úterý 27. května 2014

Salcura Antiac Purity clear čistící gel

S článkem na nový čistící gel od Salcury jsem si dávala trochu načas. Tak moc, až jsem ho celý vypotřebovala a uvědomila si, že jsem vám o něm ještě nic neřekla, tak to musím napravit :)


Salcura Antiac Daily Face wash (150 ml) - koupíte např. zde za 275 Kč

Říkám to asi po sté, ale obličej čistím a odličuji v první fázi vždycky mokrým způsobem. Proto ráda zkouším nové značky čistících gelů a hledám ten nejlepší ze všech :) Tento čistící gel je novinka a možná jí někdo z vás už zkoušel ze vzorečku v Ladyboxu. Gel má spíš hutnější konzistenci, což mi vyhovuje a mám takové gely ráda. Výborně se mi osvědčil na čištění pleti s kartáčkem Clarisonic a přijde mi o dost lepší a vhodnější, než čistící gel přímo od Clarisonicu. Po vyčištění je pleť jemná na dotek a kůže nepne ani není přesušená. Jelikož je gel určený pro pokožku, která má sklony k akné, černým tečkám a skvrnkám, celkem jsem se těšila, že se kromě vyčištění tváře dočkám i méně pupínků. Na akné vyloženě netrpím, ale sem tam se nějaké pupínky prostě objeví, takže se částečně cítím jako cílová skupina tohoto gelu. A na to, jak mi sprej (článek ZDE) z této řady viditelně pomáhal, tak tenhle gel ke zlepšení mé tváře vyloženě nepomohl. Pleť vyčistil, nijak jí nedráždil a vyhovoval mi, ale nemůžu říct, že bych si gel koupila znovu, protože by mě zbavil pupínků. Samozřejmě máme každá jiný typ pleti a pomáhají nám jiné přípravky, takže nemůžu říct, že nikomu v tomhle ohledu nepomůže. Pro někoho může být i trochu překážkou parfemace gelu. On totiž tak voní, až vlastně možná trochu smrdí :) Je to fakt zvláštní a já jsem na straně těch, kterým voní, ale četla jsem i úplně opačné názory. Vůně mi připomíná něco z lékárny, ale nedokážu to popsat.





Kdybych měla gel hodnotit po funkční stránce, tak mi vyhovuje, pleť dobře vyčistí a nevysušuje jí. Ale nemůžu potvrdit, že by zlepšil stav pleti a odstranil pupínky. Takže je to tak půl na půl. Jestli jste si mohly vyzkoušet vzoreček, tak určitě nejlépe posoudíte, jestli by vám sednul nebo ne. Ale zatím můžu říct, že tohle není můj čistící gel snů a hledám stále dál :)

Má někdo z vás s tímto gelem zkušenost? Jak vám vyhovoval a co na něj říkáte? :)



PS: děkuji PR zastoupení za poskytnutí gelu k recenzi

28 komentářů:

  1. Já se nejraději odličuju olejem a pak ještě pěnovým odličovačem, takže gely jdou celkem mimo mou maličkost :)

    OdpovědětVymazat
  2. já osobně na mokré čištění nejsem, ale mám ten vzoreček a zkusím ho. sprej byl fajn, akorát druhé mini balení, co jsem měla, se mi i přes zavřený obal nějak vypařilo, to jsem úplně nepobrala :D akorát mě u toho gelu ve složení mrzí ten kokosový olej (a ještě takhle nahoře), toho se bojím, dělá mi neplechu a moc nechápu, proč ho dávají do výrobku na akné, když je vysoce komedogenní :-/

    OdpovědětVymazat
  3. Vzorecek jse jeste nezkousela, ale chystam se na nej. Ja se prave odlicuji jen na mokro a gel mi pomalu dochazi, musim sehnat nahradu.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem gel dostala k nákupu spreje Antiac na feelunique zdarma. Byla jsem s ním velmi spokojená. Jak píšeš, sice že by nějak viditelně pojoval proti pupínkům, to ne, ale trochu pomáhal. A hlavně krásně vyčistil pleť a ta po něm nebyla vysušená. Od čistícího gelu neočekávám nějaké extra silné účinky proti tvorbě pupínků. To ještě asi žádný nesplnil (alespoň z těch, co jsem vyzkoušela). Na to používám jiné přípravky. Ale je pro mě důležité,aby pleť pěkně vyčistil a nevysušoval, což tento naprosto splnil a klidně bych si jej zase pořídila :)

    OdpovědětVymazat
  5. Diky moc za recenzi, uvazovala jsem o nem, ale presne jsem se bala, ze bude smrdet /jako vetsina jejich vyrobku co mam/. Na kremech mi to tak nevadi, ale na mycim gelu bych to asi nesnesla.

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mám teď už radši čištění na mokro, přitom léta jsem se odličovala na sucho, a až teď jsem přišla na to, že namokro mi vyhovuje víc, mnohem.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojda,

    tak mně nevyhovoval zase sprej, tak třeba gel by mohl... ale zatím můj top je Clinique tekutý mejdlo na pleť, tři kroky už nepoužívám, zůstala jsem věrná jen tomuto mejdlu a lepší jsem zatím neměla...

    OdpovědětVymazat
  8. Já se odličuji momentálně micelární vodou pokud jsem nalíčená. Když nemám makeup, použiji tonikum nebo pleťovku :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Mě sprej naopak nevyhovoval vůbec, žádné účinky jsem neviděla, ale tento gel mi přišel fajn. Ovšem nemůžu ho moc soudit, protože jsem měla jen vzoreček, ale i přes to můžu říct, že mě zaujal natolik, abych popřemýšlela o plném balení.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  10. Já čistící gely nepoužívám, většinou mi jen podráždily moji extrémně citlivou pleť, takže micelárka to jistí :))
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Taky mám nejraději čištění pletí gelem a pak na dočištění pleťovou vodou. :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Gel ani značku neznám, ale taky jsem ve fázi hledání toho ideálního. Mokré čištění mojí pleti vyhovuje asi nejvíc ze všeho, ale zase mám pocit, že všechno nepříjemně pne. Sice se toho zbavím po namazání, ale radši bych něco bez pnutí. Tak někdy možná dám šanci tomuhle :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ach jo, hrozně ráda bych našla něco, co by mi pomohlo zbavit se černých teček. A furt nic:(

    OdpovědětVymazat
  14. Ja pri odlicovani pouzivam nejprve micelarku nebo odlicovac, pak cistici pletovy gel a pak jeste pletovou vodu :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak on snad neexistuje :/ jak vidím, tak každý hledá ideální odličovací + čistící gel do sprchy...asi toho chci moc, ale jde mi jen o dokonalé odlíčení, vyčištění a žádné štípání a pnutí :/

    OdpovědětVymazat
  16. Zkoušela jsem vzoreček, ale nijak mě gel neoslovil :-) Ale neříkám, že byl špatný :-)

    OdpovědětVymazat
  17. tento gel jsem ještě nezkoušela, ale od salcury používám krém na ruce a ten mi vyhovuje

    OdpovědětVymazat
  18. tiež rada skušam nove veci no žiadny pripravok mi nepomohol zatiaľ zlepšiť čierne bodky na nose :/
    ewka0977@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Taky preferuju mokré čištění, tak nějak mám pocit, že při odličování olejem/mlékem si to po obličeji jen rozpatlávám a spotřebuju trilion vatových tamponků. Můj dosud absolutní favorit je The Body Shop vitamin E gentle facial wash. Je super na sušší a citlivější pleť, jemně voní a nezanechá ani zbytky make upu na očích, co se mi u jiných gelů často stává.

    OdpovědětVymazat
  20. Mně by tam hodně vadil ten kokosový olej, dělají se mi z něj podkožáky a ucpává póry.. :/

    OdpovědětVymazat
  21. Souhlas, také první krok mokrá cesta a až poté micerálka, mlíčko apod. Doporučuji zkusit gel od Kivvi je super :) jsem moc spokojená

    OdpovědětVymazat
  22. Mmm..tak to zkoušet nebudu.
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Žádné zkušenosti s tím nemám ale asi bych si tento gel nekoupila.

    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Já zkoušela ten vzoreček z Ladyboxu a nebyl úplně špatný, mám typ pleti jako ty a také se nejdřív odličuji na mokro. Pak pleť osuším a pokračuji očním odličovačem a micerálkou. Každopádně mě příliš neoslovil, ale třeba mu časem dám šanci :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/new-in-may-2014.html

    OdpovědětVymazat
  25. moc mě nezaujal...bourjois gel prostě vede =)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  26. Poslední dobou mě čisticí gely nějak chytly a začaly bavit, ale zatím jsem nenarazila na úplně top, takže zkouším taky dál :)

    OdpovědětVymazat
  27. Ja už dlho poškuľujem po Antiac ale spreji, ale aj tento gél vyzerá zaujímavo :)

    OdpovědětVymazat
  28. zrovna nedávno jsem nad ním uvažovala a chci ho vyzkoušet, tak uvidíme :) sprej mi moc vyhovoval.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)