neděle 4. května 2014

Netradiční tiskovka DOVE

Tiskovka DOVE byla trochu netradiční, protože se konala v kaleidoskopickém kině se zrcadlovým bludištěm. Zní to možná zvláštně, ale místo bylo vybrané cíleně, zejména díky zrcadlům. Dove totiž přichází s kampaní Zrcadla, která se týká potíží žen se svým vlastním odrazem v zrcadle. Součástí tiskové konference bylo i zveřejnění výsledků průzkumu, kterého se účastnily i české ženy.

Průzkum zjistil, že spousta žen po celém světě není spokojená se svým vzhledem v zrcadle a z toho pramení i komplikovaný vztah k zrcadlům obecně. Dove chce tuto skutečnost změnit a připravil i krátký film Zrcadla, který ukazuje reakce starších žen při pohledu do zrcadla a staví je do kontrastu s reakcemi malých holčiček. Na video se můžete podívat ZDE.


Tiskovou konferencí provázela paní Dana Batulková




Pár zajímavých faktů z průzkumu, kterého se zúčastnily i české ženy:

- pouze 1 žena z 10 je spokojená se svým vzhledem v zrcadle
- 6 žen z 10 použije negativně zabarvené slovo, pokud má popsat svůj odraz v zrcadle (jooo, to znám :)
- 16% českých žen cítí dokonce smutek při pohledu do zrcadla
- Češky tráví díváním se do zrcadla průměrně 34 minut denně (oproti světu je to o 16 minut méně)
- do zrcadla se díváme v průměru 5x za den
- skoro 3/4 českých žen se rádo prohlíží v odraze výloh a obchodů



Kaleidoskopické kino se zrcadlovým bludištěm najdete v centru Prahy u Můstku



Dokumentace občerstvení nesmí chybět samozřejmě :)





Součástí tiskovky bylo i představení novinek DOVE.



Většina novinek pohromadě. O sprchovém gelu Caring protection máte nějaké info na fotce a o ostatních produktech se zmíním někdy příště, až je vyzkouším :) Pokud by vás některá extra zajímala, dejte mi to prosím v komentářích vědět, abych věděla, co je pro vás zajímavé.



Řada sprchových gelů a tělových mlék Purely pampering se rozrostla o vůni pistácie & magnólie.



Antiperspiranty Maximum Protection asi už důvěrně znáte. Mám vyzkoušenou klasickou verzi, která se prodávala doteď a byla vážně super účinná. Nová verze nabízí vůni granátového jablka. Další z pomocníků, kteří bojují proti nadměrnému pocení je antiperspirant Invisible Dry, který nezanechává stopy na 100 barvách. Co si budeme povídat, není nic víc k naštvání, než když vám deodorant obarví oblečení a horším případě i zničí. Zatím můžu říct, že na černé, šedé a modré stopy nezanechává :)



Suchý šampon jste už mohly vidět v mých novinkách a nákupech před několika týdny. Suchým šampónům obecně fandím a pravidelně je používám, takže palec nahoru za to, že se v drogerii objevil nějaký další, který navíc příjemně voní.



Celá tiskovka se nesla v příjemném duchu, i když na ní byly hlavně novinářky a z blogerek jsem se tam potkala jen s Angelou a upřímně jsem se tomu divila (jsem zvyklá spíš na úplný opak a akce hlavně pro blogerky bez novinářů :) 

Máte některé novinky Dove samy vyzkoušené? A jaký je váš vztah k zrcadlům a do které skupiny spíš patříte (spokojené/nespokojené)? :)

38 komentářů:

  1. Smutek sice nepocituju při pohledu do zrcadla, já jsem se sebou docela spokojená, ale že bych se v něm obdivovala, to ne. :D
    Jinak tu pistácii chci vyzkoušet, tak až se mi lehce snížej zásoby.. :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Dove moc nepoužívám, dříve jsem od kupovala deodoranty, už ani nevím, proč tuhle značku snad možná i úmyslně v drogérii přehlížím. Zrcadlo, zrcadlo, toť otázka. Dívám se do něho, ale až když se učešu a namaluju, tak se usměju a jsem aspoň trochu spokojená. bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  3. Novinky vyzkoušené nemám, láká mě antiperspirant. Vztah k zrcadlům mám celkem kladný, někdy jsem spokojená a někdy zase ne. Asi záleží na tom, jak se vyspím a na náladě :-D.

    OdpovědětVymazat
  4. Zase to jídlo :D Jinak je ta kampaň zajímavá a už se těším až si přivoním k novinkám s pistácií a magnólií :)

    OdpovědětVymazat
  5. ta pistáciová řada mě neskutečně láká...asi se budu muset co nejdřív stavět v drogerii :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě vyzkouším suchý šampon a antiperspirant Maximum Protection s vůní granátového jablka :))

    OdpovědětVymazat
  7. Super akce, bohužel taky patřím k těm věčně nespokojeným. Ono se totiž vždycky nejde něco, co se člověku na sobě nelíbí. Jednou je to pupínek na čele, podruhé "hrozné" vlasy, pak zase nedostatečně ploché bříško. Na značce Dove se mi ale hrozně líbí, jak se nás ženy snaží vést k tomu, aby jsme se měly rády takové, jaké jsme :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/spotrebovano-duben-2014.html

    OdpovědětVymazat
  8. Mě dave nikdy moc nevyhovoval :) ale určitě ocením recenzi...jinak patřím k pozitivním ženám, co se zrcadla týče :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mne zaujaly ty fakta. S odrazem v zrcadle jsem spokojená jen někdy :D hodně to pramení z mojí nálady, ve výlohách se prohlížím pravidelně, koukám i na odrazy obrazu na autech :D ... jinak ti moc závidím že jsi měla možnost se na takovou tiskovku dostat!!

    OdpovědětVymazat
  10. To jsou super novinky, určitě nějaké vyzkouším ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Pří pohledu do zrcadla jsem celkem spokojená. Jde o to jakou sem měla noc, jestli jsem unavená atd. Pistaciova řada mě láká .)

    OdpovědětVymazat
  12. no pohled do zrcadla nenávidím...on je opravdu někdo spokojený když se na sebe koukne? Jo jedině takové ty, kterým byl nadělen krásný ksichtík i bez make-upu, kterým jen tiše závidím, ale za celý život jsem potkala 2 takové....
    jinak nevím jak zrovna dove by mě měl pomoct v tom být krásnější...zrovna on, který je to nejhorší zlo ve všech drogériích...

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  13. Značku Dove mám velmi ráda, hlavně co se deodorantů týče. Mám ráda i tuhé i ve spreji. Hlavně na léto. A mají skvělé vůne!

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
  14. Taky patřím k těm, co si u zrcadla rozhodně neříkají že super :)) jinak mě zaujal suchý šampon, mám teď ofinu a i když jinak se mi vlasy nemastí ani po týdnu, tak ta ofina jo, protože ji občas máznu krémem :D
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Zrkadlá mám veľmi rada, mám to ešte z tanečnej, vzdy som sa do nich rada pozerala :D
    Z noviniek sa mi pozdáva najmä pistáciový sprcháč a možno si prvýkrát v živote kúpim suchý šampón! Celkom ma zaujal.

    OdpovědětVymazat
  16. Momentálně sháním nějaký svůj první suchý šampon, tak si asi počkám na Dove :)

    OdpovědětVymazat
  17. Dove mám moc ráda, hlavně jejich tělové mléka a sprchové gely:) Antiperspiranty jsem už zařadila na wishlist:)

    OdpovědětVymazat
  18. vypadá to suprově a té statistice se moc nedivím.. =)

    OdpovědětVymazat
  19. já jsem tuhle spolupráci odmítla, nějak mě Dove a ostatní jejich značky nezajímají, ale líbí se mi to místo, nevěděla jsem, že něco takového v Praze je! jinak do zrcadla koukám celkem pravidelně a většinou jsem spokojená, jen se nesmím dívat zblízka na obličej, to hned vidím kruhy a vrásky :D ale holt to patří k životu a rozhodně z toho deprese nemám :)

    OdpovědětVymazat
  20. Kolik tam bylo novinářů mě taky překvapilo, obvykle je na těchto akcích víc jak 3 blogerky...
    Pistáciová řada voní božsky, suchý šampón testuji už několik týdnů a vážně mě nepřesvědčil. Škoda.

    OdpovědětVymazat
  21. Já mám Dove moc ráda, ta jejich klasická vůně je, co se týče mýdla a tělových mlék a podobně, mou nejoblíbenější, v dětství jsem kolem sebe neměla snad nic jiného:-) A asi jsem narcis - 5x za den rozhodně překonávám, ačkoliv se řadím do těch 9 z 10 žen, které z toho, co vidí, bůhvíjak na větvi nejsou.

    OdpovědětVymazat
  22. Koukám, že jsem 1 z 10. :-)
    34 minut je dost, spíš bych to zkrouhla a čas ještě zužitkovala jinak :-D
    Z novinek by mě dost zajímal suchý šampon.

    OdpovědětVymazat
  23. Dove je super značka :))) Chtěla bych nějakou novinku od nic vyzkoušet :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. tak isto patrím medzi tie nespokojnejšie :)

    OdpovědětVymazat
  25. Mně připadá super, jak neotřele to udělali. A paní Batulková na mě působí moc sympaticky.

    OdpovědětVymazat
  26. Suchej šampon? Ten potřebuju :-)

    OdpovědětVymazat
  27. Mě moc dove nevyhovuje ..ale tyhle novinky bych ráda vyzkoušela :)

    Můj blog http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  28. Já zrcadla miluju, zvlášť, když mají krásný rám a to s tím díváním do výloh je pravda, neznám ženu, která by to nedělala :) Dove není zrovna moje značka, vyhovují mi od nich jenom sprchové gely a tělová mléka.

    OdpovědětVymazat
  29. Ráda jsem Tě tam potkala jen jsem pak ani nezaznamenala, že jsi odešla. Já tam pak trochu zabloudila v tom bludišti :D

    OdpovědětVymazat
  30. Purely Pampering sprchace jsem si strasne oblibila, takze na novou parfemaci uz se vazne moc tesim!

    OdpovědětVymazat
  31. zrcadla mám ráda, i když někdy pohled do nich není zrovna ten pravý :-D z novinek jsem zatím nic nezkoušela a ani si nejsem jistá, jestli budu

    OdpovědětVymazat
  32. Nevíte jak je na tom Dove Maximum Protection vs Rexona Maximum Protection? :)

    OdpovědětVymazat
  33. Dove kosmetice, tak nějak důvěřuji, příjde mi taková čistá, luxusní a ani nevím proč :-) Dove deodoranty jsou úžasný a sprchový gely taky, sem zvědavá na novinky :-)

    OdpovědětVymazat
  34. Tak ten suchý šampon už jsem viděla i v Tescu, stojí kolem 140Kč

    OdpovědětVymazat
  35. Tak kdysi jsem měla Dove ráda, jejich mýdla i sprcháče. Nedávno jsem si koupila tělové mléko s bambuckým máslem a hooooodně mě zklamalo! Teď řeším, jestli ho vyhodit nebo ho nějak ještě využít :( - na paty :D Smrdí!!! Ne sice hned, ale aroma z něj vyprchá a já cítím z kůže takový hnusný smrad jakoby zatuchliny. A to jsem s jiným mlékem zatím neměla. Kromě toho je pak kůže lepkavá. Blbě se vsakuje, cítím se mastná, zlatý arganový olej, tohle už NIKDY! :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)