neděle 11. května 2014

Nude kolekce rtěnek Collection Privée Loreal

Jakmile se někde objeví něco v nude odstínu, většinou to značně zaujme mou pozornost. Ne jinak tomu bylo i v případě nové kolekce nude rtěnek Collection Privée od L´oreal. Jakoby někdo vytvořil tuhle kolekci přímo pro mě, jupí jou! Jelikož se jedná o limitku (ach jo), nechtěla jsem příliš dlouho čekat a ukázat vám rtěnky co nejdříve!


Tuto kolekci jsem viděla v DM drogerii, kde rtěnka stojí tuším nějakých 290 Kč. Odstín Eva´s nude jsem si kupovala tam, druhý odstín mám z anglického Boots. Upřímně mám trochu bordel v tom, kolik je vlastně dostupných odstínů. V Anglii jsem viděla dalších několik, které u nás nejsou, na oficiálních stránkách jich je 6, ale je to celé takové složité :) Každopádně se shodneme na tom, že je to nude kolekce pro všechny odstíny pleti a určitě stojí za povšimnutí. Rtěnky mají na drogerii opravdu krásný a luxusní obal, který se mi strašně líbí. Balení je matné se zlatým podpisem herečky, podle které se odstín jmenuje. Rtěnky jsou příjemně krémové, ale ne moc, aby se zbytečně rozpíjely nebo tvořily nepěknou vrstvu na rtech. Jsou velice přirozené a na rtech se lehce lesknou. Výdrž je tak nějak normální, vzhledem k jejich konzistenci, žádný zázrak určitě nečekejte. Každopádně pro lidi jako jsem já je to ideální rtěnka, která nekřičí na 5 metrů "hele tady jsem" :)



U nás jsou dostupné tyto odstíny:

- Doutzen´s nude

- Eva´s nude
- Freida´s nude
- J Lo´s nude
- Julianne´s nude









(loreal.com)

Jestli se vám líbí nude odstíny rtěnek, tak tahle kolekce je něco pro vás! Jestli vás odstíny zaujaly, tak určitě rtěnky omrkněte, než budou beznadějně rozebrané :) Podle mě jsou hodně povedené a hlavně i krásně vypadají, což se o tolika rtěnkách z drogerie bohužel říct nedá.

Jak se vám kolekce líbí/nelíbí? Je nude vaše oblíbená barva rtěnky nebo máte rády spíše výraznější odstíny? :)

119 komentářů:

  1. V piatok som si kúpila Freida´s nude a som nadšená! Je to pomerne zvláštna farba, ktorá asi nebude úplne pre každého, ale ja som našla svoju nude farbu a ona je súčasťou limitky..:/
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovědětVymazat
  2. Ty obaly jsou nádherné :) Moc na nude rtěnky nejsem, mám radši výraznější odstíny, ale odstín Eva´s Nude mě docela zaujal. Budu ho muset dojít omrknout :)
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Rtěnky vypadají moc dobře, rozhodně nepůsobí tak mdle jako rtěnky z nude kolekce od Maybelline :) já osobně preferuji spíš sytější odstíny, takže to nebude nic pro mě, ale na tvých rtech působí moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kolekce je moc hezká! Nude odstíny se mi líbí, ale zatím jsem nenarazila na ten správný, který by mi seděl. Určitě vyzkouším alespoň jednu z této kolekce.

    OdpovědětVymazat
  5. Nude rtenku jeste zadnou nemam, libi se mi moc. Momentalne nosim svetle ruzovou a nebo 2 ruzne odstiny do hneda. Jeste se mi na te rtence libi, jak je do spicky a obal :-))).

    OdpovědětVymazat
  6. Mě upřímně tedy moc nezaujaly. Když jsem je v DMku zkoušela, přišlo mi že mají strašně slabou pigmentaci. Obal je sice krásný, to se musí nechat ale skoro tři stovky bych za něco takového opravdu nedala.....ale to je jen otázka preferencí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou nádherné,ani bych nevěděla kterou si vybrat.Vím že je to pořád dokola ale jak je možné že se k nám prostě nedostanou všechny odstíny:((((((( o tmavých odstínech makeupů ani nemluvím

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to fakt zajímavě, asi to hned poběžím omrknout do drogérie :) Ta Eva vypadá, že by mi mohla sedět :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, tak ty rtěnky vypadaji opravdu dobre, kazdy si vybere ten svuj nude odstin. Ja nosim i nude rtěnky,ale nebojim se ani tech vyraznych.

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám rty bledé jako mrtvola, takže nude rtěnky nejsou nic pro mě. Ale obaly mají krásné!

    OdpovědětVymazat
  11. jsou krásné. škoda jen, že na rtech nevypadají stejně matně jako v obalu...

    OdpovědětVymazat
  12. Kolekce vypadá úžasně. Asi neodolám a nějakou rtěnku si pořídím, protože stále ten svůj perfektní nude odstín hledám :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  13. Říkala jsi 6 odstínů, vypsaných jich máš 5 :) Znamená to, že ti chybí v seznamu Cheryl? Prosím, řekni, že je u nás dostupná :D

    OdpovědětVymazat
  14. Bohužel nejsem rtěnkový typ (zatím:)), ale očarovaly mě ty barvičky. Už jsem na ně v drogerii narazila a moc se mi líbily, ale odradila mě ta cena. Ale kdybych věděla, že ji využiji, tak do ní hned jdu :).

    OdpovědětVymazat
  15. Páči, páči, páči...už som ju obhliadala aj práve v tom DMku:)

    OdpovědětVymazat
  16. Tělové a decentní odstíny mám moc ráda a to ne jenom u rtěnek ;) Tahle kolekce mě okamžitě praštila do očí, když jsem ji zahlédla v časopise z dm active beauty a líbí se mi snad všechny odstíny ;) Z tvých swatchů je mi sympatičtější Cheryl's nude ^___^

    OdpovědětVymazat
  17. Zrovna v pátek jsem tyhle rtěnky obdivovala v dm. Opravdu povedené obaly! Nechtěla jsem ale moc utrácet, tak jsem si žádnou nekoupila. Možná se tam ale vrátím .:/

    OdpovědětVymazat
  18. docela mě štve, že u nás Cheryl's nude není. chápu, že Cheryl je populární hlavně v UK, ale i tak to sem mohli dovézt. nicméně, koupila jsem si odstín J.Lo a nevím no, přijde mi moc krémová a relativně málo pigmentovaná.

    OdpovědětVymazat
  19. To jsou krásné barvy! Já mám nude odstíny ráda vlastně na všem, takže tahle kolekce mě dostala! Určitě je půjdu omrknout a třeba si i nějakou tu krásku odnesu s sebou domů. Poslední dobou ale ujíždím na Rimmel rtěnce v odstínu 080 One of a kind, přítel mi vždycky říká, že to vypadá, jako kdybych svačila maliny :-D bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  20. Už jsem je v drogerii zahlídla, ale nikdy jsem nide rtěnku neměla a netuším, jakej odstín pro mě vybrat :D daleko jednoduší pro mě je vybrat si výraznou rtěnku..achjo :D

    OdpovědětVymazat
  21. Já už mám doma Julianne a dokonce i připraven článek :). Mně se ta kolekce líbí, hlavně, že si může člověk vybrat tu správnou rtěnku podle tónu pleti, vlasů atd...

    OdpovědětVymazat
  22. Nude rtěnky mám nejradši, na výrazný moc nejsem, spíš vůbec.:) Teda nq ostatních se mi líbí, ale u mě ne, hlavně mám hrozně úzké rty, jak kdybych žádný neměla.:D Možná se po rtěnce kouknu, když na ni narazím a vzpomenu si.:)

    OdpovědětVymazat
  23. Další milý blog a další článek o těchto krásných rtěnkách.. Včera jsem byla v DM bylo vybrakováno, zítra se chci podívat ještě do druhé, protože alespoň dvě bych chtěla.. Dělám si záluskna Eva´s nude

    OdpovědětVymazat
  24. Tahle kolekce vypadá opravdu krásně! Možná konečně najdu nějakou nude, která mi bude sedět a která se mi bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
  25. ty vypadají úžasně, já bych zas nevěděla, která by byla vhodná pro mě, když jich je tolik :D

    OdpovědětVymazat
  26. Tak to je krása... balení, odstíny, na rtech... must-have! :)
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. já střídám nude i výraznější barvy, tyhle vypadají hezky, ale za tu cenu se mi je zas tak brát nechce. moje favoritka je momentálně Essence Natural Beauty, na to, jak často rtěnky používám, je to pro mě akorát cena i výkon :)

    OdpovědětVymazat
  28. tiež mam rada nude odtiene rúžov :) pretože mne sa tie vyrazne moc nehodia a s nude super pasuje aj make up a su take obyčajne v jednoduchosti je predsa krása :))

    OdpovědětVymazat
  29. Já je naposled v dmce ještě něviděla nebo jsem slepá , obě možnosti jsou vysoce pravděpodobné :D líbí se mi snad všechny, hned musím mít doma alespoň jednu.

    OdpovědětVymazat
  30. já si objednala na nubilis a taky úplně jiný odstín, než je v drogerkách...taky se nemůžu absolutně v těch odstínech vyznat =/

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  31. Lucy Enne: právě v DM, kde jsem byla jich měli jen 5, takže nevím, jestli jedna chyběla nebo jich u nás víc není :( 6 jich je na oficiálních stránkách, u nás většinou bývá menší počet. A obávám se, že Cheryl u nás není (minimálně jsem jí nikde neviděla)

    OdpovědětVymazat
  32. Ty jsou ♥ Ani bych nevěděla jakou vybrat :-) Velmi mě zaujaly i díky balení, Loreal prostě umí vypadat luxusně!

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  33. Vypadají úžasně, budu je muset jít omrknout :))

    OdpovědětVymazat
  34. Mě se zalibily dvě, které nutné musím mít :) akorát se mi moc nelíbí ta cena, přeci jenom za dvě už to je 600....

    OdpovědětVymazat
  35. zbožňujem nude odtiene :) kolekcia je krásna, len ako študentku ma odrádza cena :/

    OdpovědětVymazat
  36. Sakra ty vypadají tak skvěle! :)))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  37. jsem myslela, že je to nějaký super high-end podle fotky, a on loreal :) palec nahoru! ;)

    OdpovědětVymazat
  38. Rtěnky jsou moc hezké, jen cena by mohla být o trošičku nižší :(

    OdpovědětVymazat
  39. Jako Eva bych už jen tak z principu si chtěla koupit odstín od Evy:) Ale jako naschvál se mi z fotky líbí víc odstín Cheryl:)

    OdpovědětVymazat
  40. Ja si myslím že to je konečne dobrá kolekcia. Ja mám na pery rada nude, ale hlavne jemnejšiu rúžovú, ale keď mám náladu tak volím aj výraznejšie farby :)

    OdpovědětVymazat
  41. Škoda, že mi nude nesluší :(
    vankovandrea@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. ty jsou opravdu nádherné. Jen bych nevěděla kterou :-(
    littlegirlfromvillage@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. skvělé barvičky :)) určitě je v drogeriích prozkoumám dopodrobna :D

    OdpovědětVymazat
  44. Zrovna ve čtvrtek jsem na ně koukala v DM a strašně moc se mi líbily všechny 4 odstíny :)
    Přemýšlím nad Jennifer Lopez, měla snad nejkrásnější odstín :) tahle řada se jim opravdu povedla.
    Tyto dva odstíny jsou také moc pěkné, je dobře, že je každý odstín ke své pleti :)

    OdpovědětVymazat
  45. Rtěnky jsou nádherné, koukala jsem zatím jen na swatche na internetu a určitě bych si vybrala. Při nejbližší příležitosti omrknu naživo. :-) A obaly jsou opravdu moc hezké, souhlasím.

    OdpovědětVymazat
  46. Už jsem si je v drogerii prohlížela a hrozně se mi líbí. Akorát si říkám, že zrovna rtěnku za tři stovky nepotřebuji. Ale ty jsi mě samozřejmě zase nahlodala :-D

    OdpovědětVymazat
  47. Loni jsem měla rtěnkový období, ale dopadlo to velice neslavně... nude rtěnky mi přišly zbytečný a u výrazných mi vadilo, že se během dne ošoupávají a mizí, takže je musím pořád hlídat... Takže mi teď všechny leži v šuplíky, vytáhnu je jen jednou za čas a zjistím, že to pro mě asi vážně není.

    OdpovědětVymazat
  48. Já se na ně byla podívat a moc se mi nelíbili. Přišlo mi, že jsou to takové lepší balzámy na rty. :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  49. já jsem na ně zatím nikde nenarazila, ale moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  50. Už jsem také hrdým vlastníkem alespoň jedné rtěnky z tech všech nádherných odstínů. Nakonec jsem podlehla Cheryl´s nude :)
    Tesarova.Te@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Su take krasne, a tie obaly ♡ ale cenu dali dost vysoku...

    OdpovědětVymazat
  52. Někdo by mi měl zakázat číst tvůj blog:D Má peněženka pak vždy stršně pláče:D Ale nemužu si pomoct, vyrazím pro ní:)

    OdpovědětVymazat
  53. byla jsem okouknout v DMku ale teda nic moc, pigmentace skoro zadna a podivne se lesknou... cekala jsem ze budou vice matne a budou vice kryt na rtech... jedine plus je ten obal no :D

    OdpovědětVymazat
  54. Jsou nádherné! Taky přemyšlim nad nějakou :)

    http://nikakaworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  55. Nějak mě rtněky nude ještě neoslovily, možná proto, že jsem si vždycky koupila nějakou "špatnou". Jednou to byla dlouhotrvající, ale hrozně krycí, takže jsem v ní jak mrtvola (to si rovnou můžu dát na rty tmavý cover dermacol :) ) . S jinou zas mám pocit, že nemám rtěnku žádnou, ale jen nějaký obyčejný jelení lůj. Tyhle vypadají krásně, škoda, že je nemůžu vyzkoušet, nejsou penízky. Ale mrknu ke stojanům, protože v těch křiklavých rtěnkách se už taky necítím dobře a každý den řeším problém, co si na ty rty dát (ačkoliv mám plnou krabičků rtěnek a lesků).

    OdpovědětVymazat
  56. Vypadají božsky :) musím omrknout na živo :)

    OdpovědětVymazat
  57. Doutzen & Julianne uz mě hýčkají.. jsou opravdu parádní!

    OdpovědětVymazat
  58. Nádherné barvičky a ten design..určitě si alespoň jednu koupím..:) I ty laky k nim vypadaly pěkně.

    OdpovědětVymazat
  59. Překvapuje mě, že jsem si jich v dm nevšimla, i když tam teď chodím koukat docela často, jestli fakt nepotřebuju něco během akce 1+1 s Elle, ale asi ani tyhle rtěnky nebudou "to" must-have, na nude mě zas tolik neužije

    OdpovědětVymazat
  60. Chreyl´s nude je nádherná, ale u nás v drogerii určitě nebude :D :/

    OdpovědětVymazat
  61. Koukala jsem na ně v DMku a vypadají fakt pěkně, pro mě je však použitelný jen odstín Doutzen´s nude.

    OdpovědětVymazat
  62. Vypadají úžasně, ale já ulítávám na co nejvíce výrazných rtěnkách :)

    OdpovědětVymazat
  63. Tyto rtěnky jsem poprvé uviděla také v DM a jako tebe, tak i mě na první podhled zaujal jejich obal, cena mě však už nezaujala. Barvy to jsou nádherné, mě se líbí Cheryl's Nude.

    OdpovědětVymazat
  64. Obal vypadá opravdu krásně- a odstíny by stály rozhodně za vyzkoušení :)

    OdpovědětVymazat
  65. tak ty rtěnky, ty vypadají vyloženě luxusně!

    OdpovědětVymazat
  66. Rtěnky vypadají opravdu arádně, asi budu muset zase vyrazit do drogerky, ach jo. :( :D Překvapivě se mi líbí víc odstínů a to já jsem na nude rtěnky docela vybíravá.

    OdpovědětVymazat
  67. Nude rtenku porad nemuzu trefit,takze tahle kolekce urcite stoji za omrknuti,ale asi by to chtelo nejalou slevovou akci:-)

    OdpovědětVymazat
  68. Krasna kolekcia. Kedze kvoli skuskam a odovzdavaniu diplomovej prace som uz niekolko tyzdnov nikde nebola, ani neviem, ze podobna vysla :D Hoci ktovie, ci u nas na Slovensku je/bude. Musim zistit, lebo nude odtiene pouzivam velmi rada a na bezne nosenie si velmi ine farby dat netrufam.

    OdpovědětVymazat
  69. Krásné - ale zatím další rtěnku nepotřebuju (možná kdyby byla nižší cena).
    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. A ja ich tam nechala, vlastne sa mi páčil jedine odtieň Julianne - a to zrzka fakt nie som :D (ešte tá Cheryl vyzerá celkom, ale tá tu nie je)... furt rozmýšľam, či po tú Julianne ísť či nie, ale asi nie, neviem, podľa vyšších pozitívnych komentárov budem jedna z mála, ale tá perleť mi neskutočne vadí, aj keď je pravdou, že je decentná... keby bola bez perlete, tak neváham :)

    OdpovědětVymazat
  71. Já ještě na nude rtěnku, ze které bych si sedla na zadek, nenašla:( Ale tuším, že kvůli ceně nezkusím ani tuto:D

    OdpovědětVymazat
  72. Luxusní obal, luxusní rtěnky :) Kouknu na nic v DM :)

    OdpovědětVymazat
  73. Ty obaly jsou boží! .. A odstíny budu muset omrknout naživo :)

    OdpovědětVymazat
  74. Tahle kolekce je opravdu moooc povedená. Těším se, až ji omrknu naživo :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  75. já na rtěnky moc nejsem, ale mamce se určitě líbit budou, protože vypadají fakt skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  76. Já pokukuji po Evě :-)...naštěstí mě při okukování v DM odradila cena, ale jestli kolekce vydrží dýl, tak asi neodolám. Každopádně to je super nápad :-)

    OdpovědětVymazat
  77. Tyhle rtěnky mě taky hodně zaujaly. Mým favoritem je Cheryl´s nude a asi si pro ni brzy půjdu :-)

    OdpovědětVymazat
  78. Zatím jsem nebyla v drogerii, ale musím se tam jít na rtěnky podívat :)

    OdpovědětVymazat
  79. Moc se mi kolekce líbí, nude rtěnky to je něco pro mě!:)

    OdpovědětVymazat
  80. Vypadaji moc pekne, jen na rtech mezi nimi potom nevidim rozdil, skoda. Ovsem za L'Oreal se mi takova castka davat nechce, to uz radsi koupim nejakou luxusnejsi. MaSa7(zavinac)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. rtěnky nepoužívám, ale tyhle jsou moc pěkné. Sluší :)

    OdpovědětVymazat
  82. jsou moc pekne!! Ale nevim zda uplne odpovidaji te cene... na drogerkovou rtenku mi to prijde moc!
    crazy-lucy(zavinac)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Barvičky to jsou hezké, ale nude na rtech není zrovna to, co by se mi líbilo, takže si je nechám ujít....

    whatever.kenzi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. Uz jsem na ne taky v drogerii koukala, pripadaji mi ale spis jako "rtenkobalzamky"

    OdpovědětVymazat
  85. Dívala jsem se na ně v drogerii a musím říct, že vypadají vážně skvěle! Ale říkala jsem si, že ta cena pro mou studentskou peněženku neni úplně nejlepší, zvlášť, když mám teď novou nude... Ale nedají mi spát :D A ten obal vypadá fakt docela luxusně, rozhodně mě mile překvapil :)

    OdpovědětVymazat
  86. Pořád se nemůžu trefit do nude odstínu, který by mi vyhovoval. Tyhle rtěnky musím vyzkoušet
    http://elliesdailyideas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  87. Tak to vypadá velice vydařeně! Dlouho jsem v žádné drogerii nebyla a jak je vidět, budu to muset napravit! :)
    <"Wonderfull Today">

    OdpovědětVymazat
  88. Miluju nude =o) a design je prostě krásnej, určitě se na ně zajdu podívat...

    OdpovědětVymazat
  89. Slintám!!! :D
    Predpokladám, že na SVK ešte nie sú, ako obvykle.

    OdpovědětVymazat
  90. Tak jo, tak jsem právě podlehla... Podle swatchů a podle testu na stránkách Lorealu jsem si vybrala Julliane a už se hrozně těším, až ji vyzkouším. Teď se na mě dívá vedle monitoru a hrozně mě svrbí prsty. Tedy rty... Vypadá tak krásně! Mám na sobě ale jinou rtěnku a nechce se mi to míchat. A zkoušení na ruku není ono. Navíc jsem asi divná, ale miluju ten pocit, kdy si rtěnku poprvé nanáším na rty. Asi taková moje malá úchylka... Ale je to prostě skoro až obřadní rituál! :-D

    OdpovědětVymazat
  91. Ty rténky jsou dokonalé, škoda zě jich u nás není k dostání více.

    OdpovědětVymazat
  92. Hrozně mě baví tohle luxusní balení rtěnek :)) Mám raději spíš experimentování s výraznými rtěnkami, ale tyhle nude zaujaly i mě. Moc se mi líbí jak šťavnatě vypadají na rtech. Paráda :)
    mazlimachova@gmail.com
    Coffee with milk and two sugars

    OdpovědětVymazat
  93. Jak říkáš, jakmile vidím nějakou nude limitku, hned mě to zaujme.Já sama totiž miluji nude rtěnky a proto mě už dlouho zajímala tato kolekce, ještě než se u nás vůbec objevila, např na feelunique... Zatím jsem si žádnou nepořídila, ale protože jsem neměla dost času, vybrat si správný odstín. Ovšem tento týden,si udělám radost!

    OdpovědětVymazat
  94. Vyzerajú naozaj pekne asi sa po nich pôjdem pozrieť:)

    OdpovědětVymazat
  95. Pane jo, vypadají úžasně! Luxusně!

    OdpovědětVymazat
  96. Ač nude moc nemusím, tak bych si vybrala!

    cosmetic.jam@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  97. Mě docela zaujaly, asi se na ně zajdu podívat. :)

    OdpovědětVymazat
  98. ha.. tak to bych si asi nevybrala - jak mám vybrat z minimálně 5 "stejných" odstínů? :)))

    OdpovědětVymazat
  99. Hrozně se mi líbí ten nápad s jednotlivými rtěnkami a herečkami :D opravdu ty odstíny jsou úžasné a ještě to balení a ten marketing k tomu , bomba !

    OdpovědětVymazat
  100. Zbožňujem nude odtiene rúžov, pretože sa mi dobre kombinujú s akýmkoľvek líčením očí. A konkrétne tieto rúže, čo sa týka balenia, vyzerajú celkom k svetu - tak reprezentatívne :)
    k.hornakova@post.sk

    OdpovědětVymazat
  101. celá kolekcia je veľmi pekná! Videla som stojan v DM a hneď ma zaujal:-)
    lenka.moravcik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  102. Ten obal, pání.. Z toho by si měli jiní výrobci vzít příklad - nicméně cena je u mně taky odrazující, navíc nejsem příznivce nude, já raději ty výraznější barvy. Takže tohle si nechám ujít, ale nad obalem si ještě trochu "zaslintám" :)
    kristyna.gabrielova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  103. Jee ty jsou hezký, na to, že jsou z drogerky vypadají fakt luxusně! A nude barvy se vždycky hodí :) wackowka@gmail.cz

    OdpovědětVymazat
  104. Tak ty jsou naprosto boží! Díky za tip. Tohle je přesně něco pro mě. :)

    OdpovědětVymazat
  105. Tyhle kousky mi připadají nádherné

    OdpovědětVymazat
  106. Nude rtěnky, to je něco pro mě! A obal mají nádherný..
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  107. rtěnky vypadají nádherně - ať už obaly nebo odstíny! škoda, že nude odstíny mi nesluší :) jen ty ceny mi přijdou trochu přemrštěné.

    OdpovědětVymazat
  108. já si vybrala odstín EVE a je super, moc díky za tip.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)