středa 21. května 2014

Rozjasňovač Madame L´Ambre

Pokud můj blog čtete delší dobu, jistě vám neuniklo, že jsem poměrně dost zatížená na rozjasňovače. Upřímně je miluju a chtěla bych je mít doma všechny. Asi jsem měla dlouhou dobu velké štěstí, že jsem si vybírala všechny krásné a vyhovující až jsem jednoho dne trochu narazila. A to rovnou do tvrdé zdi...


Madame L´Ambre Baked powder 04 (7g) - koupíte zde za 290 Kč

Madame L´Ambre je pro mě zatím spíš nová značka, kterou nemám moc osahanou a vyzkoušenou, ale sem tam si o ní přečtu vesměs něco pěkného. Párkrát se objevila třeba i v Ladyboxu, takže určitě úplně neznámá není. Každopádně jsem vám chtěla ukázat tento zapečený rozjasňovač, o kterém jsem si myslela, že se zařadí mezi mé další oblíbence. Tak zaprvé balení - rozjasňovač dorazí jen v plastikovém obalu, který je spíš jen takový provizorní a počítá se s tím, že si produkt někam umístíte. Můžete si koupit spešl paletu přímo do L´Ambre, ale ta se mě osobně vzhledově nelíbí a přijde mi taková neskladná a obří. Až tolik mi nevadí, že rozjasňovač nemá svůj obal a mám ho v magnetické paletce. Ale chápu, že pro někoho není takové řešení vyhovující a dává přednost klasice. Rozjasňovač je poměrně dost zapečený, takže na jeho nanášení určitě doporučuji hrubší štětec. Případně i prstem se celkem obstojně nanáší. Povrch je poměrně hrubý a drsný, což se mi až tak nelíbí a trochu to kazí mojí představu o dokonalém rozjasňovači s úžasnou texturou. Holt všechno minerální a zapečené není tak ňuňu, ale většinu podobných věcí, co jsem kdy měla, byly trochu uhlazenější a jemnější. To všechno bych pořád brala a jako vyložené mínus to neberu. Ovšem co překousnout nemůžu, jsou s odpuštěním ohyzdné třpytky, které rozjasňovač obsahuje. Tak pěknou barvu v základu hyzdí viditelné zlaté a hrubé třpytky, které na tváři vypadají hrozně lacině. Když se třpytky oklepou, tak je barva jako taková pěkná a vážně nechápu jejich existenci v takovém produktu. Navíc se vám nikdy nepodaří je z tváře oklepat všechny a mršky se tam drží pevně. Nevím jak jsou na tom jiné odstíny, ty tímto nešvarem možná netrpí, ale bohužel z fotek na internetu to nejsem schopná odhadnout. Výdrž je jinak velice solidní, ne úplně celodenní, ale pořád slušná. Kdyby rozjasňovač neobsahoval třpytky, tak by na něj byla mnohem milejší. Ale tohle mu bohužel nemůžu odpustit a neodpustila bych to žádné značce (neodpustila jsem to ani Super Orgasm od Nars).



Snad bude na fotce trochu poznat, že barvu tvoří i třpytky. Fotila jsem zrovna při velice slunném dni a možná to není tak dokonale vidět.


Bohužel mě rozjasňovač zklamal a je podle mě prostě tak trochu nepoužitelný. Fandím přirozeně rozzářené pleti, ne třpytu diskokoule, takže mě rozjasňovač bohužel neoslovil. Rozjasňovače, které mám, nasadily poměrně vysokou laťku a Lambre je zatím pod ní. Možná jsem jen šlápla vedle s odstínem a kdybych si vybrala jiný, byla bych o dost spokojenější. Nevadí, každopádně mám stále v hledáčku Lambre oční stíny (KLIK), které se mi líbí, jen si stále neumím vybrat odstíny a po zkušenosti s rozjasňovačem bych raději navštívila i pražskou pobočku a sama si je vybrala. Takže až se tam někdy dostanu, určitě vás budu informovat :)

Jak se tváříte na rozjasňovače plné třpytek? Najde se někdo, komu se to líbí a podobné produkty vyhledává? Já jen jestli nejsem divná sama :)


PS: děkuji lambreshop.cz za poskytnutí rozjasňovače k recenzi

47 komentářů:

  1. me se taky nelibi... je prilis hrube namlety...

    P.S: strasne se mi libi ten novy "styl" fotek - venku na schodech nebo tak... (nova prace Ti prospela z vice duvodu. :) uzasne fotky, vazne!)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja rozjasnovace nepouzivam, ale asi bych mela zacit, mam doma krasnou paletku Clarins a jen lezi. Asi nevim jak je presne pouzivat.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm to mám stejnej názor jako ty, třpytky mít na obličeji fakt nepotřebuju :/ a tady jde na fotce vidět, že jich má fakt požehnaně a hrozně velký.
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Třpytky rozhodně nebrat, pokud se nejedná o líčení na maškarní a podobně tématicky zaměřené akce. Přeci jen, kdo by se chtěl denně třpytit jako diskokoule?

    OdpovědětVymazat
  5. Rozjasňovače s "třpytkami" vyslovene nevyhľadávam, tiež sú mi milšie tie bez nich, ale tak závisí kus od kusu, niektoré sú akceptovateľné...

    OdpovědětVymazat
  6. Rozjasňovače mám ráda, dodají pleti takový svěží vzhled. Samozřejmě pokud to někdo nepřežene :D Jde vidět že tento od Lambre asi nebude úplně to pravé ořechové jelikož jde vidět, že má poměrně velké třpytky a to se mi na rozjasňovačích nelíbí, líbí se mi takový ten lesk, rozjasnění jako třeba u The balm Mary-Lou Manizer (a asi si ho i nejspíš pořídím protože po něm pokukuji už hodně dlouho :D).

    OdpovědětVymazat
  7. Souhlasim s Tebou, ze tohle je jako rozjasnovac proste nenositelne, coz je velka skoda, protoze v obalu vypada moc pekne...Ja si zrovna dnes jedu pro jejich slavny tonovak a stiny, makeup mam jiz vyzkouseny od kamaradky, ale na stiny jsem vazne zvedava.;)

    OdpovědětVymazat
  8. Za 300 bez obalu? To je dobrý vtip.

    OdpovědětVymazat
  9. S rozjasňovačem musím hodně opatrně kvůli rozšířeným pórům, ale třpytkový bych okamžitě vyhodila. To je použitelné snad jen na diskotéky a módí přehlídky.

    OdpovědětVymazat
  10. Taky mám radši ty bez třpytek, i když teda osobně vlastním jen jeden rozjasňovac:)) Ale právě se mi nelíbí ani na těch obrázcích...

    OdpovědětVymazat
  11. No kdyby byl bez třpytek tak by byl fajnový :) Škoda no...
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Rozjasnovače se třpytkama se mi moc nelíbí, ja si zrovna objednala rozjasňovač od MUA TAK JSEM NA NĚJ ZVĚDAVÁ :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já nevím, podle mě k rozjasňovači patří krásné balení, přeci jenom je to taková věc, která není úplně nutnou součástí denního makeupu (teda jako pro mě jo :D ), je to takový luxus, třešnička na dortu, která by prostě měla mít i ten hezký obal :)

    OdpovědětVymazat
  14. Takže nebrat :)

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Tedy, takhle se třpytit, uf. Škoda, že já a rozjaňovače si moc nerozumíme, vlastně vůbec. ;) Ale pravda je, že tak nějak z dálky vypadá vážně pěkně. :D Poslední dobou mám pocit, že to dělá více a více produktů - vypadat z dálky pěkně a pak moc nic zblízka. ;)

    OdpovědětVymazat
  16. vypada skele! :)
    denni.meow@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Hm, tak ty třpytky jdou na Tvé fotce na ruce docela vidět, těch je škoda. Jinak na různé produkty od L'Ambre jsem recenze různě po blozích už četla a i když dojmy byly vesměs pozitivní, nijak mě ta značka neoslovila. Zajímavé obaly (koukala jsem teď třeba na oční krémy), ale není to úplně můj šálek čaje.

    OdpovědětVymazat
  18. Rozjasňovač se mi taktéž nelíbí...rendy moc by mě zajímalo, jaký by si doporučila v cenově nižší kategorii...

    OdpovědětVymazat
  19. sa mi nepáči, trblietkavy..ach
    ewka0977@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. To je škoda, na L'ambre jsem měla zálusk. Alespoň jsem neinvestovala zbytečně. Děkuji :)
    Janie
    http://lifeinimperfection.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. rozjasňovače nepoužívám, ale pokud bych si měla nějaký někdy pořídit, rozhodně by se třpytkama nebyl

    OdpovědětVymazat
  22. Kouzlu rozjasňovačů jsem vůbec nepodlehla.. :/

    OdpovědětVymazat
  23. to je děs =/ na to by neměli psát rozjasňovač, ale třpytkovač =/

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  24. připomíná mi jeden od Essence z Twilight kolekce, jen má více bronzovou barvu, ale těma hrudkama a hrubostí teda dost :/ já ho v nouzi používám spíš jako oční stín, protože je mi líto ho jen tak vyhodit

    OdpovědětVymazat
  25. Od L'ambre zatím nic nemám a rozjasňovač si rozhodně nepořídím :-( Třpytky tam podle mě nepatří, bez nich by se mi líbil. Katka

    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Rojasňovače taky vůbec nepoužívám, asi bych se měla zamyslet :) Od Lambre mám dva laky na nehty a jsou fajn, ale žádná bomba. Je pravda, že tahle značka není asi moc profláknutá...

    Short messages by Lucy...

    OdpovědětVymazat
  27. Musím říct, že mě tato značka vůbec neláká. Viděla jsem jeden tutoriál s nějakou ruskou vizážistkou a děs. Ten rozjasňovač mě v tom utvrdil.

    OdpovědětVymazat
  28. na očích třpytky můžu (samozřejmě, když zvládnou během dne neopadat všude :D), ale na tvářích spíš ne...
    teď mám novou tvářenku od Dermacolu a tam je to tak na hraně...zatím jsem nerozhodla, jestli je to ještě příjemný třpyt nebo už moc velké třpytky :D

    OdpovědětVymazat
  29. Tuhle značku jsem ještě nikde neviděla a asi po ní ani pátrat nebudu. Nakupuju v nižší cenové kategorii, ale myslím, že i tam se dá pořídit lépe :/
    elliesdailyideas.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  30. Takhle na fotkách vypadá fakt nádherně :) .. ale třpytky bohužel taky zrovna nemusím, podle mě vypadají strašně lacině.

    OdpovědětVymazat
  31. Blondýna: tak to moc děkuji za pochvalu a vážím si toho :) Určitě mám teď trochu víc možností kde fotit a hlavně i čím fotit, tak doufám, že se po čase budu jen zlepšovat. Vážně moc děkuju, potěšilo mě to :)

    OdpovědětVymazat
  32. Ta cena je vtipna, stejnou sluzbu mi udela rozjasnovac Essence za 70,- Kc a obal ma hezci.:-) Nedal by se pouzit ani pod oboci? Asi ne, ze... Skoda.

    OdpovědětVymazat
  33. Škoda, že je rozjasňovač tak třpytivý, byl by jinak skvělý. :)

    OdpovědětVymazat
  34. Značka mě moc neláká, ale vypadá hezky :-)

    OdpovědětVymazat
  35. To je skvělá tvářenka ..má skvělou barvu ! :)

    Zvu tě ke mě na giveaway o super náhrdelník, která probíhá na mém blogu :YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  36. Achjo, já se budu muset konečně naučit s těmahle vychytávkama pracovat :D Každopádně jsem pro variantu bez třpytek :-)

    OdpovědětVymazat
  37. No páni, ten se mi teda vůbec nelíbí :( Je opravdu hodně do zlata a třpytkatý, nic pro mě.. Mám radši rozjasňovače s neutrálním podtónem, do barvy něco jako high beam od benefitu :-)

    OdpovědětVymazat
  38. Mně se teda líbí :) Na opálené pleti to musí být hezké... nebo pak na dekolt, no :D

    OdpovědětVymazat
  39. Bomba. Úplně tvářenku vidím nanesenou na tváři při večerní procházce po pobřeží moře.

    OdpovědětVymazat
  40. Takhle na fotkách vypadá fakt nádherně. Já mam zatím je jeden rozjasňovač a to m.a.c. soft and gentle a jsem s ním nadmíru spokojená.
    Tesarova.te@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. třpytky určitě nee, mám radši decentnější líčení..ale ty oční stíny jsou hezké..
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  42. nene, třpytky vůbec, v žádném případě. a ty kazety jsou teda docela zvláštní...

    OdpovědětVymazat
  43. mám ho též, a mám na něj stejný názor, jako ty :-/

    OdpovědětVymazat
  44. né, třpytky fuj.. chystám se zde objednávat, láká mě ten make.up, všude vychválený, tak vím, že rozjasnovači se raději vyhnu..

    OdpovědětVymazat
  45. Na fotce vcelku vypadá nádherný, ale swatch je teda nic moc..

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. v obalu vypadá líp než na ruce :/

    OdpovědětVymazat
  47. Vyzerá zaujímavo ale podľa mňa veľmi trblietavý, dá sa na leto ale inak asi by som ho nepoužívala :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)