sobota 17. května 2014

Mary-Lou Manizer rozjasňovač od The Balm

Pamatujete se ještě na Hot mama tvářenku od The balm (KLIK), kterou jsem si tak oblíbila? Tak ke žhavé mámě mi přibyla ještě žhavá dcera, která obličeji dodá správný jemně třpytivý odlesk. Aneb těžko odolávám krásným věcem zabalených do krásných a vtipných obalů :)



Mary-Lou Manizer rozjasňovač (8,5g) - koupíte např. zde za 499 Kč

Úplně první, co člověka zaujme je pěkné balení rozjasňovače. The balm určitě patří ke značkám, které mě baví a jejich obaly se mi líbí. Kdyby se vám odstínově Mary-Lou nelíbila, můžete vyzkoušet její ségru Cindy-Lou (KLIK), která je do růžova. Upřímně jsem váhala, kterou z nich vyzkoušet a nakonec vyhrála Mary-Lou, protože mi barevně přijde víc univerzální a fandím asi o něco více zlatavým rozjasňovačům. Holky mají ještě bronzující sestřenici Betty-Lou (KLIK), ale už s tou rodinou raději přestanu, než v těch jménech budete mít bordel :) Mary má bytelné balení, které se trošičku hůře otevírá a občas to chce trochu zabrat (každopádně drží dobře a nemá tendenci se samo otevírat). Uvnitř je velké zrcátko, ale žádný aplikátor nehledejte. Rozjasňovač má studenou zlatavou barvu a nemusíte se bát, že by obsahoval viditelné třpytky. Barva je přirozená, ale jelikož je pigmentace velice solidní, doporučuji postupně vrstvit a nabírat lehkou rukou :) Výdrž je stejně jako u Hot mama skvělá a celodenní. Barva vypadá krásně nejen na tvářích, ale i třeba pod obočím (a The balm říká, že jí můžete použít klidně i jako oční stín, s čímž nejde nesouhlasit). Je opravdu velice přirozený a nekřičí z dálky :)











U mě má Mary-Lou rozhodně plný počet bodů a i když jsem se snažila, žádnou mouchu jsem na ní prostě nenašla. Po tvářence u mě zabodoval i rozjasňovač a rozhodně byla pravda, co všechno pěkného jsem o něm četla (třeba u mé oblíbené Estée - klik). A věřím, že i její růžovější ségra bude stejně tak dobrá a krásná, takže jestli hledáte pěkný rozjasňovač ve střední cenové kategorii, tak vřele doporučuji!

Znáte značku The balm? Líbí/nelíbí se vám? Máte od ní vyzkoušené nějaké produkty? :)


PS: děkuji thebalm.cz za poskytnutí rozjasňovače k recenzi

52 komentářů:

  1. Je krásný, svým odstínem mě už dlouho láká, ale mně se zase nelíbí ty obaly. Já jsem na klasiku, jednoduchost a eleganci, ale když je na tom postavička a tak tak já nevím.. :/

    OdpovědětVymazat
  2. Mám na Mary taky zálusk a ještě na dalších X věcí :-). The Balm patří mezi mé oblíbence. Pořád si říkám, jestli té kosmetiky už není dost. A potom se zase objeví nějaký miláček....

    OdpovědětVymazat
  3. Mary-Lou je moje láska :) Samozřejmě mám i jiné rozjasňovače, ono se jim těžko odolává... Ale Mary-Lou je pro mě jednička :) naprosto krásně vypadá na opálené pleti... což jde teď blbě otestovat, vzhledem k tomu, že už několik dní prší :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som si ju/ho objednala minuly vikend, ked bola na feelunique.com 25% zlava na The Balm. Chcela som aj Hot Mama ale uz bola vypredana. Teraz sa neviem dockat balika este viac! :)

    Sue | Blu Button Box

    OdpovědětVymazat
  5. Obal vypadá fakt skvěle :) Od The Balm se chystám na Bahama Mama a pak se uvidí co dál. Ale tenhle rozjasňovač vypadá moc pěkně.
    gizy(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Rendy prosímtě je to theBalm ne The balm ;) Jina tenhle rozjasňovač mám, ale chtěla jsem právě Cindy, kterou vyprodali během té akce 2+1

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  7. Obaly jsou krásný, ráda bych si pořídila jejich tvářenku, ale tohle taky nevypadá špatně :)

    OdpovědětVymazat
  8. já rozjasňovače vůbec nepoužívám, ale od theBalm miluju pudr Sexy Mama, to je fakt jeden z nejlepších, co jsem kdy měla!

    OdpovědětVymazat
  9. Mě se ty obaly taky strašně líbí :-) Už toho mam od nich na wishlistu hodně a těšim se, až si konečně něco dopřeju :-) Mary vypadá perfektně!

    OdpovědětVymazat
  10. Tuhle značku ještě neznám, vypadá to dobře :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Na téhle stránce slintám už několik týdnů a přemýšlím, co si pořídit dříve :)
    Tenhle rozjasňovač vypadá také skvěle, hlavně ten design.

    OdpovědětVymazat
  12. Neee tohle mi nedělej :D teď si ho musím přidat do wishlistu k těm dalším stovkám věcí :( :D

    OdpovědětVymazat
  13. Tvarenky uz kupuju jen od The Balm, zvlast kdyz je akce 40 %.... To jsem takhle koupila tvarenku a krasku Mary Lou - oboji za tech zminenych 499 Kc. Miluju je, bavi me, obaly drzi a tvarenka vydrzi deset let (souzeno po roce denniho pouzivani).

    OdpovědětVymazat
  14. úžasný! krásnej odstín, krásná krabička... máš teď krásnou rodinku :D

    OdpovědětVymazat
  15. Tiež ma zaujal tento rozjasnovac u Estée, na ktorej som sa stala v poslednom case zavisla. Kupila som si od e.l.f. rozjasnovac ale je hrozny. Aspon som sa poucila, ze je lepsie investovat. Chcela by som sa ta spytať, ci neplanujes spravit clanok - Koupit nebo nekoupit napr. Gabriella Salvete, Catrice. Teda dufam, ze som ich neprehliadla :)

    OdpovědětVymazat
  16. Mám Mary-Lou i Sexy mamu a jsem spokojená. Od The Balm mám ještě paletu Bon voyage - stíny ok, rtěnky nic moc. A linky - standard. E-shop funguje v pořádku a rychle.

    OdpovědětVymazat
  17. takt o je nádhera, v balení mě až tak nezaujala a klidně bych ji přešla, ale ten swatch! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Od této značky nemám bohužel nic, takže rozjasňovač je jistý! Už jsem o něm několikrát četla a je to vždy jen samá chvála. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Podobný stín či rozjasňovač mám od Astoru. Moc se mi líbí právě na oči i na rozjasnění. The balm mají luxusní obaly.!

    OdpovědětVymazat
  20. Určitě bych pro se zvolila spíše Cindy-Lou ta by mi sedla líp :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Už mě láká delší dobu, jenže se právě zatím nemohu rozhodnout, kterou ze sester si pořídit :D
    kristyna,gabrielova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Vypadá nádherně. Moc bych si ho přála, ale dala jsem si stopku na nákupy dekorativní kosmetiky, dokud nespotřebuju dvacet kousků:(

    OdpovědětVymazat
  23. Cindy som už mala v nákupnom košíku, no keďže práve nemali na sklade bronzer, ktorý som chcela najviac, vzdala som sa aj rozjasňovača. Nevadí, mám doma zásobu a jeden je dokonca veľmi podobný Mary :)

    OdpovědětVymazat
  24. Strašně dlouho se na ní chystám ale ještě jsem se nerozhoupala... Díky tobě do ní asi půjdu :)

    OdpovědětVymazat
  25. Ten lesk je nádherný....the Balm se mi líbi, hlavně obaly, ale tohle je jediný kousek u kterého mě obal odrazuje :D :(

    OdpovědětVymazat
  26. Rozjasňovač je krásně třpytivý a má rozkošný obal, jen ta cena je na mě trochu moc :) wackowka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. The Balm je super, Mary mám taky a při té pigmentaci ji asi budu mít do důchodu :D Jinak ještě vlastním paletku Nude'Tude a je skvělá. Stíny jsou syté, stačí jich maličko a výdrž je taky výborná.

    OdpovědětVymazat
  28. O tejto značke už toho dlho počúvam a láka ma dosť vecí. Tento rozjasňovač asi budem potrebovať :D musím sa niekedy dokopať k nákupu konečne.

    OdpovědětVymazat
  29. Hezký zlatý třpyt! Chtěla bych ten efekt vidět na obličeji :)

    OdpovědětVymazat
  30. Týjo, o téhle značce jsem nikdy neslyšela, ale asi to bude tím, že nejsem žádným beauty odborníkem ;-) bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  31. The balm má žasné obaly, trochu mi připomíná benefit, ale nezkoušela jsem nic...

    OdpovědětVymazat
  32. Mám a jsem s ním taky spokojená, používám ho jako stíny i rozjasňovač ;-)

    OdpovědětVymazat
  33. Značku obecně neznám, ale jak jsem si hledala jejich produkty na internetu, musím říct, že mě opravdu zaujalo a moc se mi líbilo to balení :) Mají krásné zabalené věci a hned to na první pohled zaujme :) a to je opravdu velké plus :) a rozjasňovač je moc hezký!

    OdpovědětVymazat
  34. Teda úplně jsi mne navnadila k nákupu. Hned v pondělí poběžím do obchodu. Děkuji za skvělou recenzi.

    OdpovědětVymazat
  35. Teda úplně jsi mne navnadila ke koupi. Hned v pondělí poběžím do obchodu. Děkuji za skvělou recenzi.

    OdpovědětVymazat
  36. Ten vypadá krásně. Nějaký rozjasňovač se zlatými odlesky bych využila. Asi o něm popřemýšlím :-)

    OdpovědětVymazat
  37. Vypadá nádherně a až bude zase na theBalm nějaká akce, pořídím. Teď od nich mám nově 3 tvářenky a jsou jedním slovem dokonalé. Překrásné odstíny, úžasná pigmentace a ta výdrž! Originální obaly se zrcátkem jsou jen bonusem navíc.
    Zákaznice českého eshopu by jistě ocenily rozšíření sortimentu...
    PS: Rendy, nešlo by nějak nastavit, aby se klikatelné odkazy ve článcích otevíraly v novém okně? (Mrk mrk) :-)

    OdpovědětVymazat
  38. Na tento rozjasňovač se koukám už dlouho a hádám, že po tvé recenzi to dlouho nevydržím a koupím si ho!

    OdpovědětVymazat
  39. Už po něm delší dobu pokukuji, takže až se naskytne příležitost, ráda si ho pořídím. Vypadá krásně.

    OdpovědětVymazat
  40. Já jsem asi jediná, komu ty jejich obaly přijdou ošklivé :-/ Líbí se mi jen jedna věc, co má vzhled jako obálka časopisu. Jinak ale tenhle rozjasňovač je pěkný a balení vypadá kvalitně, sama bych si ho ale nekoupila :)
    cosmetic.jam@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. rozjasňovače nepoužívám, a i když značku balm znám, tak ještě žádný produkt jsem od ní nezkoušela

    OdpovědětVymazat
  42. Jsi zlá, strašně se snažím si ho nekoupit! :D Za trest ti teda napíšu, že jejich pudr Sexy Mama je ten nejlepší, jaký jsem kdy měla.

    OdpovědětVymazat
  43. Nááádhera!! Od The Balm si musím taky něco objednat!!
    Tesarova.te@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Tyjo :D opravdu na hodně hodně věcech se mi líbí víc design a marketing než skutečný výrobek a tohle je další , proč ?? :DD

    OdpovědětVymazat
  45. Na The Balm už tak rok mlsně koukám, nic ještě nevlastním, ale sakra, to by v tom byl čert, abych s něčím brzo neskončila:)

    OdpovědětVymazat
  46. The Balm je moje oblíbená a pořizuju už téměř všechno od nich. Tenhle rozjasňovač je rozhodně můj TOP! No a ještě tvářenka Hot mama! :)

    OdpovědětVymazat
  47. Rendy, naprosty souhlas.

    http://www.blondatejsvet.cz/2014/01/thebalm-mary-lou-manizer-luminizer.html

    Pouzivam ho temer nonstop :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)