc hezká soutěž snad budu mít štěstí:-) z těchto produktů jsem vyzkoušela zatím jen pastelku na rty a ihned se stala mojí oblíbeňkyní.. Tak by mě zajímali ostatní:-) denisazobalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  159. Ahojky, krásný balíček, žádný z těchto produktů jsem zatím neměla možnost vyzkoušet, tak uvidíme, třeba vyzkouším :)
    darina.ucnova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  160. Moc hezká soutěž:-) z těchto produktů jsem vyzkoušela pastelku na rty a ihned se stala mojí oblíbeňkyní:-)takže by mě zajímali i ostatní:) denisazobalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  161. Jéé, že by se i na mě usmálo štěstí? :)
    Sucha.A@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  162. Ahoj Rendy, taky bych se ráda zúčastnila:)
    misa.bx@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  163. na řesenku koukám už delší dobu, ale pořád uvažuji...nejsem si jistá, jestli by mi vyhovoval kartáček
    Michalka.Halova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  164. Lipcolor butter?? tak to tom jeste v drogerce nevidela, to musim nekde vysmejdit jen co me pusti z neschopenky :-)
    crotik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  165. Za takovou výhru bych snad i vraždila! Boží!!! Doufám že mi štětstí bude přát, protože jsem nikdy nic nevyhrála a pořád čekám, kdy se ta smůla prolomí :D
    sediten@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  166. Ta rtěnka vypadá božsky !! :)

    OdpovědětVymazat
  167. Zajímavá soutěž, bylo by skvělé poprvé něco vyhrát.:)
    adazniho@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  168. Hezké ceny. Evca.Eva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  169. kdyby se mi postestilo, byla bych v sedmem nebi:-D michaelaklecks@email.cz

    OdpovědětVymazat
  170. Zase parádní soutěž! ;))
    elie.krios@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  171. moc hezká soutěž :)
    líbí se mi rtěnka :)

    OdpovědětVymazat
  172. Produkty vypadají fakt moc pěkně ;)

    ell.la@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  173. Úúúú...tak ta rtěnka je něco!:) A vůbec celý balíček!:)
    k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  174. Sice tym pravidlam moc nerozumiem a ten oranzovy lak mi pride taky odpudivy, az je pekny, rada sa zucastnim :D

    OdpovědětVymazat
  175. Sleduji už dlouho a ráda se zúčastním.
    alltinygems@email.cz

    OdpovědětVymazat
  176. Také zkusím,třeba se na mne usměje štěstí :) jukamila41@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  177. Ahojky, jsem rtěnkovej fanatik, takže tento balíček by pro mě byl jak poklad z nebe :D

    BedrunkovaRomana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  178. Super baliček :)
    NikcaBedrunkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  179. Astor je fájn, brala bych alespoň tu řasenku;) fijalova.kfjetina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)