pondělí 5. května 2014

Mango, meloun a carambola od Balei + jeden must have

Opět po nějakém čase si pro nás Balea nachystala voňavé novinky, o které bych se s vámi chtěla podělit. V prodejnách jsem už všechny potkala, takže jestli vás zaujmou, víte, kam pro ně :) Můžu prozradit, že jeden produkt jsem si oblíbila natolik, že jsem si koupila do zásoby další 3 balení! Tipnete si podle úvodní fotky, který to je? :)



Tělová mléka z těchto limitek mi většinou svou kvalitou a hydratační schopností až tak neoslní a zajímá mě na nich hlavně jejich parfemace nebo pěkné balení. Je to i případ těchto dvou kousků z limitované letní kolekce. Melounovou vůni zbožňuju, takže cokoliv melounové mě prostě baví. Koupím si na léto nejspíš i ten sprcháč, protože je prostě krásně voňavý. Tělové mléko se zlatými třpytečkami je téměř každý rok stejné, jen má pokaždé trochu jiný obal. Obsah mi přijde naprosto totožný pokaždé a kupuju si ho hlavně na mazání nohou v létě (mám tak nějak lepší pocit, když se na sluníčku tak pěkně lesknou a září :) Hydratace a vůně v tomto případě spíš těžký průměr a nic extra, ale mě jde spíš jen o ten zlatý odlesk.





Efekt tělového mléka na sluníčku






I voňavé tělové spreje jsou každoroční klasika a povinná součást letní tašky. Nečekejte náhradu za váš parfém, tohle je spíš svěží sprška do parných dní. Něco podobného jako jsou třeba tělové spreje Victoria Secret´s. Sprchový gel s karambolou má příjemnou svěží vůni a sehnat můžete i melounovou a mango verzi (33 Kč)





Olejový tělový peeling jsem před pár týdny potkala v regálech poprvé. Talka ze Zlatosféry psala, že se prodával už dříve, jen v jiném balení, ale já ho zaregistrovala poprvé. A co vám budu povídat, mám koupená už další tři balení do zásoby! Miluju olejové tělové peelingy a tenhle je vážně jedním slovem SKVĚLÝ! Zejména cenou (99 Kč) mu může málokterý jiný peeling konkurovat. Navíc nádherně voní a kůži zanechává opravdu ultra jemnou a krásně vláčnou. Je to přesně ten produkt, po jehož použití máte pocit, že máte nejhezčí zadek na světě a že nic hebčího už nemůže být :) Má spíš střední hrubost a upřímně bych snesla klidně i něco drsnějšího, ale jinak nemám co vytknout. Doufám, že se nejedná o limitovanou edici a je to stálá součást nabídky, protože jinak bych si musela koupit tak dalších 20 balení do zásoby :) Jestli si pro něco z nových produktů běžte, tak právě pro tento peeling.



Ze všech novinek mě rozhodně nejvíce nadchnul tělový olejový peeling. Je vážně skvělý a vřele doporučuji vyzkoušet. Sprchové gely i tělová mléka s vůní manga, melounu a karamboly jsou na léto fajn a pokud máte ovocné vůně rády, tak se vám v koupelně určitě neztratí.

Už jste něco z nových produktů vyzkoušely? Jak se vám líbí/nelíbí? :)


PS: Děkuji DM drogerii za poskytnutí produktů k recenzi. Tělový peeling a třpytivé tělové mléko jsou mé vlastní.

45 komentářů:

  1. Tělový olejový peeling jsem snad ještě ani neviděla, vypadá velmi zajímavě. Jinak já jsem taky neodolala a z novinek jsem si pořídila melounový sprchový gel - na letní dny bude parádní. A ta vůně ♥

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
  2. ten sprcháč melounový musí být můj!!!! Jinak ty si peelinguješ i zadek? :D mě by to teda nenapadlo =D

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  3. Chtela bych sprchac a mleko s vuni melounu. Vcera jsem opet k jim cichala, ale zatim mam zasoby, tak doufam, ze pak je jeste sezenu:)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. hned jsem tipovala, že další 3 balení jsi si musela pořídit toho peelingu :D jinak já jsem si koupila tělové mléko s vůní manga (krásně voní), uvažovala jsem nad melounem, ale měla jsem od Dermacolu tělové mléko s vůní melounu a vůně byla stejná jako teď ta Balea, takže mango jede :D

    OdpovědětVymazat
  5. Melounové mléko už doma mám, těším se, až se s ním namažu - ta vůně je prostě božská! A nejvíce mě zaujal ten peeling. Olejové peelingy mám taky moc ráda a zrovna teď mi můj došel, takže na něj asi mrknu. :) Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  6. Tý jo, musím se asi na ty novinky dneska podívat :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Peeling vypadá luxusně! Taky si na něj brousím zuby :)

    OdpovědětVymazat
  8. Minulý týždeň som bola v dmku a zháňala som nejaký dobrý peeling, ale tento som nevidela a čo ma prekvapilo bolo, aký malý výber telových peelingov je u nás :(
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Coooo? jsem uchvácena, ten tělový peeling musím mít :) kupovala jsme si ho z oriflamu a ted jsem ho tam dlouho neviděla...takže hodně rychle navštívím Dm

    OdpovědětVymazat
  10. Zatím jsem nic neměla, ale koupím si ten peeling :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak pro ten peeling půjdu, navíc citrusové vůně jsou skvělé a ta cena taky, konečně nějaký olejový peeling za normální cenu! :-) dík za tip, určitě bych si ho nevšimla

    OdpovědětVymazat
  12. Tak už jsem byla v DM a pořídila jsem olejový peeling a třpytivý krém :))
    sherbatsky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Zrovna mi dochází peeling, takže vím, pro jaký půjdu příště. Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  14. S peelingem jsi me velice nalakala, takze nejspis zkusim :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak já osobně baleu můžu :-) Miluji totiž jejich vůně ať už je to sprcháč nebo krém, ale ty vůně a roztomilé balení.. No kdo by to nekoupil, že? :-)
    Já osobně mám od balei momentálně asi 2 krémy, jeden je matující okurkový, potom mám tělový proti celulitidě a pak mám jedno máslo, které voní po čokoládě, to je naprostý úžas :-) Sprchové gely radši ani nepočítám :-) A ještě nějaké pěnové tužidlo a vosk tuším mám.
    A se vším zatím naprostá spokojenost :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Já konečně sehnala ten peeling, dneska ho musím vyzkoušet. Jinak mám Balea limitky moc ráda, ale ta letošní mi přijde taková převoněná...až na to třpytivý mlíko, za to jsem ráda, konečně něco, co nevoní po kokosu a vůbec se to nijak moc netře s parfémem.

    OdpovědětVymazat
  17. Já jsem uvažovala nad peelingem od Saloos, ale jak tak na to koukám, asi zkusím tenhle :) A že já dneska kolem toho DMka šla, sakryš :-D

    OdpovědětVymazat
  18. já jsem jenom čichala melounové tělové mléko, vonělo fakt hezky. zaujal mě ten třpytivý krém, přiznám se, že jsem ho nikdy dřív neviděla, díky za tip, na léto si ho pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  19. Já jsem si koupila všechny 3 sprchové gely a tělový sprej :) ! Mlék mám v zásobě hodně takže ty jsem obešla a nad peelingem jsem se zastavila ale zatím jsem ho tam nechala :)

    OdpovědětVymazat
  20. wooow tak tím peelingem jsi mě hodně navnadila :) asi si ho pořídím ;)

    OdpovědětVymazat
  21. Skvělý tip na ten "blyštivý" krémíček ;) MUST HAVE!!! :)
    A jestli máš tak ráda všechno melounové, zkus nového melounového Pribináčka ;) Na jídlo tedy, ne na mazání :D

    OdpovědětVymazat
  22. Ten peeling si musím pořídit taky, uvažuju i o tom třpytivém tělovém mléku. Jak říkáš, u těchto jejich mlék je hydratace fakt nulová, ale třpytivá pokožka se mi prostě líbí :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/spotrebovano-duben-2014.html

    OdpovědětVymazat
  23. Zatím jsem žádný ze zmíněných produktů nevyzkoušela ale ten peeling mě zaujal :)

    OdpovědětVymazat
  24. Zatím jsem žádný z výrobků nezkoušela, ale ten peeling se mi moc líbí! :) I tělový sprej vypadá dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  25. Peeling jsem si koupila na základě tvé fotky minulý týden. :)

    OdpovědětVymazat
  26. Že bych našla náhradu za můj milovaný peeling od NevO? :D

    OdpovědětVymazat
  27. Melounové tělové mléko mám také a je naprosto božské. Třpytivé mléko pořizuji hned tento týden, už se kvůli němu těším na léto ! :)

    OdpovědětVymazat
  28. Tak jsem si dneska na tvé doporučení koupila ten peeling a už se nemůžu dočkat až ho použiju ;)

    OdpovědětVymazat
  29. dobré lákadlo ;) že bych si šla pro sprcháč a to mangové mléko :)

    OdpovědětVymazat
  30. Ten peeling mě fakt láká, jaký to má objem?

    OdpovědětVymazat
  31. Tak pro ten peeling si doběhnu, vypadá to jako obří tuba:)

    OdpovědětVymazat
  32. Ten peeling vypadá skvěle... Jinak, nezkoušelas peeling od Saloosu ? :) Je skvělý...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  33. Vypadají krásně a musí vonět úžasně ♥

    OdpovědětVymazat
  34. Já mám tu novinku od Garnieru a je tak super :)

    OdpovědětVymazat
  35. Já nevím, mě Balea nějak nepřirostla k srdci. Vůně se mi většinou nelíbí a obaly taky ne :D Jediné co bych možná vyzkoušela je peeling :)

    Short messages by Lucy...

    OdpovědětVymazat
  36. Mne sa s telovymi peelingami nikdy nechce zapodievat. Efekt je super ale posledny, co som si kupila, je zazvorovy z oriflame, ktory aj pekne vonia a vsetko je s nik ok len ja som leniva :D
    No a na vonu manga, karamboly a toboz nie melona ja nie som... Podobnou kolekciou ma balea velmi nepotesi :)

    OdpovědětVymazat
  37. Už jsem viděla na instagramu fotku, tak peeling byl jasný :) Asi jsi mě nalákala a skočím pro něj taky :)

    OdpovědětVymazat
  38. Ten peeling ma teda intenzívne láka ;) milujem olejové peelingy... Navyše s touto vôňou som mala sprcháč a ten zbožňujem...
    http://www.saveonbeautyblog.blogspot.sk/2014/04/trava-v-sprche-citronova-b.html

    OdpovědětVymazat
  39. Hmmm, olejový peeling, tak to mě teda hodně láká :) Musím vyzkoušet!!!!

    OdpovědětVymazat
  40. Telový olejový peeling používam z inej značky, ale podľa Tvojho doporučenia vyskúšam z Baley - viem, že sprcháč vonia skvele, ale peeling som ešte neskúšala :).

    OdpovědětVymazat
  41. Tak už ho mám! :D A teda podľa mňa je to riadna karborúska! :D Ale zatiaľ sa mi pozdáva...

    OdpovědětVymazat
  42. mrzí mě, že neudělali ten sprejík i u té druhé vůně Mango Tango, chtěla jsem si ho koupit, protože to mám na léto moc ráda, ale ten oranžový mi bohužel vůbec nevoněl. jinak jde tahle limitka úplně mimo mě :/

    OdpovědětVymazat
  43. čau rendy :) na základe tvojej recenzie som si bežala kúpiť ten olejový píling a je úúúúúúúúúúúúúžasnyyyyyyyyyyyyyy a asi tiež budem potrebovať ďalších 20 balení :D :D :D taka pleť je po ňom že mám pocit, že som chorá keď sa jej stále dotýkam : D:D .. no ale je to môj prvý piling a chcem sa opýtať, či je potrebné pred ním použiť sprchový gel (teraz som použila) alebo to má rovnaký učinok? a kedze je po použití pokožka taká vláčna a akoby hydratovaná, či je potrebné sa po ňom natrieť ešte telovým mliekom? PS: skúšala som aj na pleť :D :D :D takú hladnú som ju ešte nemala! díky za tip <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)