sobota 3. května 2014

Pastelka na rty od Clarins

Nedávno jsem vám v letních novinkách ukazovala i tuto novou pastelku na rty od Clarins a po nějakém čase zkoušení se s vámi podělím o další dojmy z ní. Jelikož se jedná o limitku, která se objeví hned začátkem května, chtěla jsem vám jí ukázat, než bude pozdě a nebude už k sehnání. Musím hned na úvod říct, že je podle mě velká škoda, že se jedná pouze o limitku, protože své stálé místo v kolekci by si podle mě určitě zasloužila. Už jen pro to, že nakopala do pozadí většinu "pastelek", které jsem kdy vyzkoušela :)



Clarins Lip Balm Crayon (06 soft coffee) - koupíte v parfumeriích Sephora nebo Douglas za 490 Kč

Na první pohled je odstín pro mě asi trochu netypický, ale můžu vás uklidit, že na rtech vypadá úplně přrizeně a decentně a ne jako barva obalu. Na výběr je celkem 6 odstínů, já si pomýšlím ještě na číslo 2. Na první pohled (teda spíš přivonění) mě zaujala i příjemná nasládlá vůně, kterou pastelka má. Hned po prvním použití jsem věděla, že budeme kamarádky, protože textura pastelky je ultra příjemná a hydratační. Máte pořád nutkání rty o sebe třít a užívat si ten příjemný pocit :) Rty nevysušuje, naopak se chová jako pečující balzám s kapkou barvy. Jako většina těchto barevných pastelek je i v tomto případě lehce tónující záležitost, i když kdybych rty přejela pastelkou víckrát, určitého sytějšího zabarvení dosáhnu. S výdrží je to troufám si říct tak nějak podobné jako u jiných pastelek. Žádný long stay efekt se nekoná a rty je během dne nutné přetřít vícekrát, což mi ale nijak zvláštní nepřijde. Pro mě je absolutně top ultra příjemná textura a hydratační schopnost, protože pastelkou občas supluji absenci balzámu na rty. Mé jediné rýpnutí je do balení pastelky (i když uznávám, že je to opět spíš můj osobní problém). Úplně se mi nelíbí zakončení pastelky, tam odkud vylézá obsah. Poprvé jsem měla pocit, že tam něco chybí a že mi nějaká část balení snad upadla nebo tak něco. Je to samozřejmě tím, že víčko je v jedné rovině s pastelkou a není "nandavací" a tudíž trochu přečuhující, jako u jiných značek. Ve výsledku jsem zjistila, že to smysl vlastně má, protože víčko drží pevně a vůbec nemá tendenci padat, ale stejně vzhledově s tím trochu trable mám :) Obsah pastelky dostanete ven klasicky otáčením spodní části balení (ořezávátko nepotřebujete).








Pro mě je tato barevná pastelka zatím asi nejlepší ze všech, co jsem zatím vyzkoušela. Musím uznat, že o něco překonala i doteď asi mojí nejoblíbenější od Astoru. Je o něco více hydratační a příjemnější na rtech a hlavně balení zůstává pořád krásné a nápis se neolupuje, jako v případě Astoru. Takže jestli něco v těchto dnech stojí jít vyzkoušet, tak právě toto. Znovu musím zopakovat, že je škoda, že se jedná jen o limitku a tajně doufám, že Clarins pastelky ještě někdy do sortimentu zahrne. Snad na mě ta dvojka ještě někde zbyde :) Upřímně se nějaký Chubby stick může jít zahrabat a když budu hodně zlá, tak řeknu, že patří spíš do koše, ale za tenhle výrok si asi vysloužím nepěkné reakce, tak raději dál svoje myšlenky rozvíjet nebudu :)

Zatím je asi předčasné se vás ptát, jestli jste tento balzám někdo vyzkoušel, protože do obchodů se teprve blíží, ale možné je asi cokoliv, tak dejte klidně vědět váš názor :) Která pastelka na rty je zatím vaše top? :)



PS: děkuji zastopení Clarins za poskytnutí balzámu k recenzi

18 komentářů:

  1. Bohužel jsem žádnou pastelku na rty ještě neměla a ani mě to moc neláká.

    OdpovědětVymazat
  2. mě se pastelky velmi líbí, ale ta cena je na mě trochu moc, zatím používám pastelky od astoru a s nima jsem spokojená

    OdpovědětVymazat
  3. Bohužel to tak chodí, že ty nejlepší věci jsou často limitky :-( Vypadá super :-)

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  4. Odstín vypadá moc pěkně :))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. tahle vypadá moc hezky, i ten odstín vypadá zajímavě :) já mám nejraději právě Astor.

    OdpovědětVymazat
  6. Tuhle pastelku jsem si koupila v Lucembursku a souhlasím, balení nejprve nemělo moc úspěch, ale je praktické hlavně do kapsy, kde se neotevře ani za nic (a že už mám spoustu kapes zevnitř rudých nebo růžových). Nejoblíbenější jsou od Soap and glory, bohužel ale mají málo odstínů - ty jako tónovaný balzám a rtěnky v tužce Nars, když chci barvu. A nebo doporučuju omrknout pastelky Stila. Pak mám ve své rozsáhlé sbírce pitomostí na rty ještě pastelky z TopShopu, No7, Jordana, Tarte a Catrice. Už nevím, jaké další hledat a shánět...? Možná mám i jiné, ale nepamatuju se:-)
    Naopak zklamaná jsem z nových matných a lacquer balm pastelek od Revlonu, první cuckují a druhé vydrží 10 minut. Klasický chubby stick od Clinique jedině Intense, ač mám doma 8 klasických, připadají mi jak voskovka a nepoužívám je. A ty Astor mi bohužel hrozně smrděly, tak zatím nevlastním ani jednu.

    OdpovědětVymazat
  7. Ta vypadá dost zajímavě, zatím jsem zkoušela jen některé fixky, ale tohle by mohlo být zdaleka více hydratační, takže určitě vyzkouším, díky moc za tip :-) !

    http://thekatesdiary.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. trošku mě vadí, že zde naní fotka odstínu na ruce a na rtech =(

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  9. Škoda, že jde jen o limitku, moc se mi totiž líbí. Odstín je nádherný :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/spotrebovano-duben-2014.html

    OdpovědětVymazat
  10. Zajímala by mě fotka na rtech, škoda, že není. Nebo když už nechceš fotit obličej, tak aspoň na ruce...

    OdpovědětVymazat
  11. Pastelky jsou super, moc ráda používám. Momentálně jsou moji favorité Revlon Colorburst Matte Balms, jsou matné, ale super krémové a příjemné na rtech, a mně osobně rty vůbec nevysušují, narozdíl od jiných matných rtěnek apod. Doporučuju :)

    OdpovědětVymazat
  12. Těším se na fotky odstínu. Takhle by mě nezaujal, ale když říkáš, že je fajn.. :) ale cena teda na mě moc fajn není :(
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Zajímala by mě fotka na rtech jestli není moc tmavý..:)

    OdpovědětVymazat
  14. Já nevim, mě ty pastelky přijdou takový zvláštní...ale asi už dlouho odolávat nebudu a aspoň tu Astorku zkusim :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Já mám tyhle chubby sticky moc ráda, ale tahle barva mě moc nebere..

    OdpovědětVymazat
  16. Juj, tak toto je krása! Teď mám takovou chuť si ji koupit :) Mám Clarins ráda, i když z dekorativky od nich zatím nemám nic. Ale umím si tu kvalitu představit a tady se mi prostě líbí odstín i to balení. Máš krásné fotky (pozadí, detaily), škoda, že jsi ji neukázala i na rtech.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)