pátek 30. května 2014

Otevření obchodu Kiehl´s v Praze

Minulý týden se otevřel první obchod Kiehl´s u nás a to jsem si samozřejmě nemohla nechat ujít. Jejich obchody a hlavně tedy kosmetika mě nadchly už při mých cestách za oceán a dlouho jsem doufala, že se jednou tato značka objeví i u nás. To se mi tedy konečně splnilo a já se s vámi musím o pár fotek podělit. Obchody Kiehl´s jsou pověstné pro své dekorace, které míchají lékárenskou tradici s moderními prvky, které odkazují ke kořenům značky do new yorské čtvrti East Village. Každý obchod je originál a jejich design mě opravdu baví. Pražský obchod byl otevřený v nákupním centru Nový Smíchov a najdete ho v přízemí naproti vstupu do Tesca.







U vchodu vás uvítá Mr.Bones 



Jeden z nejznámějších a hlavně nejprodávanějích produktů Kiehl´s je Midnight Recovery concentrate, který jste už určitě někde viděly :) Je fakt boží a já jsem ho z různých vzorečků vyzkoušela už tolik, že příště si kupuju rovnou plné balení :)





Kiehl´s myslí i na péči pro naše drahé polovičky





V obchodě si můžete prohlédnout i top 10 nejprodávanějších a nejoblíbenějších produktů zákazníků





Ty pěkné šuplíčky pod nápisem skrývají spoustu vzorečků, které dostanete ke každému nákupu. Kiehl´s razí teorii, že nejdříve zákazník vyzkouší produkt ze vzorečku a když mu vyhovuje, tak si ho teprve koupí. Navíc vzorečky jsou na míru a nikdo vám nebude cpát krém, který se nehodí k vašemu věku nebo typu pleti. Samy si můžete říct, jaký produkt by vás zajímal a který máte chuť vyzkoušet. Když jsem poprvé nakupovala v Kiehl´s v Americe, tak jsem byla v šoku, že se mě někdo zeptal, jaký vzoreček bych si přála vyzkoušet a že mi ho někdo nabízí jen tak a ještě se u toho usmívá :) Řekněte samy, moc takových obchodů s kosmetikou prostě není (a v ČR je to ještě o dost horší, v porovnání se zahraničím). Takže konečně někdo chápe důležitost vzorečků a zkoušení produktů před nákupem :)





Moje zatím úplně nejoblíbenější věc - Clearly Corrective Dark Spot Solutions. Slibuju vám už hrozně dlouho, že vám o něm napíšu, tak už bych to brzy ráda udělala :)



Legendární produkty Kiehl´s:

- Ultra Facial Moisturizer (uveden v 70.letech) - 660 Kč

- Midnight Recovery Concentrate (uveden 2009) - 1070 Kč

- Powerful-Strength Line-Reducing concentrate (uveden 2005) - 1500 Kč

- Lip balm (uveden 1969) - 220 Kč

- Calendula toner (uvedení 2. polovina 60.let) - 1030 Kč

- Rare Earth Deep Pore Cleansing Masque (uvedeno na začátku 70.let,složení upraveno v roce 2009) - 680 Kč

- Blue Astringent Herbal Lotion (uvedeno 1964) - 520 Kč

- Close Shavers Squadron Ultimate Brushless shave Cream (uveden v 2.polovině 70.let) - 470 Kč

- Original Musk Oil (uveden 1921, znovu uveden 1963) - 1240 kč

- Creme de Corps (uveden začátkem 70.let) - 810 Kč

- Hair Conditioner and Grooming Aid - Formula 133 (uveden začátkem 70.let) - 580 Kč

- Creme with Silk Groom (uvedeno začátkem 80.let) - 540 Kč

- Amino Acid Shampoo (uveden 2002) - 470 Kč

A podle mě je od nich známý ještě oční krém s avokádem a "zmizík" nedokonalostí Clearly Corrective Dark Spot Solutions.





Kromě krásného a stylového interiéru mě těší i fakt, že ceny jsou srovnatelné se zahraničím. Nikdy samozřejmě nemůžou být 100% totožné, to je snad každému jasné, ale určitě nejsou nesmyslně napálené (jako u jiných značek). Navíc má Kiehl´s svůj věrnostní program a z každého nákupu sbíráte body a ty poté vyměňujete za produkty (více info hledejte na jejich facebooku). Využít můžete i jejich program, kdy za prázdné balení jejich plného produktu sbíráte razítka a dostáváte dárky.

Co víc dodat? Jsem rozhodně strašně ráda, že se právě jejich pobočka otevřela v Praze a doufám, že do budoucna jich bude mnohem více :)

Byly jste se v obchodě už také podívat? Znáte Kiehl´s a máte od nich vyzkoušené nějaké produkty? :)

33 komentářů:

  1. Ahoj Rendy, nemáš zkušenost s tím očním krémem s avokádem?

    OdpovědětVymazat
  2. já testuju tu amino acid sadu a pořád jsem zklamaná. abych měla ráno po umytí vlasy jak zmoklá slepice, to se mi nestalo snad nikdy. na obličej bych od nich asi nic nechtěla, za tu cenu bych chtěla vidět trochu jiné složení, snažím se na to už koukat. asi tam budu kupovat jenom dárky pro přítele, tomu je to jedno :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ja ich milujem! O par tyzdnov by som mala ist do Prahy a urcite tam zajdem. Midnight Recovery je naozaj skvely a k tomu kopec inych veci.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný interiér obchodu, mám ráda když jsou prodejny něčím originální a nejsou to jenom suché regály se zbožím

    OdpovědětVymazat
  5. V životě jsem o téhle značce neslyšela, až do nedávna, kdy některá blogerka psala, že se moc těší na otevření této prodejny i u nás. Zatím to vypadá zajímavě, uvidím jak o ní budou psát :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tam to vypadá hodně dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Určitě chci něco vyzkoušet! Až budou finance a nebudu mít doma tolik zásob, tak tam zajdu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mám vyzkoušený jen Ultra Facial Cleanser. Nevím, na co jsem při koupi myslela, šla jsem vyloženě jen podle značky a pověsti (lékárenská kosmetika se šetrným složením). Je to normálka směs vody, SLS, glycerínu a parabenů, někde v závěru se krčí skvalan a meruňkový olej, přičemž je to vedené jako šetrný čistič s rotlinnými oleji a vitamínem E.
    Nechci říct, že Kiehl's je špatná značka, nebudu soudit na základě jednoho balení, ale pro mě je to ze stejnýho ranku jako třeba Vichy. Lékárenský design, dlouhá tradice, vyšší cena, ale benefity - pro mě osobně - žádné.

    OdpovědětVymazat
  9. Zatím jsem na prodejnu četla úplně jiný názor, tak uvidíme, jak se časem vyvrbí. Asi mě to ale nebere ani při sebelepším servisu, za tu cenu seženu zajímavější složení :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Upřímně moc o téhle značce nevím, ale alespoň další tip pro další návštěvu Prahy. ;) Jinak moc se mi líbí ten přístup ke vzorečkům, to se u nás opravdu nevidí.

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám sice už prakticky na všechnu pleťovku svoje "holy grails" (hlavně Elemis + krémy Lush), ale hrozně od Kiehls chci ten Ultra Light Daily Moisturiser s SPF 50, všichni to chválí a já SPF 50 používám minimálně polovinu roku, takže bych chtěla opravdu kvalitní a aby bylo na obličeji příjemnější než La Roche Posay, co používám teď...

    OdpovědětVymazat
  12. A musím říct, že mě mile překvapily ty ceny! krém 660, Midnight Recovery Concentrate něco přes 1000, nějak jsem měla dojem, že stojí přibližně stejně co EL Idealist.

    OdpovědětVymazat
  13. Jsem na cestě do Prahy a na tenhle obchůdek se těším kdovíjak dlouho! Děkuji za článek :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ten obchod vypadá skvěle, škoda, že je v Praze :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Neznala jsem... obchod vypadá krásně a originálně. Ceny se mi moc nelíbí, tak snad aspoň odpovídají kvalitě :)
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Zrovna ten kostlivec by mě moc k návštěvě nenalákal ... :D

    OdpovědětVymazat
  17. Mě se tam líbilo, jak budu v Praze tak už vím pro co si tam pofrčím......právě díky vzorečkům :).

    OdpovědětVymazat
  18. Oh, na Andělovi jsem byla nedávno a přehlídla jsem... Škoda :D

    OdpovědětVymazat
  19. Ja som tam bola asi v stredu a stihla som skusit uhorkovy toner...hmm no..ak by ta zaujimalo viac, klikaj tu: http://www.peackapples.com/2014/05/kiehls-prva-navsteva.html

    OdpovědětVymazat
  20. Nejsem z Prahy, ale až mě tam zase někdy cesta zavane, určitě bych do Kiehl's ráda nahlédla. Neznala jsem a jak jsem u Tebe na Instagramu zahlédla Mr. Bonese v tom motýlku a s tou cedulkou na krku, myslela jsem, že to bude nějaká restaurace. :-D Obchůdek rozhodně vypadá originálně a na jejich výrobky bych byla zvědavá. Ty šuplíky plné vzorečků jsou boží!

    OdpovědětVymazat
  21. Mají krásné obaly :) Líbí se mi ta jednoduchost a praktičnost :) až se dostanu do Prahy, budu se tam muset zajít podívat.

    OdpovědětVymazat
  22. Doufám, že se do Prahy brzy dostanu, protože obchod vypadá báječně! :)

    OdpovědětVymazat
  23. Jéé i tu je Mr. Bones :)
    Jinak se moc těším na recenzi, páč na tuhle věcičku mám zrovna zálusk

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Mě se líbí ten nápad, design obchodu a vzorečková teorie :D Ale jinak mám pocit, že to není přírodní ne? Je to asi něco mezi že? Určitě až budu na Smíchově zajdu podívat.

    OdpovědětVymazat
  25. Vypadá to skvěle, hrozně se mi líbí ty obaly:)

    OdpovědětVymazat
  26. Škoda, ale túto značku nepoznám asi preto, že som ju na Slovensku ešte nevidela :/ ale snáď rozšíria svoj predaj aj u nás tak nič mi neostáva len čakať :/

    OdpovědětVymazat
  27. Značku neznám, ale Mr. Bones je boží! :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Hned jak budu v Praze půjdu omrknout! Několik produktů mne velmi zaujalo :).

    OdpovědětVymazat
  29. s touhle značkou jsem se zatím vůbec nesetkala, ale opět se Ti povedlo mě nalákat, obzvlášť na Midnight Recovery concentrate - gratuluju, Rendy! :D

    OdpovědětVymazat
  30. Moc hezky napsané. Byla jsem tam také a musím uznat, že jsou perfektní. Teď zkouším jejich sérum Midnight Recovery.

    http://bettybblogger.blogspot.cz/2014/08/kiehls-jedno-velke-prekvapeni.html

    OdpovědětVymazat
  31. Ja ziju v USA a pouzivam Ultra facial cream. maximálně spokojena!!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)