pondělí 12. května 2014

Max Factor novinky: báze, lak, lesky na rty a řasenka

Vždycky když mi přijde balíček, o kterém jsem vůbec netušila a nevěděla o něm předem, tak mám hroznou radost a strašně se těším, co je uvnitř. A když jsem otevřela pěknou krabičku Max Factor, měla jsem pocit, jako kdyby mi někdo dal pěknou bonboniéru :) Aneb novinky letošního jara a moje dojmy z nich.








Všechny novinky pěkně pohromadě. Některé jsou dostupné od května a zbytek od června ve všech drogeriích.




S laky na nehty celkem problém obecně nemám a drží mi tak nějak všechny stejně :) U těchto se mi líbí jejich mini balení, protože jestli něco zásadně nestihnu vypotřebovat, tak je to lak na nehty. Zavedla bych mini balení všem lakům, protože by ve výsledku všichni ušetřili a nemuseli vyhazovat tuny nevypotřebovaných laků. Štěteček je klasický, spíš kratší a drobný. Vůbec by mi nevadilo, kdyby byl víc plochý, lépe by se mi s ním manipulovalo. Co se laků týče, tak rudý má o něco lepší krytí, protože je barva sytá už po první vrstvě. U světlejšího doporučuju určitě minimálně 2 vrstvy, protože první je spíš taková slabší. Barevně u mě boduje víc červený lak, protože podobné odstíny nosím asi nejčastěji. Nude odstín není špatný, ale upřímně mám ve sbírce o trochu šmrncovnější nude odstíny, které nepůsobí tak jakoby mdle.




Na podkladovou bázi jsem se moc těšila. Zrovna mám období, kdy mám všechny svoje dosavadní báze už téměř na dně, takže tahle přišla v pravou chvíli. Plusem je určitě mega balení (30ml), které člověku nějaký čas vydrží a SPF 20. Konzistence je spíše fluidní a lehce krémová a určitě nečekejte klasickou klouzavou silikonovou kašičku. Máte pocit, jako když si na obličej dáváte spíše krém, než klasickou bázi. Obličej je po použití báze matný a jelikož mi make-up z tváře předčasně "neutíkal pryč", tak se zdá, že funguje :) Nevidím oproti jiným bázím (např.Dermacol) nějaký extra rozdíl, ale svůj účel plní, takže bych si jí koupila klidně znovu. Její výhodu vidím určitě v praktickém balení s pumpičkou a v příjemné konzistenci, která bude vyhovovat těm, kteří klasickou silikonovou konzistenci nemají rádi. Cena je 299 Kč.





Moje první reakce na lesky Colour Elixir gloss na rty byla ve stylu: ty mají ale krásné balení! Na drogerii podle mě poměrně až luxusní a opravdu moc pěkné. Líbí se mi, že je vidět odstín lesku na první pohled. Můžete asi hádat, který odstín se mi líbí nejvíce :) U mě to samozřejmě vyhrál Pristine nude, což je taková klasika ala mléčný shake. Rtům dodá spíše lesk, než nějakou barvu a je hodně decentní. Na rtech vypadá hodně podobně i prostřední odstín, který na první pohled vypadá poměrně výrazně. Opravdu nečekejte krémovou výraznou barvu, lesky jsou decentní a nejsou nijak extra pigmentované. Poslední odstín má na rtech spíš jen takový studený odlesk a na sluníčku jsou vidět barevné mikro částečky. Lesky mají příjemnou nasládlou parfemaci a rty nevysušují ani nelepí. I když MF v popisu lesků sliboval super pigmentaci a intenzivní barvu, tak s tím souhlasit bohužel nemůžu.

Lesky budou k dostání v 8 odstínech od června za 259 Kč







Aplikátor je klasicky houbičkový, spíš drobnější a na konci zakulacený. Mám spíš plnější rty a vůbec by mi nevadilo, kdyby byl aplikátor trochu větší nebo širší, protože takhle ho musím do lesku namáčet víckrát, abych pokryla celé rty.




Jeden takový tip pro vás - víte, že některé dámy jsou nenechavé a netuší, co jsou testry a proto se často stává, že někdo takový načne s klidem nové balení produktu, aby si ho mohl vyzkoušet. Na tomto lesku poznáte okamžitě, zda je úplně nový nebo ho stihl někdo už použít :) Jakmile se lesk poprvé použije, jeho horní část se zaplní barvou. Nový lesk tedy bez problémů poznáte :)




Jsem vážně špatná beauty blogerka, protože tohle je první řasenka MF, kterou jsem vyzkoušela. Clump defy má tak trochu kartáček ve tvaru banánu s pravidelnými výstupky. Je to přesně ten typ řasenky, se kterým musím řasy přejíždět několikrát, aby se na nich nějaká barva zachytila a zvýraznila je. Není to vyloženě na škodu, protože vám kartáček řasy neslepuje zbytečným nánosem barvy. Objemu jsem se sice moc nedočkala, ale řasy byly pěkně pročesané a lehce prodloužené. Efekt spíš takový nenápadný a decentní, ale celkově pěkný. Pokud od řasenky očekáváte silné zvýraznění řas a mega objem, tak tohle asi nebude to pravé pro vás. Pro mě je to takový sympatický průměr, protože jsem vyzkoušela i lepší i mnohem horší řasenky. Plusem je to, že se řasenka během dne nerozmazává a neobtiskává. Cena je 349 Kč




Z novinek mě určitě nejvíce potěšily lesky na rty, které jsou příjemné a krásné na první pohled a báze pod make-up. Řasenka je fajn, ale jak jsem psala výše, není to podle mě bomba a pro mé řasy to není úplně to pravé. Laky na nehty jsou pěkné a líbí se mi mini balení, ale na druhou stranu jsou to prostě jen laky, které se nijak neodlišují od jiných značek, takže z nich na větvi prostě nejsem :)

Které z novinek zaujaly nejvíce vás? Plánujete si např. nějakou z nich pořídit?


PS: děkuji PR zastoupení za poskytnutí produktů k recenzi

78 komentářů:

  1. Mě hodně zaujala ta báze, měla jsem make-up Facefinity a dokonce dvakrát po sobě protože byl báječný a vyhovoval mi snad nejvíce ze všech make-upů takže se po bázi určitě podívám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hmmm, pěkné. Mě teda nejvíc zaujala ta báze - ještě jsem nikdy žádnou neměla a docela mě odrazovala ta dermacolácká silikonová konzistence. Tohle oproti tomu vypadá už mnohem lépe :)
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Zaujala mě ta báze jinak asi nic =/ stěma lakama nemůžu souhlasit...za poslední tři roky jsem vyhodila ze svých asi 200 kousků laků tři, které ale byly staré asi 5 let a byly to nějaké noname laky, je to o skladování...pokud se lak dobře skladuje vydrží x roků ;)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  4. S bázemi se poslední dobou roztrhl pytel se mi zdá:) Já osobně ještě žádnou nevlastním (kromě báze na oči), tak jsem pořád ve stavu že nevím jestli jí potřebuji, nebo ne...

    OdpovědětVymazat
  5. Chtěla bych vyzkoušet řasenku, ta mě opravdu láká. Lákaly mě i lesky, ale čekala jsem, že budou více pigmentovanější :/

    OdpovědětVymazat
  6. Tie lesky vyzeraju super ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Mě zaujalo normálně úplně všechno :D hlavně ty krásný odstíny laků i lesků! Primer by mě taky mohl potěšit, ty silikonový jsou vážně děs :/ řasenka ti udělala pěkné řasy, já mám ráda takhle "nenápadný" zvýraznění :)
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Lesky vypadají skvěle, hlavně ten tmavě růžový :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  9. Takové překvapení by se mi taky líbilo:), asi nejvíc se mi líbí lak na nehty, lesky vypadají také dobře, ale taky docela lepivě...

    OdpovědětVymazat
  10. Kartáček řasenky vypadá hodně zajímavě. Ještě se mi líbí oba odstíny laků na nehty, jinak mě nic moc nezaujalo (lesková nejsem a bází mám ještě tolik, že než se dostanu k nějaké novince, tak tahle už určitě nebude ničím aktuálním).

    whatever.kenzi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Rendy. Z balíčku mě nejvíce zaujala báze pod make-up. Vypadá opravdu dobře, je za rozumnou cenu a líbí se mi, že nemá klasickou silikonovou konzistenci. Ačkoli je mi třeba báze od Dermacolu moc příjemná, tak mám pocit, že mi lehce ucpává póry na čele. Tuhle určitě vyzkouším :-) Lesky jsou nádherné! Brala bych všechny. Ale mám toho tolik, že bych si asi koupi dalších několika neobhájila ani před sebou :-) Možná až něco vypotřebuji :-) Každopádně to balení super, krásné, luxusní.

    OdpovědětVymazat
  12. Achjo, já už tak strašně dlouho nedostala od nikoho bonboniéru! :D Ale jinak ta řasenka vypadá zajímavě :)
    annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Nejvíc mě zaujala ta báze. Pořád hledám nějakou pravou pro sebe a tady mě zaujala ta textura. a potom řasenka, ten kartáček a to, jak ji popisuješ, to by mi mohlo hodně sednout.

    OdpovědětVymazat
  14. Já koukám po bázi, ale musím pochválit nádherná balení :)

    odjogurtukelimek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. nic mě nezaujalo natolik, abych pro to letěla do drogérie. možná tak ty laky, že jsou maličké, taky nemám ráda mega balení, nikdy mi žádný lak pořádně neubyl :D efekt řasenky mi přijde naprosto nulový, teda obraví řasy, ale "false lash effect"? kde?

    OdpovědětVymazat
  16. Mohla bys prosím ještě doplnit cenu k lakům? :) z první fotky mě zaujal ten světlý, zrovna jsem jeden podobný vyhodila (samozřejmě nedopoužívaný - to jsou ta velká balení :-/:D), ale na "nehtu" vypadá už moc béžově. Jinak mě novinky moc nezaujaly, jen mě překvapilo, že báze může vypadat i jako krém :D na dotek je pak pleť stejná jako po použití jiných bází?

    OdpovědětVymazat
  17. Báze by mě docela zajímala, ale jsem trochu skeptická. Měla jsem už několik bází této konzistence a přišlo mi to, jak kdybych si prostě na obličej namazala další vrstvičku krému, ale vliv na vzhled/výdrž make-upu jsem nepozorovala. Ale tahle od MF by mě zajímala, to zas jo. :-)
    Lesky vypadají dobře všechny tři, ale ty peníze bych teda určitě investovala raději do rtěnky (třeba zrovna do té ze Tvého včerejšího článku ;-))
    A rozhodně podepisuji petici za malé balení laků na nehty! :-))

    OdpovědětVymazat
  18. Mě hodně zaujala ta báze, právě díky tomu, že se mi ty silikonové příčí :)) Navíc ani ta cena se mi nezdá nejhorší.
    Lesky moc nepoužívám a laky MF mě už z dřívějška zas tolik nezaujaly. Clump Defy jsem měla tu klasickou verzi a jak píšeš, moc řasy nezvýrazní, na to je prost lepší False Lash Effect, která anvíc ani tak rychle nevyschla.

    OdpovědětVymazat
  19. No paráda, ta řasenka mi padla do oka =o) já jí potřebuju už teď!
    Já prostě MILUJU přesně tyhle kartáčky, jsou úžasné a nejlepší... a MF má super řasenku fals lash effect, která se neobtiskává a řasy jsou krásný, ale má rovnej kartáček, takže tuhle řasenku mi sneslo samo nebe, už ať je v drogérkách, prosííím :-D

    No a s lakama souhlasím, malý balení by mi taky vyhovovaly, ptž mi stejně vyschnou, nikdy jsem nespotřebovala lak do dna...

    Lesky mi nijak nezaujaly, já je celkově nemám ráda =o)

    ale řasenkaaa <3

    OdpovědětVymazat
  20. Tu bázi jsem si běžela koupit hned 2.5. a máš pravdu, není to ta klouzačka od Dermacolu. Ale make up mi udrží a teď mám spadeno na laky na nehty :-)
    http://beautybylucka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. tak ta báze se mi moc zamlouvá :) jinak ten trik s tím, že jde poznat podle naplnění barvou jestli je lesk nový nebo ne mají i Rimmel Apocalips a rozhodně se to v našich drogeriích hodí :)

    OdpovědětVymazat
  22. Lesky mě nijak zvláště nezajímají, jsme rtěnkový typ, ale ten lak v nude odstínu je kouzelný :)

    OdpovědětVymazat
  23. Zdá se mi to, nebo ten lak 60 Lure in beige v lahvičce jiný než ve zkutečnosti nalakovaný? :) Nebo je to špatným světlem? :) To netuším.. Vypadá opravdu jinak.. ale nalakovaný je to nádherný odstín ;) Jinak ostatní není nic moc pro mě ale vypadá to luxusně :)
    jana-milickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Popravde až tak extrémne ma z balíčka nezaujalo nič, snáď tie lesky... Ale 100percent súhlas s tým, že všetky laky by sa mali vyrábať aj v mini verziách!!!

    OdpovědětVymazat
  25. A mě clump defy zase jako jediná řasenka udělá objem i délku :) je to hrozně individuální...

    OdpovědětVymazat
  26. Ty lesky jsou prostě bomba, aneb chci chci chci :D Jen teda nevím jestli jeden z těchto nebo raděj trošku doplatit za slaďoučký liplover od Lancome...
    snesek(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Tentokrat me nic nezaujalo, aspon usetrim :-))

    OdpovědětVymazat
  28. Všechno mi to přijde takové velké sliby, ale pak nenadchne neurazí. Ale obaly jsou moc pěkné u těch lesků :)
    A mini lakem mám dobrou zkušenost, není to špatné :) Hlavně to mini balení.

    OdpovědětVymazat
  29. Nové produkty od mojej obľúbenej značky ? Áno !
    Najmäa tá podkladová báza a lesky vyzerajú sľubne :).

    OdpovědětVymazat
  30. Já bych hned brala všechno, tedy až na ten třpytivý lesk na rty. Nejvíc mě ale zaujala báze pod makeup :)
    Tesarova.te@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. lesky i báze vypadají moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  32. No tak dle popisu by mi báze mohla krásně sednout, ale mě naopak odrazuje balení no...k čemu sklenřná lahvička s pumpičkou...ale bude to o preferencích. Já cestuju kvůli škole každý týden a tak jsem ráda, když má moje kosmetika praktické a skladnŕ obaly :)

    OdpovědětVymazat
  33. Nemohu si pomoci, ale odjakživa na mě Mac Factor působí jako kosmetika pro ženy 40+. Jak svými obaly, tak barvami a prostě vším :D takže jde zcela mimo mě

    OdpovědětVymazat
  34. Koho by takový balíček nepotěšil :)
    Odstíny laků se mi líbí moc a navíc jsou maličké, to je bezva. A ty lesky mají vážně pěkný obal. Asi by se mi u nich víc líbila větší pigmentace, ale zase je to jen lesk, tak se to dá :) A teda to poznávání jestli je použitý nebo ne je hodně fikaný :))

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj, to je ale krásný balíček, vůbec se ti nedivím, že máš radost, když takový přijde ;-) :-D Mě zaujala báze, na kterou už jsem četla pozitivní recenze a určitě omrknu i lesky. Katka

    passion.for.cosmetics@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Tyyy jo to je dobrý fígl s tím novým a použitým...budu teď zkoumat jako divá ;).

    OdpovědětVymazat
  37. Jediné co vypadá trošku k světu je ta báze, na tu bych se možná i v drogerce podívala, ale jinak nic zajímavého MF nepřinesl. Škoda, myslím si že by jako značka potřeboval trochu posílit nějakou peckou po které skočí každá druhá... Tak třeba se zadaří příště.

    Www.alenis.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Ou ty novinky jsou zajímavé :)) Nejvíce mě asi taky zaujaly ty lesky, ale za tu cenu bych si je nekoupila :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  39. Wow, teda první fotka pootevřené krabičky mi vzala dech, takové krásné produkty na první pohled! :)) Laky vypadají pěkně, a plně s tebou souhlasím, lahvička velikosti kýblu je na prt a většinou jen vyschne než by se dopoužívala. Lesky vypadají skvěle, i když lesky moc nemusím, ráda bych je vyzkoušela. Báze mám raději ty krémové a 30ml je úplná paráda :) Jen řasenka by mě asi moc nezaujala podle kartáčku. :)
    mazlimachova@gmail.com
    Coffee with milk and two sugars

    OdpovědětVymazat
  40. Ty lesky vypadají parádně:) Asi se po nic poohlídnu:)

    OdpovědětVymazat
  41. Ta baza sa mi celkom pozdava hoci neviem, ci by som to na seba patlala kazdy den (niezeby sa nezislo ale som leniva a trochu sa takych veci aj bojim, co by spravila s pletou po dlhodobom uzivani). Laky tejto znacky nemam rada v minibaleni prave kvoli stetecku, ked ma clovek dlhe nechty je to nanasanie na nervy.
    Lesky na pery nepouzivam. Neviem preco mam zafixovane, ze je to produkt pre tinedzerky (co ale zrejme nie je) :) Nepaci sa mi, ze to lepi a hlavne prilepi na seba vlasy pri sebemensom vetriku :) Asi preto no.
    No a riasenka vobec nie. Ten tvar je hrozny, kartacky su najlepsie klasicke (pre moje riasy). Ked MF tak jedine 2000 calories ale tu som uz davnejsie nemala.

    OdpovědětVymazat
  42. Nejvíc mě teda zaujala ta báze. Mám smůlu na to, že mi růžové-fialové-nude odstíny rtěnek nesluší, jsem odkázaná na odstíny červené a cihlové. Tudíž většina novinek v oblasti rtěnek a lesků jde kolem mě...
    vankovandrea@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Mě láká ta báze. Taky mi teď dochází :-D I když teda mě jen jedna :-D Laky mam taky ráda v menších baleních...zrova se lakuju jedním novým obrem a řikám si, co s tím sakra budu dělat

    OdpovědětVymazat
  44. tak taky baliček poteší keď nevieš, že príde :) take prekvapenie ... všetko vyzerá byť super na prvý pohľad no tie lesky enviem nechapem ženy ktore nosia lesky na pery :D ako fakt, veď je to lepkave a mazľavé a ani im priateľom by sa to nepáčilo pri bozkávaní :D a tie laky tak to máš pravdu, ja vždy veľa zahodím do koša lebo kupim, hmm myslim si že aky bude super a keď ho vyskušam tak zistim že musim milion krát pretrieť aby som dostala tu sýtosť, ktoru chcem :) a super prispevok :)

    OdpovědětVymazat
  45. Lesky na rty vypadají krásně! Jen kdyby byly více pigmentované...

    OdpovědětVymazat
  46. Ta báze se mi fakt líbí, přijde mi slušná i cena na takové množství výrobku : )

    OdpovědětVymazat
  47. Tak nejvíce mě upřímně zaujala ta báze, vzhledem k tomu, že mi taky všechny dochází, asi po ní sáhnu a vyzkouším jí. :) Na druhou stranu nejméně mě zaujala řasenka, respektive její kartáček.

    OdpovědětVymazat
  48. Ta báze se mi moc líbí, vypadá (na to že je drogerková) tak jakoby "luxusně" nebo jak to říct :)... Ale co se mi moooooc líbí, je kartáček u řasenky, přesně tenhle "zahnutý" kartáček je pro mě to pravé ořechové. Ale obecně mám s řasenkami od MF špatné zkušenosti, rychle vysychají a po čase mění konzistenci v takovou voskovku, takže asi nebudu zkoušet ani tuhle... Ale nad bází po létě pouvažuju :)

    zapletalka.denca@seznam.cz
    www.denisaintheworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  49. Báza vyzerá zaujímavo, ale zdá sa mi trochu drahšia /avšak za ten objem sa oplatí/. Určite o nej porozmýšľam v letných dňoch. Kika

    OdpovědětVymazat
  50. Laky majú krásne odtiene, ten červený mi príde taký viac na leto :) ja miniverzie nemám veľmi v láske, síce máš pravdu všetky by sme ušetrili ale mne sa tým štetčekom zle lakujú dlhé nechty.. lesky majú pekné odtiene ale ja lesky nepoužívam :)

    OdpovědětVymazat
  51. Mě Max Factor nikdy nelákal, nemůžu si pomoct

    OdpovědětVymazat
  52. Na první pohled se mi moc zalíbil primer, ty jeho barva je naprosto skvělá (y) A lesky vypadají opravdu luxusněji, než bych na drogerii čekala ;)

    OdpovědětVymazat
  53. Docela mě zaujala ta řasenka. Chystám se nějakou kupovat, protože mi dochází ty, co mám. Třeba to bude právě ona :) Mimochodem - máš krásné oči :)
    http://diamond-katty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Mně se líbí lak v odstínu 55 a bázi okouknu v drogérii :) jinak na lesky já moc nejsem :)

    OdpovědětVymazat
  55. krásný balíček, nejvíce se mi líbí ty lesky a laky :)

    OdpovědětVymazat
  56. leskům moc neholduji, ale ty laky a ta řasenka vypadá zajímavě ;)

    OdpovědětVymazat
  57. Ahoj Rendy, ta báze mě zaujala už v prvním článku u tebe a ted když jsem zjistila že už je k sehnání, tak na ní nemužu nikde natrefit :D a ostatní novinky ani nijak ne, ty lesky jsou pro mě málo pigmentovaný a ani odstíny laků mi nepřijdou nějeký hit. Řasenku od MF bych raději vyzkoušela jinou třeba 2000 calorie :)
    magdaku128@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Tess Mart: to se máš, já jich vyhodila už celkem dost :(

    FairyChain: to jsme dvě. Minimálně v balení tak vypadaly. Ne, že by mi to tak extra vadilo, ale na druhou stranu když to slibují, mohlo by to být lepší...

    kubajda: cenu laků bohužel nemám, proto jsem jí tam nemohla napsat (jinak bych se s vámi podělila ráda). Podle mě, bude okolo stovky, max.150 Kč :)

    Magda Kunešová: má být v prodeji za května, tak je možné, že jí ještě všude nemají naskladněnou :) Určitě se brzy objeví :)

    OdpovědětVymazat
  59. Ta řasenka ti dělá nádherný řasy! Když se tak koukám na ten kartáček, připomíná mi zářivě žlutou řasenku od Miss Sporty, kterou chci někdy v budoucnu vyzkoušet. Mohla by to být levnější varianta téhle Clump Defy Extensions, kdo ví. :)
    whitedog1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Nejvíce mne zaujala asi báze, na tu pak v drogérce mrknu. :) Ty minilaky jsou super, máš pravdu, že by všechny laky měly být téhle velikosti, už si ani nepamatuju, kolik jsem zbytečně vyhodila velkých laků, protože mi jednoduše vyschly. :(
    W.

    OdpovědětVymazat
  61. no teda, skoro tomu nemůžu věřit, tolik novinek.. ...a já bych si nevybrala vůbec nic... moje peněženka se raduje :)

    OdpovědětVymazat
  62. Jůů, krásnej balíček, ty lesky mě taky hnedle zaujaly, krásný!

    niklova.marie@email.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Lesky vypadají moc hezky a tip na to jak poznat nový a ozkoušený se hodí :) Nesnáším opatlené, ulámané věci v drogerkách :(

    Lucy

    Short messages by Lucy...

    OdpovědětVymazat
  64. Tie lesky vyzerajú úžasne. Ja osobne lesky nemám moc v láske, ale nad nimi teda porozmýšľam :)

    OdpovědětVymazat
  65. Pro bázi určitě poběžím. Ta mě jako jediná opravdu zaujala ;)

    OdpovědětVymazat
  66. Oh Max Factor , opravdu tu značku mám hrozně ráda , i když mi občas přijdou ty ceny na drogerii trochu moc :) asi nejvíce mě zaujaly báze s řasenkou , ale laky a lesky ... OMG :DD

    OdpovědětVymazat
  67. Tak to je balíček snů, a jako nečekané překvápko vůbec musel potěšit :)
    Mě hrozně zaujala ta báze, těch silikonek "na omak" už mám plné zuby..
    Lesky jsou zajímalé, ale nepřijdou mi jako zázrar v poměru k jejich ceně.. Tím spíš, že je nosívám málokdy :)
    i když jinak po MF nijak netoužím, snad od nich ani nic nemám a jejich stojany mě nikdy nelákaly.. Ted vím, že se budu muset asi blíže mrknout :)

    OdpovědětVymazat
  68. Souhlasím s tebou Rendy, že by se měly prodávat jen miniatury laků, vždycky je mi líto, když mi nejaký hezký vyschne :/ wackowka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Jooo, tak dostávat takovéhle balíčky by se mi taky líbilo :-D :-) Líbí se mi ty lesky, ale já osobně bych tak drahý nekoupila, cena mi nepřijde uplně adekvátní ;)

    OdpovědětVymazat
  70. Ty novinky vypadají moc pěkně, ale já si nemůžu pomoct, mě ta herečka hrozně odrazuje.

    OdpovědětVymazat
  71. ty lesky jsou boží, pokud bych si pořizovala nový lesk, tento bych si koupila..a mohla by na něj být akce, ať nemám výčitky svědomí..
    ferina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Ty barvičky laků vypadají skvěle. Zapíšu do kalendáře a koncem května vezmu obchod útokem :).

    OdpovědětVymazat
  73. lesky sice nemusím, ale tyhle nevypadají vůbec špatně :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)