čtvrtek 22. května 2014

Na jaké limitky M.A.C se můžete těšit?

Možná jste si už zvykly, že limitované kolekce mě málokdy nechají chladnou a celkem si v nich libuju. Pro podobně naladěné jedince tu mám dneska takovou malou předpověď limitek od M.A.C, což někdo možná ocení :) Jedna z limitek mě na první pohled celkem nadchla, druhá až tak ne. Takže jestli vás zajímá něco víc, čtěte dál :)



Kolekce Maleficent čerpá inspiraci v Disneyho filmu Zloba - Královna černé magie s Angelinou Jolie. Obaly kolekce zdobí křídla zlé královny a celá kolekce je taková tajemná a temná. V prodeji bude tato kolekce od června ve všech prodejnách M.A.C.



 Sculpting powder Sculpt - 660 Kč




Rtěnka True Love´s kiss (amplified) - 550 Kč





Laky na nehty - 390 Kč







Lesk na rty Pro longwear Anthurium - 600 Kč



Pro longwear lip pencil Kiss me quick - 630 Kč





Eye brows Fling - 480 Kč





Paletka očních stínů - 1200 Kč





Umělé řasy ve dvou verzích - 360 Kč

 Beauty Powder Natural - 790 Kč






Penultimate eye liner Rapidblack - 630 Kč



Prep + prime highlighter Bright forecast - 650 Kč




Druhou limitkou je o dost něžnější kolekce Pedro Lourenco. Matné černo-zlaté obaly a nude odstíny, to je oč tu běží. Tato kolekce bude k dostání pouze v prodejně M.A.C na Václavském náměstí.


 Cream colour base - 590 Kč


Duo tvářenka Corol (světlá korálová růžová a střední neutrální švestková - 750 Kč





Paletka očních stínů - 1200 Kč

Odstíny:
Pink Sands
All that glitters
Sable
Rosé Cloud

 Lak na nehty - 390 Kč




Rtěnky - 550 Kč

Peach beige - světle růžová nude (amplified)
Ruby - střední červená s modrým podtónem (amplified)
Roxo -  tmavá červená(amplified)
True red - výrazná korálová červená(amplified)






Lesk na rty ve zlaté a stříbrné barvě - 520 Kč





Která z kolekcí se vám líbí více? Mě osobně určitě Pedro Lourenco, kde bych si rozhodně vybrala jak paletku stínů, tak i rtěnky a tvářenku. Maleficent je na můj vkus dost tmavá a odstínově mi příliš blízká není, ale je to samozřejmě o vkusu každého :)


Všechny fotky jsou z PR materiálů M.A.C

54 komentářů:

  1. Zaujala mě Pedro Lourenco kolekce a to snad všemi výrobky. Achjo to zase budu muset jet do Prahy omrknout! :)

    OdpovědětVymazat
  2. První limitka se mi až tak moc nelíbí co se vzhledu týče, věřím ale že to budou fajn produkty, připomíná mi to trochu nějakou limitku essence (opět podle obalů). Ale ta druhá limitka Pedro Lourenco ta se jim povedla líbí se mi tam jak paletka očních stínů tak i tvářenka a obaly mají moc pěkně řešené.

    OdpovědětVymazat
  3. Popravdě mě nezaujala ani jedna.. Když jsem třeba viděla poprvé limitku Alluring Aquatic, bylo to prostě wow. U těchhle vůbec nic..
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Maleficent je pro mě osobně taky moc tmavá, ale líbí se mi moc, fotkami jsem se pokochala. Na film jsem nedávno v kině viděla trailer a docela mě to zaujalo, Angelina tam vypadala úžasně tajemně. :-) Ta druhá kolekce je hezká, ale že bych si nad některým z výrobků pomyslela jo, to musím mít, to zase taky ne. Ale pěkný. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. souhlas.. Pedro Lourenco je jednoznacne lakavejsi i pro me. A taky bych si vybrala maximalne paletku..

    OdpovědětVymazat
  6. Vďaka tebe som závislá na limitkach, ale musím povedať, že z tohto ma nič neláka, možno tak niečo z tej druhej, ale nie tak, že by som hneď bežala do obchodu to kúpiť.

    OdpovědětVymazat
  7. mě se víc líbí taky ta druhá, ale dát za 4 stíny 1200,-, za stíny které podobné už mám mi přijde hodně....

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  8. Ja se priznam, ze z techto limitek me zadna uplne extra nezaujala - ale tesim se, pokud se k nam dostane, na limitku Sharon a Kelly Osborune, mam pocit, ze bez Cheeky Bugger a Jolly Good muj zivot nebude mit smysl :D

    http://www.temptalia.com/mac-jolly-good-mineralize-skinfinish-duo-review-photos-swatches
    http://www.temptalia.com/mac-cheeky-bugger-review-photos-swatches

    A ani to C- me neodrazuje, je to proste krasny!:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Líbí se mi tvářenka z té druhé kolekce, zato ta první limitka se mi nelíbí vůbec.

    OdpovědětVymazat
  10. no, abych pravdu řekla, nezaujala mě žádná... ty Maleficient stíny mi přijdou vzhledově strašně laciné (já vím, že nejsou, ale ten obal mi přijde prostě jak od Essence :D). hodně mě mrzí, že u nás nebude ta limitka Proenza Schouler, ta je prostě nádherná

    OdpovědětVymazat
  11. Tak ta první kolekce má supr design!

    OdpovědětVymazat
  12. Mě zaujaly dá se říct obě dvě :)) Každá má své kouzlo barviček :)))
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Limitka Pedro Lourenco je moc pěkná :) Ta se mi líbí mnohem více, než Maleficent, ta mi barvami nesedí.. Určitě bych v ní sáhla po paletce stínů a rtěnce v odstínu Ruby :)

    OdpovědětVymazat
  14. Obe sú pekné, ale mne osobne sedí viac druhá limitka ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  15. mně se určitě líbí víc ta druhá kolekce-jak obaly, tak odstíny..
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  16. tady ty filmové limitky mě neberou, takže sympatičtější je mi rozhodně ta druhá :) i barevně...jen mi přijde škoda těch obalů, že musí nést ten strašně dlouhý zlatý nápis Pedro Lourenco :D přijde mi, že je to hyzdí O:) a nejvíc se mi líbí asi duo tvářenka :)

    OdpovědětVymazat
  17. Teda kolekce Maleficent mě dost odpuzuje obaly (uznávám, že si kupuju produkt a na obalu zase tak nezáleží - ale tyhle jsou takové...no..jak od Essence). Kolekce Pedro Lourenco se mi líbí o moc více - tam bych si nechala líbit rtěnku a tvářenku :)

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. První kolekce vůbec, v druhé se mi moc líbí rtěnky :)
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Nezaujala mě ani jedna, přijdou mi obě docela nudné. Až na tu fialovou rtěnku z kolekce Pedro Lourenco :)

    OdpovědětVymazat
  20. tahle celá kolekce mi pripomina essence..ta taky me takovou vampirskou :)

    Můj blog YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  21. Nápodobně...taky se mi více líbí Pedro Lourenco....ta nude rtěnka je skvělá

    OdpovědětVymazat
  22. mě se také více líbí kolekce Pedro Lourenco, ale ani ta mě uplně neuchvátila a nenašla jsem tam taký ten top produkt, co bych chtěla opravdu mít

    OdpovědětVymazat
  23. První kolekce se mi vůbec nelíbí, druhá je mnohem lepší jak v odstínech tak v obalech:)
    Moc se mi líbí paletka očních stínu přesně to co potřebuji až na tu cenu:( Druhy lak je božský!

    OdpovědětVymazat
  24. Maleficent mi přijde vhodná spíš na zimu než v červnu na léto...a navíc ty obaly jsou na MAC dost lacině vyhlížející!

    OdpovědětVymazat
  25. Me teda dostaly ty rtenky, to jsou všechno tak krásné odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  26. Ta PL paletka očních stínů je nádherná. Jen škoda, že už mám doma dva odstíny v mono provedení:)

    OdpovědětVymazat
  27. ta druhá kolekce se mi také líbí více :)

    OdpovědětVymazat
  28. Ta první limitky bych brala jen tužku na obočí a z limitky druhé Pedro Lorenco duo tvářenku a rtěnku v odstínu Peach beige :-)

    OdpovědětVymazat
  29. Pedro! Ta tvářenka a ty červený rtěnky! Ach.....

    OdpovědětVymazat
  30. Pěkně mě sere, že ta druh limitka je až v Praze :/, ale to je v Čr normální ty rtěnky jsou podle mého božský :D♥

    OdpovědětVymazat
  31. Limitky Maleficient jsem si vsimla uz v InStyle ale nejak me nechyta za srdce zato Pedro L. vypada luxusne, hlavne ty rtenky,mm:)

    OdpovědětVymazat
  32. První limitka se mi více líbí stylem, byla by ve sbírce fakt jedinečná :) ta druhá spíše odstínama :)

    OdpovědětVymazat
  33. Mě taky zaujaly stíny z kolekce Pedro Lourenco - škoda, že už mám tolik nude stínů :-D Katka

    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Libi se mi první, ale nesedí mi moc k létu, spíš tak na podzim a zimu...

    OdpovědětVymazat
  35. Ta druhá kolekce je naprosto parádní a uchvátilo mě skoro všechno! :) Rozhodně se půjdu podívat na tu paletku a popřemýšlím o té růžové rtěnce.. prostě paráda! :)

    OdpovědětVymazat
  36. Z prvej ma zaujal rúž a kontúrka a z druhej ten zlatý lak!
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  37. To pedro vypadá celkem dobře, ale nic na co bych se extra těšila :))) za to jsem zvědavá na limitku zaměřenou na Simpsonovi :D:D

    OdpovědětVymazat
  38. Wow :) Ta kolekce Maleficent vypadá opravdu dobře! Líbí se mi hlavně ty stíny, ten obal je suprový :D

    OdpovědětVymazat
  39. z prvej limitky by som určite skúsila tú linku, má pekný obal :) a laky majú tiež veľmi pekné odtiene :) z druhej sa mi páčia hlavne rúže :)

    OdpovědětVymazat
  40. rtěnky z té druhé jsou úžasné!
    jinak filmové limitky mě neberou.. takež bych volila určitě tu druhou :)
    kristyna.gabrielova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Limitka Maleficent vypadá naprosto božsky, i když teď na léto bych ji moc nevyužila. :) Je v ní celkem dost takových tmavých barev. Takže spíše podzim-zima, to bude ideální na nošení. :)
    W.

    OdpovědětVymazat
  42. I když je MAC dražší kategorie, určitě bych si chtěla pořídit něco z řady Maleficent. :)

    OdpovědětVymazat
  43. Určitě Pedro Lourenco :)

    Mno, zajímalo by mě, jak vypadá takový stříbrný lesk v reálu :))

    OdpovědětVymazat
  44. ty rudé rtěnky!!! sakra,to jsem neměla vidět :D

    OdpovědětVymazat
  45. Maleficent kolekce se mi moc nelíbí, ale ta druhá právě naopak - krásné barvy rtěnek i stínů. mám ráda spíše ty "sofistikované" designy :)

    OdpovědětVymazat
  46. Na Pro longwear lip pencil Kiss me quick a Duo tvářenka Corol by som sa nechala nahovoriť aj keď lícenky veľmi nepoužívam, ale asi začnem :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)